SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch al zesde.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk nog niet, hij had een redelijke achterstand op enkelen in het groepje dat nu op 20/25 seconden van hem eindigde.
Ik kan me niet voorstellen dat die op de Zoncolan geen minuten verliest.quote:
Grutjes.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:23 schreef Columbiafan het volgende:
Podium lijkt me plots weer meer dan haalbaar voor Buchmann na dit vertoon.
Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Kan Tobias Foss binnen 3 jaar de Tour de France winnen?
Dan had Landa hier 3 minuten verloren op de steentjes door een lekke band en had heel Bagrijn moeten wachten.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:24 schreef Slobeend het volgende:
Caruso staat nu op een podiumplek. Stel je voor...
Foss wint eerder de tour dan Rem.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Kan Tobias Foss binnen 3 jaar de Tour de France winnen?
Landaquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:24 schreef Slobeend het volgende:
Baggerijn gaat straks weer in elke etappe de hele dag achter de ontsnapping rijden voor een splijtende omkijkdemarrage van 5 seconden van Caruso.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:24 schreef Slobeend het volgende:
Behalve Caruso want Caruso helpt nooitquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had Landa hier 3 minuten verloren op de steentjes door een lekke band en had heel Bagrijn moeten wachten.
Die zal nog wel wegvallen toch?quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:24 schreef Slobeend het volgende:
En hij gaat, heel raadselachtig, minder goed zijn dan bij Quick-Step. Vermoed ik.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De ploeg die Almeida haalt is ook niet slim bezig. Een kopman wordt het niet en als knecht schiet je er al helemaal niets mee op.
Hij heeft bijna net zo'n dikke kop als Fuss.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:32 schreef Slobeend het volgende:
Als Schmid morgen in tenue door de Kalverstraat zou lopen zou niemand hem herkennen.
Ik doelde op de interviewer. Met Mauro zijn Duits had ik geen problemen, maar als het echt Zwitser-Duits wordt dan is het inderdaad lastig te volgen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:35 schreef Remco het volgende:
[..]
Zwitsers kun je vaak sowieso niet verstaan.
Een solo van 100 kilometer richting Verona.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:37 schreef Columbiafan het volgende:
Gaat de Rem nu morgen proberen aanvallen?
Wat slaat het toch altijd snel om bij jou. Een paar dagen geleden kon ie er beter mee stoppen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:38 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar Buchmann op de steile en lange klimmen die komen. Lijkt me wel eens de grootste uitdager van Egan kunnen te gaan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |