SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 mei 2013: Roda JC v Sparta RotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.16 mei 2010: Sparta Rotterdam v ExcelsiorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 juni 2009: SC Cambuur v Roda JCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door De_Kraam op 21-05-2021 11:07:14 ]Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Ik was dat ook, maar @maxi-mus heeft mij opgevrolijkt. Weer een kunstgrasclub minderquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben wel een beetje verdrietig![]()
![]()
Emmen VVV ADO Graafschap Volendam Almere en dan nog NAC/NEC
Best een prima KKD, dat dan welMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Erg leuk ja.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:51 schreef Tagliano het volgende:
Best een prima KKD, dat dan wel![]()
VVV kansloos als je dit rijtje zo zietquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:51 schreef Tagliano het volgende:
![]()
Erg mooi.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
VVV kansloos als je dit rijtje zo zietOh.![]()
Zolang dat kut VVV maar niet terugkomt. Wat een zaadclub is dat.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:51 schreef Tagliano het volgende:
Als er dan ook nog een keer een piramide komt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:51 schreef Tagliano het volgende:
Die beelden duiken nog wel op joh.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:55 schreef Scrummie het volgende:
Jammer Emmen. En waarom gaat ESPN nou naar een andere camera tijdens dat gedoe.![]()
Hartstikke leuk van de vens Michael, maar we zien in de KKD wel weer post-Covid hoeveel mensen er op de tribune zitten.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd wel klaar met Emmen. Een beetje het IJsland effect..
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik was er ook wel klaar mee na Icesave en die vulkaanuitbarstingquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd wel klaar met Emmen. Een beetje het IJsland effect.![]()
![]()
Hij gaat toch wegquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:56 schreef fetX het volgende:
Jezus. Die de Leeuw heeft echt NIKS gezegd.![]()
![]()
Vond Peña met de minuut slechter spelen na de Bernadou <-> Laursen wissel.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Het had best wat kunnen worden met een nieuw stadion, maar in deze toestand was het aanmodderen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd wel klaar met Emmen. Een beetje het IJsland effect.Oh.![]()
De hype was even leuk, inderdaad. Laten we het dan maar Nijmegen gunnen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd wel klaar met Emmen. Een beetje het IJsland effect.![]()
Slaap lekker GGMM.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.
Ik wens jullie een zeer fijne nachtrust toe.![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:58 schreef GGMM het volgende:
Ik wens jullie een zeer fijne nachtrust toe.
Jij ook een fijne nachtrust.![]()
Wel een leuke finale.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Het was zeer gezellig vanavond. Slaap lekker.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:58 schreef GGMM het volgende:
Ik wens jullie een zeer fijne nachtrust toe.![]()
Je moet zondag weer ballen dan ga je toch niet zuipen. Of ben ik nu te hard?
ik vond het ook zo chanant dat Sparta zo zat te vieren .![]()
@GGMM en ik heb deze avond nog gejuicht voor IJsland.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd wel klaar met Emmen. Een beetje het IJsland effect.What can change the nature of a man?![]()
Welterustenquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:58 schreef GGMM het volgende:
Ik wens jullie een zeer fijne nachtrust toe.What can change the nature of a man?![]()
Hoeveel daarvan zullen er ook bij FC Emmen v Jong FC Utrecht op de tribune zitten?quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Jij vindt dit echt iets te leuk.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
Er was iets van woede in het normaal zo gemoedelijke Emmen topic.
Mijn provinciehartje doet pijn![]()
![]()
De helft?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zullen er ook bij FC Emmen v Jong FC Utrecht op de tribune zitten?![]()
Het gedweep met Emmen is weer voorbij, godzijdank.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik was abuis.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:21 schreef MC-Morgan het volgende:
[ twitter ]
Ah, het is toch net zo'n galbak als z'n pa.![]()
niet chique idd, maar andersom mogen supporters de spelers wel voor rotte vis uitmaken?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:21 schreef MC-Morgan het volgende:
[ twitter ]
Ah, het is toch net zo'n galbak als z'n pa.
Vind t wel lekker. Eerst Anco Jansen uitjouwen en dan degraderen muhahhaha![]()
Lekker man. Net zo’n heerlijk teringlijertjequote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:21 schreef MC-Morgan het volgende:
[ twitter ]
Ah, het is toch net zo'n galbak als z'n pa.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mag ook wel na zo'n gigantische bijdrage in de wedstrijdquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:21 schreef MC-Morgan het volgende:
[ twitter ]
Ah, het is toch net zo'n galbak als z'n pa.![]()
Je als speler zo opwinden over wat Drenthenarenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Die kneus die de bal op de keeper schiet. (lol)![]()
![]()
Ik weet niet of spelen zonder publiek nou wel zoveel slechter was.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Die kneus die de bal op de keeper schiet. (lol)Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Doe maar NEC naar de Eredivisie. Lekker dichtbij voor mij, mooi potje tegen PSV meepakken in het thuisvak. En ze spelen ook gewoon leuker voetbal dan NAC.![]()
Wat heerlijk naar dit. Goed gedaanquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:21 schreef MC-Morgan het volgende:
[ twitter ]
Ah, het is toch net zo'n galbak als z'n pa.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Jansen moet niet zo zeiken. Als hij vond dat hem door dat interview onrecht is aangedaan had hij dat in de aanloop naar de wedstrijd makkelijk recht kunnen zetten, maar heeft alle kansen daartoe afgewezen. Bewust. Hij had als held bij Emmen kunnen vertrekken en iedereen had hem dat gegund.
Neemt niet weg dat het een Emmen-onwaardige reactie is, maar als hij of van Hooijdonk zo in mijn gezicht hadden lopen doen zoals ze gisteravond deden had ik ook uitgehaald.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jansen moet niet zo zeiken. Als hij vond dat hem door dat interview onrecht is aangedaan had hij dat in de aanloop naar de wedstrijd makkelijk recht kunnen zetten, maar heeft alle kansen daartoe afgewezen. Bewust. Hij had als held bij Emmen kunnen vertrekken en iedereen had hem dat gegund.
Neemt niet weg dat het een Emmen-onwaardige reactie is, maar als hij of van Hooijdonk zo in mijn gezicht hadden lopen doen zoals ze gisteravond deden had ik ook uitgehaald.![]()
![]()
Sure dude. De entreeprijs vd wedstrijd geeft jou ook het recht om iemand helemaal de huid vol te schelden (n.b nummer 3 topscorer eredivisie van jouw club) en om daarna verbolgen te reageren als dat een reactie teweeg brengt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Neemt niet weg dat het een Emmen-onwaardige reactie is, maar als hij of van Hooijdonk zo in mijn gezicht hadden lopen doen zoals ze gisteravond deden had ik ook uitgehaald.![]()
Wel netjes achter het hek natuurlijk, blijf wel beschaafd.quote:And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Juichen voor NAC dalijk.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Als teaser een keepster laten zien die niet bij de lat kan na een verdwaalde voorzet en het dan een schitterend doelpunt noemen
Vind ik leukMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik gun die man wel een griepje toequote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Mooi stadion en publiek toch hè.
Eredivisiewaardig.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Genot
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Iemand is creatief met de grasmaaier bezig geweest~FEYENOORD~
erg mooiquote:Op zondag 23 mei 2021 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft die al aids~FEYENOORD~
hup NEKLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Nu al matten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Dit wordt nog wat
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
DENK komt altijd overal mee wegquote:Op zondag 23 mei 2021 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een mongool die Azarkan en waarom krijgt hij geen geel?~FEYENOORD~
Dit gaat niet met 22 spelers eindigen. Verder interesseert het me eigenlijk helemaal niks wie er wint.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Die 2.500 maken herrie voor 25.000
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Niet geheel toevallig valt een staakt-het-vuren in het Midden-Oosten ongeveer tegelijk met een voetbalwedstrijd in BredaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Veel vuurwerk vandaag langs de velden, alleen nog geen vuurwerk op het veld~FEYENOORD~
Zou je beter gaan voetballen in een oorlogsgebied?Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Er staan buiten het stadion ook een paar mensen.quote:
Maar ze maken wel lawaai inderdaad.
Vraag Humberto maar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dat vuurwerk is irritant aan het worden, laat die mensen gewoon naar binnen
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Gewoon arresteren dat volk.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:18 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dat vuurwerk is irritant aan het worden, laat die mensen gewoon naar binnenOh.![]()
Ja, hij heeft blijkbaar toch iets ‘goed’ gedaan.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet wel nu Nikkie Tutorial een nationale volksheld is.![]()
Ik zou hem doenquote:Op zondag 23 mei 2021 18:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, hij heeft blijkbaar toch iets ‘goed’ gedaan.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Alleen omdat je een foutje maakte met zijn moeders dood, sommige mensen kunnen echt niks hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Henk Krol feliciteert al jaren mensen die dood zijn. Wat zal Humberto boos zijn!quote:Op zondag 23 mei 2021 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen omdat je een foutje maakte met zijn moeders dood, sommige mensen kunnen echt niks hebben.![]()
Poehh.."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Circus Breda
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Een je moeder-grapje op het internetquote:Op zondag 23 mei 2021 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen omdat je een foutje maakte met zijn moeders dood, sommige mensen kunnen echt niks hebben.
Tjonge het is wat![]()
Heerlijk niveau voor op de zondagavond dit~FEYENOORD~
Laat 'm los als een hete kroket...
Juist
JAAAAAAAAAAALege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
BAM 0-1"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Lekker gedekt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Kan ik daar ook andere bestellingen doorgeven?quote:Op zondag 23 mei 2021 18:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Uw gebeden zijn verhoord.
Gr
God
@:kingrolandOh.![]()
Echt een NEC niet opmerking weer van jou.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier krijg je geen like voor
Doe maar iets beter je best.![]()
JAAAAAAAAAAAAA[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 23 mei 2021 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt een NEC niet opmerking weer van jou.![]()
Dit is niet leuk~FEYENOORD~
Tijd voor de necslagLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
NAC @6 nu... Hele spaarrekening er op
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: