Gewoon even op station bijkopen toch?quote:Op zondag 23 mei 2021 08:56 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat ik redelijk ruim had ingeschat met 2 halve liters en een beerenburg cola maar bij Tilburg is mijn bier al op![]()
TILBURGED
@:lenny_leonard
Geen tijd, moet de IC direct in Breda hebben, die sluit mooi aanquote:Op zondag 23 mei 2021 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon even op station bijkopen toch?
Even treintje uit, naar de AH en weer door.
De AH op Tilburg station heeft best een uitgebreid aanbod koud speciaalbier.
Correct. Hopelijk verzacht het pizza ontbijt een beetje.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:02 schreef fetX het volgende:
Zo’n gevoel dat @:neef_wuppie een zware dag tegemoet gaat.
En de overheid doet NIETSquote:Op zondag 23 mei 2021 09:02 schreef Caland het volgende:
Kwam er vanmorgen wel achter dat ze geen peuken meer verkopen op het station
Wat een kutland is dit geworden, ze pakken alles van ons af
Tot morgen.quote:
quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)-vieren-van-de-titelquote:De jonge fan zou half uit een busje hebben gehangen toen het voertuig een parkeergarage inreed. Het hoofd van de jonge raakte vervolgens een muur van de garage. De hulpdiensten probeerden de jonge fan te redden, maar dat mocht niet meer baten.
Dit is pas een grondige wedstrijdvoorbereiding.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:56 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat ik redelijk ruim had ingeschat met 2 halve liters en een beerenburg cola maar bij Tilburg is mijn bier al op![]()
TILBURGED
@:lenny_leonard
Ik denk alleen wel dat ik me een stuk meer erger aan Nikkie. Wat een vermoeiende gast is dat.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
Max Verstappen naast Serena Williams ziet er net zo uit als Jantje Smit naast Nikki.
Hou je bek over Nikkie, lul. Want ik pak je.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat ik me een stuk meer erger aan Nikkie. Wat een vermoeiende gast is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |