jouw probleemquote:Op zondag 23 mei 2021 01:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik voorspel een kater voor morgen, tering.![]()
Kijk weer met een oog naar m:n scherm @:fetx
Goed gezien maatquote:Op zondag 23 mei 2021 01:21 schreef GGMM het volgende:
Ik had ook dolgraag iets over de wedstrijden gezegd, maar ik merk dat mijn mening niet relevant is.
3-0quote:Op zondag 23 mei 2021 01:19 schreef Coco het volgende:
Ik haak af.
Tot morgen bij:
Zeg het maar
12:15 Feyenoord - Utrecht
18:00 Nak - Nek
@:maxi-mus
@:lenny_leonard
Vooral van het topic, alleen het nummer van het immer onsympathieke Frankrijk vond ik mooi.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo user @:maxi-mus
Ik zag dat je genoten hebt van het songfestival gisteren
Erg jammer
quote:Op zondag 23 mei 2021 08:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral van het topic, alleen het nummer van het immer onsympathieke Frankrijk vond ik mooi.
Zit je al aan het bier?
Heerlijk zo’n ontbijtwedstrijd.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:27 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een prima ontbijtje al zeg ik het zelf
Gewoon even op station bijkopen toch?quote:Op zondag 23 mei 2021 08:56 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat ik redelijk ruim had ingeschat met 2 halve liters en een beerenburg cola maar bij Tilburg is mijn bier al op![]()
TILBURGED
@:lenny_leonard
Geen tijd, moet de IC direct in Breda hebben, die sluit mooi aanquote:Op zondag 23 mei 2021 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon even op station bijkopen toch?
Even treintje uit, naar de AH en weer door.
De AH op Tilburg station heeft best een uitgebreid aanbod koud speciaalbier.
Correct. Hopelijk verzacht het pizza ontbijt een beetje.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:02 schreef fetX het volgende:
Zo’n gevoel dat @:neef_wuppie een zware dag tegemoet gaat.
En de overheid doet NIETSquote:Op zondag 23 mei 2021 09:02 schreef Caland het volgende:
Kwam er vanmorgen wel achter dat ze geen peuken meer verkopen op het station
Wat een kutland is dit geworden, ze pakken alles van ons af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |