SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Volgens mij zijn het van die lichtjes in het moeras, die mensen nog verder in het moeras lokken. Het zullen wel vuurvliegjes zijn of zo. Eigenlijk weet ik het dus ook nietquote:Op donderdag 20 mei 2021 07:01 schreef Melting het volgende:
Dwaallicht.... mooi woord inderdaad. Maar wat doet het?
Goedemorgen Symphquote:
Het dwarse dwaallicht had beter geweest als titelquote:Op donderdag 20 mei 2021 07:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph![]()
Suske- en Wiske-titels horen te allitereren
De Dwalende Dwarsligger...quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het dwarse dwaallicht had beter geweest als titel
als jij dat nu eens gaat uitzoekenquote:Op donderdag 20 mei 2021 07:01 schreef Melting het volgende:
Dwaallicht.... mooi woord inderdaad. Maar wat doet het?
Oei als het mistig is heb je wel een lichtje nodigquote:Op donderdag 20 mei 2021 08:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Dwalende Dwarsligger...
Goedemorgen vanuit een zwaar mistig Brabant.
Goedemorgen brother52 en Rafeiro. Ik ben gender-explicietquote:Op donderdag 20 mei 2021 08:12 schreef Rafeiro het volgende:
Mogguh dames en heer. Of is het nou dame en heren, of genderneutraal, mensen.
U scoort sub-par?quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:30 schreef livelink het volgende:
Hulde aan de S&W-titels hier. Het dwaze dwaallichtje heeft gesproken.
Als je trouwens een Tourtoto ziet met de teamnaam dwaallichtje, dan ben ik het. Dat is mijn naam die ik voor dat soort zaken gebruik.
Het jammere is dat ik zelf helaas de dwalende ben in dat soort toto's.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:26 schreef livelink het volgende:
En just me en MadMaster natuurlijk ook een goedemorgen gewenst. Ik liep achter. En ga nu werken.
Helaas ging NL gisteren niet zo goed. Het waserg moeilijk en vooral heel veel. Hij heeft het dus niet af gekregen. Het enige positieve is dat iedereen het moeilijk en te veel vond, dus hopelijk zie je dat terug in de normeringscorrectie. Engels de dag ervoor was goed te doen, maar hij was erg zenuwachtig, dus hij heeft het niet zo goed gedaan als hij had gehoopt denkt hij. En doordat NL zo slecht ging ging het studeren gisterenavond voor Natuurkunde vandaag ook niet meer. Uiteindelijk besloten dat het slimmer was om even te ontspannen, dus heb ik gisteren met hem gekaart ipv geleerd.quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:42 schreef just me het volgende:
[..]werkze, denk maar zo, volgende week is het weer een "korte" werkweek.
Hoe is het gisteren met je zoon gegaan ?
Ik vind zelf eigenlijk dat ik het best goed doe. Helaas doet de rest het veel beter.quote:
Duimen dat het dan vandaag minder stress gaat opleveren en dat natuurkunde goed gemaakt is!quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas ging NL gisteren niet zo goed. Het waserg moeilijk en vooral heel veel. Hij heeft het dus niet af gekregen. Het enige positieve is dat iedereen het moeilijk en te veel vond, dus hopelijk zie je dat terug in de normeringscorrectie. Engels de dag ervoor was goed te doen, maar hij was erg zenuwachtig, dus hij heeft het niet zo goed gedaan als hij had gehoopt denkt hij. En doordat NL zo slecht ging ging het studeren gisterenavond voor Natuurkunde vandaag ook niet meer. Uiteindelijk besloten dat het slimmer was om even te ontspannen, dus heb ik gisteren met hem gekaart ipv geleerd.
Mijn moeder moest zelfs een half uur wachten omdat ze allergisch is voor van alles. Maar wel goed dat ze het monitoren.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:03 schreef Rafeiro het volgende:
Die spuit deed me een berg pijn joh.
Leek we amputatie zonder verdoving.
Nee geintje, niks gevoeld, alleen dat kwartier wachten daarna was suf.
Ja en de ergste bijwerkingen manifesteren zich snel, althans zo las ik.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn moeder moest zelfs een half uur wachten omdat ze allergisch is voor van alles. Maar wel goed dat ze het monitoren.
Hoera!quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:48 schreef MadMaster het volgende:
Vaccinatie afspraak gemaakt, 3 juni de eerste, 11 juli de tweede.
is helemaal niet suf, is gewoon goed! Ik heb tijdens dat kwartiertje wachten een enquete zitten invullenquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:03 schreef Rafeiro het volgende:
Die spuit deed me een berg pijn joh.
Leek we amputatie zonder verdoving.
Nee geintje, niks gevoeld, alleen dat kwartier wachten daarna was suf.
Op zich prima, net 35 kilometer rond Oosterhout gefietst. Qua weer is het wisselvallig, maar dat is standaard tegenwoordig...quote:
Ik mensen zitten appen dat ik de spuit had gehad. Is ook wel goed hoor, maar achter een PC kan ik stil zitten, verder gewoon moeilijk.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:56 schreef just me het volgende:
[..]
is helemaal niet suf, is gewoon goed! Ik heb tijdens dat kwartiertje wachten een enquete zitten invullen
Dat er niemand gewond is geraakt is dan wel heel fijn. Misschien was de waarschuwing om niet die kant op te gaan ?quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:06 schreef zorro28 het volgende:
Ik kreeg vanochtend vroeg een noodwaarschuwing over een grote brand dus ik schrok me dood, maar dat was eigenlijk nog best ver weg dus de waarschuwing was best onzinnig. Wel lekker wakker gemaakt daardoor.
Was wel echt een grote brand, maar gelukkig is er niemand gewond geraakt.
Heb je al een uitnodiging gehad?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:48 schreef MadMaster het volgende:
Vaccinatie afspraak gemaakt, 3 juni de eerste, 11 juli de tweede.
Heb ik ook wel eens gehad voor een brand die behoorlijk ver weg was. Was ook best willekeurig, want ik kreeg hem wel en mijn man en kinderen niet.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:06 schreef zorro28 het volgende:
Ik kreeg vanochtend vroeg een noodwaarschuwing over een grote brand dus ik schrok me dood, maar dat was eigenlijk nog best ver weg dus de waarschuwing was best onzinnig. Wel lekker wakker gemaakt daardoor.
Was wel echt een grote brand, maar gelukkig is er niemand gewond geraakt.
Nee, maar sinds vanmorgen is de digitale inschrijving geopend en ik kreeg een tip via Whatsapp van een vriend wiens echtgenote ook uit 1966 afkomstig is. Daarna was het 5 minuten werk m.b.v. DigiD...quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar sinds vanmorgen is de digitale inschrijving geopend en ik kreeg een tip via Whatsapp van een vriend wiens echtgenote ook uit 1966 afkomstig is. Daarna was het 5 minuten werk m.b.v. DigiD...
Heb je geen DigiD app?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:52 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik zou op mijn vakantie mijn DigID niet weten trouwens. Jullie zitten dus goed voor de zomervakantie!
Nee, ik doe via de pc en krijg dan een beveiligingscode via de SMS inderdaad. Maar ik ken mijn gegevens niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je geen DigiD app?
Je mag sowieso niet met alleen username/password inloggen/aanmelden, alleen met de app of met SMS code.
Of telefonisch, maar die werkwijze ken ik niet...
Ik ken ze wel uit mijn hoofd van ons beiden vanwege de belasting aangiftes, maar mocht ik een vlaag van verstandsverbijstering krijgen dan heb ik nog een password app waar alle usernames/password combinaties in staan...quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik doe via de pc en krijg dan een beveiligingscode via de SMS inderdaad. Maar ik ken mijn gegevens niet uit mijn hoofd.
Ik kijk hier ook en mijn man is naar boven gevlucht. Ach, ik vind het altijd wel leuk, hoewel het qua muziek redelijk dramatisch is, ja.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph kijkt het songfestival, man, man,man, wat is dat toch ellendig om te zien en te horen, ik ben heel snel naar boven gevlucht. Zaterdag moet ik echt voordat het start vluchten hoor, je zou er nachtmerries van krijgen.
Ik ben wel iets gewend, maar krijg bijna zenuwtoevallen van al die overdadige lichteffecten...quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph kijkt het songfestival, man, man,man, wat is dat toch ellendig om te zien en te horen, ik ben heel snel naar boven gevlucht. Zaterdag moet ik echt voordat het start vluchten hoor, je zou er nachtmerries van krijgen.
Ga gezellig met Symph een zoommeet doen zaterdagquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:12 schreef livelink het volgende:
Misschien even een tijdelijke partnerruil, Doedezemaar?
Ga ik zaterdag met Symph kijken
Het is echt niet te doen, je zou er inderdaad een toeval van krijgenquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben wel iets gewend, maar krijg bijna zenuwtoevallen van al die overdadige lichteffecten...
Klinkt oké, Parralox ken ik wel. Kom er misschien nog wel op terug binnenkort...quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:34 schreef Rafeiro het volgende:
arctic sunrise - stars (parralox remix)
Wel een tip voor DJ11.
Klinkt PSB achtig.
Ik zal nog eens een pakketje naar je sturen…quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kreeg een SMS dat een pakket onderweg is.
Telefoon gaf zelf al aan vermoedelijk spam.
Verwacht ook geen pakket, dus maar naar de zwarte lijst getrapt.
06-54383278 Mocht je het nummer willen weten.
Ik heb dit jaar al meerdere fake sms'jes gehad over verzekeringen enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kreeg een SMS dat een pakket onderweg is.
Telefoon gaf zelf al aan vermoedelijk spam.
Verwacht ook geen pakket, dus maar naar de zwarte lijst getrapt.
06-54383278 Mocht je het nummer willen weten.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een pakketje naar je sturen…![]()
Maar 1 prikkie dus...quote:Mensen geboren in 1967 en 1968 kunnen vanaf vandaag online een afspraak inplannen via www.coronavaccinatie-afspraak.nl voor een vaccinatie bij de GGD. Zij krijgen het vaccin van Janssen.
Vanaf vandaag valt bij deze groep ook de uitnodiging voor coronavaccinatie op de mat. Meer informatie ➡️ https://bit.ly/3vdEGuh
Nog niet, volgens de huidige planning kan ik begin juni een uitnodiging verwachten.quote:
Ja leuk, dan vlucht ik daarna naar bovenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:29 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond van 19.30 uur tot 21.00 uur zal ik wat oude Songfestival liedjes uit de platenkoffer halen.
Aangezien ze per stuk niet langer duren dan 3 minuten, zal anderhalf uur genoeg zijn.
Daarna mag iedereen de TV aanzetten...
Ik denk niet dat ik kan luisteren. Gisteren even serieus een planning gemaakt met mijn zoon voor zijn examens en de conclusie is dat hij echt nog heel veel moet doen. Het moet lukken, maar de planning is ambitieus met heel veel leeswerk (vooral voor biologie en economie). Dus ik ga hem daarmee helpen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:29 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond van 19.30 uur tot 21.00 uur zal ik wat oude Songfestival liedjes uit de platenkoffer halen.
Aangezien ze per stuk niet langer duren dan 3 minuten, zal anderhalf uur genoeg zijn.
Daarna mag iedereen de TV aanzetten...
Hartstikke lief van jequote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik kan luisteren. Gisteren even serieus een planning gemaakt met mijn zoon voor zijn examens en de conclusie is dat hij echt nog heel veel moet doen. Het moet lukken, maar de planning is ambitieus met heel veel leeswerk (vooral voor biologie en economie). Dus ik ga hem daarmee helpen.
Op dat moment had diegene nog geen klachten. Dit kan gewoon gebeuren. Ik vind niet dat je boos mag zijn op mensen als ze covid krijgen. Met als enige uitzondering als diegene bewust naar grootschalige feesten binnenshuis is geweest.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:23 schreef Rafeiro het volgende:
Mattenkloppert dat kind en de ouders ook.
Oke dan berg ik hem weer op.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Op dat moment had diegene nog geen klachten. Dit kan gewoon gebeuren.
Ik weet helemaal niks verder. We weten niet wie het is natuurlijk, maar in de mail stond dat diegene geen klachten had tijdens die examens. Dus ik maak me niet direct zorgen, maar het is natuurlijk een nachtmerrie-scenario voor de school.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ja was beetje bang dat het zoals bij nichtje van Melting ging. Niet zeggen want al eerder eerder negatief getest.
Die insteek kan ik gewoon echt niet bij. En kukel dan wat snel in de niet heel lieve modus.
En dan is het ook nog speciaal extra lief onderwijs. Lees een knipoog.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks verder. We weten niet wie het is natuurlijk, maar in de mail stond dat diegene geen klachten had tijdens die examens. Dus ik maak me niet direct zorgen, maar het is natuurlijk een nachtmerrie-scenario voor de school.
Nee, hij zit niet meer op het speciaal onderwijs. Hij is in havo4 overgestapt naar regulier onderwijs en viel toen meteen middenin de corona-pandemie met thuisonderwijs. Daar is hij bijna aan onderdoor gegaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En dan is het ook nog speciaal extra lief onderwijs. Lees een knipoog.
Maar je zoon heeft die al spuitjes? Kan vanaf 16 iirc.
Niet zo (ver)oordelen over andere mensen.. ik kan me niet voorstellen dat iemand bewust gaat proberen mensen te besmetten. Dat sommige acties niet handig zijn ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ja was beetje bang dat het zoals bij nichtje van Melting ging. Niet zeggen want al eerder eerder negatief getest.
Die insteek kan ik gewoon echt niet bij. En kukel dan wat snel in de niet heel lieve modus.
Bikkel wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hij zit niet meer op het speciaal onderwijs. Hij is in havo4 overgestapt naar regulier onderwijs en viel toen meteen middenin de corona-pandemie met thuisonderwijs. Daar is hij bijna aan onderdoor gegaan.
Hij vertelde me gisteren hoe moeilijk hij het had gehad in die periode van thuisonderwijs en hoe blij hij achteraf is dat ik toen aan de bel heb getrokken en hij weer naar school mocht als zorgleerling. Anders had hij het niet gered.
Op het moment zelf wilde hij absoluut niet dat ik school belde.
Maak het jezelf niet al te moeilijk en probeer nu ook zoveel mogelijk gewoon te leven.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:56 schreef Rafeiro het volgende:
Maar meer dan wat gemopper doe ik normaliter ook echt niet hoor
Met een snotneus ga ik al niet eens naar buiten, Ergens stom. maar erg voorzichtig.
Mijn eerste doos was ¤ 70 euro voor 50 stuks. Ik had ze direct al nodig voor het OV. De tweede doos was 15 euro en daarna telkens 10 euro. Ach ja...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:22 schreef Rafeiro het volgende:
Jammer geld aan de ene kant.
maar wel fijn. Ik kom nog niet een de 100 denk ik.
Zou we wel 50-100 meer bebruikst willen hebben, 1e doos vas ¤25, nu ¤5 per stuk.
Niet eerlijk.
Dat is ook zo gemeen, jij hebt kinderen, Maar kost ppl extra. Vogels hoeven geen kapje op.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn eerste doos was ¤ 70 euro voor 50 stuks. Ik had ze direct al nodig voor het OV. De tweede doos was 15 euro en daarna telkens 10 euro. Ach ja...
Ach, we besparen in deze tijd weer op veel andere zaken. Netto ben ik financieel bepaald niet slechter geworden van de pandemie. Klinkt een beetje cru wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is ook zo gemeen, jij hebt kinderen, Maar kost ppl extra. Vogels hoeven geen kapje op.
Niks moet uiteraard en het examen van je zoon is rete belangrijk nu...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik kan luisteren. Gisteren even serieus een planning gemaakt met mijn zoon voor zijn examens en de conclusie is dat hij echt nog heel veel moet doen. Het moet lukken, maar de planning is ambitieus met heel veel leeswerk (vooral voor biologie en economie). Dus ik ga hem daarmee helpen.
+1quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:45 schreef just me het volgende:
[..]
Niet zo (ver)oordelen over andere mensen.. ik kan me niet voorstellen dat iemand bewust gaat proberen mensen te besmetten. Dat sommige acties niet handig zijn ben ik wel met je eens.
Tot nog toe heb ik er 3 gebruikt, 1 wegwerpding die al lang in de vuilnisbak ligt en om en om 2 stoffen versies die daarna in de was gaan. Ik vind het ondingen en draag ze alleen als het moet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:06 schreef livelink het volgende:
Ik kan er in ieder geval zeker van zijn dat mijn zoon mondkapjes draagt. Ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel dozen met 50 mondkapjes ik inmiddels heb verbruikt. Hij stopt er elke dag een stuk of 10 in zijn tas en gebruikt die ook op 1 schooldag. Hij houdt zich namelijk strikt aan de regel dat je een mondkapje maar 1x mag gebruiken. En hij deelt ze ook nog uit aan leerlingen die het zijn vergeten.
Plus dat hij ze ook nog op de fiets droeg toen het koud was, want dat was lekker warm
Spijkers met Koppen is een hinderlijke onderbreking op Radio 2.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:10 schreef DJ11 het volgende:
GoedemiddagOver een paar minuten komt er iets op Radio 2 dat ik erg leuk vind....
Het gaat om de Internationale Songfestival Top 50 die nu wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spijkers met Koppen is een hinderlijke onderbreking op Radio 2.
Dat zet ik altijd af.
We zijn zelf wel een keer door Felix Meurders en Dolf Jansen in de Utrechtse kroeg die als uitzendlocatie gebruikt werd/wordt (??) geïnterviewd tijdens het programma.
Moest allemaal vooraf geheim blijven, want we mochten ons boek over de F-Side toelichten en men had geen behoefte aan een kudde losgeslagen Utrecht fans voor de deur...
Ah, dat beluister ik vanavond wel via mezelf, hoewel dat waarschijnlijk deels een andere inhoud zal hebben...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het gaat om de Internationale Songfestival Top 50 die nu wordt uitgezonden.
Jij krijgt eerder je vaccinatie dan wij. En nog maar 1 ook...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:06 schreef livelink het volgende:
Zo, net een afspraak gemaakt voor vaccinatie. Online kon ik pas op 6 juni terecht in Boxtel of Naarden (allebei niet echt in de buurt). Telefonisch kan ik volgende week vrijdag al terecht in Nieuwegein. Janssen, dus in 1 x klaar.
Dus nu heb ik ook mijn leeftijd verraden.
Oh, en ik hoefde ook niet te wachten aan de telefoon.
Wat fijn. En die leeftijd tussen Mad en Symph in wist ik al hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:06 schreef livelink het volgende:
Zo, net een afspraak gemaakt voor vaccinatie. Online kon ik pas op 6 juni terecht in Boxtel of Naarden (allebei niet echt in de buurt). Telefonisch kan ik volgende week vrijdag al terecht in Nieuwegein. Janssen, dus in 1 x klaar.
Maar jij hebt al een afspraak staan.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij krijgt eerder je vaccinatie dan wij. En nog maar 1 ook...
Jaloers...
En je leeftijd wisten we al.![]()
Mijn lijst ook, als ik die zou moeten maken. Maar toch staat er best veel leuks in deze lijstquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat beluister ik vanavond wel via mezelf, hoewel dat waarschijnlijk deels een andere inhoud zal hebben...
Nicequote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:06 schreef livelink het volgende:
Jij bet waarschijnlijk ook eerder klaar dan ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar jij hebt al een afspraak staan.
Jaloers…
Dat is nog maar de vraag. Ik hoor van anderen hier dat ze afspraken maken in plaatsen in de omgeving omdat ze hier in het dorp pas oven een paar weken aan de beurt zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bet waarschijnlijk ook eerder klaar dan ik.
Jaloers...
Iedereen die van 1967 of van 1968 is en die vandaag een afspraak heeft gemaakt, is nu binnen een week al aan de beurt. Reizen moet je er toch voor, zo'n dorpshuis kan dat toch niet aan...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Ik hoor van anderen hier dat ze afspraken maken in plaatsen in de omgeving omdat ze hier in het dorp pas oven een paar weken aan de beurt zijn.
Als ik hem begin augustus maar heb, dan vind ik het wel prima.
Klopt maar naar de andere kant van het dorp fietsen of naar Dronten of Harderwijk is wel een verschil.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen die van 1967 of van 1968 is en die vandaag een afspraak heeft gemaakt, is nu binnen een week al aan de beurt. Reizen moet je er toch voor, zo'n dorpshuis kan dat toch niet aan...
Je moet eens weten wat ik stom vind...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind het vooral stom dat je pas 7 dagen na de 2e spuit "imuun" bent.
Ik vind het stom dat het dit weekend geen lekker voorjaarsweer isquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik stom vind...
Nog een hoop meer gok ikquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik stom vind...
ze waren in de uitverkoop vandaagquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bewaar nog wat vlaggen en jompels tot het eind, dan gaan het helemaal over de kop...
Gewoon lekker met tablet op de bank ipv boven achter de pcquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:45 schreef just me het volgende:
Gelukkig de tablet van mama Symph bij de hand
Ik heb er geen één...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Vicky met haar bijzondere Rrrrrrr. Volgens mij stond bij iedereen thuis wel een LP van haar
ga je haar dat ook vertellen ?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie nu dat een huidige collega wel heel erg op haar lijkt...
Mooie kop heeft hij nuquote:
ik hoop dat de H'sumse kabouters die niet gaan krrrrijgenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Over Rrrr gesproken, de echte Kinderen voor Kinderen Rrrrr
Ik draai vanavond alles zonder schaamte.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai vanavond alles zonder schaamte.
Wat ik zelf niet leuk vind, draai ik dus gewoon niet...
quote:
Bijna onherkenbaar. Als ik het niet wist, zou ik Celine Dion er niet uit halenquote:
Hij vindt alleen Lordi leuk van ESF. En die Belgische inzending van een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, net op tijd.
Zo meteen ook wat voor je zoon, denk ik...
Zal het hele weekend wel zo zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren was er trouwens geen doorkomen aan bij Ikea
Symph is in de rij gaan staan bij de klantenservice, ik ben op zoek gegaan naar het toilet en heb zowat een marathon gelopen en toen ik terugkwam stond hij nog op exact dezelfde plek. De winkel zelf hebben we maar overgeslagenquote:
Ik heb het O'G3ne afgelopen wek horen zingen en dat was niet misselijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:44 schreef Symphonic het volgende:
Wow, gave overgang![]()
Wel jammer dat dit zo vaak gecoverd wordt Niemand die het echt kan en zoveel die het proberen.
Ik ben dit nummer met de jaren meer gaan waarderen. Nu vind ik het ijzersterk. Toen het won vond ik er niet zo veel aan.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:44 schreef Symphonic het volgende:
Wow, gave overgang![]()
Wel jammer dat dit zo vaak gecoverd wordt Niemand die het echt kan en zoveel die het proberen.
Ze kunnen echt wel zingen, maar ik kan er echt niet naar luisteren.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het O'G3ne afgelopen wek horen zingen en dat was niet misselijk.
Die meiden kunnen echt wel zingen...
dan hebben we vanavond een man vleugelsquote:
Ja, het nummer stelt niks voor, maar ik zag een interview met hem door Nickie en dat was echt leuk. Hele leuke man.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
dan hebben we vanavond een man vleugels
Ik denk ook niet dat ik jou in de zaal zie hossen met een vlaggetje.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze kunnen echt wel zingen, maar ik kan er echt niet naar luisteren.
Ik kan niet uitleggen waarom... ik krijg er overal pukkeltjes van, en van deze trouwens ook
Ik ook hoor, maar ik kan er slecht tegen als de act het wint van de muziek.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik jou in de zaal zie hossen met een vlaggetje.
Ik ook niet, maar ik kijk wat ik met muziek kan doen en wat ik wel en niet kan waarderen.
Ongeacht de afkomst of wat dan ook...
Sorry, maar los van de act was dat nummer echt goed.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik kan er slecht tegen als de act het wint van de muziek.
En die meiden, ze kunnen echt zingen, ben alleen geen fan van hun sound.
Thanks!quote:
Dank, ik ga zo ook niet kijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
Dank je MadMaster. Dit was wel de beste muziek van vanavond, denk ik. Het niveau dit jaar bij ESF is op zijn zachtst gezegd niet zo hoog.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:57 schreef just me het volgende:
super dank je wel Mad
![]()
was weer een gave show
![]()
Ja, het duurt vanavond weer een eeuwigheid met acts en dezelfde kunstjes die je al eerder gezien hebt.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:01 schreef livelink het volgende:
Ach, ik ga wel kijken. Is toch een traditie. Hoewel het wel een aanslag is op mijn uithoudingsvermogen. Wat dat betreft zijn die halve finales voor mij beter te hebben.
Dat is die man met die hoed en Mickey Mouse stem toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:40 schreef livelink het volgende:
Mijn man werd zowaar net erg enthousiast over Portugal. Terecht wel.
Is Italië misschien al aan de beurt in rotterdam?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Er wordt hier tegenover ergens heel luidruchtig geklust, het klinkt alsof er een schutting gesloopt wordt ofzo
Ja die (late reactie)quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is die man met die hoed en Mickey Mouse stem toch?
Wat vind je daar precies zo leuk aan dan? Ben je gewoon anti-Songfestival?quote:Op zondag 23 mei 2021 01:04 schreef MadMaster het volgende:
De hele avond zoetsappige liedjes en kittige pakjes, gaat er een bende schreeuwlelijkerds met de prijs vandoor.
I like it(aly)...
Het hele songfestival is al jaren één groot toneelstuk, een farce, een parodie op zichzelf, een kopie van de vorige versie. Drie avonden pulp op TV, waarbij tijdens de finale de herhaling van de eerste 2 avonden plaats vindt. Lekker interessant, dezelfde pasjes, dezelfde pseudo spontaniteit, kitsch dus...quote:Op zondag 23 mei 2021 01:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat vind je daar precies zo leuk aan dan? Ben je gewoon anti-Songfestival?
Er zaten genoeg goede liedjes tussen dit jaar. En dan wilt zulke bagger...
Je vraagt me of ik anti Songfestival ben.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik snap weinig tot niks van dit betoog. Je onderkent zélf dat het nummer van Frankrijk goed is, maar je vindt het prachtig als het verliest van "een bende schreeuwlelijkerds"....
Dat de finale een kopie van de halve finales is, klopt ook niet. De nummers -1 en -2 waren beiden alleen in de finale te zien.
Het enige dat ik met je eens ben is dat je van allerlei muziek kunt luisteren en dat het feitelijk niet relevant is of iets een Songfestival-inzending is of was.
Tsja, je kan ook dingen niet willen begrijpen...quote:Op zondag 23 mei 2021 02:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik snap er nog steeds niks van, maar ik laat het hierbij. Morgen is er weer een dag.
Precies, ik maak er ook geen punt van, maar ben desgevraagd altijd bereid mijn mening/standpunt toe te lichten...quote:Op zondag 23 mei 2021 08:25 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Het ESF hebben we gehad , muzieksmaken verschillen, het is zoals het is
Morgen wordt het hondenweer, dus maar even kijken of we er vandaag nog even op uit kunnen.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:09 schreef just me het volgende:
Even snel de laatste boodschappen doen, Junior komt straks met zijn kleine kabouters hier 'n nachtje logeren, gewoon voor de gezelligheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |