Volgens mij heeft hij helemaal niks met het songfestival en is dit een mislukte poging om grappig te doen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vond hem met de Klusjesmannen echt hilarisch, en in zn 3FMtijd ook (daarna niet meer geluisterd)
Ik had van zn commentaar echt zoveel meer verwacht....
Elk land mag blijkbaar maar op 1 halve finale stemmen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:35 schreef Document1 het volgende:
Waarom kunnen we vandaag niet stemmen? Dat kon dinsdag wel? Of ben ik abuis.
Kan altijd maar één halve finale, de landen worden verdeeld. In de finale mogen we weer.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:35 schreef Document1 het volgende:
Waarom kunnen we vandaag niet stemmen? Dat kon dinsdag wel? Of ben ik abuis.
Geen mail nodig gehad. @Greys had erg veel vertrouwen in mij.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Heb je gratie gekregen voor vandaag en zaterdag:? Mail geholpen?
Met jou gaat het ook goed?quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja redelijk, het is hier best gezellig!
Waar ben je op vakantie?quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Tijd voor het avondeten. @:Mani89 @:maxi-mus
Was Polen wel live trouwens ivm corona? Wou je net vragen maar ja teringtraag forum.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik moet hier elke keer weer om lachen. Dat hijgerige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |