SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch al zesde.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk nog niet, hij had een redelijke achterstand op enkelen in het groepje dat nu op 20/25 seconden van hem eindigde.
Ik kan me niet voorstellen dat die op de Zoncolan geen minuten verliest.quote:
Grutjes.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:23 schreef Columbiafan het volgende:
Podium lijkt me plots weer meer dan haalbaar voor Buchmann na dit vertoon.
Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Kan Tobias Foss binnen 3 jaar de Tour de France winnen?
Dan had Landa hier 3 minuten verloren op de steentjes door een lekke band en had heel Bagrijn moeten wachten.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:24 schreef Slobeend het volgende:
Caruso staat nu op een podiumplek. Stel je voor...
Foss wint eerder de tour dan Rem.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Kan Tobias Foss binnen 3 jaar de Tour de France winnen?
Landaquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:24 schreef Slobeend het volgende:
Baggerijn gaat straks weer in elke etappe de hele dag achter de ontsnapping rijden voor een splijtende omkijkdemarrage van 5 seconden van Caruso.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:24 schreef Slobeend het volgende:
Behalve Caruso want Caruso helpt nooitquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had Landa hier 3 minuten verloren op de steentjes door een lekke band en had heel Bagrijn moeten wachten.
Die zal nog wel wegvallen toch?quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:24 schreef Slobeend het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |