SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actieve vorm of voltooide tijd?quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:24 schreef stinkie het volgende:
Ik zou wel een kopje thee lusten eigenlijk
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:44 schreef Vicky het volgende:
Stom gedoe @:BE
Ik zou je met alle liefde willen helpen.
🥰 Toppers!quote:
Sorryquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:39 schreef BE het volgende:
[..]![]()
Enneh... meiden... als jullie nog eens iets weten...
Natuurlijk is het supermakkelijk! Bij een ander...
Totaal vastzittende knelkoppelingen die niet willen maar wel net die ene achter de achterwand van het keukenkastje die daardoor loswiebelde. RIP achterwand.
Naar de bouwmarkt voor een buigijzer want de oude knelkoppelingen gingen natuurlijk ook never nooit meer van het koper af.
En nu ga ik op zoek naar een grove vijl want het gat voor de kraan is natuurlijk ook 2mm te smal.
*Icetea pakt...
https://www.nespresso.com(...)melkopschuimer-zwartquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:05 schreef Lemijn het volgende:
Oke dit lijkt me echt een vraag voor hier. Welke melkopschuimer zoek ik? Bij voorkeur onder de ¤100 maar belangrijker zijn: makkelijk schoon te maken, misschien zelfs wel vaatwasserbestendig en vooral: grotere inhoud dan 200ml zodat ik niet voor elke gast opnieuw dat ding hoef aan te zetten.
Mijn excuus als dit al 10x is langsgekomen. Ik ben met verlof en huisgebondden dus moet al mijn koffie zelf maken, de nood is hoog.
Trek je nou publiekelijk mijn taalvaardigheid in twijfel?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Actieve vorm of voltooide tijd?
Ivm spelling
Mocht je deze willen @Lemijn dan heb ik er nog 1 bnib, mag je voor een mooi prijsje kopenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:14 schreef LeSage het volgende:
[..]
https://www.nespresso.com(...)melkopschuimer-zwart
Deze hadden wij voorheen, vond ik echt fantastisch werken. Qua schoonmaken moet je dat wel echt even zelf doen, maar verder top
Die hadden wij ook. Werkte prima, maar je moet m wel tussendoor omsnoeren anders schuimt ie niet zo lekkerquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:46 schreef amaranta het volgende:
Wij hadden deze.. kun je gewoon omspoelen onder de kraan
[ afbeelding ]
Ah en nou heb ik daar zin in... wij zijn wel vaste klant bij de texmex net voorbij dat plein. Zowel daar eten maar nu in Coronatijd ook bezorgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:27 schreef amaranta het volgende:
Ff nog een mededeling voor de mensen uit mijn woonplaats. De burritos van de mobieletoko op het plein met de klok zijn echt super lekker.
Dit is onze 5e ofzo en voor ons ook de fijnste en het meest makkelijk schoonmaken.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:46 schreef amaranta het volgende:
Wij hadden deze.. kun je gewoon omspoelen onder de kraan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |