Een deel wel maar het deel met Glennis moet nog live in Ahoyquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Afrojack is toch al weken terug opgenomen op de afgesloten Erasmusbrug?
Nou, maar net aan hoor. Net aanquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:04 schreef Strani het volgende:
Zo, was even weg maar heb ik nog iets gemist? Geen presentatoren positief bevonden en geen SC-ers aan negatieve gedachten ten onder gegaan?
Hij is er al? Geeft hij een concert ofzo dan?quote:
Romy Monteiro komt zaterdag opdraven, verder niet zoveelquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:04 schreef Strani het volgende:
Zo, was even weg maar heb ik nog iets gemist? Geen presentatoren positief bevonden en geen SC-ers aan negatieve gedachten ten onder gegaan?
Maandag is tweede pinksterdagquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog éventjes doorbijten, maandag kan je weer terecht bij de praatgroep.
Zit de goden niet zo te verzoeken manquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:04 schreef Strani het volgende:
Kut nou wordt het mij ook allemaal echt te veelquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Romy Monteiro komt zaterdag opdraven, verder niet zoveel
Sjaan is niet helemaal helderquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet shirtless in Ahoy wil lopen moet Jan Smit komen opdraven om mensen een beetje te entertainen?![]()
En erger nog, dan moeten wij daar maar naar kijken?
Nog een reden dat ik het niet hoef te doen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sjaan is niet helemaal helder![]()
Bovendien, de Italiaan loopt ook in zijn blote bast
Thierry Aartsen schijnt nu in een kliniek te zitten.quote:
Die had op het lijstje van favoriete liedjes van Kamerleden ook gekozen voor John de Bever met Jij krijgt die lach niet van mijn gezichtquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Thierry Aartsen schijnt nu in een kliniek te zitten.
Dus de Italiaan heeft zich als Cyanvervanger opgeworpen? Sympathiek van hem.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sjaan is niet helemaal helder![]()
Bovendien, de Italiaan loopt ook in zijn blote bast
De Italiaan moet ook wel wat uit te trekken hebben, ik snap 'mquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nog een reden dat ik het niet hoef te doen.
Bohh welke smaak?quote:
Oh jaquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:19 schreef grazz het volgende:
Vannacht krijgen we ook nog de startvolgorde. Hopelijk rekken ze het niet te lang. Wil er voor 02:00 uur in liggen
Iets met chocola en caramel. Ik heb em nog niet eerder gehad iig.quote:
Haha niet eens hyper van wat er allemaal op je is afgekomen de laatste dagen/uren?quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaIk ben wel aardig gaar nu, hopen dat ik het vol ga houden. Dat worden nog wel wat koffietjes vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |