Had eens op doordeweekse avond met een vriend 2 2cbs tegelijk geklapt, erg dom want wat duurde dat langquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee ja.
En inderdaad, je moet wel beetje psychisch stabiel zijn
Wut, hoezo, is toch een normale vraag?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:44 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Gevoelig onderwerp, maak hem nou niet boos dan heb je hem wekenlang achter je aan
True. maar als je echt wanhopig bent kun je maar beter iets proberen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja onder begeleiding dat in kleine hoeveelheden nemen is wel wat anders dan een labiel iemand adviseren om psychedelische drugs te proberenkan flink verkeerd aflopen
Als je wanhopig bent maakt je niet snel de juiste keuze als het op iets proberen aankomt denk kquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True. maar als je echt wanhopig bent kun je maar beter iets proberen.
Daarom juist DMT. Kan je nieuw perspectief gevenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je wanhopig bent maakt je niet snel de juiste keuze als het op iets proberen aankomt denk k
Kneusquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:44 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Gevoelig onderwerp, maak hem nou niet boos dan heb je hem wekenlang achter je aan
Zou nog x doen, duurt tenminste ook niet zo lang.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom juist DMT. Kan je nieuw perspectief geven
Ecstasy bedoel je?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou nog x doen, duurt tenminste ook niet zo lang.
Kun je trouwens gewoon zelf thuis maken
Als je ergens afgelegen op een boerderij woont jaquote:
Dmt heb ik dus een paar keer gebruikt.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je ergens afgelegen op een boerderij woont ja
Dmt
Ah op die fiets.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Ik bespeur een miscommunicatie
Bedoelde zou dat nog wel een x willen doen, dmt. Maar was te lui om t duidelijker te typen wat nu dus resulteert in meer moeite moeten doen om het uit te leggen
Gvd
Hoe zou je die trips beschrijven?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dmt heb ik dus een paar keer gebruikt.
Ligt aan de opleidingen in kwestie en je doelen, geld is niet alles.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan een praktische opleiding tegenwoordig zelfs meer hebt dan aan een universitaire studie.
Beste gewoon thuissetting ipv sessie met zo'n gekke sjamaanquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah op die fiets.![]()
Ja je kunt gewoon ayahuasca sessies boeken tegenwoordig
Heel cliché? Als een reis.quote:
Welke opleiding?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:09 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibo je vergeet coronaniks kan...
[..]
ik ga mbo 4 doen in september.
[..]
Bedankt habibo jij snapt het tenminste.
Voor jou en solotovski en datismijnmening geldt ook wel hetzelfde ondertussen niet waar. Vast blijven zittenquote:
Pink floyd dan is wel epischquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel cliché? Als een reis.
Heb paarse tijgers gezien, levende bomen, alles is fascinerend, muziek klinkt heel anders, je tijdsbeleving is heel anders, een nummer van Pink Floyd dat normaal tien minuten is duurt voor je gevoel een uur. En je kunt gewoon veel helderder en anders nadenken over dingen.
Over welke dingen denk je anders na dan? Ik las dat een DMT-trip maar paar minuten duurtquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel cliché? Als een reis.
Heb paarse tijgers gezien, levende bomen, alles is fascinerend, muziek klinkt heel anders, je tijdsbeleving is heel anders, een nummer van Pink Floyd dat normaal tien minuten is duurt voor je gevoel een uur. En je kunt gewoon veel helderder en anders nadenken over dingen.
Wel nee, dit soort dingen gaan in cycli.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je bent wel naïef als je je daar geen zorgen over maakt inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |