quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Waarom zou Utrecht niet het recht hebben om een kort geding aan te spannen?quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op basis waarvan meen je dat Utrecht ‘in hun recht’ staat?
Ik denk niet dat Elan het zo bedoelde maar we wachten het af.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou Utrecht niet het recht hebben om een kort geding aan te spannen?
We leven in Nederland
quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Is dat een feit of ga je daar maar van uit? Niets wijst erop. Normaal komen clubs hier prima samen uit als wedstrijden verplaatst moeten worden (gebeurt wel vaker namelijk)
Er staat natuurlijk nogal wat op spel. Het gaat niet om een gewoon competitiewedstrijdje. Met AZ vorig jaar zag je ook dat ze lopen klagen. Ieder club gaat hier zijn voordeel proberen te pakken. Waarom zou je het ook niet proberen?quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eerlijk gezegd af, maar ook al zou dat zo zijn dan zou dat net zo kinderachtig zijn.
Utrecht kan door Feyenoord ook niet meegenomen worden, daar Feyenoord helemaal niets organiseert. Da's het probleem van de KNVB.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja eens, samen.
Maar zoals het nu op mij overkomt heeft Feyenoord een verzoek ingediend bij de KNVB en is Utrecht niet echt meegenomen in de oplossing.
dat menen ze zelf op basis van het reglement, die slotbepaling die jij aanhaalt gaan over bijzondere omstandigheden, maar is het een bijzondere omstandigheid als het al in het reglement beschreven staat?quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord doet toch het verzoek om het zondag 12:15 te spelen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Utrecht kan door Feyenoord ook niet meegenomen worden, daar Feyenoord helemaal niets organiseert. Da's het probleem van de KNVB.
Het is heel bijzonder dat wij vorig jaar het songfestival hebben gewonnen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat menen ze zelf op basis van het reglement, die slotbepaling die jij aanhaalt gaan over bijzondere omstandigheden, maar is het een bijzondere omstandigheid als het al in het reglement beschreven staat?
Staat het niet zo in de reglementen van de KNVB?quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Elan het zo bedoelde maar we wachten het af.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is heel bijzonder dat wij vorig jaar het songfestival hebben gewonnen.
Weet ik niet, ik weet niet wat de KNVB verstaat onder bijzondere omstandigheid. Ze geven wel het volgende aan in het persbericht:quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat menen ze zelf op basis van het reglement, die slotbepaling die jij aanhaalt gaan over bijzondere omstandigheden, maar is het een bijzondere omstandigheid als het al in het reglement beschreven staat?
Ik gok dan dat men zou aandragen in een kortgeding dat men pas sinds kort weet dat er publiek bij mag, en de wedstrijd door had kunnen gaan indien er géén publiek bij mocht zijn ondanks het songfestival. Daarom bijzonder, want corona crisis is bijzonder, dus mag de KNVB afwijken (al zou ik als advocaat van Utrecht dan weer aandragen dat er ook in het reglement gesproken is over publiek).quote:omdat diezelfde avond in Rotterdam Ahoy het Eurovisie Songfestival plaatsvindt en recent duidelijk werd dat bij beide evenementen publiek aanwezig mag zijn van de overheid.
De regels rondom de playoffs en wie thuisvoordeel heeft is al langer bekend als dat bekend was dat de finale van het songfestival in Rotterdam gehouden zou worden.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je mag KNVB ook wel verwijten dat ze dit zo hebben opgesteld terwijl ze/Rotterdam wisten dat ESF op deze dagen plaatsvinden. Dat was allang bekend. Beetje naief om geen scenario te hebben opgesteld waarin Feyenoord de play-offs in gingen.
Wat ik in de post hiervoor al zeg; KNVB stipt aan dat het pas recent weet van dat er publiek bij mag, dat is wel een verschil met de weken hiervoor.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je mag KNVB ook wel verwijten dat ze dit zo hebben opgesteld terwijl ze/Rotterdam wisten dat ESF op deze dagen plaatsvinden. Dat was allang bekend. Beetje naief om geen scenario te hebben opgesteld waarin Feyenoord de play-offs in gingen.
Ik geloof dat jij niet helemaal doorhebt hoe dit in zijn werk gaat.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
Weet Utrecht eigenlijk wel dat Van Benthem nog steeds in dienst is bij Feyenoord?
Dat lijkt me sterk, het is al 1,5 jaar bekend dat Rotterdam het songfestival mag organiserenquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De regels rondom de playoffs en wie thuisvoordeel heeft is al langer bekend als dat bekend was dat de finale van het songfestival in Rotterdam gehouden zou worden.
Er zijn wel vaker wedstrijden verplaatst omdat er niet genoeg politie inzet mogelijk was om wat voor reden dan ook. Hoe is dit anders?quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]dat zeker maar in het reglement staat duidelijk beschreven hoe en wat als er een lokaal verbod is, die slotbepaling gaat over bijzondere omstandigheden maar als het al beschreven staat zijn die dus niet bijzonder.
Ik ben geen jurist hoor en vind het ook niet sportief maar kansloos acht ik ze niet bij dat kort geding
Je hebt de communicatie van Feyenoord naar de KNVB gezien? Je weet zeker dat het een verzoek van Feyenoord is en geen voorstel?quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord doet toch het verzoek om het zondag 12:15 te spelen.
Maar de datum 'pas' sinds juni 2020.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, het is al 1,5 jaar bekend dat Rotterdam het songfestival mag organiseren
Als Gudde slim is dan leent hij BentGod gewoon even, neem aan dat hij zijn nummer nog heeft!quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij niet helemaal doorhebt hoe dit in zijn werk gaat.
De nacompetitie rondom Europees voetbal is sinds 2006 consistent gehouden.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, het is al 1,5 jaar bekend dat Rotterdam het songfestival mag organiseren
Ik denk namelijk ook niet dat Feyenoord heeft gevraagd de wedstrijd te verplaatsen naar zondag. Feyenoord zouquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je hebt de communicatie van Feyenoord naar de KNVB gezien? Je weet zeker dat het een verzoek van Feyenoord is en geen voorstel?
Waarom zou je geen kort geding mogen aanspannen als je het oneens bent met de gang van zaken?quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
omdat het in het reglement bepaald is hoe te handelen en dat is; zelfde dag zelfde tijd neutraal terrein indien niet mogelijk thuisquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker wedstrijden verplaatst omdat er niet genoeg politie inzet mogelijk was om wat voor reden dan ook. Hoe is dit anders?
De regels zijn dit jaar totaal anders dan andere jarenquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De nacompetitie rondom Europees voetbal is sinds 2006 consistent gehouden.
Natuurlijk mag dat. Dat zeg ik ook al eerder.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je geen kort geding mogen aanspannen als je het oneens bent met de gang van zaken?
En in dat zelfde reglement staat dat er uitzonderingen zijn op die regels.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat het in het reglement bepaald is hoe te handelen en dat is; zelfde dag zelfde tijd neutraal terrein indien niet mogelijk thuis
quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ik in de post hiervoor al zeg; KNVB stipt aan dat het pas recent weet van dat er publiek bij mag, dat is wel een verschil met de weken hiervoor.
Zoiets weet je toch aan begin van seizoen? Dat ESF op deze dag zou plaatsvinden los of er wel of geen publiek bij mocht zijn. Dan ga je toch een alternatief scenario opstellen en die laten goedkeuren door de clubs. Als je dat nou in september doet zwaai je nu toch lekker met een akkoord in gezicht van Utrecht?quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De regels rondom de playoffs en wie thuisvoordeel heeft is al langer bekend als dat bekend was dat de finale van het songfestival in Rotterdam gehouden zou worden.
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Zoiets weet je toch aan begin van seizoen? Dat ESF op deze dag zou plaatsvinden los of er wel of geen publiek bij mocht zijn. Dan ga je toch een alternatief scenario opstellen en die laten goedkeuren door de clubs. Als je dat nou in september doet zwaai je nu toch lekker met een akkoord in gezicht van Utrecht?
Dat heet gewoon vooruitdenken en scenario's klaar hebben liggen.
niet echt, dat is nou net het puntquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En in dat zelfde reglement staat dat er uitzonderingen zijn op die regels.
Ik denk ook niet dat Feyenoord heeft gevraagd de wedstrijd naar zondag te verplaatsen. Feyenoord zal gewoon gemeld hebben dat de burgemeester het verbied en of de knvb een oplossing heeft. Eventueel verplaatsing ja...maar de knvb bepaalt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je hebt de communicatie van Feyenoord naar de KNVB gezien? Je weet zeker dat het een verzoek van Feyenoord is en geen voorstel?
Zo ver ik weet niet aangaande het thuisvoordeel.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De regels zijn dit jaar totaal anders dan andere jaren
Een scenario klaar hebben liggen midden in een compleet onvoorspelbare pandemie is nutteloos.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Zoiets weet je toch aan begin van seizoen? Dat ESF op deze dag zou plaatsvinden los of er wel of geen publiek bij mocht zijn. Dan ga je toch een alternatief scenario opstellen en die laten goedkeuren door de clubs. Als je dat nou in september doet zwaai je nu toch lekker met een akkoord in gezicht van Utrecht?
Dat heet gewoon vooruitdenken en scenario's klaar hebben liggen.
Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een scenario klaar hebben liggen midden in een compleet onvoorspelbare pandemie is nutteloos.
"Het bestuur betaald voetbal is van mening dat de ingrijpende en nadelige gevolgen voor Feyenoord bij het niet inwilligen van het verzoek tot het verzetten van de play-off-finale groter zijn dan de gevolgen voor FC Utrecht als het verzoek tot verzetten van de play-off-finale wordt ingewilligd", beargumenteert de KNVB zijn besluit.quote:
Scenario A: Geen publiek bij ESF en Feyenoord kan doorgaanquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een scenario klaar hebben liggen midden in een compleet onvoorspelbare pandemie is nutteloos.
Vertel. Blijkbaar weet jij er heel veel van en heb je hier goede ervaring mee. Dus deel die dan graag.quote:
Blijkbaar zijn er veel rellen verwacht bij het ESF.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:45 schreef Haags het volgende:
Waarom mag er bij een nichten festijn binnen wel publiek zijn maar tegelijkertijd bij een wedstrijd in de openlucht niet?
Ik zie het probleem niet?
Doe niet zo raar zeg, met je toontje. Frozen legt het al perfect uit, zo lastig is het niet rekening houden met uitzonderingen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vertel. Blijkbaar weet jij er heel veel van en heb je hier goede ervaring mee. Dus deel die dan graag.
Eens. Wat GGMM blijkbaar niet snapt, is dat Feyenoord helemaal niets te zeggen heeft over de organisatie van deze wedstrijd. Da's 100% aan de KNVB.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Feyenoord heeft gevraagd de wedstrijd naar zondag te verplaatsen. Feyenoord zal gewoon gemeld hebben dat de burgemeester het verbied en of de knvb een oplossing heeft. Eventueel verplaatsing ja...maar de knvb bepaalt.
Normaal zijn er 2 wedstrijden hè, nu is er thuisvoordeel..quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo ver ik weet niet aangaande het thuisvoordeel.
https://sport.infonu.nl/v(...)e-en-degradatie.html
Ja ze verwachten zeker een explosief optreden van Israël.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er veel rellen verwacht bij het ESF.
is allemaal prima en is ook te rechtvaardigen, maar recht en rechtvaardig is niet altijd hetzelfdequote:Op donderdag 20 mei 2021 11:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
"Het bestuur betaald voetbal is van mening dat de ingrijpende en nadelige gevolgen voor Feyenoord bij het niet inwilligen van het verzoek tot het verzetten van de play-off-finale groter zijn dan de gevolgen voor FC Utrecht als het verzoek tot verzetten van de play-off-finale wordt ingewilligd", beargumenteert de KNVB zijn besluit.
De mogelijke uitzondering. Als deze door rechter wordt bekrachtigd tenminste. Anders ligt de bal bij de gemeente Rotterdam.
Natuurlijk wel, het is nu over één wedstrijd.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo ver ik weet niet aangaande het thuisvoordeel.
https://sport.infonu.nl/v(...)e-en-degradatie.html
Omdat het hemelsbreed nog geen kilometer van elkaar vandaan is.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:45 schreef Haags het volgende:
Waarom mag er bij een nichten festijn binnen wel publiek zijn maar tegelijkertijd bij een wedstrijd in de openlucht niet?
Ik zie het probleem niet?
Ik denk persoonlijk dat het @Caland meer in de buurt zat met dreiging van terrorisme en dat soort veiligheidszaken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het hemelsbreed nog geen kilometer van elkaar vandaan is.
Dus dan krijg je potentiële drukte in OV en horeca en zo.
Maar vind het ook onzin. Boomergriepje is toch bijna voorbij.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Normaal zijn er 2 wedstrijden hè, nu is er thuisvoordeel..
Hmmm. Dan had je mogelijk de wedstrijden kunnen omdraaien. Maar dan ga je er vanuit dat utrecht dat ook wilde.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het is nu over één wedstrijd.
Joh fuck dat hele kut reglement. Het gaat ook om het doel van regels.. regels zijn geen doel op zich. In hoeverre is Utrecht sportief benadeeld door het verplaatsen van die wedstrijd? 0.0.. gewoon kansloos dus om te gaan procederenquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat het in het reglement bepaald is hoe te handelen en dat is; zelfde dag zelfde tijd neutraal terrein indien niet mogelijk thuis
Dan moet je geen reglement opstellen als KNVB maar gewoon 1 regel, het bestuur bepaalt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Joh fuck dat hele kut reglement. Het gaat ook om het doel van regels.. regels zijn geen doel op zich. In hoeverre is Utrecht sportief benadeeld door het verplaatsen van die wedstrijd? 0.0.. gewoon kansloos dus om te gaan procederen
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat het @:caland meer in de buurt zat met dreiging van terrorisme en dat soort veiligheidszaken.
Vind het typisch iets voor autisten om zo te hameren op regels.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet je geen reglement opstellen als KNVB maar gewoon 1 regel, het bestuur bepaalt.
Nu er reglementen zijn is het toch niet vreemd dat een partij vindt dat die nageleefd worden, even los van het sportieve aspect?
Het ESF is natuurlijk niet zomaar een evenement, met ook bijvoorbeeld Israël erbij.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Pre-corona waren er ook gewoon evenementen in Ahoy als Feyenoord thuis speelde.
Niet evenementen als het songfestival.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Israel doet mee.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Oekraine, Rusland, een evenement met politieke lading dat door heel de wereld wordt bekeken met veel bewegende doelen.quote:
Dat Rusland en Oekraine mee doen zal de meeste een worst wezen. Maar Israel is hot news natuurlijk sinds het gezeik daar met de Palestijnen en visa versa.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Oekraine, Rusland, een evenement met politieke lading dat door heel de wereld wordt bekeken met veel bewegende doelen.
Kan me heel goed voorstellen dat je als driehoek dan niet wil dat er een kilometertje verderop ook nog eens een beslissende voetbalwedstrijd met publiek wordt gespeeld.
Schuld van Netanyahu/Knesset en Hamas. Beide partijen zijn net zo fout. Maar dat is gigantisch offtopic hier.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Schuld van de Joden dus. Altijd plausibel.
Precies, gewoon de schuld van de joden dus.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Schuld van Netanyahu/Knesset en Hamas. Beide partijen zijn net zo fout. Maar dat is gigantisch offtopic hier.
Dus omdat Feyenoord fans zich nooit kunnen gedragen is Utrecht nu de dupe?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zullen ook wel redeneren dat Feyenoord-fans wellicht tikje mad worden als Feyenoord verliest van Utrecht en ze wellicht weer gaan kloten bij De Kuip. Moet je daar ook weer ME op zetten. Als dan verderop bij Ahoy opeens een demonstratie is ben je lekker druk bezig.
Bij elke voetbalwedstrijd is er ME aanwezig.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zullen ook wel redeneren dat Feyenoord-fans wellicht tikje mad worden als Feyenoord verliest van Utrecht en ze wellicht weer gaan kloten bij De Kuip. Moet je daar ook weer ME op zetten. Als dan verderop bij Ahoy opeens een demonstratie is ben je lekker druk bezig.
buitenspel ook maar opheffen danquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het typisch iets voor autisten om zo te hameren op regels.
Zeker ga je gangquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:52 schreef Caland het volgende:
Misschien kan er een kort geding topic komen!!@:ggmm
quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus omdat Feyenoord fans zich nooit kunnen gedragen is Utrecht nu de dupe?
Wellicht dat het normaal wat minder is maar na gebeurtenis van vorige week kan ik me voorstellen dat ze wat meer stand-by willen hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij elke voetbalwedstrijd is er ME aanwezig.
Waar is Utrecht hier benadeeld dan?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus omdat Feyenoord fans zich nooit kunnen gedragen is Utrecht nu de dupe?
Naja eigenlijk wel sneu, maar denk dat leiding Utrecht nog mad is van de bekerfinalequote:Op donderdag 20 mei 2021 11:33 schreef Coco het volgende:
@:Paul wat vind jij hier eigenlijk allemaal van?
Nou, dat lijkt me wel. Utrecht volledig kansloos, geen topic nodig.quote:,,Dus de vraag voor de rechter zal zijn of het Songfestival nu zo’n bijzondere omstandigheid is.”
Nu is die Wolterink natuurlijk maar een simpel advocaatje en ben jij @Caland van het FOK! forum maar ik maak toch even een topic aan.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me wel. Utrecht volledig kansloos, geen topic nodig.
Dit ja, de economische en politieke belangen dat Rotterdam en/of Nederland niet gigantisch voor lul wordt gezet voor een publiek van honderden miljoenen wereldwijd zijn 450x groter dan die van een incidentele nacompetitiepotje tegen een clubje uit Utrecht dat men buiten Nederland niet eens kent. Het is geen concertje van Boef ofzo dat in Ahoy plaatsvindt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Oekraine, Rusland, een evenement met politieke lading dat door heel de wereld wordt bekeken met veel bewegende doelen.
Kan me heel goed voorstellen dat je als driehoek dan niet wil dat er een kilometertje verderop ook nog eens een beslissende voetbalwedstrijd met publiek wordt gespeeld.
Wat staat 'ET' voor bij punt 1?quote:Reglement play-offs
1. Indien een door het bestuur betaald voetbal vastgestelde play-offwedstrijd ET van overheidswege wordt verboden, is het de betaaldvoetbalorganisatie in kwestie toegestaan de desbetreffende wedstrijd op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip op neutraal terrein te spelen.
2. De verantwoordelijke burgemeester heeft de bevoegdheid nadere en/of beperkende voorwaarden te stellen aan de veiligheidsorganisatie.
3. Indien het niet mogelijk blijkt de desbetreffende wedstrijd met inachtneming van het bepaalde in dit artikel op neutraal terrein te doen spelen, dan wordt de desbetreffende thuisspelende deelnemer geacht de desbetreffende ronde te hebben verloren.
waarin niet voorzien is, ook niet onbelangrijkquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Vandaag beslist de rechtbank over wanneer het kort geding zal dienen. Waarschijnlijk is dat morgen. In elk geval moet het voor zaterdag geregeld zijn. FC Utrecht wil de KNVB dus aan zijn eigen reglement houden. ,,De kortgedingrechter controleert alleen of de juiste procedures zijn gevolgd”, legt advocaat Hugo Wolterink (Van Benthem & Keulen), gespecialiseerd in sportrecht, uit. Hij wijst op een slotbepaling in lid 3 van het play-offsreglement van de KNVB.
Daarin staat dat ‘in gevallen waar niet is voorzien of waar op grond van bijzondere omstandigheden naar de mening van het bestuur betaald voetbal afwijking noodzakelijk is, het bestuur betaald voetbal beslist’. ,,Die uitzondering biedt de KNVB de mogelijkheid tot verplaatsing”, aldus Wolterink. ,,Dus de vraag voor de rechter zal zijn of het Songfestival nu zo’n bijzondere omstandigheid is.”
die zullen wel zuur zijn ja maar aan de andere kant als ze dan ook die wedstrijd verliezen hebben ze er in ieder geval alles aan gedaan en krijg je niet van "hadden ze maar dit, hadden ze maar dat"quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Ik kan niet wachten op de verzuurde gezichten van Utrecht als de rechter de KNVB in het gelijkstelt.
Nee, het gaat erom dat er te weinig mankracht is om twee high-risk events tegelijkertijd zwaar te moeten beveiligen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het gaat er niet om of het Songfestival een bijzondere omstandigheid is, maar het feit dat er een burgermeester een wedstrijd verbiedt op basis van het Songfestival, of zie ik dat verkeerd?
Waarom heeft Feyenoord dan niet voor deze oplossing gekozen?quote:Reglement play-offs
1. Indien een door het bestuur betaald voetbal vastgestelde play-offwedstrijd ET van overheidswege wordt verboden, is het de betaaldvoetbalorganisatie in kwestie toegestaan de desbetreffende wedstrijd op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip op neutraal terrein te spelen.
Volgens mij was maandag al duidelijk dat geen gemeente zit te wachten op Feyenoord in een stadion (zie punt 2). Dan blijft punt 3 over, maar KNVB vind (zoals ik het interpreteer althans) sportieve overwegingen dan belangrijker, waardoor men zich beroept op de slotbepaling.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:25 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Waarom heeft Feyenoord dan niet voor deze oplossing gekozen?
Als je het regelement leest dan ben ik bang dat Utrecht gelijk krijgt.
Zeker niet met zo weinig voorbereidingstijd.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij was maandag al duidelijk dat geen gemeente zit te wachten op Feyenoord in een stadion.
Ja en dat leidt uiteindelijk toe dat de burgemeester het niet kan klaarspelen toch? Is het voor de KNVB juridisch van belang of dat komt vanwege 2 high risk events of iets anders, dat maakt voor Feyenoord/Utrecht/KNVB niet uitquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat er te weinig mankracht is om twee high-risk events tegelijkertijd zwaar te moeten beveiligen.
En met fans.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker niet met zo weinig voorbereidingstijd.
Ome Aboutaleb vind ik maar so-so, maar ik begrijp hem in deze casus wel. Dit is dan ook een moeilijke situatie en ik zou nu echt geen burgermeester van Rotterdam of de voorzitter van Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond willen ziijn op dit moment.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja en dat leidt uiteindelijk toe dat de burgemeester het niet kan klaarspelen toch? Is het voor de KNVB juridisch van belang of dat komt vanwege 2 high risk events of iets anders, dat maakt voor Feyenoord/Utrecht/KNVB niet uit
Die weten waarschijnlijk ook wel dat de kans niet zo groot is en gaan er vanuit dat de wedstrijd naar zondag gaat, maar na vorig jaar (waarbij ze in hun ogen 2x genaaid zijn) willen ze er toch alles aan gedaan hebben om de KNVB te “pakken” op zoiets.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Ik kan niet wachten op de verzuurde gezichten van Utrecht als de rechter de KNVB in het gelijkstelt.
Snap vooral niet waarom het zo expliciet in de regels staat dat de speeldag/speeltijd van de finale hetzelfde moet blijven. Daar had je toch wel wat meer ruimte kunnen bieden, zou je zeggen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ome Aboutaleb vind ik maar so-so, maar ik begrijp hem in deze casus wel. Dit is dan ook een moeilijke situatie en ik zou nu echt geen burgermeester van Rotterdam of de voorzitter van Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond willen ziijn op dit moment.In situaties als deze ga je sowieso mensen moeten teleurstellen, aan welke kant dan ook.
Als de KNVB gewoon solidair is met deze bijzondere omstandigheid moeten ze gewoon maatwerk aanbieden. Dat we in Nederland wereldwijde gigantische evenementen als het ESF (R'dam) en EK (A'dam) mogen hosten kan daar best wel wat begrip en maatwerk tegenover staan. Dit gebeurt echt heel erg zelden namelijk. Ik sta er eerlijk gezegd van te kijken hoe stroef en onnodig moeilijk dit allemaal gaat.
Speel lekker om 14:30 uur of zondag inderdaad. Zo niet, speel desnoods uit (ware het niet dat niemand ons wil verwelkomen).
Dat zal vast met de tv-rechten te maken hebben, de KNVB verkoopt dat natuurlijk. Al kan ik mij niet voorstellen dat men in het buitenland op de play-off kraker tussen Feyenoord en FC Utrecht zitten te wachten. In het buitenland komen ze qua Nederlandse clubs niet eens verder dan de traditionele top 3 + AZ, en iedereen in Nederland weet goed wat er op dit moment speeltquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snap vooral niet waarom het zo expliciet in de regels staat dat de speeldag/speeltijd van de finale hetzelfde moet blijven. Daar had je toch wel wat meer ruimte kunnen bieden, zou je zeggen.
volgend seizoen zal het wel een speelweekend wordenquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snap vooral niet waarom het zo expliciet in de regels staat dat de speeldag/speeltijd van de finale hetzelfde moet blijven. Daar had je toch wel wat meer ruimte kunnen bieden, zou je zeggen.
Of weer over twee wedstrijden, dan kan je tenminste makkelijk omwisselen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgend seizoen zal het wel een speelweekend worden
Serdar Gözübüyük zou deze pot krijgen, maar Van Egmond was woedend na het interview van Gozu in het AD en dus krijgt Serdar straf. Weinig respect die Van Egmond.quote:Dennis Higler heeft zondag de leiding over Feyenoord - FC Utrecht. Tijdens de play-off-finale staat een ticket voor Europees voetbal op het spel. De aftrap is om 12.15 uur.
Joost van Zuilen en Johan Balder zijn de assistenten in De Kuip. Marc Nagtegaal is de vierde official. Martin van den Kerkhof is de VAR vanuit het ARAG Replay Center in Zeist, geassisteerd door Stefan de Groot.
Wat had Serdar gezegd dan?quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Serdar Gözübüyük zou deze pot krijgen, maar Van Egmond was woedend na het interview van Gozu in het AD en dus krijgt Serdar straf. Weinig respect die Van Egmond.
Dat hele scheidsrechterswereldje is echt compleet krankzinnig he.
Ik heb Van Egmond ergere dingen toegewenst toen ik in De Kuip aanwezig was, slappe lul dat hij is.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)d-opentrek~ab1c48de/
Omdat Feyenoord deze wedstrijd niet organiseert maar de knvb. Feyenoord gaat hier dus helemaal niet over. De knvb moet een oplossing zoeken, niet Feyenoordquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:25 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Waarom heeft Feyenoord dan niet voor deze oplossing gekozen?
Als je het regelement leest dan ben ik bang dat Utrecht gelijk krijgt.
is het de betaaldvoetbalorganisatie in kwestie toegestaan de desbetreffende wedstrijdquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord deze wedstrijd niet organiseert maar de knvb. Feyenoord gaat hier dus helemaal niet over. De knvb moet een oplossing zoeken, niet Feyenoord
Eng wereldje maar ben blij dat serdar niet fluit.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Serdar Gözübüyük zou deze pot krijgen, maar Van Egmond was woedend na het interview van Gozu in het AD en dus krijgt Serdar straf. Weinig respect die Van Egmond.
Ja, en daar ging waarschijnlijk geen enkele gemeente mee akkoord.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het de betaaldvoetbalorganisatie in kwestie toegestaan de desbetreffende wedstrijd
op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip op neutraal terrein te spelen.
Heb daar wel eens wat van meegekregen, is niet het leukste wereldje inderdaad. Wel jammer, Higler floot tegen Vitesse echt hondsberoerd toen er weer publiek was.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja vond ik ook. Terwijl hij juist, begin van het seizoen, volgens mij op de goede weg was.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb daar wel eens wat van meegekregen, is niet het leukste wereldje inderdaad. Wel jammer, Higler floot tegen Vitesse echt hondsberoerd toen er weer publiek was.
dat is een ander verhaal, het ging hier alleen om zijn beweringquote:Op donderdag 20 mei 2021 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en daar ging waarschijnlijk geen enkele gemeente mee akkoord.
Ik vind het niet zo gek dat het scheidsrechterswereldje bestaat uit enge mensen. Je moet al een beetje die eigenschap hebben om het te worden natuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja vond ik ook. Terwijl hij juist, begin van het seizoen, volgens mij op de goede weg was.
Maar nee. Tijdje terug dat gezeik met Blom ook. Het is ook te bizar voor woorden dat die Van Egmond de baas is daar, het enige wat ik me van hem herinner als actief scheidsrechter is dat ie er werkelijk geen reet van kon.
Ja klopt, dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek dat het scheidsrechterswereldje bestaat uit enge mensen. Je moet al een beetje die eigenschap hebben om het te worden natuurlijk.
Zelfde met die Kuipers, die loopt ook met het jaar op een pedantere manier op dat veld. Die vindt zich volgens mij nog een grotere ster dan de gasten op het veld waar het feitelijk om draait.
Lekker kut, vorige keer was het een groot drama met die kerel.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We doen het ook wel een beetje zelf natuurlijk, volgens mij is er vrijwel geen land in Europa waar de scheids zo vaak voor de camera wordt geroepen of erger, met enige regelmaat in voetbaltalkshows verschijnen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
Die scheidsrechtertjes nemen zichzelf vrijwel allemaal veel te serieus. Hartstikke leuk dat je de spelregels een beetje kent maar je blijft gewoon een lul met een fluit in je mond die niet goed genoeg kon voetballen.
Ik heb het idee dat elke scheids hier zich als Pierluigi Collina waant.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
Die scheidsrechtertjes nemen zichzelf vrijwel allemaal veel te serieus. Hartstikke leuk dat je de spelregels een beetje kent maar je blijft gewoon een lul met een fluit in je mond die niet goed genoeg kon voetballen.
quote:
quote:De winnaar van de play-off Europees ticket (ET), die wordt gespeeld na afloop van de reguliere competitie in de eredivisie seizoen 2020/’21,heeft op grond daarvan in het seizoen 2021/’22toegang tot de derdekwalificatieronde(Q3) van deEL.
Behalve dat we slechts in Q2 van de Conference komen, dus dan mogen we nog drie play-off rondes spelen voor het C-toernooiquote:
Zat die potverdeling via feyenoordeuropa te kijken, zo op het eerste oog zie ik niet echt een flink verschil met de EL ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Behalve dat we slechts in Q2 van de Conference komen, dus dan mogen we nog drie play-off rondes spelen voor het C-toernooi
Kun je lekker werken aan de coefficientquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Behalve dat we slechts in Q2 van de Conference komen, dus dan mogen we nog drie play-off rondes spelen voor het C-toernooi
1/3e van de Europa League plekken is ook doorgeschoven. Dus dat het voor de nummer 5 van Malta en dergelijke zou zijn was sowieso al onzin.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat die potverdeling via feyenoordeuropa te kijken, zo op het eerste oog zie ik niet echt een flink verschil met de EL ofzo.
Voorrondes tellen niet mee voor je coefficient (alleen voor de landenpunten)quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun je lekker werken aan de coefficient
Verschil gaat nog best groot zijn als je uitschakelingen en verrassingen meerekent. Het is ietsje lastiger voorspellen omdat het een nieuw systeem is maar vermoedelijk komt Feyenoord in pot 1 bij plaatsing voor de poulefasequote:Op donderdag 20 mei 2021 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat die potverdeling via feyenoordeuropa te kijken, zo op het eerste oog zie ik niet echt een flink verschil met de EL ofzo.
Middenmoters van toplanden, subtop van landen tussen plek 7 en 15 en verder voornamelijk kampioenen van flutlandjes gaat de inzet worden. Feyenoord gaat vermoedelijk enkel rotzooitegenstanders krijgen in de voorrondes (denk aan Tbilisi en Trencin), zelfs in de laatste ronde hoef je weinig vuurwerk te wachten want clubs van het niveau Wolfsberger/Hapoel Beer Sheva hebben dan een geplaatste status. Kom je hier door dan is het kijken of we pot 1 of 2 komen. Ik verwacht het eerste. In pot 2 kan je nog een verdwaalde Franse of Italiaanse middenmoter tegenkomen maar verder wordt het geen geweldige tegenstand alhoewel we ook weer niet de nr 5 van Malta hoeven te verwachten (wel de nr1)quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1/3e van de Europa League plekken is ook doorgeschoven. Dus dat het voor de nummer 5 van Malta en dergelijke zou zijn was sowieso al onzin.
Dit is van april, dus zal nog genoeg veranderen. Maar vind het dus wel meevallenquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Middenmoters van toplanden, subtop van landen tussen plek 7 en 15 en verder voornamelijk kampioenen van flutlandjes gaat de inzet worden. Feyenoord gaat vermoedelijk enkel rotzooitegenstanders krijgen in de voorrondes (denk aan Tbilisi en Trencin), zelfs in de laatste ronde hoef je weinig vuurwerk te wachten want clubs van het niveau Wolfsberger/Hapoel Beer Sheva hebben dan een geplaatste status. Kom je hier door dan is het kijken of we pot 1 of 2 komen. Ik verwacht het eerste. In pot 2 kan je nog een verdwaalde Franse of Italiaanse middenmoter tegenkomen maar verder wordt het geen geweldige tegenstand alhoewel we ook weer niet de nr 5 van Malta hoeven te verwachten (wel de nr1)
Met name pot 1 valt mee in kwaliteit, maar daarna zakt het sterk in. Feyenoord bovenaan in pot 2 is al redelijk bewijs maar vooral pot 4 is echt erbarmelijk en daar gaat zelfs de kwaliteit na de voorrondes nog een stukkie omlaag omdat een Tbilisi nog naar pot 3 opschuift.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Dit is van april, dus zal nog genoeg veranderen. Maar vind het dus wel meevallen
Maar er kunnen ook sterke ploegen uit de Europa League voorrondes doorschuiven als daar verrassingen zijnquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met name pot 1 valt mee in kwaliteit, maar daarna zakt het sterk in. Feyenoord bovenaan in pot 2 is al redelijk bewijs maar vooral pot 4 is echt erbarmelijk en daar gaat zelfs de kwaliteit na de voorrondes nog een stukkie omlaag omdat een Tbilisi nog naar pot 3 opschuift.
Klopt alhoewel die verrassingen vermoedelijk weer zullen opwegen tegenover verrassingen uit andere voorrondes waardoor het verschil vergelijkbaar blijft. Maar ik kan het pas echt gaan uitdraaien als de clubs er staanquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar er kunnen ook sterke ploegen uit de Europa League voorrondes doorschuiven als daar verrassingen zijn
Ik was er als eerste door (met één van de 8 tabbladen). Stond niet eens in de wachtrijquote:
Had ook vrije keuze maar dit maar het oude vertrouwde vakkie, brengt vast gelukquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zit trouwens deze keer vak M, hele Kuipie rond gegaan in dat geval plus de tweede ring meegepakt
Je kan gewoon 3-4 browsers gebruiken met incognito en normale tab + telefoonquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:07 schreef Maastoren het volgende:
Nu nog 3300 mensen voor me. Gaat niet lukken vrees ik.
Als je het aandurft om gegevens door te sturen boek ik hem wel voor je, ben er op zat schermen door.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:07 schreef Maastoren het volgende:
Nu nog 3300 mensen voor me. Gaat niet lukken vrees ik.
Gurney is je voorbij op alle schermenquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je het aandurft om gegevens door te sturen boek ik hem wel voor je, ben er op zat schermen door.
Hartelijk bedankt voor het aanbod. Het is gelukt!quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je het aandurft om gegevens door te sturen boek ik hem wel voor je, ben er op zat schermen door.
Dat is een goede tip. Dom dat ik daar niet aan heb gedacht.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan gewoon 3-4 browsers gebruiken met incognito en normale tab + telefoon
Kom je er altijd wel door
Tip voor de volgende keer enzo
Gezellig, doen we in de rust wel een pilsjequote:
Ik zie @fetX al staan met een groot bord ; 'Ik ben fetX van het FOK!forum'quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezellig, doen we in de rust wel een pilsje(als je niet bang bent om de fok-illusie te breken).
Das niet erg verstandig, dan weet @klaasweetalles direct wie hij moet neerschieten als hij ook aanwezig is.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie @:fetX al staan met een groot bord ; 'Ik ben fetX van het FOK!forum'
Zoals tijdens Darts in Ahoyquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie @:fetX al staan met een groot bord ; 'Ik ben fetX van het FOK!forum'
Ik neem aan dat Klaas een gebiedsverbod heeft rondom Toornstraquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das niet erg verstandig, dan weet @:klaasweetalles direct wie hij moet neerschieten als hij ook aanwezig is.
Mijn postcode is R’dam Centrum en mijn dichtstbijzijnde testlocaties zijn Ridderkerk en Delftquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het lukt mij trouwens niet om een testafspraak te maken in Rotterdam, alleen in andere steden (als in hij geeft enkel keuzes als Gouda, Delft en Ridderkerk). Erg irritant. Lukt het andere Rotterdamse fokkers wel? @:erasmus bijvoorbeeld
Doelpuntenmaker misschien ook interessant?quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Prima assist van Hendriks trouwens.
Die gozer had wel iets grappigs. Geen kut gepresteerd maar altijd met zijn kop vooraan als er wat te vieren was.quote:
Ik erger me nog steeds aan dat ontzettend theatrale neervallen na de kampioenswedstrijd. Kuyt deed dat natuurlijk ook, maar dat vond ik toch nét iets anders.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die gozer had wel iets grappigs. Geen kut gepresteerd maar altijd met zijn kop vooraan als er wat te vieren was.
Ach het was zo opzichtig dat ik er wel om kon lachen. Jammer dat hij niet zo goed was als we dachten toen hij werd gehaaldquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik erger me nog steeds aan dat ontzettend theatrale neervallen na de kampioenswedstrijd. Kuyt deed dat natuurlijk ook, maar dat vond ik toch nét iets anders.
Hij had toch wel een belangrijke bijdrage met zijn 0 goalsquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik erger me nog steeds aan dat ontzettend theatrale neervallen na de kampioenswedstrijd. Kuyt deed dat natuurlijk ook, maar dat vond ik toch nét iets anders.
Dit projectquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)er-stadion-feyenoord
Het is voor Utrecht enkel en alleen te doen om voordeel verkrijgen, aldus hun directeur (in mijn interpretatie):quote:
Of toen hij inviel voor enkele minuten, alles fout deed, iemand met het schuim op de bek neertrapte voor een kaart en achteraf voor de camera wauwelde: "Ik vind dat ik het goed heb ingevuld" o.i.dquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah nee...quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ook geen jeugd EK. Dat is wel erg zuur voor Geertruida zeg.
Dat zag er al niet zo goed uit. Hopen dat hij er weer is bij de voorbereiding van volgend seizoen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Sowieso weet ik niet of ie daarvoor geselecteerd zou zijn. De vorige keer zat ie ook alleen maar op de bank volgens mij.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zou er niet bijzitten nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso weet ik niet of ie daarvoor geselecteerd zou zijn. De vorige keer zat ie ook alleen maar op de bank volgens mij.
Hopelijk is ie er volgend seizoen vanaf het begin bij
Pech dat er nou net op die positie veel concurrentie is. Als middenvelder wandel je nu zo dat elftal inquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou er niet bijzitten nee.
'We zitten aan het einde van een tweejarige cyclus, dan zijn er niet veel wisselingen', vervolgt Van de Looi over zijn selectiebeleid. 'Eigenlijk is er maar één echte nieuwkomer: dat is Rensch. Vorige keer hebben we Timber als eerste opgeroepen, maar die haakte toen af met corona. Toen hebben we overleg gehad over Rensch met Ajax, maar hij zat in een fase dat hij veel speelde en dat Ajax daarna ook veel speelde. Hij had het fysiek toen best lastig. Toen hebben we de afweging gemaakt Geertruida op te roepen. Ondertussen heeft Rensch een heel goede ontwikkeling gemaakt. Geertruida heeft ook prima gespeeld, maar ik denk dat Rensch nu net iets verder is.'
Benieuwd hoe Slot zich staande gaat houden voor de camera, zeker als het een keer wat minder gaat. Weinig goeds gehad op dat vlak voor Advocaat alhoewel ik Gio wel prima vond (in ieder geval altijd correct alhoewel er inhoudelijk niks bijzonders uit kwam). Dat geslis van Rutten en 'het is niet mijn schuld' Jaap waren iig om te janken.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:27 schreef Caland het volgende:
DickieGod, waardeloos laatste seizoen maar ga de persconferenties wel missen.
Ik ga die kribbige persconferenties als er kritiek kwam niet missen hoor. Als het goed gaat is het wel genieten inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:27 schreef Caland het volgende:
DickieGod, waardeloos laatste seizoen maar ga de persconferenties wel missen.
Njah, er gebeurt wel altijd iets bij Dickie. Zo’n Slot kan zich prima redden voor een camera maar dat gaat wel een stuk serieuzer worden natuurlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga die kribbige persconferenties als er kritiek kwam niet missen hoor. Als het goed gaat is het wel genieten inderdaad.
Tot op bepaalde hoogte is dat leuk, totdat het onredelijk wordt en de hele club er onder lijdtquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, er gebeurt wel altijd iets bij Dickie. Zo’n Slot kan zich prima redden voor een camera maar dat gaat wel een stuk serieuzer worden natuurlijk
Ja eens hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte is dat leuk, totdat het onredelijk wordt en de hele club er onder lijdt
Interessanter is misschien wel wie een eventuele vervanger zou kunnen zijn. In de Eredivisie zie ik niet zo snel een potentiële linksback voor Feyenoord.quote:
Ja daar kan je wel van op aan.quote:
Kan het me niet voorstellen.quote:
Ja nee, klopt.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daar kan je wel van op aan.
Is ‘ie niet geblesseerd dan loopt ‘ie wel bij een psychiater.
Ramon Hendriksquote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Interessanter is misschien wel wie een eventuele vervanger zou kunnen zijn. In de Eredivisie zie ik niet zo snel een potentiële linksback voor Feyenoord.
Misschien kunnen we stiekem Haps sturen, hebben ze vast niet door.quote:
Ja begrijp me niet verkeerd, ik zie liever Malacia blijven dan Haps en ik hoop ook op verkoop Haps. Maar ja, ik zie het ook weer niet zitten om ze beide te verkopen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we stiekem Haps sturen, hebben ze vast niet door.
Ik hoopte eigenlijk dat we Haps zouden verkopen en Malacia houden. Nog een goed seizoen en Malacia wordt een stuk meer waard.
Ik heb alleen het laatste deel van die wedstrijd gezien en toen leek Hendriks weer centraal te staan, klopt dat?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja begrijp me niet verkeerd, ik zie liever Malacia blijven dan Haps en ik hoop ook op verkoop Haps. Maar ja, ik zie het ook weer niet zitten om ze beide te verkopen.
Al lees ik hierboven dan weer Hendriks als optie en die zag ik als linksback spelen van de week en deed het alleraardigst vond ik zelf. Die assist was ook prima op Immers. Als Senesi dan toch blijft, wat ik niet verwacht eigenlijk, is Hendriks op LB ook een optie wat mij betreft (op basis van 1 wedstrijd) en kan je wat makkelijker afscheid nemen van 1 van de huidige twee LB's.
Ja klopt, volgens mij gingen ze op 't laatst vol op de verdediging en speelde hij weer centraal ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb alleen het laatste deel van die wedstrijd gezien en toen leek Hendriks weer centraal te staan, klopt dat?
In ieder geval interessant welke spelers allemaal vertrekken. Ik hoop wel dat er een kern blijft staan van goede spelers die er dit seizoen ook al waren, anders moet je wel heel veel geluk hebben met aankopen en gaat het zeker een tijdje duren voor het elftal op elkaar is ingespeeld.
Mwa.. Als je een aardige transfersom kan pakken voor spelers moet je dat doen. Een goede TD houdt daar rekening mee en zorgt voor vervangers. Kan het mis hebben, maar Feyenoord houdt vaak te lang vast aan wat ze hebben, wat denk ik uiteindelijk geen goed beleid is. Gezien het afgelopen seizoen vind ik dat bijna iedere speler wel mag vertrekken voor een fatsoenlijk bod.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:49 schreef fetX het volgende:
Zou het wel jammer vinden. Onze backs zijn nou net een van de lichtpuntjes dit seizoen.
Ben wel benieuwd wat er met Diemers en Fer gaat gebeuren ik mag toch hopen dat Slot daar geen perspectief in ziet. Maar ja wie wil 2 hebben?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa.. Als je een aardige transfersom kan pakken voor spelers moet je dat doen. Een goede TD houdt daar rekening mee en zorgt voor vervangers. Kan het mis hebben, maar Feyenoord houdt vaak te lang vast aan wat ze hebben, wat denk ik uiteindelijk geen goed beleid is. Gezien het afgelopen seizoen vind ik dat bijna iedere speler wel mag vertrekken voor een fatsoenlijk bod.
Speelt gewoon heel zwak na de winterstop.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Malacia vind ik stiekem ook niet zo. Vooral zijn voorzetten zijn echt heel slecht.
Clubs als waar Nieuwkoop naartoe gaat. Wanneer er geen of een lage transfersom is dan kan je een speler van Feyenoord makkelijk slijten.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er met Diemers en Fer gaat gebeuren ik mag toch hopen dat Slot daar geen perspectief in ziet. Maar ja wie wil 2 hebben?
Aanvallend wel, maar ik vind eigenlijk juist dat ie na de winterstop een aantal uitstekende wedstrijden heeft gespeeldquote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:18 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Speelt gewoon heel zwak na de winterstop.
Meer uit nood, staat gewoon centraal als dat rechtsbackie naar voren gaat (en dat doet ‘ie vaak). Is echt geen linksbackquote:
Eens wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aanvallend wel, maar ik vind eigenlijk juist dat ie na de winterstop een aantal uitstekende wedstrijden heeft gespeeld
Eens. Speelt na de winterstop best prima. Vond hem op rechtsback ook prima.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aanvallend wel, maar ik vind eigenlijk juist dat ie na de winterstop een aantal uitstekende wedstrijden heeft gespeeld
Vond hem ook niet zo sterk spelen nee. Die laatste anderhalve pot op rechtsbsck trouwens wel. Dan kan hij rustig lage ballen geven met rechts en indraaiende ballen met links. Dat voelt ook wat effectiever.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Malacia vind ik stiekem ook niet zo. Vooral zijn voorzetten zijn echt heel slecht.
De extreme slordigheid is er gelukkig inmiddels wel af. Hij heeft nog wel de neiging om te verzuipen als de ruimtes achterin te groot worden, wat met een traag centrum hem nog wel eens overkomt, maar in combinatie met Sini of Berghuis speelt hij prima.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:27 schreef fetX het volgende:
Moet je nou dat kaartje per se printen eigenlijk? Dat kan nog steeds niet van de telefoon?
Dat zou een openbaring zijn, zou er niet vanuit gaan iig.quote:
Ach, neem aan dat die klantenservice anders ook open is toch? Zorg wel dat ik een beetje op tijd ben.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou een openbaring zijn, zou er niet vanuit gaan iig.
Zou mooi zijn als dat eindelijk kan inderdaad, hoevaak ik wel niet bij de klantenservice heb gestaan waar ze voor 5 euro een kaartje uitprintenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, neem aan dat die klantenservice anders ook open is toch? Zorg wel dat ik een beetje op tijd ben.
Koop een printer. Gewoon.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, neem aan dat die klantenservice anders ook open is toch? Zorg wel dat ik een beetje op tijd ben.
Je moeder.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie heeft er tegenwoordig nou nog een printer
Ik ben ook negatief getest makkersquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:02 schreef fetX het volgende:
Beste fetX,
De uitslag van jouw coronatest op 22-05-2021 17:22 is negatief.
JAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
@:caland @:onlogisch @:gurneyisbestoke @:donraja @:erasmus
quote:Nicolai Jörgensen verwacht dat hij zondagmiddag zijn laatste duel in het shirt van Feyenoord gaat spelen. De Deense spits denkt dat zijn club hem na dit seizoen wil verkopen, om op die manier financiële ruimte te maken om een aantal nieuwe spelers naar De Kuip te halen.
In een uitgebreid interview met het Deense B.T. Sport laat Jörgensen zich uit over zijn situatie in Nederland. De aanvaller werd de afgelopen transferperiodes ook al gelinkt aan een transfer. "We moeten zondag onze laatste wedstrijd winnen en ons kwalificeren voor Europees voetbal", begint Jörgensen. "Maar ik denk dat ik weg moet bij Feyenoord, zodat ze geld krijgen om wat jonge spelers te halen."
Een transfer of niet, het verandert niets aan het gevoel van Jörgensen over de Rotterdamse club. "Het zal fijn zijn om dit seizoen goed te eindigen, bij een club die ontzettend veel voor me heeft betekend."
Al snel wordt de aandacht vervolgens verlegd naar FC Kopenhagen, de club waar hij voor zijn Feyenoord-tijd onder contract stond. Jörgensen durft niet te zeggen of er na dit seizoen een comeback gaat komen. "Mijn gevoelens voor Kopenhagen zijn niet veranderd. Ik mis de club soms wel een beetje. Maar of het nu al tot een terugkeer gaat komen, weet ik niet."
quote:Eric Botteghin speelt vandaag zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord. De 33-jarige verdediger hoopt zijn carrière te vervolgen in zijn geboorteland en Santos FC kan wel eens uitkomst bieden. De club hoopt de Braziliaan transfervrij over te nemen.
Santos FC wil de selectie versterken, maar heeft niet de middelen om momenteel grote transferbedragen uit te geven. Botteghin is transfervrij en wordt daardoor gezien als een uitstekende optie, zo meldt Goal.com. De ervaren verdediger heeft er nooit een geheim van gemaakt dolgraag te willen terugkeren.
Jammer dat we Fer en Diemers niet naar hun geboorteland kunnen deporteren maar prima als Botje en Jørg vertrekken. Samen met Toornstra en Berghuis de laatste restanten van de kampioensploeg.quote:
Nee hoor, ook ik hoop dat ie opkrabbelt en blijft hangen.quote:Op zondag 23 mei 2021 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goede jongen die Jorgensen.Leuk interviewtje ook.
Ik hoop stiekem dat die blijft, maar dat mag geen verrassing zijn. Zal ook wel de enige zijn. Ik blijf geloven dat die met de juiste man achter zich veel beter rendeert. Zelfs op 10 zie ik het nog wel zitten.
Zelfs al was Jorgensen kwalitatief goed genoeg, je kan niet op hem bouwen met al zijn blessureleed.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Bruggink vindt dat Jörgensen nog van waarde kan zijn voor Feyenoord. Eerlijk gezegd denk ik dat het na al die matige seizoenen maar een keer klaar moet zijn. Vertrek is beter.
prima moment om hem deze zomer weg te doenquote:Op zondag 23 mei 2021 12:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Bruggink vindt dat Jörgensen nog van waarde kan zijn voor Feyenoord. Eerlijk gezegd denk ik dat het na al die matige seizoenen maar een keer klaar moet zijn. Vertrek is beter.
Ook de laatste keer Casper overigens.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:27 schreef Scrummie het volgende:
MATCHDAY
De laatste van Dick Advocaat. De laatste van dit corona seizoen. De laatste van diverse spelers.
It's happening 🤝
Als je de garantie hebt dat hij blessurevrij blijft dan is hij gewoon een hele goede speler voor ons. Maar die jongen sukkelt van de ene naar de andere blessure.quote:Op zondag 23 mei 2021 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goede jongen die Jorgensen.Leuk interviewtje ook.
Ik hoop stiekem dat die blijft, maar dat mag geen verrassing zijn. Zal ook wel de enige zijn. Ik blijf geloven dat die met de juiste man achter zich veel beter rendeert. Zelfs op 10 zie ik het nog wel zitten.
corona is volgend seizoen niet wegquote:Op zondag 23 mei 2021 08:27 schreef Scrummie het volgende:
MATCHDAY
De laatste van Dick Advocaat. De laatste van dit corona seizoen. De laatste van diverse spelers.
It's happening 🤝
Ach, wss had Nijhuis dat ook door laten gaan, maar het was natuurlijk wel een overtredingquote:Op zondag 23 mei 2021 12:26 schreef H.FR het volgende:
Snap nog steeds niet dat zo'n Higler deze pot krijgt. Wat een kutscheids is het toch.
Toornstra.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:27 schreef aTypisch het volgende:
als botteghod en jorgensen vertrekken, dan heb je alleen nog berghuis en (een soort van) Bijlow die kampioen zijn geworden toch?
ohja kudtquote:
16 goals geloof ik en een stel assists. Dus ik snap wel dat iemand dat vergeet.quote:
ik heb een tijdje niet gepost, moet weer inkomenquote:Op zondag 23 mei 2021 12:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
16 goals geloof ik en een stel assists. Dus ik snap wel dat iemand dat vergeet.
Ontzettend sympathieke gozert maar we gaan veel te lang door met dit soort spelers, het sentiment is blijkbaar te groot, maar goed, daar hebben we al 40 jaar last van.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ohja kudt
die vergeet je omdat er nooit spraken van is dat hij vertrekt of iets anders om hem heen
Zijn blondering is aan het smelten.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:37 schreef H.FR het volgende:
Sini glijdt veel uit. Vorige week ook al. Andere schoentjes nodig, of is het veld wat minder?
Desondanks lekker goaltjequote:
mwahquote:Op zondag 23 mei 2021 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ontzettend sympathieke gozert maar we gaan veel te lang door met dit soort spelers, het sentiment is blijkbaar te groot, maar goed, daar hebben we al 40 jaar last van.
Ik zie in hem een eeuwige Feyenoorder. Niet goed genoeg voor een stap hoger, maar nog genoeg rek om een heel aantal jaar een hele goede speler voor ons te zijn.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Malacia ziet het wel, jammer dat hij de skills niet heeft.
quote:Op zondag 23 mei 2021 12:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En nu ff niet. Donkergeel hoor. Idioot dat het is...
Nee joh, kijk niet naar de beweging, kijk naar de impact. Gewoon geel.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat is die Fer een teringmongool. Zwaar rood dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |