Behalve dat we slechts in Q2 van de Conference komen, dus dan mogen we nog drie play-off rondes spelen voor het C-toernooiquote:
Zat die potverdeling via feyenoordeuropa te kijken, zo op het eerste oog zie ik niet echt een flink verschil met de EL ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Behalve dat we slechts in Q2 van de Conference komen, dus dan mogen we nog drie play-off rondes spelen voor het C-toernooi
Kun je lekker werken aan de coefficientquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Behalve dat we slechts in Q2 van de Conference komen, dus dan mogen we nog drie play-off rondes spelen voor het C-toernooi
1/3e van de Europa League plekken is ook doorgeschoven. Dus dat het voor de nummer 5 van Malta en dergelijke zou zijn was sowieso al onzin.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat die potverdeling via feyenoordeuropa te kijken, zo op het eerste oog zie ik niet echt een flink verschil met de EL ofzo.
Voorrondes tellen niet mee voor je coefficient (alleen voor de landenpunten)quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun je lekker werken aan de coefficient
Verschil gaat nog best groot zijn als je uitschakelingen en verrassingen meerekent. Het is ietsje lastiger voorspellen omdat het een nieuw systeem is maar vermoedelijk komt Feyenoord in pot 1 bij plaatsing voor de poulefasequote:Op donderdag 20 mei 2021 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat die potverdeling via feyenoordeuropa te kijken, zo op het eerste oog zie ik niet echt een flink verschil met de EL ofzo.
Middenmoters van toplanden, subtop van landen tussen plek 7 en 15 en verder voornamelijk kampioenen van flutlandjes gaat de inzet worden. Feyenoord gaat vermoedelijk enkel rotzooitegenstanders krijgen in de voorrondes (denk aan Tbilisi en Trencin), zelfs in de laatste ronde hoef je weinig vuurwerk te wachten want clubs van het niveau Wolfsberger/Hapoel Beer Sheva hebben dan een geplaatste status. Kom je hier door dan is het kijken of we pot 1 of 2 komen. Ik verwacht het eerste. In pot 2 kan je nog een verdwaalde Franse of Italiaanse middenmoter tegenkomen maar verder wordt het geen geweldige tegenstand alhoewel we ook weer niet de nr 5 van Malta hoeven te verwachten (wel de nr1)quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1/3e van de Europa League plekken is ook doorgeschoven. Dus dat het voor de nummer 5 van Malta en dergelijke zou zijn was sowieso al onzin.
Dit is van april, dus zal nog genoeg veranderen. Maar vind het dus wel meevallenquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Middenmoters van toplanden, subtop van landen tussen plek 7 en 15 en verder voornamelijk kampioenen van flutlandjes gaat de inzet worden. Feyenoord gaat vermoedelijk enkel rotzooitegenstanders krijgen in de voorrondes (denk aan Tbilisi en Trencin), zelfs in de laatste ronde hoef je weinig vuurwerk te wachten want clubs van het niveau Wolfsberger/Hapoel Beer Sheva hebben dan een geplaatste status. Kom je hier door dan is het kijken of we pot 1 of 2 komen. Ik verwacht het eerste. In pot 2 kan je nog een verdwaalde Franse of Italiaanse middenmoter tegenkomen maar verder wordt het geen geweldige tegenstand alhoewel we ook weer niet de nr 5 van Malta hoeven te verwachten (wel de nr1)
Met name pot 1 valt mee in kwaliteit, maar daarna zakt het sterk in. Feyenoord bovenaan in pot 2 is al redelijk bewijs maar vooral pot 4 is echt erbarmelijk en daar gaat zelfs de kwaliteit na de voorrondes nog een stukkie omlaag omdat een Tbilisi nog naar pot 3 opschuift.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Dit is van april, dus zal nog genoeg veranderen. Maar vind het dus wel meevallen
Maar er kunnen ook sterke ploegen uit de Europa League voorrondes doorschuiven als daar verrassingen zijnquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met name pot 1 valt mee in kwaliteit, maar daarna zakt het sterk in. Feyenoord bovenaan in pot 2 is al redelijk bewijs maar vooral pot 4 is echt erbarmelijk en daar gaat zelfs de kwaliteit na de voorrondes nog een stukkie omlaag omdat een Tbilisi nog naar pot 3 opschuift.
Klopt alhoewel die verrassingen vermoedelijk weer zullen opwegen tegenover verrassingen uit andere voorrondes waardoor het verschil vergelijkbaar blijft. Maar ik kan het pas echt gaan uitdraaien als de clubs er staanquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar er kunnen ook sterke ploegen uit de Europa League voorrondes doorschuiven als daar verrassingen zijn
Ik was er als eerste door (met één van de 8 tabbladen). Stond niet eens in de wachtrijquote:
Had ook vrije keuze maar dit maar het oude vertrouwde vakkie, brengt vast gelukquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zit trouwens deze keer vak M, hele Kuipie rond gegaan in dat geval plus de tweede ring meegepakt
Je kan gewoon 3-4 browsers gebruiken met incognito en normale tab + telefoonquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:07 schreef Maastoren het volgende:
Nu nog 3300 mensen voor me. Gaat niet lukken vrees ik.
Als je het aandurft om gegevens door te sturen boek ik hem wel voor je, ben er op zat schermen door.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:07 schreef Maastoren het volgende:
Nu nog 3300 mensen voor me. Gaat niet lukken vrees ik.
Gurney is je voorbij op alle schermenquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je het aandurft om gegevens door te sturen boek ik hem wel voor je, ben er op zat schermen door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |