abonnement Unibet Coolblue
pi_199615132
Om maar even on-topic te gaan (I know, ik ging o.a. off-topic).

Het begint er wel steeds meer op te lijken dat onze Chineze vrienden niet helemaal eerlijk zijn... Dat wisten we natuurlijk al doordat ze deze uitbraak initieel stil hebben gehouden.. Het lijkt er steeds meer op dat het virus wel degelijk ontsnapt is uit een lab..

Dat betekend nog steeds niet dat het bewust is gedaan en dat het virus man-made is.. Maar als ze het "ontsnappen" inderdaad stil hebben gehouden zijn dat wel valide vragen...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199615628
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 16:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oke gelezen. Ben team @:devlinmr

Jij begint over corrupte rechters. Flinke uitspraken moet je flink onderbouwen, en niet 'ik ben het niet eens met de uitspraak of ik snap hem niet dus corruptsie :'( !!!'.
Ach kom, het hele zaakje stinkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199615757
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 17:27 schreef PSVCL het volgende:
Corrupte rechters en getover met cijfers komt idd niet voor
Zeker, laat je even zien waar dat het geval is. Ik kan iig in dit topic wel een aantal mensen aanwijzen die 'toveren' met cijfers.
pi_199615762
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
Jij begint over corrupte rechters. Flinke uitspraken moet je flink onderbouwen, en niet 'ik ben het niet eens met de uitspraak of ik snap hem niet dus corruptsie !!!'.
Niks mis mee om het een stinkend zaakje te vinden. Bewijzen kan ik niet maar ik ben oprecht bang dat de objectieve rechtspraak gecorrumpeerd is.

De grote aanleiding voor die gedachte is simpel, de interpretatie van de eerste rechter was de juiste, een spoedsituatie is natuurlijk géén situatie die je al maanden ziet aankomen en waar je al maanden wetgeving voor had kunnen maken, laat staan dat de noodzaak voor het beleid op concrete harde cijfers was gebaseerd. In wezen is het onderwerp - die lock down - gerechtvaardigd vanwege matige wetenschap die zegt dat het een beetje zin heeft + interpretatie "professionals" dat het echt nodig is.

Derhalve is de noodzaak van het uitvoeren van de lock down onder de noemer "spoed" op twee punten zwak.
1: genoeg voorbereidingstijd voor een normale wet, met normale processen die eraan vooraf lopen.
2: noodzaak maatregel onvoldoende onderbouwd.

De rechter oordeelt anders, tjah, als je vertrouwen hebt in de experts blijft punt 2 allicht staan, immers, de grondslag is hun interpretatie dat het echt nodig is want anders puinhoop....
Echter, zoiets kan je natuurlijk nooit tot in het oneindige rekken... Het hele gebruik van deze spoedwet kan NOOIT op deze manier bedoelt zijn.

Het zaakje stinkt, daar blijf ik bij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199615790
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 16:35 schreef TagForce het volgende:
Aangezien je het over laster hebt weet je dus zelf al dat de beschuldiging van corruptie niet waar is.
Dat geldt niet met smaad.

quote:
In tegenstelling tot de laster, waar altijd sprake van een bewuste leugen dient te zijn, kan de beschuldiging bij smaad zowel uit een onwaarheid als een waarheid bestaan. Men kan zich dus strafbaar maken aan smaad door tenlastelegging van een waar feit, doorslaggevend is of de eer of goede naam wordt aangerand door het ten laste gelegde feit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199615870
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 17:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
Om maar even on-topic te gaan (I know, ik ging o.a. off-topic).

Het begint er wel steeds meer op te lijken dat onze Chineze vrienden niet helemaal eerlijk zijn... Dat wisten we natuurlijk al doordat ze deze uitbraak initieel stil hebben gehouden.. Het lijkt er steeds meer op dat het virus wel degelijk ontsnapt is uit een lab..

Dat betekend nog steeds niet dat het bewust is gedaan en dat het virus man-made is.. Maar als ze het "ontsnappen" inderdaad stil hebben gehouden zijn dat wel valide vragen...
:')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199615896
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 18:27 schreef The_End het volgende:

[..]

Zeker, laat je even zien waar dat het geval is. Ik kan iig in dit topic wel een aantal mensen aanwijzen die 'toveren' met cijfers.
Jij bent niet in staat wat dan ook in perspectief te zetten en lult slap in het luchtledige terwijl je anderen afvalt als ze proberen het probleem te substantieren.
Of je houdt gewoon je mond dicht als je zelf niks te melden hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199615905
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 18:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat geldt niet met smaad.
[..]

Jij zei 'smaad en laster'... Dus EN... En dus bewuste leugen.
pi_199615925
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 18:37 schreef TagForce het volgende:

[..]

Jij zei 'smaad en laster'... Dus EN... En dus bewuste leugen.
Semantische discussies worden jullie wel echt hitsig van.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199615966
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 18:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Semantische discussies worden jullie wel echt hitsig van.
Snel je reactie aanpassen...

Maar goed, dan doe je alleen aan smaad... Is ook strafbaar ;)
pi_199616005
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 18:40 schreef TagForce het volgende:

[..]

Snel je reactie aanpassen...

Maar goed, dan doe je alleen aan smaad... Is ook strafbaar ;)
Mits wat voorwaarden.

Lijkt me wel in het algemeen belang dat je gedachten kan wisselen over mogelijke corruptie. Maar toegegeven, het gaat wat ver om zonder substantie die rechters corrupt te noemen.

Maar het zaakje stinkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 25 mei 2021 @ 18:45:29 #262
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199616040
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik weet redelijk zeker dat niemand is geweigerd op de IC.
Wel veel doden door uitgestelde operaties wat wel compleet onnodig was. Maar goed is niet anders.
Ik weet van gevallen waar dat wel is gebeurd.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199616087
quote:
"Het gerechtshof heeft echter geoordeeld dat er wel degelijk sprake is van buitengewone omstandigheden die het invoeren van de avondklok mogelijk maken", staat in een verklaring van het gerechtshof. "De coronapandemie is hiervoor voldoende aanleiding." De regering mocht uitgaan van het advies van het Outbreak Management Team.
Stel een team met experts samen, laat ze wat zaken zeggen en inschattingen maken en met een zwarte bril kijken en je kan alles maken in dit land.

Hoe kan je nou denken dat dit de bedoeling is van die wet voor acute noodsituaties!?

De avondklok had geen effect op het aantal besmettingen.
De avondklok was niet doelmatig, men was in grote getale vrijwillig thuis gebleven, een rondje lopen als je dat wilt gaat geen mens besmetten.

Mijn klomp is gebroken. :')

Overigens, ik ben niet de enige die er anders naar kijkt, dat was de eerste rechter immers ook ;).

[ Bericht 10% gewijzigd door ludovico op 25-05-2021 19:13:51 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199616142
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 18:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

:')
Zucht.. triest figuur.. Ik wil de theorie dat het betreffende lab een virus in het wild heeft gevonden en dat ze een fuck up begaan zijn waardoor het zich is gaan verspreiden onder de bevolking een kans geven.

Man-made en bewust verspreiden heb ik wat meer moeite mee om te geloven als is het natuurlijk mogelijk.. Maar tot nu toe hebben experts daar geen bewijs van beide gezien.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199616321
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 18:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

:')
Hoe kan jij jezelf nou serieus nemen. "de experts"

Waar heb je het over man, welke experts? Amerikaanse inlichtingen diensten? :D
Kan je eens ophouden om discussies proberen te winnen door anderen voor debiel uit te maken?

Maar goed Koopmans is natuurlijk geen expert.. Ludo met z'n grote lul weet het allemaal beter...

On topic:
Er is onderzoek gedaan na de herkomst van het virus top viroloog Marion Koopmans was één van de wetenschappers die daarbij betrokken was.

Conclusie in het kort is dat het virus vrij wel zeker via een dier naar de mens is "overgesprongen" dat sluit niet helemaal uit dat het virus in de rimboe door wetenschappers van het lab in kwestie gevonden is en door een "oepsie" zich onder de bevolking heeft verspreid.

De kans is natuurlijk heel klein maar gezien het land in kwestie niet ondenkbaar.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199616356
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:07 schreef MatthijsDJ het volgende:
Kan je eens ophouden om discussies proberen te winnen door anderen voor debiel uit te maken?

Maar goed Koopmans is natuurlijk geen expert..
De waarheid vormt zich niet aan het oordeel van een expert.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199616395
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:07 schreef MatthijsDJ het volgende:
Conclusie in het kort is dat het virus vrij wel zeker via een dier naar de mens is "overgesprongen" dat sluit niet helemaal uit dat het virus in de rimboe door wetenschappers van het lab in kwestie gevonden is en door een "oepsie" zich onder de bevolking heeft verspreid.

De kans is natuurlijk heel klein maar gezien het land in kwestie niet ondenkbaar.
Grote reden dat ik op je reactie een comment plaatst is omdat het gewoon Amerikaanse inlichtingendienst was die met deze associatie kwam. Koopmans heeft toch echt wat minder pit in haar mars om dit soort zaken boven tafel te krijgen dan een inlichtingendienst, derhalve gaat mij het er vooral om dat je onterecht je beperkte experts verheerlijkt.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)boratorium-vleermuis
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199616453
quote:
Het OMT heeft naar eigen zeggen geen bewijs dat de avondklok een substantiële bijdrage levert aan het terugdringen van het virus. Het feit dat enkele landen daarover positief hebben gerapporteerd overtuigt niet. Het is immers de vraag of de situatie in Nederland één op één vergelijkbaar is met die in andere landen. Daar komt nog bij dat vast staat dat gelijktijdig met het instellen van de avondklok een dringend advies is gegeven niet meer dan één persoon per dag thuis te ontvangen. Het OMT heeft in haar prognoses over effecten van maatregelen geen onderscheid gemaakt tussen de avondklok enerzijds en de éénpersoons-bezoekregeling anderzijds. Dat vertekent het beeld met betrekking tot nut en noodzaak van de avondklok aanzienlijk. De stelling van de Staat dat een avondklok onvermijdelijk is, is volgens de voorzieningenrechter kortom onvoldoende overtuigend gemotiveerd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199616494
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

En de rechter bij de spoedprocedure een dag later heeft de Staat op alle punten gelijk gegeven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199616584
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

De waarheid vormt zich niet aan het oordeel van een expert.
Ik vetrouw toch echt liever op een viroloog dan een filosoof..

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Grote reden dat ik op je reactie een comment plaatst is omdat het gewoon Amerikaanse inlichtingendienst was die met deze associatie kwam. Koopmans heeft toch echt wat minder pit in haar mars om dit soort zaken boven tafel te krijgen dan een inlichtingendienst, derhalve gaat mij het er vooral om dat je onterecht je beperkte experts verheerlijkt.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)boratorium-vleermuis
Geen idee wie dit uiteindelijk beweert, maar het is voor mij een "complot theorie" die kans heeft. Vandaar dat ik het her post ;-).

Ik acht Koopmans toch beter in staat om te kunnen beoordelen of een virus man-made dan wel natuurlijke oorsprong heeft dan 007. Zover het überhaupt al mogelijk is dat te zien, maar dat kunnen jij en ik niet weten zonder een studie virologie.

Btw inlichtingendiensten missen ook wel het e.e.a.:
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Mole:_Undercover_in_North_Korea die gasten konden jarenlang hun gang gaan zonder dat er maar ook iemand ingreep.. Het was dat ze zelf de deal niet wilden laten doorgaan om logische redenen lol.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199616613
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik vetrouw toch echt liever op een viroloog dan een filosoof..
Onderzoeken is beter dan vertrouwen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199616643
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik acht Koopmans toch beter in staat om te kunnen beoordelen of een virus man-made dan wel natuurlijke oorsprong heeft dan 007. Zover het überhaupt al mogelijk is dat te zien, maar dat kunnen jij en ik niet weten zonder een studie virologie.
https://www.hln.be/wetens(...)%2Fwww.google.com%2F
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199616665
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199616854
quote:
De stelling dat de “donkere wolk” die door het OMT is geschetst “nog nooit regen heeft opgeleverd” is een miskenning van de feitelijke toestand waarin Nederland sinds ongeveer een jaar verkeert en waarvan het kabinet mag oordelen dat die zodanig is dat een verergering moet worden voorkomen.
Pure politiek joh deze rechtspraak.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199616857
quote:
Het zou kunnen, again mijn kennis (en die van jou) op dit gebied is te gering om deze claim voor waar aan te nemen. Ik neem aan dat hij inmiddels gedegen onderzoek heeft gedaan en deze resultaten gedeeld heeft met collega virologen.

Zoals al ik zei dit is een ding waar ik best wil geloven dat het zaakje stinkt. Echter de meerderheid van de virologen claimen iets anders en door mijn gebrek aan kennis hierover vetrouw ik hun erop en ga ik ervoor nu uit dat dit virus een natuurlijke oorsprong heeft.

Aan de andere kant hou ik wel in mijn achterhoofd dat het niet slim is om de Chinese regering tegen je te hebben, maar dat die de hele virologen gemeenschap aan de ketting hebben liggen lijkt me wat te gek om te geloven ;-).
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 25 mei 2021 @ 19:41:04 #276
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199616876
quote:
Inderdaad... Een virus verandert niet door vaccinatie. Het is geen bacterie en een vaccin geen antibiotica
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199616982
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Inderdaad... Een virus verandert niet door vaccinatie. Het is geen bacterie en een vaccin geen antibiotica
Mutaties die zegevieren zijn natuurlijk wél de mutaties die het immuunsysteem ontwijken. Maar of dat sneller gebeurt bij een grote vaccinatiegraad betwijfel ik, ik zie er nog weinig reden voor, maar er zijn wel mensen die een andere gedachte hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 25 mei 2021 @ 19:51:26 #278
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199617107
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mutaties die zegevieren zijn natuurlijk wél de mutaties die het immuunsysteem ontwijken. Maar of dat sneller gebeurt bij een grote vaccinatiegraad betwijfel ik, ik zie er nog weinig reden voor, maar er zijn wel mensen die een andere gedachte hebben.
Er is 1 iemand ( een anti vaxxer) die dit roept.

Virussen muteren tijdens replicatie in de menselijke cellen. Hoe meer replicatie hoe groter de kans op mutaties Vaccins zorgen er juist voor dat de replicatie veel minder of zelfs helemaal niet plaatsvindt en dus de kans op mutaties veel kleiner is.

Als die mafklapper gelijk zou hebben dan hadden we nog steeds Polio en tientallen verschillende pokken, mazelen en weet ik het wat voor varianten van virussen waarwe nu tegen ingeënt worden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199617259
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:51 schreef devlinmr het volgende:
Als die mafklapper gelijk zou hebben dan hadden we nog steeds Polio en tientallen verschillende pokken, mazelen en weet ik het wat voor varianten van virussen waarwe nu tegen ingeënt worden
Nee, het grote verschil zit hem in hoe snel het muteert.

Er zit een stukje "golden hour" in waarin de niet gemuteerde / onaangepaste virusdeeltjes / bacteriën bezweken zijn, maar de overblijvers snel genoeg muteren om niet volledig uitgeroeid te raken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 25 mei 2021 @ 20:01:23 #280
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199617346
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, het grote verschil zit hem in hoe snel het muteert.

Er zit een stukje "golden hour" in waarin de niet gemuteerde / onaangepaste virusdeeltjes / bacteriën bezweken zijn, maar de overblijvers snel genoeg muteren om niet volledig uitgeroeid te raken.

:') nee, gewoon niet.
Bacteriën alla... Voor virussen gaat het gewoon niet op
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199617673
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Er is 1 iemand ( een anti vaxxer) die dit roept.

Virussen muteren tijdens replicatie in de menselijke cellen. Hoe meer replicatie hoe groter de kans op mutaties Vaccins zorgen er juist voor dat de replicatie veel minder of zelfs helemaal niet plaatsvindt en dus de kans op mutaties veel kleiner is.

Als die mafklapper gelijk zou hebben dan hadden we nog steeds Polio en tientallen verschillende pokken, mazelen en weet ik het wat voor varianten van virussen waarwe nu tegen ingeënt worden
Bij de vaccins die voor polio, mazelen etc. werden gebruikt was er geen sprake van een experimentele MRNA-techniek.
"die mafklapper" heeft een nobelprijs op z'n naam voor het onderzoeken het HIV-virus.


Medici die niet meegaan met de farmaceutische industrie en hun heersende opvattingen over geneeskunde worden standaard als kwakzalver weggezet; hij is niet de enige 'geneeskundige' die er zo over denkt.

De tijd zal 't uiteindelijk wel leren; ik gok erop dat wanneer we rond september/oktober zitten opnieuw berichten krijgen over gemuteerde coronavirussen die de gevaccineerde mens ook hebben weten te bereiken (ongeacht of die mutaties voortkomen uit het vaccineren, imo zorgt het vaccin voor een hack op t immuunsysteem) en dat de schuld van die mutaties dan ligt bij ongevaccineerde mensen.
Uiteindelijk moet en zal iedereen se spuit moeten krijgen en zul je momenteel denken als ik zeg dat de ongevaccineerden worden afgevoerd naar afsluitingskampen dat ik een complotdenker ben, over een dik half jaar zul je het waarschijnlijk logisch en 'terecht' vinden...

De cirkel die een getrainde meedenker zal blijven doorlopen wanneer hij niet zal inzien dat hij zelf verantwoordelijk is voor zijn of haar moreel en zelfstandig observatievermogen.
pi_199617699
Ach, de maatregelen zullen toch niet volledig worden opgeheven. Het OMT heeft alweer verteld dat we in de winter ook weer allerlei maatregelen gaan hebben.
Zal er dan toch dat meer gevaarlijke virus er aan gaan komen? Een dodelijker virus? :'(
pi_199617723
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Er is 1 iemand ( een anti vaxxer) die dit roept.

Virussen muteren tijdens replicatie in de menselijke cellen. Hoe meer replicatie hoe groter de kans op mutaties Vaccins zorgen er juist voor dat de replicatie veel minder of zelfs helemaal niet plaatsvindt en dus de kans op mutaties veel kleiner is.

Als die mafklapper gelijk zou hebben dan hadden we nog steeds Polio en tientallen verschillende pokken, mazelen en weet ik het wat voor varianten van virussen waarwe nu tegen ingeënt worden
Gefeliciteerd met de aangenomen testwet
  dinsdag 25 mei 2021 @ 20:27:36 #284
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199617847
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 20:16 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Bij de vaccins die voor polio, mazelen etc. werden gebruikt was er geen sprake van een experimentele MRNA-techniek.
"die mafklapper" heeft een nobelprijs op z'n naam voor het onderzoeken het HIV-virus.

wat heeft mRNA er mee te maken? En ja hij heeft HIV ontdekt, maar hij is daarna snel afgegleden. Net als zijn theorie dat covid hiv elementen heeft die er artificieel zijn ingebracht
quote:
Medici die niet meegaan met de farmaceutische industrie en hun heersende opvattingen over geneeskunde worden standaard als kwakzalver weggezet; hij is niet de enige 'geneeskundige' die er zo over denkt.
jawel
quote:
De tijd zal 't uiteindelijk wel leren; ik gok erop dat wanneer we rond september/oktober zitten opnieuw berichten krijgen over gemuteerde coronavirussen die de gevaccineerde mens ook hebben weten te bereiken
wellicht maar dat is dan ondanks vaccinatie, zeker niet door
quote:
(ongeacht of die mutaties voortkomen uit het vaccineren, imo zorgt het vaccin voor een hack op t immuunsysteem) en dat de schuld van die mutaties dan ligt bij ongevaccineerde mensen.
het is geen hack. Het is je lichaam kennis laten maken met een onschuldig deel van het virus.
quote:
Uiteindelijk moet en zal iedereen se spuit moeten krijgen en zul je momenteel denken als ik zeg dat de ongevaccineerden worden afgevoerd naar afsluitingskampen dat ik een complotdenker ben, over een dik half jaar zul je het waarschijnlijk logisch en 'terecht' vinden...
maar natuurlijk
quote:
De cirkel die een getrainde complotdenker zal blijven doorlopen wanneer hij niet zal inzien dat hij zelf verantwoordelijk is voor zijn of haar moreel en zelfstandig observatievermogen.
Fixed
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 20:28:45 #285
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199617867
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 20:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met de aangenomen testwet
Democratie is a bitch hè
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199617991
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 20:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Democratie is a bitch hè
schijndemocratie is idd een satanische bitch
pi_199618070
quote:
Na ruim 14 maanden mag je verwachten dat de classificatie van COVID als categorie A virus wettelijk MOET zijn vastgelegd om een verlening spoedwet en invoering testwet te rechtvaardigen. Hugo wuift het weg alsof het bijzaak is. Met een IFR van ~0.15% is COVID GEEN Cat.A virus'
pi_199618140
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 20:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

wat heeft mRNA er mee te maken? En ja hij heeft HIV ontdekt, maar hij is daarna snel afgegleden. Net als zijn theorie dat covid hiv elementen heeft die er artificieel zijn ingebracht
[..]

jawel
[..]

wellicht maar dat is dan ondanks vaccinatie, zeker niet door
[..]

het is geen hack. Het is je lichaam kennis laten maken met een onschuldig deel van het virus.
[..]

maar natuurlijk
[..]

Fixed
De HIV-elementen zijn niet enkel door hem ontdekt.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 20:47:06 #289
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199618226
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 20:16 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Bij de vaccins die voor polio, mazelen etc. werden gebruikt was er geen sprake van een experimentele MRNA-techniek.
"die mafklapper" heeft een nobelprijs op z'n naam voor het onderzoeken het HIV-virus.

Medici die niet meegaan met de farmaceutische industrie en hun heersende opvattingen over geneeskunde worden standaard als kwakzalver weggezet; hij is niet de enige 'geneeskundige' die er zo over denkt.

De tijd zal 't uiteindelijk wel leren; ik gok erop dat wanneer we rond september/oktober zitten opnieuw berichten krijgen over gemuteerde coronavirussen die de gevaccineerde mens ook hebben weten te bereiken (ongeacht of die mutaties voortkomen uit het vaccineren, imo zorgt het vaccin voor een hack op t immuunsysteem) en dat de schuld van die mutaties dan ligt bij ongevaccineerde mensen.
Uiteindelijk moet en zal iedereen se spuit moeten krijgen en zul je momenteel denken als ik zeg dat de ongevaccineerden worden afgevoerd naar afsluitingskampen dat ik een complotdenker ben, over een dik half jaar zul je het waarschijnlijk logisch en 'terecht' vinden...

De cirkel die een getrainde meedenker zal blijven doorlopen wanneer hij niet zal inzien dat hij zelf verantwoordelijk is voor zijn of haar moreel en zelfstandig observatievermogen.
Denk dat deze nog een keer nuttig is hier:
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199618260
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 20:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Denk dat deze nog een keer nuttig is hier:
[ afbeelding ]
T is in ieder geval een postieve inslag. Wat mij betreft 'best case scenario'
  dinsdag 25 mei 2021 @ 20:50:03 #291
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199618286
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 20:48 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

T is in ieder geval een postieve inslag. Wat mij betreft 'best case scenario'
Hoe denk jij dan dat het zit?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199618520
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 20:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe denk jij dan dat het zit?
De creatie van een overactief en vernietigend immuunsysteem bij een geringe besmetting.
In mijn geschetste gedachte eindigt dat alleen niet met nonchalant fluitende poppetjes.

Wel leuk om gebruik te maken van zo'n beeldende strip.
I
  dinsdag 25 mei 2021 @ 21:03:09 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199618559
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:01 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

De creatie van een overactief en vernietigend immuunsysteem bij een geringe besmetting.
In mijn geschetste gedachte eindigt dat alleen niet met nonchalant fluitende poppetjes.

Wel leuk om gebruik te maken van zo'n beeldende strip.
I
Het legt het vrij goed uit wat in het geval van deze vaccins gebeurt :) Wat ik me dan wel nog afvraag, hoe denk je dat dit anders is dan een besmetting doorlopen? Of denk je dat je dan ook een overactief immuunsysteem krijgt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199618642
quote:
Lol dit artikel geeft me nog meer reden om de rest van de virologen te geloven... Wat me altijd opvalt aan wetenschappers die tegen de rest in gaan is het ontbreken van een onderzoek en onderzoek resultaten om hun claims te ondersteunen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199618664
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 20:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Denk dat deze nog een keer nuttig is hier:
[ afbeelding ]
Ik moest de tekening wel even twee keer bekijken/lezen om hem te begrijpen.. Mogelijk omdat ik geen Star Wars?? fan ben ..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 25 mei 2021 @ 21:14:16 #296
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199618781
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 20:43 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

De HIV-elementen zijn niet enkel door hem ontdekt.
Geen idee, ze zijn iig afgeschoten (de ideeën dan)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199618819
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het legt het vrij goed uit wat in het geval van deze vaccins gebeurt :) Wat ik me dan wel nog afvraag, hoe denk je dat dit anders is dan een besmetting doorlopen? Of denk je dat je dan ook een overactief immuunsysteem krijgt?
Absoluut niet. Het natuurlijke immuunsysteem heeft het vermogem om op eigen en natuurlijke wijze bijvoorbeeld antilichamen te creëeren bij een besmetting...

Mijn gedachte hierover kan ik volgens mij het beste duidelijk maken aan de hand van een voorbeeld:
Het gebruik van chemotherapie bij een neusverkoudheid of jezelf antibiotica en morfine toedienen bij een schaafwond.
De extremiteit van bestrijding zal daadwerkelijk wel even lijken te helpen om de ontstane symptomen te dempen maar diezelfde extremiteit zal ook een keerzijde hebben waarbij het lichaam van de patiënt nog meer te lijden heeft dan de kwaal an sich.

Dat het MRNA-eiwit zich niet meteen aan DNA hecht en wordt afgebroken wil niet zeggen dat het lichaam dit toegespoten middel niet herkent en onthoudt (zo wordt immers de functie van 't hele vaccinatiegebeuren regulier omschreven; het lichaam leert herkennen wat een ongewenste indringer is en zal daar stappen tegen ondernemen mocht zo'n indringer in de toekomst weer door t lichaam gediagnosticeerd worden)
Ik hoop zelf dat ik knettergek ben, althans mijn opvatting naderhand als knettergek wordt gezien ;)

Hopen op t beste dus.
pi_199618824
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Geen idee, ze zijn iig afgeschoten
Door factcheckers?
  dinsdag 25 mei 2021 @ 21:20:58 #299
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199618899
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:17 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Door factcheckers?
Nee door wetenschappers

Heel simpel gezegd... Jouw lichaam bevat heel veel eiwitten. Een aantal daarvan vindt je ook in groente. Dat betekent niet dat je een gemuteerde prei bent

[ Bericht 14% gewijzigd door devlinmr op 25-05-2021 21:30:26 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 21:25:24 #300
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199618998
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:16 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Absoluut niet. Het natuurlijke immuunsysteem heeft het vermogem om op eigen en natuurlijke wijze bijvoorbeeld antilichamen te creëeren bij een besmetting...
precies... Daarom werken vaccins zo goed
quote:
Mijn gedachte hierover kan ik volgens mij het beste duidelijk maken aan de hand van een voorbeeld:
Het gebruik van chemotherapie bij een neusverkoudheid of jezelf antibiotica en morfine toedienen bij een schaafwond.
De extremiteit van bestrijding zal daadwerkelijk wel even lijken te helpen om de ontstane symptomen te dempen maar diezelfde extremiteit zal ook een keerzijde hebben waarbij het lichaam van de patiënt nog meer te lijden heeft dan de kwaal an sich.
je vergelijkt een vaccin met medicatie en chemo... Die laatste zijn reactief een vaccin is pro-actief
quote:
Dat het MRNA-eiwit zich niet meteen aan DNA hecht
niet meteen? Nooit bedoel je
quote:
en wordt afgebroken wil niet zeggen dat het lichaam dit toegespoten middel niet herkent en onthoudt (zo wordt immers de functie van 't hele vaccinatiegebeuren regulier omschreven; het lichaam leert herkennen wat een ongewenste indringer is en zal daar stappen tegen ondernemen mocht zo'n indringer in de toekomst weer door t lichaam gediagnosticeerd worden)
Ik hoop zelf dat ik knettergek ben, althans mijn opvatting naderhand als knettergek wordt gezien ;)

Hopen op t beste dus.
We vaccineren al >200 jaar en RNA virussen hebben ook nog nooit voor genetisch modificatie gezorgd.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')