Ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Kost zoveel energie joh, zou dat laatste lekker laten gaan
Deze had ik gemist! Ik kan wel afbouwen, maar heb wel gewoon een alternatief nodig. Denk ik. Al valt het afbouwen me tot nu toe erg mee. Dat alternatief wordt... alternatiefquote:Op donderdag 20 mei 2021 15:48 schreef AnneX het volgende:
@:DP. wat fijn, dat je inmiddels kunt afbouwen van de meds.
En heb je dan inmiddels een andere baan dan degene waarvan je nog meer depri werd?
Succes met de Voorjaarsschoonmaak.( je woont er net?)
Omdat ik daarop wou zeggen dat de sollicitatieplicht nergens op slaat. Het enige wat van je verwacht wordt (tenzij dat in de afgelopen, zeg, 5 jaar is veranderd) is dat je 3 sollicitatieactiviteiten per maand onderneemt en invoert... Een sollicitatie doen (mailen/schrijven) is een sollicitatieactiviteit, maar ook ergens je CV uploaden, afgeven, opsturen, bellen voor vacatures, een eerste gesprek, het nabellen van het eerste gesprek, een "netwerkafspraak", you name it. En als je er nog niet aan toe bent te solliciteren, vul je gewoon 3 random vacatures in, waarnaar je daadwerkelijk een solli hebt gestuurd, maar die jou niet hebben uitgenodigd. En hier kun je ook op sturen, al gaat het soms misquote:Ik zocht eigenlijk je post over dat WW geen pretje is met sollicitatieplicht, maar kon die niet vinden
Got the T shirt. Idem voor ‘gezien’ getekend.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat dat.
Vandaag zou ik er ook anders mee omgaan, maar ja, dit werkte ook. Zeker toen ik later nog kon gebruiken dat dat rare "gezien, niet akkoord" er alleen maar stond omdat ik het idee dat ze me anders niet zouden laten gaan.
Vond die vorige jurk mooierquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh prachtige opening van de 2e semi-finale. De jurk van Chantal
Beter dan die vorige.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Opening net niet gezien, maar ja die jurk van cleas ❤️quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik las net dat de jurk van nikki de kleuren heeft van transgender symbolenquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Beter dan die vorige.
Maar vooral de jurk van Nikki is beter dan de vorige show; zij is toch veel te groot om te proberen te verbergen in een zwarte zak? Hoe zeg je dat; if you've got it, flaunt it!
Ze krijgen in mijn scorelijst een -4 en de opmerking 'doe maar niet'.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
De jaren 90 belden: Polen is weggelopen
Die hadden nog geen telefoonquote:
Tnx voor deze mededeling . . Ik was het vergetenquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je vergeet de coole zonnebril. Dat was voor mij de associatie en vooral afknapperquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:38 schreef sigme het volgende:
Zanger(m/v) centraal, wit of zwart. Stuk of vier synchroonzwemmers in de andere kleurkeuze ondersteunend eromheen. Ik zie weinig verschil tussen veel inzendingen.
Ja toch? Ik vind dit echt briljantquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb het door jullie aan gezet. Wat een topshow dit nu
Ik hoop nu al dat ze winnen.
Ik ben er zo verward van... aan de ene kant enig, aan de andere kant vreselijk.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja toch? Ik vind dit echt briljant
Ik hou er van. Ik denk niet dat ik van de goedkoop aandoende Servische dames hou.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben er zo verward van... aan de ene kant enig, aan de andere kant vreselijk.
Ogen dicht laat het me veel meer waarderen. Maar ik kom niet over die truien heen
Ik weet zeker dat ik niet van de goedkoop aandoende Servische dames houd.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hou er van. Ik denk niet dat ik van de goedkoop aandoende Servische dames hou.
Het was vast goed bedoeld.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Georgië: als je slecht bent in laaaange noten, dan moet je die echt niet zoveel zingen.
En dan dat einde. Bam. Klaar. Bedankt.
FOK! severs hebben het druk. Net als dinsdag. Dat wordt nog wat zaterdag.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:50 schreef Vanyel het volgende:
Mijn internet is nu net zo traag als dit nummer. Dikke stront in de winter
Ahh. Dat wordt een latertje dus..quote:
Fokzevers?quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
FOK! severs hebben het druk. Net als dinsdag. Dat wordt nog wat zaterdag.
Zeer... prominentquote:
Ik zag geen brug?quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mevrouw Albanië stond op de Hoëg Brögk
Jup. Kreeg vandaag al de vraag of het goed met me ging want ik had zulke dikke ogen. Moe.quote:
In het voorfilmpje van de mevrouw. Stond ze in Maastricht op de Maas. Met een brug tussen haar en water.quote:
Onzichtbaar.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik zette het een beetje aan voor Chantal. Waar is Chantal?
Gut, zo schuin van achteren gefilmd lijkt het net een Lego mannetjequote:
Behoorlijk slaapverwekkend jaquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb het al de hele avond op de achtergrond op staan, dit nummer is de eerste waarvoor ik even naar de tv kijk. (Bulgaria).
En na dit nr slapen
Whehe.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:07 schreef Vanyel het volgende:
Alsof ie met zijn middelvinger net de rode Zee bevoer.
Ja echt, wat is daar het idee achterquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:07 schreef Vanyel het volgende:
Alsof ie met zijn middelvinger net de rode Zee bevoer.
Ik dacht ook eerst dezelfde ontwerper, maar niet dusquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:12 schreef Candaasje het volgende:
Jurk van Chantal![]()
(Beetje zelfde model als Máxima aanhad op 4 mei, die vond ik ook al zo prachtig. )
Jawel. Ik weet hier het fijne ook niet van.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:27 schreef Barreltje het volgende:
Konden we dinsdag ook niet stemmen eigenlijk?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had me bij deze act iets heel anders voorgesteld. Meer fiets.
Veel verder kan ie er niet naast zitten.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Iemand op twitter
Eurofietsie songfestival
16 jarig kaatje had zoiets aan naar de kermis. Was niet bestand tegen de botsautootjes. Niet leuk, heel heel erg niet leukquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:56 schreef Blues het volgende:
Ik let nooit op kleding
Behalve bij de deelnemers.
Nou Spanje en Engeland worden m ook niet.
Frankrijk is leuk.
Doodeng om je armen omhoog te steken met zo'n bustedingetje aan!
Nikkiquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:24 schreef AnneX het volgende:
Dit vind ik wel leuk. Nicky top.👍🏼
[ twitter ]
Precies.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
NikkiNul interesse in make-up maar ik ben groot fan van haar persoonlijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond em wel chique. En make up eindelijk goed (door Leco).quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:49 schreef AnneX het volgende:
Nou…de jurk van Chantal vind ik nogal Jomanda- blauw.
En plagiaat van de Maxima’s jurk, want kaatje zegt dat het niet dezelfde ontwerper is.
Verder weinig onder de indruk van zang en show. Het ballet was was wel impressive.
Nikkie heeft ook een partij ingrepen aan haar gezicht laten doen waar je U tegen zegtquote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vond em wel chique. En make up eindelijk goed (door Leco).
Weet niet wie dinsdag haar make up deed maar toen leek ze verbouwd, zo onnatuurlijk![]()
Nikki bij Ellen show jaar geleden gezien, toen vond ik haar vreselijk. Zo ontzettend Amerikaans. Blijf gewoon wie je bent, waar je bent. Dacht dat zij daar juist voor stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |