SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch al zesde.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk nog niet, hij had een redelijke achterstand op enkelen in het groepje dat nu op 20/25 seconden van hem eindigde.
Ik kan me niet voorstellen dat die op de Zoncolan geen minuten verliest.quote:
Grutjes.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:23 schreef Columbiafan het volgende:
Podium lijkt me plots weer meer dan haalbaar voor Buchmann na dit vertoon.
Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Kan Tobias Foss binnen 3 jaar de Tour de France winnen?
Dan had Landa hier 3 minuten verloren op de steentjes door een lekke band en had heel Bagrijn moeten wachten.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:24 schreef Slobeend het volgende:
Caruso staat nu op een podiumplek. Stel je voor...
Foss wint eerder de tour dan Rem.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Kan Tobias Foss binnen 3 jaar de Tour de France winnen?
Landaquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:24 schreef Slobeend het volgende:
Baggerijn gaat straks weer in elke etappe de hele dag achter de ontsnapping rijden voor een splijtende omkijkdemarrage van 5 seconden van Caruso.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:24 schreef Slobeend het volgende:
Behalve Caruso want Caruso helpt nooitquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had Landa hier 3 minuten verloren op de steentjes door een lekke band en had heel Bagrijn moeten wachten.
Die zal nog wel wegvallen toch?quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:24 schreef Slobeend het volgende:
En hij gaat, heel raadselachtig, minder goed zijn dan bij Quick-Step. Vermoed ik.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De ploeg die Almeida haalt is ook niet slim bezig. Een kopman wordt het niet en als knecht schiet je er al helemaal niets mee op.
Hij heeft bijna net zo'n dikke kop als Fuss.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:32 schreef Slobeend het volgende:
Als Schmid morgen in tenue door de Kalverstraat zou lopen zou niemand hem herkennen.
Ik doelde op de interviewer. Met Mauro zijn Duits had ik geen problemen, maar als het echt Zwitser-Duits wordt dan is het inderdaad lastig te volgen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:35 schreef Remco het volgende:
[..]
Zwitsers kun je vaak sowieso niet verstaan.
Een solo van 100 kilometer richting Verona.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:37 schreef Columbiafan het volgende:
Gaat de Rem nu morgen proberen aanvallen?
Wat slaat het toch altijd snel om bij jou. Een paar dagen geleden kon ie er beter mee stoppen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:38 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar Buchmann op de steile en lange klimmen die komen. Lijkt me wel eens de grootste uitdager van Egan kunnen te gaan worden.
Dat lijkt mij wat overdreven, maar podium zou misschien kunnen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:38 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar Buchmann op de steile en lange klimmen die komen. Lijkt me wel eens de grootste uitdager van Egan kunnen te gaan worden.
Deel je mijn mening dat er ontzettend overdreven wordt over dit tijdsverlies van Remco? Voor iemand die op een gegeven moment werd losgereden door Valter heeft hij nauwelijks schade opgelopen. Hij kan nog steeds makkelijk het podium halen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:37 schreef Columbiafan het volgende:
Gaat de Rem nu morgen proberen aanvallen?
Het blijft fascinerend.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat slaat het toch altijd snel om bij jou. Een paar dagen geleden kon ie er beter mee stoppen.
Daarnaast pakt hij in de tijdrit weer flink wat tijd terug op bijna iedereen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deel je mijn mening dat er ontzettend overdreven wordt over dit tijdsverlies van Remco? Voor iemand die op een gegeven moment werd losgereden door Valter heeft hij nauwelijks schade opgelopen. Hij kan nog steeds makkelijk het podium halen.
2’22 terugpakken is niet onmogelijkquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarnaast pakt hij in de tijdrit weer flink wat tijd terug op bijna iedereen.
Ik verwacht daarnaast ook wel nog een Froomeiaanse raid, die hij expliciet als inspiratiebron noemde, in de slotweek.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deel je mijn mening dat er ontzettend overdreven wordt over dit tijdsverlies van Remco? Voor iemand die op een gegeven moment werd losgereden door Valter heeft hij nauwelijks schade opgelopen. Hij kan nog steeds makkelijk het podium halen.
Het zal me benieuwen wat zijn verklaring is. Er zijn meerdere mogelijkheden: 1). Hij heeft de rustdag niet goed verteerd. Dat is een mogelijkheid, maar kunnen we niet veel over zeggen daar het, uit mijn hoofd, zijn eerste koers met rustdag ooit was. 2). Hij kan niet omgaan met de gravel. Lijkt me het meest plausibel. Tijdens de gravelstrook kwamen de Velon data voorbij en daar zag je dat hij, terwijl hij als het ware naar achteren vloog, hogere wattages aan het trappen was dan Egan. 3). Zijn tank is leeg aan het geraken na negen maanden zonder koers. Kan ook zeker, maar getuige zijn finish ten opzichte van een Soler dan weer niet heel logisch.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik verwacht daarnaast ook wel nog een Froomeiaanse raid, die hij expliciet als inspiratiebron noemde, in de slotweek.
Haimar Zubeldia is verleden tijd, in de toekomst gaan we het alleen maar hebben over Unai Zubeldia.quote:
Alleen geen finestre toch dit jaar?quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik verwacht daarnaast ook wel nog een Froomeiaanse raid, die hij expliciet als inspiratiebron noemde, in de slotweek.
BEGIN TIJDPERK REV.MONTADA.quote:
Een tijdrit na 3 weken is wel wat anders dan vanuit rust. Ik verwacht dat Bernal er relatief frisser bij zal staan dan Rev, en het verschil wel eens fors kleiner zou kunnen zijnquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij pakt al 3:45 in de tijdrit, dus hij kan nog bijna anderhalve minuut verliezen.
Weet niet of dat dan specifiek te maken heeft met z'n late start qua fietsenquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:39 schreef The_Undertone het volgende:
Evenepoel betaalt ook gewoon de prijs van zijn late start met fietsen. Hij reed als een oud wijf die gravelstroken af. Leek even alsof hij minuten zou aangesmeerd krijgen, viel al bij al nog mee.
Lijkt me wel zo'n eikel te zijn die Almeida nog wel iets gaat betaald zetten als die bij een andere ploeg gaat rijden
In principe lijkt me bergop gravel rijden technisch niet geweldig veel moeilijker. Dus hoger wattage en langzamer gaan kan je alleen verklaren met dat zijn bandenspanning extreem laag was, maar er lijkt me geen risicomijdend type wat dat betreft.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen wat zijn verklaring is. Er zijn meerdere mogelijkheden: 1). Hij heeft de rustdag niet goed verteerd. Dat is een mogelijkheid, maar kunnen we niet veel over zeggen daar het, uit mijn hoofd, zijn eerste koers met rustdag ooit was. 2). Hij kan niet omgaan met de gravel. Lijkt me het meest plausibel. Tijdens de gravelstrook kwamen de Velon data voorbij en daar zag je dat hij, terwijl hij als het ware naar achteren vloog, hogere wattages aan het trappen was dan Egan. 3). Zijn tank is leeg aan het geraken na negen maanden zonder koers. Kan ook zeker, maar getuige zijn finish ten opzichte van een Soler dan weer niet heel logisch.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dries De Bondt lijkt me niet direct iemand die makkelijk een sudoku oplost.
quote:Dries De Bondt niet tevreden met vierde plek na loodzware “Strade Bianche” etappe: “Ik heb het verpest”
Belgisch kampioen Dries De Bondt eindigde op een knappe vierde plaats, maar klonk na de finish niet bijzonder tevreden: “Ik had niet mijn beste dag. In het begin van de rit had ik wat last van maagproblemen. Ik heb geprobeerd om mij er zo goed mogelijk door te worstelen en op de klims heb ik een paar keer proberen te anticiperen. Ik voel mij als een nieuweling, ik heb het verpest. Ik wist dat Covi en Schmid de twee sterksten waren. Op het moment dat zij wegreden was ik wel mee, maar even later ontploften mijn benen. Ik moest daar de inspanningen van voordien bekopen. Vandaag ben ik echt teleurgesteld, morgen kan ik misschien wel tevreden terugkijken op mijn prestatie.”
quote:Unfortunately, I lost two minutes. It wasn’t the best day for me. I was suffering a lot on the second sector, then on the third one, when they started sprinting, I felt the legs were pretty empty, that’s why I was in the last position and couldn’t follow. It’s the way my body reacted after eleven days of racing that came after so much time with no racing. I’m thankful to the team and João for the job they did for me today, from the start until the finish. It’s not a good result for me, but I’m still seventh in my first Grand Tour and remain confident, as there’s still a long way to go until Milano”, said Remco after Wednesday’s stage.
Yates zijn masterplan gaat nog perfect.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Caruso ging zondag nog in de aanval in ieder geval, Yates rijdt een stuk anoniemer rond
Oh, zeker, als die echt gaat pieken naar de slotweek en dan nog binnen 1,5 minuut staat, kan het nog leuk worden. Maar voorlopig rijdt hij anoniemer rond dan Carusoquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Yates zijn masterplan gaat nog perfect.
Ja dit. Kolere zeg, laat die jongen even met rust. Die gaat nog genoeg grote ronden winnen in de toekomst.quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Misschien ook maar beter dat een 21-jarige debutant die vanwege een zware blessure negen maanden geen wedstrijd heeft gereden menselijke trekjes laat zien.
Kunnen we de strade niet elk jaar 2x rijden?quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weddenschap verlorenquote:Op woensdag 19 mei 2021 23:25 schreef eentwee het volgende:
Waarom was Mader eigenlijk laatste vandaag?
Of misschien wel helemaal niet. Eerst maar eens zien wat hij überhaupt kan in het echte hooggebergte en in etappes over meerdere cols van 1C en HC. Dat je een klassieker en wat rondjes van een week wint maakt je nog altijd geen klassementsman. We schuiven het er nu (logisch) op dat hij maanden niet gekoerst heeft. Maar wie weet blijkt de Rem straks gewoon een betere versie van Vogelenzang die ook nog goed kan tijrijden.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja dit. Kolere zeg, laat die jongen even met rust. Die gaat nog genoeg grote ronden winnen in de toekomst.
Daar heb je gelijk in. Ik bedoelde ook meer dat heel België doet alsof dit een grote deceptie is terwijl wat Evenepoel heeft laten zien tot nu toe, ook gisteren, beslist geen schande is. Het hoort erbij dat je op je bek gaat, letterlijk en figuurlijk, ook als je zoveel talent hebt als Evenepoel.quote:Op donderdag 20 mei 2021 00:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Of misschien wel helemaal niet. Eerst maar eens zien wat hij überhaupt kan in het echte hooggebergte en in etappes over meerdere cols van 1C en HC. Dat je een klassieker en wat rondjes van een week wint maakt je nog altijd geen klassementsman. We schuiven het er nu (logisch) op dat hij maanden niet gekoerst heeft. Maar wie weet blijkt de Rem straks gewoon een betere versie van Vogelenzang die ook nog goed kan tijrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |