SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:48 schreef Zorro het volgende:
Als Almeida zo makkelijk van Evenepoel wegfietst zou je kunnen zeggen de de Rem nou ja, op de rem staat.
Dat lijkt me stug.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:48 schreef Slobeend het volgende:
Misschien wilde Remco juist dat Almeida niet ging wachten.
Altijd tegen de Belgen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat grind hoort in de strade niet in de giro
Waarom?quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat Vlasov wél vooraan zit moet toch wel extra zuur zijn voor de Belgen.
Schuld van het grind inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach kom, hij wordt er op waarde van gereden. En ik ben een Vlaming.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Meidquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liefst iets als deze: https://s3.gifyu.com/images/6086dadc34acd486189599.gifquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:47 schreef Bugno3 het volgende:
Wie maakt het "OP NAAR HET DQS-TOPIC" gifje?
Haten op Dries en Harm.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:49 schreef VoMy het volgende:
Waarom zitten we voorop met zulke ongelofelijke kneuzen?
quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schuld van het grind inderdaad.
Morgen massaal overal wagens die al het grind uit België in Luxemburg droppen.
en bij de EK vliegen jullie er natuurlijk ook meteen uit tegen Rusland en Denemarkenquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij verliest alleen op de grindwegen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:51 schreef Doevelaer het volgende:
Remco houdt het verlies nog enigszins beperkt
Ik hoop dat ze er uit vliegen tegen Portugalquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
en bij de EK vliegen jullie er natuurlijk ook meteen uit tegen Rusland en Denemarken
Angst om te vallen?quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:51 schreef 4-elements het volgende:
Zou het wellicht een hongerklopje zijn? Want waarom zou hij er anders zo makkelijk vanaf worden gereden?
Niet iedereen verteert een rustdag even goed of hij is gewoon niet klaar voor een ronde van drie weken. Geen schande hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:51 schreef 4-elements het volgende:
Zou het wellicht een hongerklopje zijn? Want waarom zou hij er anders zo makkelijk vanaf worden gereden?
Dat kan. Maar dit was nou niet het meest technische gedeelte. Rechte weg.quote:
Jeroen gaat er gewoon vanuit dat 2 minuten geen enkel probleem is, want Basso....quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:52 schreef El-Stinho het volgende:
Jeroen begint toch licht aan de horizon te zien.
Sporza doet er verstandig aan om Tineke te vervangen voor een psycholoog wanneer Miesjel verslag gaat dan van een GT met de Rem.quote:
Ja dusquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vraag dit voor mezelf: zit Ciccone er nog bij?
Shit ik let niet op, was ist?quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:52 schreef wimderon het volgende:
Oeh Jongens, volgens mij hebben we een BINGO @:Mani89
Straks met natte haartjes in de pyjama op de bank met een bakje chips en het leven ziet er weer een stuk beter uit.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:56 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen gaat de zon weer op, ja. Goed zo, Jeroen!
Evenepoel pyjama?quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks met natte haartjes in de pyjama op de bank met een bakje chips en het leven ziet er weer een stuk beter uit.
Wie is Jurgen?quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Wie zou de Journaal opening krijgen, Jurgen Conings of Remco Evenepoel?
Zijn vrouw is hem American Pancakes aan het voeren heeft hij laten doorschemeren dus dit is een topdag.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks met natte haartjes in de pyjama op de bank met een bakje chips en het leven ziet er weer een stuk beter uit.
Die andere twee gaan gewoon beter omhoog. Harm is de teleurstelling van de dag.quote:
Onleuk.quote:
Voortvluchtige extremistische militair die onder andere een p90 en een raketwerper had meegenomen en waar nu met man en macht naar gezocht wordquote:
Dan doen wij het toch beterquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Voortvluchtige extremistische militair die onder andere een p90 en een raketwerper had meegenomen en waar nu met man en macht naar gezocht word
Wat is dit?quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:03 schreef Columbiafan het volgende:
De nooit aanvallend koersend Buchmann met een aanval...
De Rem kan beter zijn eigen rem eraf halen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
poker maar een beetje, allemaal in het voordeel van de rem
Ik moet zelf meer aan Erik ten Hag denken.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jurgen Conings had ook prima een Belg uit de vroege ontsnapping kunnen zijn.
Dan had het je tweelingbroer kunnen zijn?quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Stel je voor dat Foss nog 5 kilo afvalt in z'n gezicht.
Die fiets gaat straks op de camion.quote:
Ik snap dat ze 'm als favoriet zien, want hij was vorig jaar oppermachtig in de kleine rondjesquote:
Ik heb de laatste 80km in het afgelopen uur gekekenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beter Bernal eens controleren op doping.
Een hekel aan grindwegen, een hekel aan Groenewegen, het valt niet mee voor Quickstep.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig gekozen achtergrond.
En nu ook nog een hekel aan hun eigen Almeida.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een hekel aan grindwegen, een hekel aan Groenewegen, het valt niet mee voor Quickstep.
Ik zou het er niet op wagen in België.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:13 schreef Zwansen het volgende:
Zonder Almeida was het nog een minuutje meer geweest. Mag ik dat zeggen?
Ok, jongen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat Remco maar de tijdrit winnen op de Spelen.
Remco in bloedvorm kan Ganna aan in de tijdrit.
Als het bij dat anonieme klassement had kunnen blijven had ik er mee kunnen leven, maar dit is niet leuk.quote:
Niemand boeit die kutploegquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:16 schreef MC-Morgan het volgende:
Genoten en dan is vanavond ook nog eens Feyenoord!
Dat wordt ook puur genot.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:16 schreef MC-Morgan het volgende:
Genoten en dan is vanavond ook nog eens Feyenoord!
Dan was ie op 10 minuten geredenquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je zo goed bent moet je geen Giro rijden maar de Tour de France.
Ik denk dat ik Remco zelfs had bijgehouden vandaag.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
HIj heeft nu wel bewezen dat ie beter is dan Remco toch
Jody was beter dan Pogchamp in de stradequote:Op woensdag 19 mei 2021 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan was ie op 10 minuten gereden
Dit.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Twee minuten en valt echt nog mee voor iemand die op een gegeven moment gewoon stilstond.
Helemaal vergeten dat die eigenlijk meedoet deze Giro.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou Trek nog steeds interesse hebben in Hindley?
Valt eigenlijk mee inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Twee minuten en valt echt nog mee voor iemand die op een gegeven moment gewoon stilstond.
In Tour zijn ze vaker beter omringd door knechten. Als Remco dan vroeg al kraakt is hij volledig gezienquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jody was beter dan Pogchamp in de strade
Jij post wel borderlinesque hequote:Op woensdag 19 mei 2021 17:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Remco rijd 2 minuten wel dicht in de tijdrit
Ik denk nog niet, hij had een redelijke achterstand op enkelen in het groepje dat nu op 20/25 seconden van hem eindigde.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:19 schreef Columbiafan het volgende:
Buchmann stilletjes richting de top 5?
Toen was hij ook helemaal niet bijzonder, nu wel.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze Bernal is beter dan die van 2019.
We hebben nog 9 andere etappes vriendquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Remco rijd 2 minuten wel dicht in de tijdrit
Ik ben gewoon ziedend, mag het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |