Die antwoord heb ik al bevraagd.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu vandaag makker?
Je gaat alliance spelen?quote:Op maandag 24 mei 2021 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga je echt verraden ben ik bang
Sorry maat. Eet smakelijk. Heb jij trouwens in het legendarische topic van @johannes_vermeer gepost hoe jij nasi bereidt?quote:
Nee dat zou weinig toevoegen, mijn nasi is erg saai. Maar ik ga er wel eens kijken voor wat inspiratie wellicht.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Eet smakelijk. Heb jij trouwens in het legendarische topic van @:Johannes_vermeer gepost hoe jij nasi bereidt?
Lekker hoor, behalve de mosterd danquote:Op maandag 24 mei 2021 19:10 schreef tong80 het volgende:
Vanavond sperziebonen, aardappelen in mosterdsaus en draadjesvlees.
Ik lust ook geen mosterd. Maar dusdanig bereid is het te pruimen. Over naar NAC-NECquote:
Ik heb zojuist ook de nasi van gister opgemaakt! Wat een toevalquote:Op maandag 24 mei 2021 19:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier de nasi van gisteren staan opbakken.
Want van die rommel maak je altijd te veel.
Ye I bet you did nasi that comingquote:Op maandag 24 mei 2021 19:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier de nasi van gisteren staan opbakken.
Want van die rommel maak je altijd te veel.
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook de nasi van gister opgemaakt! Wat een toeval
Over drie weken kunnen we weer van het Russisch volkslied gaan genieten.quote:
Dat is gespeeld.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lust ook geen mosterd. Maar dusdanig bereid is het te pruimen. Over naar NAC-NEC
Er is alweer een nieuwe.quote:
Mijn frietboer in de zevende hemelquote:
Ik overweeg ook gewoon ten allen tijde een klapstoel en tafel met mij mee te dragenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |