#Ontkenningsfasequote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:26 schreef Phoenyx-God het volgende:
Maar ik hou niet van kleine piemels, sorry
Dit gaat niet helemaal goedquote:
Duitsland heeft hetzelfde probleem hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nouja dan heb ik pech in ergste geval moet ik maar stoppen met leven als ik het niet meer kan veroorloven. Maar huizen zijn nog wel te betalen in Duitsland ga ik daar wel heen.
Stompzinnig.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:14 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Van wie ben je clone overigens (srs)?
welke probleem?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Duitsland heeft hetzelfde probleem hoor.
ach ja als ik niet meer kan rondkomen jaag ik wel kogel door mijn kop. ik ga me er niet druk om maken habibo heb al stress genoeg. er is altijd een exit. als ik echt moet leven op straat en niks meer heb ben iker gauw klaar meequote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ach ja als ik niet meer kan rondkomen jaag ik wel kogel door mijn kop. ik ga me er niet druk om maken habibo heb al stress genoeg. er is altijd een exit. als ik echt moet leven op straat en niks meer heb ben iker gauw klaar mee
Mooie leeftijd. Beetje rondneuqen. Tenminste, was apart bij mij. Helemaal Denemarken-minded was ik. Alle hoeken van de kast. Moet er niet meer aan denken dat losbandige.quote:
...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:38 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Mooie leeftijd. Beetje rondneuqen. Tenminste, was apart bij mij. Helemaal Denemarken-minded was ik. Alle hoeken van de kast. Moet er niet meer aan denken dat losbandige.
Gevoelig onderwerp, maak hem nou niet boos dan heb je hem wekenlang achter je aanquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:38 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
En wat doe je momenteel, werk/opleiding?
Nog steeds niet doorhebben dat mensen je niet mogen omdat je gewoon in het algemeen een kutuser bentquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:44 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Gevoelig onderwerp, maak hem nou niet boos dan heb je hem wekenlang achter je aan
Nou, nequote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:49 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Nog steeds niet doorhebben dat mensen je niet mogen omdat je gewoon in het algemeen een kutuser bent
Niet zo gevoelig denk ik. ipv dat hij zich laat afzeiken hier is een verstandige keuze belangrijk voor studie/opleiding.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:44 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Gevoelig onderwerp, maak hem nou niet boos dan heb je hem wekenlang achter je aan
Ik denk dat je aan een praktische opleiding tegenwoordig zelfs meer hebt dan aan een universitaire studie.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Niet zo gevoelig denk ik. ipv dat hij zich laat afzeiken hier is een verstandige keuze belangrijk voor studie/opleiding.
Ik zou zeggen volg je gevoel en doe wat goed voelt. Laat je niet sturen. We kunnen echt niet allemaal professor worden. Een afgeronde opleiding is wel handig. Dan heb je wat.
quote:
Volgende maand pas weer toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Dat ga je wel doen, weddequote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
XXXXXL kapsalon en dan morgen afsterven. Ofzo. Ga dat echt niet kijken hoor.
Een bbcquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgende maand pas weer toch?Over anderhalve week is dat alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Kwam je hier even melden dat je dat gepost hebt?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Braddie heeft zonnig weer besteld.
Reden: ff lekker wandelen
Wel een goede bitequote:
habibo je vergeet coronaquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:38 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Mooie leeftijd. Beetje rondneuqen. Tenminste, was apart bij mij. Helemaal Denemarken-minded was ik. Alle hoeken van de kast. Moet er niet meer aan denken dat losbandige.
ik ga mbo 4 doen in september.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:38 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
En wat doe je momenteel, werk/opleiding?
Bedankt habibo jij snapt het tenminste.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Niet zo gevoelig denk ik. ipv dat hij zich laat afzeiken hier is een verstandige keuze belangrijk voor studie/opleiding.
Ik zou zeggen volg je gevoel en doe wat goed voelt. Laat je niet sturen. We kunnen echt niet allemaal professor worden. Een afgeronde opleiding is wel handig. Dan heb je wat.
Een wereld vol professoren is vrij kansloos acht ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan een praktische opleiding tegenwoordig zelfs meer hebt dan aan een universitaire studie.
Habibo je bent fucking 21 manquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ach ja als ik niet meer kan rondkomen jaag ik wel kogel door mijn kop. ik ga me er niet druk om maken habibo heb al stress genoeg. er is altijd een exit. als ik echt moet leven op straat en niks meer heb ben iker gauw klaar mee
Ja je bent wel naïef als je je daar geen zorgen over maakt inderdaadquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:16 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja maar als je nieuws volgt huis kopen of zo kan niet meer huren stijgen en zo
aan de andere kant kan ik er ook weer niks aan doen dus ik maak me er geen zorgen over in de gedachte dat als het echt allemaal niet lukt dan moet ik ergens anders naartoe of gewoon exitquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je bent wel naïef als je je daar geen zorgen over maakt inderdaad
Ich hab Süßigkeiten, Pico Balla, Hariboquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:18 schreef Solotovski het volgende:
Haribo macht kinder froh und erwachsene ebenso
Klopt. Maar in geval van een instortende economie ben je als vakman waardevoller dan als filosoof.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Een wereld vol professoren is vrij kansloos acht ik.
Ik zit er soms weleens aan te denken om naar een of ander kutgehucht te verhuizen om fatsoenlijk te wonen, maar ik weet sowieso dat je daar helemaal grafdepressief gaat worden dus echt reëel is dat nietquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
aan de andere kant kan ik er ook weer niks aan doen dus ik maak me er geen zorgen over in de gedachte dat als het echt allemaal niet lukt dan moet ik ergens anders naartoe of gewoon exit
definieer kutgehuchtquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit er soms weleens aan te denken om naar een of ander kutgehucht te verhuizen om fatsoenlijk te wonen, maar ik weet sowieso dat je daar helemaal grafdepressief gaat worden dus echt reëel is dat niet
Om te janken idd jaquote:
habibo het leven is gewoon kut somsquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit er soms weleens aan te denken om naar een of ander kutgehucht te verhuizen om fatsoenlijk te wonen, maar ik weet sowieso dat je daar helemaal grafdepressief gaat worden dus echt reëel is dat niet
Emmen?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je op Funda over heel nederland zoekt dan kom je ze wel tegen. Dorpjes in Limburg, Groningen en Friesland waar je naar 80-100m2 +- kan zonder 2k aan huur te moeten betalenquote:
Zolang er maar mooie natuur in de directe nabijheid isquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je op Funda over heel nederland zoekt dan kom je ze wel tegen. Dorpjes in Limburg, Groningen en Friesland waar je naar 80-100m2 +- kan zonder 2k aan huur te moeten betalen
quote:
Heb sowieso treinstation nodigquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zolang er maar mooie natuur in de directe nabijheid is
Kom hier maar heen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nah niet eens. Emmen is kut maar geen gehucht.
Nah, dan ben ik mijn baan kwijtquote:
Harderwijk the place to be manquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:27 schreef Catkiller het volgende:
Shitposten op FOK! is geen baan, debiel.
Dat is inderdaad daar jaquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ben ik eens geweest habib dolfijnen kijken of is dat niet daar?
Hark je nog een beetje likes binnen op reddit ouwe lobbes?quote:
is niet te doen tenzij je tieten laat zienquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hark je nog een beetje likes binnen op reddit ouwe lobbes?
Natuurlijk, al die linkse sukkeltjes daar die lopen binnen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hark je nog een beetje likes binnen op reddit ouwe lobbes?
Je bent nogal woest, moet je wat mee doenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Natuurlijk, al die linkse sukkeltjes daar die lopen binnen.
Als je daar met een stadse mentaliteit gaat wonen dan wordt je superdepri.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verbaast me niksquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Natuurlijk, al die linkse sukkeltjes daar die lopen binnen.
altijd agressie bij hemquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent nogal woest, moet je wat mee doen
Hij doet niemand kwaadquote:
Lekker projecteren.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent nogal woest, moet je wat mee doen
quote:
hoeren neuken en jonko's roken misschien kratje bier erbijquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:35 schreef Solotovski het volgende:
Wat gaan we met ons vakantiegeld doen boys
Armbandjes kopen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:35 schreef Solotovski het volgende:
Slaat echt nergens op dat mensen die constant vakantie hebben ook vakantiegeld krijgen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hoeren neuken en jonko's roken misschien kratje bier erbij
Armbandjesquote:
@Dimachaerusquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Armbandjesben je een pubermeisje ofzo
Onze thuiswonende cryptomiljonairquote:
ik krijg niet eens bijstand moet eerst opleiidng afhebbenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op dat mensen die constant vakantie hebben ook vakantiegeld krijgen.
Vakantiegeldquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:35 schreef Solotovski het volgende:
Waarom krijg je dat niet? Wats met jou dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik krijg niet eens bijstand moet eerst opleiidng afhebbenmaar bradge krijgt gewoon geld voor zijn keyboard die dikke klootzak
HEeft ie goed geregeld danquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik krijg niet eens bijstand moet eerst opleiidng afhebbenmaar bradge krijgt gewoon geld voor zijn keyboard die dikke klootzak
Dat krijg je als je slaaf van het systeem bent hequote:
Ik heb gelukkig nooit in het systeem gezeten.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat krijg je als je slaaf van het systeem bent he
Lucky youquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit in het systeem gezeten.
bipolaire maar krijg geen wajongquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom krijg je dat niet? Wats met jou dan?
Braad heeft wajong.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ga hosselen danquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
bipolaire maar krijg geen wajongvolgens mij is het niet meer en te laat vastgesteld niet voor mijn 18de
Ook gij, Brutus?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit in het systeem gezeten.
ja ben niet zo'n goeie strijderquote:
Sjeekspeerquote:
Als je toch al strafblad hebt kun je net zo goed meteen all the way gaan manquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja ben niet zo'n goeie strijderstrafblad na heling durf niet meer nog een strafblad en ik kan het sowieos vergeten
ja maar ben bang dat het nu al problemen gaat geven voor stage en opleiding afkrijgen krijg gewoon stress vanwege al die dingen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je toch al strafblad hebt kun je net zo goed meteen all the way gaan man
Ik heb wel wat tegen de stress hariboquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja maar ben bang dat het nu al problemen gaat geven voor stage en opleiding afkrijgen krijg gewoon stress vanwege al die dingen.
ik ook habibo maar is altijd maar tijdelijke oplossing nu drink ik veel maar moet ik ook mee stoppenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb wel wat tegen de stress haribo
Niet 10% van de donaties opstrijkenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:27 schreef Catkiller het volgende:
Shitposten op FOK! is geen baan, debiel.
Ja fuck drinken man, klap gewoon jointjequote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik ook habibo maar is altijd maar tijdelijke oplossing nu drink ik veel maar moet ik ook mee stoppen
Huis kopen is geen verplichting hé op 21..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:16 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja maar als je nieuws volgt huis kopen of zo kan niet meer huren stijgen en zo
ja joint kan ook wel helpen ja. wil nog een vaporizer kopen maar met welk geldquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja fuck drinken man, klap gewoon jointje
habib heb nu sowieso geen rode cent ouders betalen nog mijn zorgverzekeringquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:50 schreef pferdfahrer het volgende:
Huis ko
[..]
Huis kopen is geen verplichting hé op 21..
Komt wel goed hariboquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:51 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja joint kan ook wel helpen ja. wil nog een vaporizer kopen maar met welk geld
[..]
habib heb nu sowieso geen rode cent ouders betalen nog mijn zorgverzekering
Doe voorzichtig met lithium.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
bipolaire maar krijg geen wajongvolgens mij is het niet meer en te laat vastgesteld niet voor mijn 18de
Heb ergens het idee dat jij wel eenz gevoelig zou kunnen zijn voor psychoses dus zou dat niet doen maatquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hoop het shoki wil eens LSD proberen lekker de ruimte in
Heb je wel eens paddo's of ayahuasca geprobeerd?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hoop het shoki wil eens LSD proberen lekker de ruimte in
ja daarom doe ik het ook niet moet ik echt met een habibo doen die mij kan tegenhouden of zo als ik gekke dingen wil doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb ergens het idee dat jij wel eenz gevoelig zou kunnen zijn voor psychoses dus zou dat niet doen maat
Ja joh breng hem op ideeën joh gek wat denk je wel niet!!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel eens paddo's of ayahuasca geprobeerd?
Kan je een hoop perspectief geven
Ik spreek louter uit eigen ervaringquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja joh breng hem op ideeën joh gek wat denk je wel niet!!!!
nee is goed habibo ik zou dat sowieso niet gauw doen niet zonder een habibo die mijn rug heeftquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja joh breng hem op ideeën joh gek wat denk je wel niet!!!!
Ik acht jouw psychische gesteldheid een stuk stabielerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik spreek louter uit eigen ervaring
Lekker op tijd. Trusten hariboquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:02 schreef Boze_Eend het volgende:
habibo's ik ga slapen denk ik ben moe morgen vroeg op om wat te doen aan mijn beweging. ben echt goed bezig met afvallen wil niet als braddie eindigen
Weleens gedaan?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:58 schreef Solotovski het volgende:
Ayawatteska, lekker jezelf eerst helemaal leeg kotsen
Ik zag laatst iemand met zo'n lichtgevend microfoontje op zijn kraag. Dat lijkt me wel watquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:35 schreef Solotovski het volgende:
doe altijd proberen nog wat yoga te doen en dan doe ik misschien nog soms podcast luisteren tot ik in slaap val of zoquote:
Maybe.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik acht jouw psychische gesteldheid een stuk stabieler
Goed bezigquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:05 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
doe altijd proberen nog wat yoga te doen en dan doe ik misschien nog soms podcast luisteren tot ik in slaap val of zo
Nee man, duurt me echt veel te lang en ben sws niet echt van de psychedelische drugsquote:
DMT is wel king, ziekste visuals ooitquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maybe.
Maar DMT wordt steeds vaker gebruikt om chronische depressie te verhelpen.
Dat is wel echt in microhoeveelheden.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maybe.
Maar DMT wordt steeds vaker gebruikt om chronische depressie te verhelpen.
Lijkt me echt messed up ja. Vind kotsen sowieso echt heel naar. En dat lekker tussen alle andere druggies in het bosquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee man, duurt me echt veel te lang en ben sws niet echt van de psychedelische drugs
Wil ook gewoon dat het na een tijdje stopt ipv tot wel 24 uur durend koekoekquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me echt messed up ja. Vind kotsen sowieso echt heel naar. En dat lekker tussen alle andere druggies in het bos
Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wil ook gewoon dat het na een tijdje stopt ipv tot wel 24 uur durend koekoek
Mja onder begeleiding dat in kleine hoeveelheden nemen is wel wat anders dan een labiel iemand adviseren om psychedelische drugs te proberenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met beide wordt nu onderzoek gedaan
Had eens op doordeweekse avond met een vriend 2 2cbs tegelijk geklapt, erg dom want wat duurde dat langquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee ja.
En inderdaad, je moet wel beetje psychisch stabiel zijn
Wut, hoezo, is toch een normale vraag?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:44 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
True. maar als je echt wanhopig bent kun je maar beter iets proberen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja onder begeleiding dat in kleine hoeveelheden nemen is wel wat anders dan een labiel iemand adviseren om psychedelische drugs te proberenkan flink verkeerd aflopen
Als je wanhopig bent maakt je niet snel de juiste keuze als het op iets proberen aankomt denk kquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True. maar als je echt wanhopig bent kun je maar beter iets proberen.
Daarom juist DMT. Kan je nieuw perspectief gevenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je wanhopig bent maakt je niet snel de juiste keuze als het op iets proberen aankomt denk k
Kneusquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:44 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Zou nog x doen, duurt tenminste ook niet zo lang.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom juist DMT. Kan je nieuw perspectief geven
Ecstasy bedoel je?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou nog x doen, duurt tenminste ook niet zo lang.
Kun je trouwens gewoon zelf thuis maken
Als je ergens afgelegen op een boerderij woont jaquote:
Dmt heb ik dus een paar keer gebruikt.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je ergens afgelegen op een boerderij woont ja
Dmt
Ah op die fiets.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Ik bespeur een miscommunicatie
Bedoelde zou dat nog wel een x willen doen, dmt. Maar was te lui om t duidelijker te typen wat nu dus resulteert in meer moeite moeten doen om het uit te leggen
Gvd
Hoe zou je die trips beschrijven?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dmt heb ik dus een paar keer gebruikt.
Ligt aan de opleidingen in kwestie en je doelen, geld is niet alles.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan een praktische opleiding tegenwoordig zelfs meer hebt dan aan een universitaire studie.
Beste gewoon thuissetting ipv sessie met zo'n gekke sjamaanquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah op die fiets.![]()
Ja je kunt gewoon ayahuasca sessies boeken tegenwoordig
Heel cliché? Als een reis.quote:
Welke opleiding?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:09 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibo je vergeet coronaniks kan...
[..]
ik ga mbo 4 doen in september.
[..]
Bedankt habibo jij snapt het tenminste.
Voor jou en solotovski en datismijnmening geldt ook wel hetzelfde ondertussen niet waar. Vast blijven zittenquote:
Pink floyd dan is wel epischquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel cliché? Als een reis.
Heb paarse tijgers gezien, levende bomen, alles is fascinerend, muziek klinkt heel anders, je tijdsbeleving is heel anders, een nummer van Pink Floyd dat normaal tien minuten is duurt voor je gevoel een uur. En je kunt gewoon veel helderder en anders nadenken over dingen.
Over welke dingen denk je anders na dan? Ik las dat een DMT-trip maar paar minuten duurtquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel cliché? Als een reis.
Heb paarse tijgers gezien, levende bomen, alles is fascinerend, muziek klinkt heel anders, je tijdsbeleving is heel anders, een nummer van Pink Floyd dat normaal tien minuten is duurt voor je gevoel een uur. En je kunt gewoon veel helderder en anders nadenken over dingen.
Wel nee, dit soort dingen gaan in cycli.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je bent wel naïef als je je daar geen zorgen over maakt inderdaad
Je kent boze_eend nog niet zo goed, je kan wat zaken teruglezen (als ze niet verwijderd zijn) maar niet iedereen heeft een gemiddelde toekomst voor zichquote:
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:53 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Voor jou en solotovski en datismijnmening geldt ook wel hetzelfde ondertussen niet waar. Vast blijven zitten
Been there, done thatquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:56 schreef Solotovski het volgende:
Kom jongens we gaan phoenyxkneus negeren dat zal hem leren
Nou van wat ik heb gezien ben jij ook redelijk vaak negatief aanwezig (als het gaat om het reageren op mijn posts).quote:
Over de zin van het leven. Over je eigen potentie. Over wie je bent.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over welke dingen denk je anders na dan? Ik las dat een DMT-trip maar paar minuten duurt
Nou dat ook weer niet, is een beetje van 'ik ga deze kutuser nu echt negeren, wat een idioot en mongool en blablabla' en 30 minuten later iedereen weer vol in de aanval. Dat is geen proberen, dat is gewoon gemakkelijk punten proberen te scoren bij sommige andere users hier en dan weer lekker ventilerenquote:
Haha echt hequote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boh![]()
Dan weet je ook gelijk hoe en waarvoor die muziek echt gemaakt is
Ah joh, sterfquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet, is een beetje van 'ik ga deze kutuser nu echt negeren, wat een idioot en mongool en blablabla' en 30 minuten later iedereen weer vol in de aanval. Dat is geen proberen, dat is gewoon gemakkelijk punten proberen te scoren bij sommige andere users hier en dan weer lekker ventileren
Koop een waardevast horloge.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:35 schreef Solotovski het volgende:
Maar het blijft wel heel erg bij het aardse dus?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over de zin van het leven. Over je eigen potentie. Over wie je bent.
DMT kan heel kort zijn, maar kan ook één of meerdere uren duren.
Ja maar ik ben gewoon een ontzettend negatief persoonquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou van wat ik heb gezien ben jij ook redelijk vaak negatief aanwezig (als het gaat om het reageren op mijn posts).
Daar is mijn vakantiegeld niet toereikend genoeg voor vriendquote:
En jij hebt wel een gemiddelde of bovengemiddelde toekomst voor je?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:56 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Je kent boze_eend nog niet zo goed, je kan wat zaken teruglezen (als ze niet verwijderd zijn) maar niet iedereen heeft een gemiddelde toekomst voor zich
Hahaquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het blijft wel heel erg bij het aardse dus?
Dan moet ie ook geen wiet doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb ergens het idee dat jij wel eenz gevoelig zou kunnen zijn voor psychoses dus zou dat niet doen maat
Lolquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahana een diepe hijs was ik instant helemaal weg voor aantal minuten, derde daluniversum alles
Phoenyxkneus heeft geen bmi van over 9000quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:01 schreef okselzweet het volgende:
[..]
En jij hebt wel een gemiddelde of bovengemiddelde toekomst voor je?
Als 34 jarige kerel met kinderen van 's ochtends tot 's avonds op fok zitten, je avonden vullen met simpele spelletjes spelen en dat ondertussen livestreamenHet enige verschil met braddie is dat jij, naar eigen zeggen, werkt.
Nee. Ik ben normaal super atheïstisch en Darwinistisch aangelegd. Maar ben toen heel erg gaan nadenken over hoe groot het universum etc. en over de mogelijk van een schepper en andere levensvormen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het blijft wel heel erg bij het aardse dus?
Zit wat inquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Dan moet ie ook geen wiet doen.
Denk dat ik dat niet echt goed trek tbhquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Ik ben normaal super atheïstisch en Darwinistisch aangelegd. Maar ben toen heel erg gaan nadenken over hoe groot het universum etc. en over de mogelijk van een schepper en andere levensvormen.
Maar hij is wel een beetje een fatty. Een soort slankere braddiequote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Phoenyxkneus heeft geen bmi van over 9000
Nou ja ik zit ook niet van 's ochtends tot 's avonds op FOK!. Af en toe vanwege Corona maar verder gewoon 's avonds. Af en toe spelletjes inderdaad. Nu film. En er zijn wel meer verschillen hoor, maar ook wel met jou niet waarquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:01 schreef okselzweet het volgende:
[..]
En jij hebt wel een gemiddelde of bovengemiddelde toekomst voor je?
Als 34 jarige kerel met kinderen van 's ochtends tot 's avonds op fok zitten, je avonden vullen met simpele spelletjes spelen en dat ondertussen livestreamenHet enige verschil met braddie is dat jij, naar eigen zeggen, werkt.
Ik ben een schaduw van wat ik was inderdaad dat is waarquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:05 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Maar hij is wel een beetje een fatty. Een soort slankere braddie
Volgens mij ook het moment vlak voor je sterftquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:08 schreef The_Emotion het volgende:
DMT is toch dat stofje wat je brein aanmaakt als je droomt?
is dmt de actieve stof in lsd? steve jobs zei ook dat 't levensveranderend was.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over de zin van het leven. Over je eigen potentie. Over wie je bent.
DMT kan heel kort zijn, maar kan ook één of meerdere uren duren.
Onder het mom van ja er is weer een nieuwe vreettent op thuisbezorgdquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:08 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik verwacht straks wel weer een thuisbezorgd review.
gewoon negeren maat. wat vind je van baffen (srs)?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet, is een beetje van 'ik ga deze kutuser nu echt negeren, wat een idioot en mongool en blablabla' en 30 minuten later iedereen weer vol in de aanval. Dat is geen proberen, dat is gewoon gemakkelijk punten proberen te scoren bij sommige andere users hier en dan weer lekker ventileren
welk lied?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haha echt he
Kan dan echt zo emo worden omdat het zo gvd prachtig is
Weet ik niet. Maar volgens mij werken ze allebei hetzelfdequote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:12 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
is dmt de actieve stof in lsd? steve jobs zei ook dat 't levensveranderend was.
Nou ja dat vind ik zelf maar niks. Ik had vorige week nog een reactie dat ik dat niks vond, een ander zei dat het 'in the heat of the moment' was. Ik zie de geilheid er gewoon niet van in ook niet als ik seks hebquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:13 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
gewoon negeren maat. wat vind je van baffen (srs)?
wel eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:15 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik zelf maar niks. Ik had vorige week nog een reactie dat ik dat niks vond, een ander zei dat het 'in the heat of the moment' was. Ik zie de geilheid er gewoon niet van in ook niet als ik seks heb
Dat niet maar heb wel een beetje een idee dat ik dat niet graag doe en ook niet dat een meid dat bij mij doet. Soms weet je iets zonder dat je het hoeft uit te proberen, een beetje net als dat je niet een brandend huis in rentquote:
Favo is time en hey youquote:
zoals?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja onder begeleiding dat in kleine hoeveelheden nemen is wel wat anders dan een labiel iemand adviseren om psychedelische drugs te proberenkan flink verkeerd aflopen
Heerlijk nummerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:26 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Ga ze nu beluisteren. Luisteren jullie deze?
Heerlijke muziek voor nachtelijke snelwegrittenquote:
Op een waardig audiosysteem echt genieten jaquote:
Goed nummer jaquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:26 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Ga ze nu beluisteren. Luisteren jullie deze?
Van GTA San Andreasquote:
Over goede nummers gesproken, GTA alleen maar goede muziekquote:
Snitches get stitchesquote:
Phoenix-kneus houdt van kleine kale piemeltjesquote:
Sterf gastquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:30 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Niet nodig, is het niet, dit is gewoon grappig bedoeld, context is alles
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets over je uitgerekte sterretje
Ik meende er inderdaad helemaal niks vanquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:30 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Niet nodig, is het niet, dit is gewoon grappig bedoeld, context is alles
Jordan Peterson-quote?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
je hoeft de metafysische stellingnames van het christendom niet te onderschrijven om toch de wederopstandingsgedachte als toonaangevend motief van onze samenleving te kunnen waarderen
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:31 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[KLB SC]Stimo's dikke billen zitten op mn gezicht
Als ik op een after was en iemand zou dit tegen me zeggen zou ik opstaan en weglopenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
je hoeft de metafysische stellingnames van het christendom niet te onderschrijven om toch de wederopstandingsgedachte als toonaangevend motief van onze samenleving te kunnen waarderen
Ook nog steeds grappig gezien de context vind ik. Recent was er iemand die zei dat ik mijzelf moest doodschieten, dat was niet echt in context te lezen en zoiets is wel een doodverwensing. Maar dit soort zaken, zolang je het niet constant aanhaalt en een beetje normaal houdt dan is zoiets toch niet bepaald banwaardigquote:
Phoenix is een joodse rabbi?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:31 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Phoenix-kneus houdt van kleine kale piemeltjes
ik ook, is uit de eerste speech van baudet op zijn partijcongresquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als ik op een after was en iemand zou dit tegen me zeggen zou ik opstaan en weglopen
Oh dat achterlijke gebralquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik ook, is uit de eerste speech van baudet op zijn partijcongres
Nog geen seconde van het songfestival meegekregen.quote:
Maar dit is wel waarquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als ik op een after was en iemand zou dit tegen me zeggen zou ik opstaan en weglopen
zit nu op laptop en zie nu pas dat je aria avatar hebt, opzich verdient ze iron throne wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog geen seconde van het songfestival meegekregen.
Wel goed nummer dit
Wie is Aria?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:36 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
zit nu op laptop en zie nu pas dat je aria avatar hebt, opzich verdient ze iron throne wel.
Ja, leuke serie was dat hequote:
1 keer gedaan, voordat ie zo achterlijk deed.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:36 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wat, dacht dat je op 'm stemde?
was toch altijd al een bijzonder ventjequote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
1 keer gedaan, voordat ie zo achterlijk deed.
Dat je dat nog weet man jeetje
Ja, heb een beetje 't idee dat ie dingen die ik ironisch zou zeggen serieus meent. Op wie stemde je de x'en erna?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
1 keer gedaan, voordat ie zo achterlijk deed.
Dat je dat nog weet man jeetje
Jon Snow, the one true king.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, leuke serie was dat he
Met Sjonnie Snow
Gewoon doen of je out bent om je goede chillplek niet te hoeven opgevenquote:
Op helemaal niemandquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:44 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Ja, heb een beetje 't idee dat ie dingen die ik ironisch zou zeggen serieus meent. Op wie stemde je de x'en erna?
Oh ja die jaquote:
ashqelon. waarom zou ie iets misdaan moeten hebben?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:49 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ash ken ik niet, wat heeft ie misdaan?
b het geluisterd, vrij sentimenteel maar wel cool dat er daar in de popmuziek plek is voor klassieke gitaar, in verdunde vorm welquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:48 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ik luister dat lied als je mijn farsi liedje luistert, deal?
Dit klinkt als een uitstekend planquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh ja die ja
Jammer, dacht dat ie eindelijk opgetyft was mja
ja swsquote:
Waarom heeft ie anders een kloontje?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:49 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ashqelon. waarom zou ie iets misdaan moeten hebben?
ja mn meisje stuurt 't naar me, voel me net een klein meisje zo emo word ik ervan, stuurt al hele avond love songs.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
he
[..]
b het geluisterd, vrij sentimenteel maar wel cool dat er daar in de popmuziek plek is voor klassieke gitaar, in verdunde vorm wel
wnr heb je tijd (srs)? dit jaar moet je overigens echt mee naar de anual eftelingmeet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitstekend plan
gayquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:51 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ja mn meisje stuurt 't naar me, voel me net een klein meisje zo emo word ik ervan, stuurt al hele avond love songs.
wrm? vind pablo ook wel iets hebben en ben wachtwoord van ashqelon vergeten.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:51 schreef Solotovski het volgende:
Vond ashqelon je beste username vriend
wachtwoord vergeten.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:50 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom heeft ie anders een kloontje?
cute, mijn vriendje was toenstraks hier was ook gezelligquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:51 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ja mn meisje stuurt 't naar me, voel me net een klein meisje zo emo word ik ervan, stuurt al hele avond love songs.
je drinkt dus niet neem ik aan?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:54 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou in de praktijk niet, ben wat te angstig voor harddrugs
Dat nogal. Wordt gezien als soft-drugs. Begrijp dat je het kan zien als hard-drugs, maar ik hou zelf het liefst gewoon wel afstand van pillen en spuiten etc.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:54 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
je drinkt dus niet neem ik aan?
n as we speak harddrugs aan het doen, ben je bang?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:54 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou in de praktijk niet, ben wat te angstig voor harddrugs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |