Wat heb jij gesnoven?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed... ik heb een prachtig plan voor ogen:
1. Leclerc krijgt 5 plekken penatly
2. Bij de start krijgt Bottas spontaan ballen en elimineert hij Verstappen met een kansloze actie
3. Sainz en Norris kunnen geen kant op en verliezen veel tijd
4. Gasly en Leclerc kunnen nog wel om de shitshow rijden maar ook zij zullen plekken verlizen
5. Hamilton P1, get in there, greatest crowd ever
Kan BOT zijn waarde weer eens bewijzen voor het team.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:50 schreef MoreDakka het volgende: [..] Op een SC gokken is voor Hamilton de beste strategie by far
Geluk is zijn tweede naam, dat lijkt eindeloos te zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat ie al aardig wat geluk heeft gehad dit jaar. De RBR zit er dichterbij dan ooit. Maargoed, de Mercedes motor is en blijft de sterkste.
Lijkt me geen probleem voor de bak dit iigquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leclerc gaat er wel een flink stuk harder in dan Latifi iig.
Ze hebben het altijd over de hele nacht doorwerken,dus ik denk nu al.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:50 schreef alpeko het volgende: Hoe zijn de regels eigenlijk? Wanneer mag er aan de wagen van LEC gewerkt worden? Pas op de grid morgen? Of nu al?
In welke wereld is dit geen probleem voor de bak? Zo'n keiharde zijwaardse impact is het allerslechtste wat je kan doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem voor de bak dit iig
Mogen andere teams ook aan de auto werken eigenlijk? Dacht dat alles werd vergrendeld na de Q.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:53 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze hebben het altijd over de hele nacht doorwerken,dus ik denk nu al.
2 uitzonderingen per jaar, en volgens mij is een crash ook automatisch een uitzondering.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mogen andere teams ook aan de auto werken eigenlijk? Dacht dat alles werd vergrendeld na de Q.
2x per seizoen mag je een nacht doorhalen dacht ikquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mogen andere teams ook aan de auto werken eigenlijk? Dacht dat alles werd vergrendeld na de Q.
Ik vond het wel meevallen met hard. De voorkant vangt de meeste impact op. Maar hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In welke wereld is dit geen probleem voor de bak? Zo'n keiharde zijwaardse impact is het allerslechtste wat je kan doen.
Nee teams zijn gebonden aan rusturen. Ze mogen wel meteen beginnen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:53 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze hebben het altijd over de hele nacht doorwerken,dus ik denk nu al.
Geen idee, ik weet alleen dat je de setup niet meer mag aanpassen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
iig?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leclerc gaat er wel een flink stuk harder in dan Latifi iig.
Je moet er van uit gaan dat ze ongeveer even veel momentum die muur mee in nemen. Dan wordt dat bij Latifi omgezet in voorwaarts momentum, en bij Leclerc gaat de volledige energie met de achterkant de vangerail in.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
iig?
volgens mij gaat Latifi harder in, als ik zo de beelden bekijk.
Nouuuu... misschien wel iets, maar veel verschil zit er niet tussen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:06 schreef franske19 het volgende:
Verstappen ging er in 2018 minder hard in en had een haarscheurtje in z'n gearbox. Kwestie van pech of geluk hebben.
En een paar keer per jaar mogen ze de nacht doorwerken.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee teams zijn gebonden aan rusturen. Ze mogen wel meteen beginnen.
Nee, alleen beschadigde onderdelen vervangen voor een gelijk onderdeel.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja... dit is precies het verhaal van Singapore 2017
Schumacher werd hier teruggezet toen hij hem bewust parkeerde, dus die regels zijn er gewoon.. Maar zolang het niet bewust gebeurt, geloof ik daar niet echt in eigenlijk..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:20 schreef quo_ het volgende:
Die Leclerc heeft de Ferrari vast niet expres in de muur gezet maar het is wel een feit dat hij er (een grote kans op) voordeel uit haalt. Zijn ook nog genoeg andere voorbeelden waar de veroorzaker van een rode vlag er zelf goed garen bij spint.
Ze bedenken regels en straffen voor van alles en nog wat in de F1, hoog tijd dat deze situatie er aan toe gevoegd wordt
Denk wel dat hij bewust veel risico heeft genomen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:20 schreef quo_ het volgende:
Die Leclerc heeft de Ferrari vast niet expres in de muur gezet maar het is wel een feit dat hij er (een grote kans op) voordeel uit haalt. Zijn ook nog genoeg andere voorbeelden waar de veroorzaker van een rode vlag er zelf goed garen bij spint.
Ze bedenken regels en straffen voor van alles en nog wat in de F1, hoog tijd dat deze situatie er aan toe gevoegd wordt
Wel wat maar niet daar. Crash kan ook nieuwe versnellingsbak zijn en dan ben je die pole ook weer kwijtquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk wel dat hij bewust veel risico heeft genomen.
Crash = pole
Snellere tijd = pole
Nee de pole is en blijft voor Leclerc.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:23 schreef opreis het volgende:
[..]
Wel wat maar niet daar. Crash kan ook nieuwe versnellingsbak zijn en dan ben je die pole ook weer kwijt
Nouja, het gaat natuurlijk om waar je start natuurlijk op zondag. Dat bedoel ik ermee te zeggenquote:
nee, dat is dus niet zo. De pole is voor degene die de race als eerste aanvangt.quote:
En jij denkt dat hij zijn pole trofee ook weer in moet leveren?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, dat is dus niet zo. De pole is voor degene die de race als eerste aanvangt.
Officieel heeft hij dan in ieder geval geen pole, weet niet hoe ze dat met die trofee doen danquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:27 schreef quo_ het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij zijn pole trofee ook weer in moet leveren?
Ik zou het een hele goede toevoeging vinden, want eigenlijk is het waanzin dat je de laatste minuut van quali kan verneuken en zo pole pakken.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:20 schreef quo_ het volgende:
Ze hadden nooit moeten beginnen aan het overhandigen van een trofee voor polequote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Officieel heeft hij dan in ieder geval geen pole, weet niet hoe ze dat met die trofee doen dan
neuh, die is voor de snelste in de kwalificatiequote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:27 schreef quo_ het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij zijn pole trofee ook weer in moet leveren?
Die regel is er gewoonquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zou het een hele goede toevoeging vinden, want eigenlijk is het waanzin dat je de laatste minuut van quali kan verneuken en zo pole pakken.
Hoe zit dat met te weinig benzine? Als je onderweg stil komt te staan, krijg je dan een gridstraf?
Pirelli wilde een band creėren met de coureurs.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hadden nooit moeten beginnen aan het overhandigen van een trofee voor pole
Lewis heeft nog nooit één poletrofee teruggezien bleek laatst.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Officieel heeft hij dan in ieder geval geen pole, weet niet hoe ze dat met die trofee doen dan
Als bowling bal gebruikenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Pirelli wilde een band creėren met de coureurs.
Die hebben alleen geen idee wat ze met het ding aan moeten
Regie met monegaske slagquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mij viel de regie trouwens tegen.
Veel te vaak onboards (met timer) van bestuurders die niet aan het pushen waren
Is ook voor de snelste in de kwalificatie. De polesitter wordt pas een uur voor aanvang van de race bepaald als de grid definitief wordt.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hadden nooit moeten beginnen aan het overhandigen van een trofee voor pole
er is een reden dat je op de bowlingbaan geen Pirelli's vindtquote:
Banden ontploffen te snel voordat je een kegel raaktquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er is een reden dat je op de bowlingbaan geen Pirelli's vindt
Ze slijten te snelquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Banden ontploffen te snel voordat je een kegel raakt
Nog even geduld. Er is licht aan het einde van de tunnelquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
Nu krijg ik wel zin om weer eens te gaan bowlen, alleen het mag nog niet
Snap wel dat Perez dit weekend misschien ook even niet heel scherp in de wedstrijd zit.quote:Perez slachtoffer van overal bij huis in Mexico; lid security team neergeschoten
Er heeft een poging tot een overval plaatsgevonden bij het huis van de familie van Sergio Perez in zijn thuisland. Daarbij is een lid van het beveilingsteam neergeschoten, zo bevestigt de Red Bull Racing-coureur zelf na afloop van de kwalificatie voor de GP van Monaco.
Lokale media meldden eerder op de zaterdag in Mexico al iemand van de beveiliging van de familie gewond zou zijn geraakt. De poging tot overval vond plaats in de wijk Ladrón de Guevara in de gemeente van Guadalajara.
Tegenover onder meer The Race stelt Perez erg opgelucht te zijn dat het lid van het beveilingsteam in een 'goede toestand' verkeert na geraakt te zijn door een kogel. De politie was snel ter plaatse en heeft de overvallers weten te arresteren.
"Ze hebben een van mijn veiligheidsmensen met één schot verwond. Ze probeerden in principe de auto te beroven. Er is verder niets aan de hand, hij is in goede conditie. En de politie heeft de overvallers gepakt", aldus Perez.
Schijnt pas na de kwali aan hem te zijn gezegdquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:40 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Snap wel dat Perez dit weekend misschien ook even niet heel scherp in de wedstrijd zit.
Ik wist het vanmorgen al, dus dan moet hij het ook wel hebben geweten.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Schijnt pas na de kwali aan hem te zijn gezegd
Doe jij dan ook mee?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog even geduld. Er is licht aan het einde van de tunnel
Laatste keer dat ik gebowld heb, is alweer 3 jaar geledenquote:
Voor mij ook hoor, maar het gaat ook meer om de lol dan om de scorequote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik gebowld heb, is alweer 3 jaar geleden
Hoezo mag dat niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
Nu krijg ik wel zin om weer eens te gaan blowen, alleen het mag nog niet
Wie de vliegende neuk is Tom Holland, waar zou ik die pannenkoek van moeten kennen čn waarom is het great dat hij daar is?!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]Max aan het chillen met Tom Holland dit weekend.
Hup Holland @Neef_Wuppiequote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]Max aan het chillen met Tom Holland dit weekend.
Spiderman man. Super vet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie de vliegende neuk is Tom Holland, waar zou ik die pannenkoek van moeten kennen čn waarom is het great dat hij daar is?!
Ach, dat is daar dagelijkse kost. Hij leek er ook niet bepaald van onder de indruk.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:40 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Snap wel dat Perez dit weekend misschien ook even niet heel scherp in de wedstrijd zit.
Eerst maar eens kijken of Leclerc op pole mag starten. Je zou toch denken dat de versnellingsbak wel wat beschadigd is.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel er komt geen safetycar in het midden van de wedstrijd kunnen we trouwens wel een undercut/overcut plegen op Leclerc
Deze strijd is nog niet gestreden!
Boomers die Spiderman niet kennenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie de vliegende neuk is Tom Holland, waar zou ik die pannenkoek van moeten kennen čn waarom is het great dat hij daar is?!
Zou inderdaad heel goed kunnen dat daar iets aan schort.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of Leclerc op pole mag starten. Je zou toch denken dat de versnellingsbak wel wat beschadigd is.
Denk dat de Hazen in bocht 1 clashenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
De unsafety car start van plek 19. Maakt de kans op een safetycar alsnog niet kleiner.
We pakken ze wel met een undercutquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:48 schreef Newone82 het volgende:
https://twitter.com/andre(...)160310449410050?s=21
Leclerc start gewoon morgen eerste. Goed de boel gesaboteerd Ferrari! Slim
Hij gaat er blijkbaar vanuit dat de Mercedes nog steeds zo goed is in de regen.quote:
Jammer. Maar gelukkig schort het bij Ferrari nog wel eens aan de strategie tijdens de racequote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:46 schreef Newone82 het volgende:
Ferrari breaking news en minder nieuws voor Max
Ferrari initial check: no damage to gearbox.
A final decision will be made tomorrow.
Of Ferrari neemt risico en die bak ploft gewoon na een paar rondes.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:48 schreef Newone82 het volgende:
https://twitter.com/andre(...)160310449410050?s=21
Leclerc start gewoon morgen eerste. Goed de boel gesaboteerd Ferrari! Slim
Tunnel uit linksaf. Water genoegquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij gaat er blijkbaar vanuit dat de Mercedes nog steeds zo goed is in de regen.
Bij Red Bull ookquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jammer. Maar gelukkig schort het bij Ferrari nog wel eens aan de strategie tijdens de race
Ook de concurrentie niet meer vertellen dan nodig natuurlijkquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, "verder kijken morgenochtend" betekent in deze gewoon "er is wel schade, en we gaan nu eerst onderzoeken of het ernstig is"
Nou, eerlijk is eerlijk: dit weekend gaat 't best aardig met 'm. Het is dit weekend toch vooral z'n teamgenootje die steeds crasht. Zowel VT2 als VT3 een rode vlag door Mick. Nikita heeft nog niks fout gedaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
De unsafety car start van plek 19. Maakt de kans op een safetycar alsnog niet kleiner.
Ik heb die insteek ook hoor. Morgen ga ik bepalen of ik dan verder ga met behangen.quote:@scuderiaferrari
UPDATE: An initial inspection of the gearbox in @Charles_Leclerc
’s car has not revealed any serious damage. Further checks will be carried out tomorrow, to decide if the same gearbox can be used in the race.
Boomer? Beetje respect vlegel, ik had je vader kunnen zijn.quote:
gaat het niet om, mogelijk weten ze al lang of ze wel/niet kunnen rijden met deze bak, maar waarom je concurrenten wijzer maken dan ze zijn?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
even de originele tweet erbij
[..]
Ik heb die insteek ook hoor. Morgen ga ik bepalen of ik dan verder ga met behangen.
Altijd maar uitstellen.
Lees; we moeten nog een paar mensen omkopen om hem te vervangen zonder dat iemand weet dat we hem vervangen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:27 schreef Breekfast het volgende:
Er staat ook "not any serious damage". Er is dus wel schade. Blijft een risico om daar mee te gaan rijden.
In principe wil je dat niet als Ferrari, zelfs als je vijf plekken terug gaat heb je een hele sterke uitgangspositie met Sainz ervoor. Tuurlijk is de overwinning veel waard, maar uitvallen ipv een vrijwel zekere topnotering met een middenveld wat zo close is. Pick your battle Ferrari!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Of Ferrari neemt risico en die bak ploft gewoon na een paar rondes.
Maar goed dat Max aan de buitenkant start dan.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:47 schreef Ferdii het volgende:
leclerc gaat in torpedo mode als hij weet dat max naast hem zit in de eerste bocht ja, puur om niet onder te doen
ook dan zal hij van zijn lijn afwijken en max eraf duwenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed dat Max aan de buitenkant start dan.
Dan moet Perez een hele goede start hebbenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
Zou RB Perez kunnen gebruiken om hammie nog wat te stangen na de start?
Bij de eerste stop is het nog een compact veld. De druk komt van achter. De nummer 1 wil lang buiten blijven, maar als je geen gat kunt slaan kun je undercuts krijgen vanaf plek 5 / 6. Die gaan dan 3 of 4 rondes eerder pitten. Ook hier is het dan de vraag of Ferrari de winst wil pakken of McLaren verslaan. Pick your battle…quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max wint morgen, want Ferrari verneukt de strategie
Hoezo? In bocht 1 even een kusje gevenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan moet Perez een hele goede start hebben
Op die manier kan het wel inderdaad, schijnt dat je daar ook makkelijk heel hard kan crashen achter iemandquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoezo? In bocht 1 even een kusje geven
Spa 1998?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
holy shit. Max naast Charles. wat is het record van snelste rode vlag situatie?
En daardoor een mogelijke undercut van Bottas?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Max zal voor de undercut gaan, Leclerc wacht een SC af. Beiden rijden langer door dan de rest.
Die wordt helemaal zoekgereden joh, geen gevaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En daardoor een mogelijke undercut van Bottas?
Hmm denk ik niet. Leclerc is te langzaam, waardoor er teveel binnen bereik van de stop blijven. Overcut wordt een makkie.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Max zal voor de undercut gaan, Leclerc wacht een SC af. Beiden rijden langer door dan de rest.
Maar als Leclerc gokt op een SC, is er helemaal geen overcut mogelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:07 schreef mikieu het volgende:
[..]
Hmm denk ik niet. Leclerc is te langzaam, waardoor er teveel binnen bereik van de stop blijven. Overcut wordt een makkie.
Hij staat toch echt op pole.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:07 schreef mikieu het volgende:
[..]
Hmm denk ik niet. Leclerc is te langzaam, waardoor er teveel binnen bereik van de stop blijven. Overcut wordt een makkie.
Wie?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
Zou RB Perez kunnen gebruiken om hammie nog wat te stangen na de start?
Hamilton rijdt nog 15 ronden langer door en pakt zo een podium.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Lewis start achter Gasly. Als hij hem niet voorbij komt bij de start dan rijdt Lewis dus het tempo van een AT terwijl ze vooraan een halve seconde of meer per lap sneller zijn. Dan ga je veel moeten goed maken met een overcut.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hamilton rijdt nog 15 ronden langer door en pakt zo een podium.
Zou mooi zijn als Gasly en Perez even (Rondje of vijftig of zo.) een Bernoldi'tje kunnen doen op Hamilton ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Lewis start achter Gasly. Als hij hem niet voorbij komt bij de start dan rijdt Lewis dus het tempo van een AT terwijl ze vooraan een halve seconde of meer per lap sneller zijn. Dan ga je veel moeten goed maken met een overcut.
Hamilton start P7, Perez P9quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:31 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Gasly en Perez even (Rondje of vijftig of zo.) een Bernoldi'tje kunnen doen op Hamilton ja.
Precies, hier moet red bull gewoon boven Lewis eindigen en verder niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:56 schreef Bonobo11 het volgende:
Gasly houdt morgen Hamilton achter zich, Max neemt geen risico en doet het rustig aan, Leclerc mag winnen en iedereen blij. Ook nog wat credit bij Ferrari.
#Playthelonggame
Nee, alle sterren staan goed, zorgen voor een groot natuurwonder en Hamilton mazzelt naar P3. #blessed.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Lewis zal nog wel naar P3 moeten kunnen rijden.
Dacht even dat Perez er ook voor stond.quote:
Lando en gasly pakt hij wel op de baan of anders met een Mercedes God strategie.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, alle sterren staan goed, zorgen voor een groot natuurwonder en Hamilton mazzelt naar P3. #blessed.
Hij gaat niemand pakken op de baan, en ook qua strategie zijn de mogelijkheden zeer beperkt. Hij gaat gewoon een bak mazzel hebben met een SC in combinatie met gesloten pitsstraat precies als hij net binnen is.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:48 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Lando en gasly pakt hij wel op de baan of anders met een Mercedes God strategie.
Bottas laat hem er vervolgens voorbij natuurlijk.
Hij gaat de hele race janken op de boardradio.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gaat niemand pakken op de baan, en ook qua strategie zijn de mogelijkheden zeer beperkt. Hij gaat gewoon een bak mazzel hebben met een SC in combinatie met gesloten pitsstraat precies als hij net binnen is.
FIA: mogen wij onze screenplay terug? Die was niet voor uw ogen bedoeld.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gaat niemand pakken op de baan, en ook qua strategie zijn de mogelijkheden zeer beperkt. Hij gaat gewoon een bak mazzel hebben met een SC in combinatie met gesloten pitsstraat precies als hij net binnen is.
S1 was al -0.150 en S2 was ie goed op weg, zijn eerdere ronde was hij juist in S2 in de chicane aan het glijden geweest. Pole was dus heel goed mogelijk aangezien hij bij de rode vlag gelijk aangaf dat hij nu echt de goede grip had.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:59 schreef bianconeri het volgende:
Max had sowieso geen pole gepakt hier, die had die tijd van Leclerc echt niet gepakt.
Ooit heeft die man ook eens en dagje ietwat pechquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, alle sterren staan goed, zorgen voor een groot natuurwonder en Hamilton mazzelt naar P3. #blessed.
Serieus reageren op bianconeri, jij bent af.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:51 schreef Justevo het volgende:
[..]
S1 was al -0.150 en S2 was ie goed op weg, zijn eerdere ronde was hij juist in S2 in de chicane aan het glijden geweest. Pole was dus heel goed mogelijk aangezien hij bij de rode vlag gelijk aangaf dat hij nu echt de goede grip had.
Of heb je dat gewoon allemaal niet mee gekregen van onder je Ferrari dekbed?
Dat was ie bij de eerste run ook al, Ferrari was gewoon sterker in de laatste 2 sectoren, , Max had er dichterbij gezeten , maar pole ? Denk het nietquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:51 schreef Justevo het volgende:
[..]
S1 was al -0.150 en S2 was ie goed op weg, zijn eerdere ronde was hij juist in S2 in de chicane aan het glijden geweest. Pole was dus heel goed mogelijk aangezien hij bij de rode vlag gelijk aangaf dat hij nu echt de goede grip had.
Of heb je dat gewoon allemaal niet mee gekregen van onder je Ferrari dekbed?
hebben we in nederland live streams en een chromecast voorquote:Op zondag 23 mei 2021 09:00 schreef vosss het volgende:
Heel dat viaplay komend jaar zie ik niet zitten.
Sport zit in zweden alleen bij het totaalpakket voor 449 kronen.
Dat is 44,25 euro per maand. What the hell?!
Ik mag toch hopen dat ze dat hier niet gaan vragen. Ik zit niet op series, films en andere sporten te wachten. Ik wil nondeju alleen F1 kijken
Ze hebben al bevestigd dat het tussen de 10 en 15 euro gaat kosten.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:00 schreef vosss het volgende:
Heel dat viaplay komend jaar zie ik niet zitten.
Sport zit in zweden alleen bij het totaalpakket voor 449 kronen.
Dat is 44,25 euro per maand. What the hell?!
Ik mag toch hopen dat ze dat hier niet gaan vragen. Ik zit niet op series, films en andere sporten te wachten. Ik wil nondeju alleen F1 kijken
https://www.formule1.nl/n(...)leen-max-verstappen/quote:wie vanaf volgend jaar Formule 1 via Viaplay wil gaan kijken betaalt daarvoor maandelijks tussen de tien en vijftien euro.
Of auto’s in beeld zonder timer, wat heel vervelend is met de kwalificatie.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mij viel de regie trouwens tegen.
Veel te vaak onboards (met timer) van bestuurders die niet aan het pushen waren
Hersenloos is misschien wat te scherp neergezet maar er is wel wat op jouw benadering aan te merken.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ze hebben al bevestigd dat het tussen de 10 en 15 euro gaat kosten.
Goedkoper of gelijk aan nu dus.
Laat iedereen even afwachten ipv hersenloos te schuimbekken.
[..]
https://www.formule1.nl/n(...)leen-max-verstappen/
Ik betaal nu 15 euro voor Ziggo sport totaal. Ik heb geen mogelijkheid tot een Ziggo internet+tv abbo. Dat is dus gelijk of goedkoper.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:38 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hersenloos is misschien wat te scherp neergezet maar er is wel wat op jouw benadering aan te merken.
Een compleet zenderpakket inclusief F1 kost bij ziggo nu net geen 20 euro.
Een pakketje met alleen F1 er in voor 15 euro zou ik niet als "gelijk of goedkoper" willen bestempelen.
Maar Ziggo Sport totaal is al beduidend meer dan een pakketje voor alleen F1 (en evt F2, F3).quote:Op zondag 23 mei 2021 09:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik betaal nu 15 euro voor Ziggo sport totaal. Ik heb geen mogelijkheid tot een Ziggo internet+tv abbo. Dat is dus gelijk of goedkoper.
Ja, en Viaplay word alleen F1?quote:Op zondag 23 mei 2021 09:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Ziggo Sport totaal is al beduidend meer dan een pakketje voor alleen F1 (en evt F2, F3).
Ted op 5:28.quote:
Als m'n tante een lul had was het m'n oom geweest.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:44 schreef opreis het volgende:
[..]
Ted op 5:28.
"Just as the mercedes is a really really bad car at Monaco. The Ferrari is a perfect car for Monaco."
Kwaliteit hoor, Bottas geeft zelf aan dat hij op pole had kunnen eindigen.
Net zoals Verstappen en Sainz.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:44 schreef opreis het volgende:
[..]
"Just as the mercedes is a really really bad car at Monaco. The Ferrari is a perfect car for Monaco."
als Hamilton er geen pole mee kan rijden dan is het a really bad car, Bottas doet er uiteraard niet toe bij Tedquote:Op zondag 23 mei 2021 10:44 schreef opreis het volgende:
[..]
Het is standaard Ted/Sky. Als de mercedes/Lewis op pole staat dan is het de geweldige Lewis. Staat iemand anders er voor dan komt het doordat ze de beste auto hebben en de mercedes hier niet goed is.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:55 schreef potjecreme het volgende:
Is het niet een grap? Ferrari's passen in het beeld dat we hebben van Monaco.
F1 wappies zien echt overal een complot in
Teds notebook is niet journalistiek. Is een opinie-item.quote:Op zondag 23 mei 2021 11:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Het is standaard Ted/Sky. Als de mercedes/Lewis op pole staat dan is het de geweldige Lewis. Staat iemand anders er voor dan komt het doordat ze de beste auto hebben en de mercedes hier niet goed is.
Een kritische blik van de Engelse media op de shortcomings van Lewis heb ik nog niet kunnen bespeuren. Dat heeft niks met een complot te maken maar het toont wel mooi het niveau van de journalistiek in F1.
Hij heeft bij het uitkomen van Rascasse wel een tiende laten liggen in zijn snelste ronde. Hij kwam iets te wijd uit waardoor hij even van zijn gas moest.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:44 schreef opreis het volgende:
[..]
Het is tabloid niveau iddquote:Op zondag 23 mei 2021 11:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Teds notebook is niet journalistiek. Is een opinie-item.
Red Bull is favoriet in Monaco.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:55 schreef potjecreme het volgende:
Is het niet een grap? Ferrari's passen in het beeld dat we hebben van Monaco.
F1 wappies zien echt overal een complot in
Verstappen ging driftend door de zwembadchicanequote:Op zondag 23 mei 2021 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft bij het uitkomen van Rascasse wel een tiende laten liggen in zijn snelste ronde. Hij kwam iets te wijd uit waardoor hij even van zijn gas moest.
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op zondag 23 mei 2021 11:22 schreef Faraday01 het volgende:
Is al duidelijk of Charles gewoon op pole start of nog wat grid penalties pakt?
Een paar zinnen later zegt Ted dat het Hamilton niet lukte om zijn banden warm te krijgen maar Bottas wel.Een paar minuten later zegt hij zelfs dat Bottas ook voor pole kon gaan.quote:
Maar we moeten Sky wel helemaal fantastisch vinden, want het is niet-Nederlands. Sterker nog, het is Engels, 'dan is het pas echt goed!'.quote:Op zondag 23 mei 2021 11:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Het is standaard Ted/Sky. Als de mercedes/Lewis op pole staat dan is het de geweldige Lewis. Staat iemand anders er voor dan komt het doordat ze de beste auto hebben en de mercedes hier niet goed is.
Een kritische blik van de Engelse media op de shortcomings van Lewis heb ik nog niet kunnen bespeuren. Dat heeft niks met een complot te maken maar het toont wel mooi het niveau van de journalistiek in F1.
Spannend!!quote:Op zondag 23 mei 2021 11:22 schreef Faraday01 het volgende:
Is al duidelijk of Charles gewoon op pole start of nog wat grid penalties pakt?
De invalkracht staat maar 2.5 tienden achter een heel groot talent dat goed is in kwalificeren en denkt dat hij pole had kunnen pakken met nog een rondje. Dan lijkt mij de logische conclusie dat de invalkracht de beste auto heeft waarmee hij het grotere talent kan aftroeven. Hamilton mag best wel geacht worden op Monaco 2 a 3 tienden sneller te zijn dan de invalkracht en dus pole te rijden met wederom de beste auto.quote:Op zondag 23 mei 2021 11:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Een paar zinnen later zegt Ted dat het Hamilton niet lukte om zijn banden warm te krijgen maar Bottas wel.Een paar minuten later zegt hij zelfs dat Bottas ook voor pole kon gaan.
Punt was meer dat Monaco veel langzame bochten heeft en dat ligt dit seizoen Ferrari heel goed en de Mercedes minder. Daarna maakt hij zijn grap.
Als hij bij team Mercedes is, zegt hij niks raars en verzint hij geen smoesjes voor Hamilton.
Je zoekt er veelste veel achter.
Complot!!!quote:Op zondag 23 mei 2021 11:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Update.
Ik zie nu dat het nat is dan is alles mogelijk.
Altijd gelukt die gastquote:Op zondag 23 mei 2021 11:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Complot!!!
Hamilton vroeg om regen en nu is het nat!
Dat kan geen toeval zijn!
Ik hoop dat hij ploftquote:
Dat gaat lekker...quote:Op zondag 23 mei 2021 12:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
En na de Porsches nu de volgende...
Beelden
Plof met oliespoor waarop Max z’n bolide kansloos de vangrail inschuift. Vervolgens Hamilton die weet te winnen en z’n heldenstatus naar een nieuw niveau tilt.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 12:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Plof met oliespoor waarop Max z’n bolide kansloos de vangrail inschuift. Vervolgens Hamilton die weet te winnen en z’n heldenstatus naar een nieuw niveau tilt.
Die vliegende Porsche in de chicane bij het zwembad.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Beelden
quote:Op zondag 23 mei 2021 12:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Beelden
Bedankt spuit 11.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:21 schreef ondeugend het volgende:
Karel vertrekt van pole straks. Versnellingsbak is oke
[ twitter ]
Is dit een voorbode?quote:Op zondag 23 mei 2021 12:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Beelden
“Muhh je kan niet inhalen op Monacoquote:Op zondag 23 mei 2021 12:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind Monaco eigenlijk niet zo'n leuke baan voor de zondag. Ze zouden de punten moeten verdelen op de zaterdag.
3 minuten na de officiele bevestiging maakt mij geen spuit 11 toch?quote:
Het was hier toch al gepost toch?quote:Op zondag 23 mei 2021 12:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
3 minuten na de officiele bevestiging maakt mij geen spuit 11 toch?
Idd, hij raakt verstrikt in zijn eigen onzin. Vol tegenstrijdigheden. Dat Mercedes minder goed is in langzame bochten blijkt uit? Zoals we dus met Bottas (geen grootheid) zien valt dat best wel mee. Ik heb nog geen 1x de combinatie title pressure in combinatie met Sir Lewis Hamilton gehoord en rare mistake by Lewis Hamilton des te vaker.quote:Op zondag 23 mei 2021 11:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Een paar zinnen later zegt Ted dat het Hamilton niet lukte om zijn banden warm te krijgen maar Bottas wel.Een paar minuten later zegt hij zelfs dat Bottas ook voor pole kon gaan.
Punt was meer dat Monaco veel langzame bochten heeft en dat ligt dit seizoen Ferrari heel goed en de Mercedes minder. Daarna maakt hij zijn grap.
Als hij bij team Mercedes is, zegt hij niks raars en verzint hij geen smoesjes voor Hamilton.
Je zoekt er veelste veel achter.
Niet de officiele bevestiging volgens mij.quote:
Kloptquote:Op zondag 23 mei 2021 12:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet de officiele bevestiging volgens mij.
En zeker beter dan f1wappie.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:01 schreef ondeugend het volgende:
Verder vind ik het prima de titel spuit 11 te dragen hoor als het zo moet zijn.
Beter dan de titel azijnpisser.
Het is gewoon hele relevante info over F1. Dat er dan af en toe ook wat dubbel bij zit neemt men wel op de koop toe hoop ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:01 schreef ondeugend het volgende:
Verder vind ik het prima de titel spuit 11 te dragen hoor als het zo moet zijn.
Beter dan de titel azijnpisser.
De safety car in ronde 3 omdat mazepin in de reling hangt en 19 auto's binnen 30 seconde die een pitstop maken om op hard de race uit te rijdenquote:Op zondag 23 mei 2021 13:05 schreef byah het volgende:
Ik weet niet wat spannender wordt, bocht 1 of de blauwe vlag bij Mazepin
Niemand gaat zo lang op hard rijden. Als ze pas in de laatste ronde kunnen wisselen, zouden ze dat zo doen.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:13 schreef XL het volgende:
[..]
De safety car in ronde 3 omdat mazepin in de reling hangt en 19 auto's binnen 30 seconde die een pitstop maken om op hard de race uit te rijden
Hij weet zelf het beste dat ie meer te verliezen heeft dan te winnen met Hamilton op P7. Denk dat ie vooral achteruit kijkt ipv vooruitquote:Op zondag 23 mei 2021 12:10 schreef pmponer het volgende:
[..]
Jammer, Ik hoop dat Ver de boel heel houdt in bocht 1 :|
Zoals Gazetta of @vetteleclerc?quote:Op zondag 23 mei 2021 13:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bron?
Anders geloof ik het niet.
En wel de officiėle bron hč.
Beetje gumgum en weer zo goed als nieuwquote:Op zondag 23 mei 2021 13:22 schreef Justevo het volgende:
Wat totaal onverwacht dat Leclerc geen nieuwe bak nodig heeft. Dat zag niemand aankomen.
Dank U, spannend!quote:Op zondag 23 mei 2021 13:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het schijnt Leclerc te zijn, maar ik wacht nog op het officiėle bericht.
Er is maar één officiėle bron en dat is de FIA. En die hebben de definitieve startopstelling nog niet gepubliceerd.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het schijnt Leclerc te zijn, maar ik wacht nog op het officiėle bericht.
Ah, dan wachten we nog even daarop.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er is maar één officiėle bron en dat is de FIA. En die hebben de definitieve startopstelling nog niet gepubliceerd.
De definitieve opstelling niet posten hé. Vanmorgen is al een tweet van een onbekende F1 fan gepost.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er is maar één officiėle bron en dat is de FIA. En die hebben de definitieve startopstelling nog niet gepubliceerd.
Dat kon je van buitenaf nooit weten natuurlijk.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:22 schreef Justevo het volgende:
Wat totaal onverwacht dat Leclerc geen nieuwe bak nodig heeft. Dat zag niemand aankomen.
Kijken of Max hem aan kanquote:Op zondag 23 mei 2021 13:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen Leclerc start van poleDit wordt echt genieten.
Het achterkantje gleed op dezelfde manier weg als in FP2 donderdag. Maar dan op een slechter momentquote:Op zondag 23 mei 2021 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
Die crash van Schumacher was best kostbaar: 3 tot 5 ton in dollars: https://www.racefans.net/(...)f-a-million-dollars/
Die dachten nadat ze Kmag en Grosjean kwijt waren dat het een goedkoper jaar zou worden.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
Die crash van Schumacher was best kostbaar: 3 tot 5 ton in dollars: https://www.racefans.net/(...)f-a-million-dollars/
Ben je geswitch naar anit ziggoquote:Op zondag 23 mei 2021 13:49 schreef Nattekat het volgende:
Nee Kamphuis, nadat Ziggo gisteren voetbal op het racekanaal uitzond ipv F2, de herhaling van die F2 race tijdens de hoofdrace van de F2 en door nog meer voetbal de halve Indy500 kwalificatie niet uit heeft gezonden hebben ze zichzelf finaal buitenspel gezet.
In Zweden hebben ze alle sessies wel netjes uitgezonden
Vanavond wordt ook rot. Wil gewoon de hele fast 9 Q zien, maar dat wisselen ze af met NASCARquote:Op zondag 23 mei 2021 13:49 schreef Nattekat het volgende:
Nee Kamphuis, nadat Ziggo gisteren voetbal op het racekanaal uitzond ipv F2, de herhaling van die F2 race tijdens de hoofdrace van de F2 en door nog meer voetbal de halve Indy500 kwalificatie niet uit heeft gezonden hebben ze zichzelf finaal buitenspel gezet.
In Zweden hebben ze alle sessies wel netjes uitgezonden
Als ik bv F2 of FE wil kijken, dan moet ik ook soms zoeken op welk kanaal het isquote:Op zondag 23 mei 2021 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze helemaal aan zichzelf te danken.
Maar dat wordt dan tenminste uitgezonden. Nu was er voetbal op Racing tijdens de F2 en Indy500 kwalificatiequote:Op zondag 23 mei 2021 13:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik bv F2 of FE wil kijken, dan moet ik ook soms zoeken op welk kanaal het is
Nu werd het uitgesteld uitgezonden en/of niet geheel. Dat is wat anders. En vanavond dus ook weer gedoe..quote:Op zondag 23 mei 2021 13:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik bv F2 of FE wil kijken, dan moet ik ook soms zoeken op welk kanaal het is
dat is toch niet te geloven, dat is echt erg.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ach, ze zenden beiden tenminste uit. Dat er gekozen moet worden is ook wel te begrijpenquote:Op zondag 23 mei 2021 13:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanavond wordt ook rot. Wil gewoon de hele fast 9 Q zien, maar dat wisselen ze af met NASCAR
Maar ze kiezen niet, ze wisselen afquote:Op zondag 23 mei 2021 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, ze zenden beiden tenminste uit. Dat er gekozen moet worden is ook wel te begrijpen
Maar gisteren was onvergefelijk.
Bedankt Hansquote:Op zondag 23 mei 2021 14:03 schreef Starflyer het volgende:
En de definitieve startopstelling
Leclerc op pole
Ik hoop wel dat ze de Fast Nine en Last Row sessies live uitzenden en tussendoor en erna naar de NASCAR gaan.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ze kiezen niet, ze wisselen af
Dank uquote:Op zondag 23 mei 2021 14:03 schreef Starflyer het volgende:
Leclerc op pole
Zie edit. Dat hoop ik ookquote:Op zondag 23 mei 2021 14:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze de Fast Nine en Last Row sessies live uitzenden en tussendoor en erna naar de NASCAR gaan.
Dat is al helemaal slechtquote:Op zondag 23 mei 2021 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat wordt dan tenminste uitgezonden. Nu was er voetbal op Racing tijdens de F2 en Indy500 kwalificatie
En dan gaat straks tijdens de race de bak kapot.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is alles wat er is vervangen aan de auto van Leclerc
Ferrari:
Car 16: Front wing/nose assembly
RHS front corner assembly
RHS rear corner assembly
Front and rear brake friction material
Brake pump
Steering rack
RHS turning vane
RHS shark
Floor
Rear wing assembly
Eindelijk, het wachten was killing.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:03 schreef Starflyer het volgende:
Leclerc op pole
Floor?quote:Op zondag 23 mei 2021 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is alles wat er is vervangen aan de auto van Leclerc
Ferrari:
Car 16: Front wing/nose assembly
RHS front corner assembly
RHS rear corner assembly
Front and rear brake friction material
Brake pump
Steering rack
RHS turning vane
RHS shark
Floor
Rear wing assembly
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 23 mei 2021 14:15 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Max vanmiddag gaat uitvallen en niet kan profiteren van Lewis.
Ik ookquote:Op zondag 23 mei 2021 14:21 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk juist dat er rond Hamilton veel gebeurt in of vlak na bocht 1
Maar ze ziet er wel leuk uitquote:Op zondag 23 mei 2021 14:23 schreef DKUp het volgende:
Shelly: Zijn dat codewoordjes?
Ze heeft ook wel iets doms helaas…
En dan Binotto die juist zei dat ze geen risico zouden nemen.quote:Op zondag 23 mei 2021 14:25 schreef Nattekat het volgende:
Dit was toch ook wel echt oliedom van Ferrari
Bottas na de start op P1quote:
Ik vind het maar jammer. Een zeldzame echte Monegask, die in Monaco nog op pole mag starten ook, en dan ditquote:Op zondag 23 mei 2021 14:25 schreef LTVDK het volgende:
Charles klonk ook heel treurig zo op de boardradio, gaat een start uit de pits worden zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |