Oh ja die jaquote:
ashqelon. waarom zou ie iets misdaan moeten hebben?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:49 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ash ken ik niet, wat heeft ie misdaan?
b het geluisterd, vrij sentimenteel maar wel cool dat er daar in de popmuziek plek is voor klassieke gitaar, in verdunde vorm welquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:48 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ik luister dat lied als je mijn farsi liedje luistert, deal?
Dit klinkt als een uitstekend planquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh ja die ja
Jammer, dacht dat ie eindelijk opgetyft was mja
ja swsquote:
Waarom heeft ie anders een kloontje?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:49 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ashqelon. waarom zou ie iets misdaan moeten hebben?
ja mn meisje stuurt 't naar me, voel me net een klein meisje zo emo word ik ervan, stuurt al hele avond love songs.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
he
[..]
b het geluisterd, vrij sentimenteel maar wel cool dat er daar in de popmuziek plek is voor klassieke gitaar, in verdunde vorm wel
wnr heb je tijd (srs)? dit jaar moet je overigens echt mee naar de anual eftelingmeet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitstekend plan
gayquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:51 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ja mn meisje stuurt 't naar me, voel me net een klein meisje zo emo word ik ervan, stuurt al hele avond love songs.
wrm? vind pablo ook wel iets hebben en ben wachtwoord van ashqelon vergeten.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:51 schreef Solotovski het volgende:
Vond ashqelon je beste username vriend
wachtwoord vergeten.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:50 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom heeft ie anders een kloontje?
cute, mijn vriendje was toenstraks hier was ook gezelligquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:51 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ja mn meisje stuurt 't naar me, voel me net een klein meisje zo emo word ik ervan, stuurt al hele avond love songs.
je drinkt dus niet neem ik aan?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:54 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou in de praktijk niet, ben wat te angstig voor harddrugs
Dat nogal. Wordt gezien als soft-drugs. Begrijp dat je het kan zien als hard-drugs, maar ik hou zelf het liefst gewoon wel afstand van pillen en spuiten etc.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:54 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
je drinkt dus niet neem ik aan?
n as we speak harddrugs aan het doen, ben je bang?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:54 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou in de praktijk niet, ben wat te angstig voor harddrugs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |