Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:52 schreef Mrsloveable het volgende:
We gaan gewoon door, alleen dan zonder punten. Veel plezier wees lief voor elkaar!
Ja Murp lees ik maar waarom? Ze gingen mycroft toch toevoegen aan FOK! ofzo en dan kon het doorgaan?quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Paul heeft dts voor goed dicht gedaan
Ik heb altijd wel om hem kunnen lachen...quote:
Maar mycroft heeft niks met dts te maken héquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:55 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja Murp lees ik maar waarom? Ze gingen mycroft toch toevoegen aan FOK! ofzo en dan kon het doorgaan?
Oke, maar de server van bondage in ieder geval..quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar mycroft heeft niks met dts te maken hé
Tja, van mij had het ook niet dicht gehoeven.. maar goedquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:56 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke, maar de server van bondage in ieder geval..
Dat is wel nice, maar kan je ook zoiets dan toevoegen aan de op..en dat ie lijst elke keer geupdate wordt?quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:57 schreef Phoenyx-God het volgende:
Wel jammer, was al met een script bezig om de telling bij te houden namelijk de laatste paar dagen af en toe
Ja het principe is niet zo moeilijk alleen wel even wat werk (voor mij althans).quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel nice, maar kan je ook zoiets dan toevoegen aan de op..en dat ie lijst elke keer geupdate wordt?
Welke topic bedoel jequote:Op donderdag 20 mei 2021 16:59 schreef Mrsloveable het volgende:
True, maar toch nu komen veel mensen niet meer terug in een topic
Daar zitten we nu ook we zitten dubbel hahahaquote:
quote:
Wats up?quote:
paul is een sukkelquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Paul heeft dts op slot gegooid voor goed
Abrupt einde voor de best lopende reeks op FOK!quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ben al aan het bekvechten.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Schande voor Fok! eigenlijkquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:07 schreef Nogood het volgende:
[..]
Abrupt einde voor de best lopende reeks op FOK!
In DM met Paul ?quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben al aan het bekvechten.
Tsjaa.quote:
Gewoon in ONZ FB.quote:
Waarom eigenlijk? Omdat monitor ermee ophoudt? We hebben nog een maand en kunnen een alternatief verzinnen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is er alquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Omdat monitor ermee ophoudt? We hebben nog een maand en kunnen een alternatief verzinnen.
Ja man ik had hetzelfde. Eindelijk klaar met werken... kom je hier, zit je naar een bungelend slotje te kijken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:09 schreef Schakeltopia het volgende:
hele fucking dag uitgekeken naar dit moment.
KRIJG JE DIT WEER
Yep blijkbaar, maar wie weet gooit Paul hem straks wel weer openquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Omdat monitor ermee ophoudt? We hebben nog een maand en kunnen een alternatief verzinnen.
Het was al geregeld dat monitor een eigen plekje kreeg op de fokservers.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als iedereen daar nou eens even gaat klagen...quote:
Tsja, ik heb geen idee van de reden.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep blijkbaar, maar wie weet gooit Paul hem straks wel weer open
Oh fantastisch.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was al geregeld dat monitor een eigen plekje kreeg op de fokservers.
Alle mods zijn het zat denk ikquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, ik heb geen idee van de reden.
Ik vind dat mario maar even achter Pauls pc moet plaatsnemen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, ik heb geen idee van de reden.
Het lijkt erop. Maar we deden toch geen gekke dingen? Gewoon lekker kletsen en soms voor de punten.quote:
Mensen hebben weer een gezonde nachtrust.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:15 schreef roos94 het volgende:
Nu strijdt niemand meer voor het laatste 3.38 post
jaja...quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:16 schreef Mikeytt het volgende:
Jullie mogen trouwens gewoon doorgaan hoor. Zal alles met de hand turven.
Okay Billyquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:16 schreef Mikeytt het volgende:
Persconferentie? Ik ben eerder voor een lynchpartij.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:16 schreef Already_in_use het volgende:
Waarom is DTS dichtgegooid?
Graag een persconferentie om 18.00 uur.
Je UI is er al klaar voor...quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Persconferentie? Ik ben eerder voor een lynchpartij.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een gezeik weer zeg. Niet eens afscheid kunnen nemen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Brandende fakkels en hooivorken.quote:
Dat dus.quote:
Die bagger van dagbagger. Geen idee wat voor bagger dat is daar.quote:
Bondage stopt er mee, daarom hebben ze het dichtgegooid.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:16 schreef Already_in_use het volgende:
Hey MikeyTTquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:16 schreef Mikeytt het volgende:
Irma is al gebeldquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:16 schreef Already_in_use het volgende:
Liep altijd wel goed, tot een tijd terug.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die bagger van dagbagger. Geen idee wat voor bagger dat is daar.
Hey schakelientjuhquote:
Tijd genoeg hierquote:
Kneusjesquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die bagger van dagbagger. Geen idee wat voor bagger dat is daar.
Wanneer de eerste telling?quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:22 schreef ToT het volgende:
En eergisteren werd nog gezegd (door SwJ of murp, ben ff kwijt wie, ik dacht SwJ) dat DTS gewoon open zou blijven omdat het niet in de weg zat!
Klopt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:22 schreef ToT het volgende:
En eergisteren werd nog gezegd (door SwJ of murp, ben ff kwijt wie, ik dacht SwJ) dat DTS gewoon open zou blijven omdat het niet in de weg zat!
Dan gooit SwJ het topic wel weer open denk ikquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:22 schreef ToT het volgende:
Ja ik houd het niet meer bij, gaat veel te snelquote:
Zonde zeg. Was de best lopende reeks op FOK!quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bondage stopt er mee, daarom hebben ze het dichtgegooid.
JOh dit is gewoon een geintjuh van Paul het gaat zo wel weer open of anders morgenquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:22 schreef ToT het volgende:
Lekker danquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja ik houd het niet meer bij, gaat veel te snel![]()
Ik neem ontslag als puntenteller
Beter toch?quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]heyhey, laatste tijd niet veel online. Druk
quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
So you're a quitter...quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit is geen geintje meer maar een oorlogsverklaring.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JOh dit is gewoon een geintjuh van Paul het gaat zo wel weer open of anders morgen
Zou nog een maand doorlopen maar Paul zit ff te geinen en gooit hem nu even dichtquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zonde zeg. Was de best lopende reeks op FOK!
Paul weet hoe hij vrienden moet maken.....quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JOh dit is gewoon een geintjuh van Paul het gaat zo wel weer open of anders morgen
Dat ik t druk heb is wat minderquote:
Meen je niet, lekker laten gaan johquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit is geen geintje meer maar een oorlogsverklaring.
Als het te moeilijk wordt...quote:
2 maanden vrij? Wat moet je al die tijd doen...?quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat ik t druk heb is wat minder![]()
Mja, tot eind juli bikkelen en dan weer 2 maanden vakantie
Ik kan er wel om lachen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Paul weet hoe hij vrienden moet maken.....
Beter druk dan niets te doenquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat ik t druk heb is wat minder![]()
Mja, tot eind juli bikkelen en dan weer 2 maanden vakantie
De users hier gaan bij lange na niet zo veel posten in andere SC's.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zonde zeg. Was de best lopende reeks op FOK!
Lekker in de VS hangenquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
2 maanden vrij? Wat moet je al die tijd doen...?
Het enige wat ik kan bedenken is dat monitor overgezet moet worden. Maar dat had ook wel normaal gezegd kunnen worden.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Paul weet hoe hij vrienden moet maken.....
Macht der gewoontequote:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter druk dan niets te doen
Ga je nog op vakantie?
Nee dat kan ook niet, we hebben natuurlijk mods nodig hier.quote:
Ja en waarom moet het zo op stel en sprong?quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat monitor overgezet moet worden. Maar dat had ook wel normaal gezegd kunnen worden.
Ja hoor, vorige keer met mn Amerikaans paspoort ook.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, leuk. Gaat dat makkelijk lukken, met corona?
Nee ik niet, maar ik ben ook geen vakantieganger.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]nadat ik mn eerste vaccin heb gehad, ga ik naar de VS waar ik vervolgens mn tweede mag ontvangen
Jij zou niet met vaaknatie gaan toch?
Ook niet zodra je je vaccins hebt gehad?quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik niet, maar ik ben ook geen vakantieganger.
Maar in deze tijd zou ik het ook niet gedaan hebben, maar dat is aan een ieder zelf
Ah, je hebt een Amerikaans paspoort. Dan is het inderdaad amper een probleem.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja hoor, vorige keer met mn Amerikaans paspoort ook.
Met Amerikaans paspoort heen en met je Nederlandse weer terug
Maar dat is iets wat ik nog enigszins begrijpelijk vind.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en waarom moet het zo op stel en sprong?
Doet me denken aan dat het Radio49-topic op slot ging toen Danny er achter kwamen dat we geen officiële licentie hadden om muziek uit te zenden. De disclaimer was duidelijk dat we niks met FOK! te maken hadden dus het was ons eigen risico, maar het topic ging pas weer open als de licentie in orde was en we het bewijs konden overhandigen.
Was wel netjes aangekondigd hoor we wisten dat het om 16.50 dicht zou gaanquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en waarom moet het zo op stel en sprong?
Doet me denken aan dat het Radio49-topic op slot ging toen Danny er achter kwamen dat we geen officiële licentie hadden om muziek uit te zenden. De disclaimer was duidelijk dat we niks met FOK! te maken hadden dus het was ons eigen risico, maar het topic ging pas weer open als de licentie in orde was en we het bewijs konden overhandigen.
Ja, dat lijkt me ook logisch, zo'n radiolicentie moet gewoon op orde.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat is iets wat ik nog enigszins begrijpelijk vind.
Nee, ik heb er inmiddels een gehad, volgende week zondag de tweede alquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ook niet zodra je je vaccins hebt gehad?
Beter dan dit in ieder geval.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat is iets wat ik nog enigszins begrijpelijk vind.
Met Paul weet je maar nooit. Dat is meer zoiets:quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was wel netjes aangekondigd hoor we wisten dat het om 16.50 dicht zou gaan
Fruitquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
De tijd gaat nog gewoon door in DTS.
[ afbeelding ]
Als je er directe familie hebt, is het ook geen probleem.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, je hebt een Amerikaans paspoort. Dan is het inderdaad amper een probleem.
Terwijl 2 andere radiozenders die hier ook topics hadden en ook geen licentie hadden, gewoon door mochten gaan.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook logisch, zo'n radiolicentie moet gewoon op orde.
Maar kan er met deze telling niet gewoon door worden gegaan dan?quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Logisch monitor doet het nog gewoonquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
heeft daar niks mee te maken joh, het is gewoon een achterlijke actie van paulquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar kan er met deze telling niet gewoon door worden gegaan dan?
Kan best welquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Heer GG.quote:
Ja hij als moderator weet precies hoe hij de rust moet bewaren.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heeft daar niks mee te maken joh, het is gewoon een achterlijke actie van paul
Ah, op die fiets. Ik probeer gewoon de CDC guidelines te volgen. Volgens hun is de kans om anderen te besmetten nihil.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb er inmiddels een gehad, volgende week zondag de tweede al
Maar dat bied je nog geen zekerheid dat je het niet meer krijgt of iemand kan besmetten.
MrsL.quote:
Meer als ik heb Paul wat te zeggen:quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter dan dit in ieder geval.
[..]
Met Paul weet je maar nooit. Dat is meer zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meer als ik heb Paul wat te zeggen:
[ afbeelding ]
Nou als überhaupt het telspel niet meer mag dan kan dat überhaupt niet. Maar dacht dat het gewoon overgeheveld zou worden, misschien is daar nu ook wel sprake van en dat ze het daarom stilleggen tijdelijk.. ik weet het niet of dit serieus is of niet..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:39 schreef ToT het volgende:
Zijn hoofd is volgens mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schakel zijn favo track.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Kan niet wachten tot het komende (finale)seizoen!quote:
Hoe zie je dat dan?quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt toch niet uit, gezellig kletsen is toch ook goedquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat om de punten Dotquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, gezellig kletsen is toch ook goed
Meen je dat, men weet niet of dat goed gaat he twee soorten doorelkaarquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Ik probeer gewoon de CDC guidelines te volgen. Volgens hun is de kans om anderen te besmetten nihil.
Ik krijg 2x pfizer/moderna in NL waarschijnlijk. En in de VS ga ik daarbovenop nog voor Janssen vragen. Ben dan wel tevreden
Normaal is het rond deze taart nooit zo drukquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik mis nog wat mensen, maar die komen vanzelf wel
Zal wel minder actief gaan omdat er geen behoefte meer is de ander te bolken, en misschien is de puntentelling een voorwaarde om de boel weer open te gooien, geen idee.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, gezellig kletsen is toch ook goed
Taart lekker.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Normaal is het rond deze taart nooit zo druk
Rond welke taart dan wel?quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Normaal is het rond deze taart nooit zo druk
Dat denk ik ook...quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal wel minder actief gaan omdat er geen behoefte meer is de ander te bolken, en misschien is de puntentelling een voorwaarde om de boel weer open te gooien, geen idee.
Ik hoop gewoon dat het een debiel achterlijke troll-actie van een stuiterend moderatortje is dat nu blauw van het lachen onder z'n bureau ligt en de boel weer herstelt zodra hij weer op adem gekomen is.
Heeft Paul geregeld.quote:
Dottie.quote:
Paul wilde gewoon een keer winnen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal wel minder actief gaan omdat er geen behoefte meer is de ander te bolken, en misschien is de puntentelling een voorwaarde om de boel weer open te gooien, geen idee.
Ik hoop gewoon dat het een debiel achterlijke troll-actie van een stuiterend moderatortje is dat nu blauw van het lachen onder z'n bureau ligt en de boel weer herstelt zodra hij weer op adem gekomen is.
van mij meer dan taartenquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Mogen we die taarten in Paul zijn gezicht gooien
Ik moet lachen om de mannen die zitter er echt meequote:Op donderdag 20 mei 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Mogen we die taarten in Paul zijn gezicht gooien
Mannen zijn nogal wat het behalen van punten blijkbaarquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet lachen om de mannen die zitter er echt mee
Mannen zijn jagers...quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mannen zijn nogal wat het behalen van punten blijkbaar
De punten boeien me niet, het topic zelf wel.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja blijkbaarquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De punten boeien me niet, het topic zelf wel.
Snap ik, daarom heb ik ik dit topic ook aangemaakt, en het is nog steeds openquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
kan de boer hier verderop wel om wat afvalproducten vragen..quote:
We hebben hier hetzelfde topic, alleen zonder puntenquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoveel puzzelsquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Heb trouwens vandaag 17 puzzels gekocht (tweedehands)
Ja, terwijl meerdere mods hier al een kijkje hebben genomen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap ik, daarom heb ik ik dit topic ook aangemaakt, en het is nog steeds open
Mocht dit topic ook dicht gaan, dan ben ik gewoon fucking van FOK! weg. Serieus!quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Top, doe dat maarquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan de boer hier verderop wel om wat afvalproducten vragen..
Of ik nu hier typof daar zie geen verschil. alleen geen puntenquote:
ik snap werkelijk niet waarom DTS nu in een keer in alle haast dicht moetquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, terwijl meerdere mods hier al een kijkje hebben genomen.
Ja nou grote kans dat dit ook op slot gaat als DTS echt serieus om die reden dicht is gegaan.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben hier hetzelfde topic, alleen zonder punten
quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit ja! Terwijl er eergisteren door een serieuzere ONZ-moderator voor wie ik in ieder geval WEL respect heb, nog gezegd werd dat het open zou blijven!quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet waarom DTS nu in een keer in alle haast dicht moet
of is het haha leuk garpje
Dat komt omdat niemand na hem kan posten.Dan telt het gewoon door.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
tijd loopt door, maar de punten niet.
paul staat nog steeds maar op +2 punten
en waar is deze serieuze meneer nu? of mevrouw?quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit ja! Terwijl er eergisteren door een serieuzere ONZ-moderator voor wie ik in ieder geval WEL respect heb, nog gezegd werd dat het open zou blijven!
owja ik snap het, die telt pas als de volgende post gezet is...quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat komt omdat niemand na hem kan posten.Dan telt het gewoon door.
Geen idee of hij nu online is of niet.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
en waar is deze serieuze meneer nu? of mevrouw?
inderdaad kom maar eens even hierheenquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee of hij nu online is of niet.
@:Superwormjim Wat is DIT nu met dat fijne schoothondje van je?
Ik zou een moord doen voor vakantie.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:00 schreef ToT het volgende:
Ik hou me ff in, als ik te veel zeg van wat ik van Paul denk, kan ik een paar dagen op vakantie.
Hier wel.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:01 schreef greysbones het volgende:
maar goed we kunnen natuurlijk ook laten zien dat ondanks dat we de meest ............ mod hebben, we het met elkaar wel leuk hebben.
ehhh ... nee ik zeg het nietquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor vakantie.
niet teveel over zeggen inderdaad zonde om hiervoor op vakantie te gaan..quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:00 schreef ToT het volgende:
Ik hou me ff in, als ik te veel zeg van wat ik van Paul denk, kan ik een paar dagen op vakantie.
Ik denk dat het nog wel door de beugel kan als ik zeg dat ik de toegevoegde waarde van hem als moderator niet kan inzien.
Geef dan ff ongeremd je mening over je collega!quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor vakantie.
en jullie(jij Natte kat) weten hier verder niks van??quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Geef dan ff ongeremd je mening over je collega!
Ik heb niet alle rechten achter de schermen en kijk daar sowieso ook niet veel.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
en jullie(jij Natte kat) weten hier verder niks van??
geen idee hoe het werkt hoor
Dan moet je eens friet proberen, dan weet je pas echt wat genot is!quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:03 schreef mazaru het volgende:
Ik heb vanmiddag het lekkerste patatje van mij leven gegeten!
Heerlijke knisperende, niet vette patatje speciaal. Ik geniet nog na![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je eens friet proberen, dan weet je pas echt wat genot is!
Friet is voor de Belgen. Ik eet PATAT!!quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Raspatat schijnt gezond te zijn. Maar dat is niet echt lekker.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel echt genietenquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:03 schreef mazaru het volgende:
We kunnen hier toch kletsen?quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet waarom DTS nu in een keer in alle haast dicht moet
of is het haha leuk garpje
Als dit open blijft, normaal worden dit soort alternatieve topics snel gesloten als het echte topic bewust dicht is gegooid.quote:
Lekker manquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:03 schreef mazaru het volgende:
Dat zou ik echt superjammer vinden.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:09 schreef ToT het volgende:
Mocht deze wel open blijven, dan vind ik het verder prima natuurlijk, maar gaat deze weg, dan ben ik ook weg.
Ik kom op FOK! na een dagje werk en zie dat Paul het topic 10 minuten eerder had gesloten terwijl we 3:00 hadden afgesprokenquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
en jullie(jij Natte kat) weten hier verder niks van??
geen idee hoe het werkt hoor
Maak je niet zo druk joh,quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:00 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat het nog wel door de beugel kan als ik zeg dat ik de toegevoegde waarde van hem als moderator niet kan inzien.
10 min eerderquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom op FOK! na een dagje werk en zie dat Paul het topic 10 minuten eerder had gesloten terwijl we 3:00 hadden afgesproken
Haha thanks.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zou ik echt superjammer vinden.
heb echt geen idee hoe het werkt maar het zal toch niet zo zijn dat een bepaalde mod meer rechten heeft dan jijquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb niet alle rechten achter de schermen en kijk daar sowieso ook niet veel.
Ik weet van niks.
Roestig ToT DSTS gaat straks wel weer open laat je niet opfuckenquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:09 schreef ToT het volgende:
Mocht deze wel open blijven, dan vind ik het verder prima natuurlijk, maar gaat deze weg, dan ben ik ook weg.
ALS dit topic open blijft, ja.....quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh,![]()
We kunnen hier toch kletsen.
Geintje of niet ik kan er niet wakker om liggen of boos om worden.
We kunnen nog steeds kletsen.
Ik kwam om 17:00 op FOK!quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
10 min eerderhij heeft hem om 16.50 gesloten
is gefrituurde aardappelpureequote:Op donderdag 20 mei 2021 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Raspatat schijnt gezond te zijn. Maar dat is niet echt lekker.
Maar nu krijg ik zin in patat.
Ik ben geen mod he.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb echt geen idee hoe het werkt maar het zal toch niet zo zijn dat een bepaalde mod meer rechten heeft dan jij
wat moeten we nu zonder jou ToTquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:09 schreef ToT het volgende:
Ik neem even aan dat het sluiten van DTS even nodig is om monitor over te zetten. Als dat zo is dan had dat even normal gezegd kunnen worden. Nu heb je tig mensen over de zeik.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:09 schreef ToT het volgende:
Schakeltje Paul kan je niet op negeer zetten is een modquote:
Blauwen kan je niet op negeer zetten.quote:
Echt ja!quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat het sluiten van DTS even nodig is om monitor over te zetten. Als dat zo is dan had dat even normal gezegd kunnen worden. Nu heb je tig mensen over de zeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |