SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Klopt, maar ik zie Bernal niet 40km solo rijden.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Bernal op de tweede strook gaat aanzetten, vervalt dat toch een beetje? 13,5 km, klim.
Bettiol lijkt zelf te mogenquote:Op woensdag 19 mei 2021 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt Hugh, nu moeten Bettiol en Carr gaan werken voor je.
Tenzij DE RUGquote:Op woensdag 19 mei 2021 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Bernal hier 4 minuten pakt op R.Ev en Vlasov is de Giro wel klaar.
Op zijn fiets. Haha.quote:
Ja (of Ciccone moet doorlolleren)quote:
Sorryquote:Op woensdag 19 mei 2021 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slob, je hebt weer verzaakt.
@Pino112 en ik zijn als mede-eenden ernstig teleurgesteld.quote:
Taco ook al weg ja?quote:
Toen hij dat NK aan Boogerd verkochtquote:Op woensdag 19 mei 2021 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Blijft 1 jaar in de beloftenploeg zo lang hangen ja?
Geen idee hoe die man ooit een Vuelta-etappe heeft gewonnen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:54 schreef Mani89 het volgende:
Het is echt onvoorstelbaar dat Bart Jan nog een contract in de World Tour heeft gekregen.
Door als eerste over de finish te rijden.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Geen idee hoe die man ooit een Vuelta-etappe heeft gewonnen.
Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat Koshevoy toen over zijn fiets struikelde.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar nog geen indicatie waar ie zit? Die gaat dus op minuten eindigen, dan.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die had aan het begin van de eerste strook pech.
Txurruka faalde toen behoorlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij moest opboksen tegen Cousin en Koshevoy. Dan kan bijna elke prof winnen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hij moest opboksen tegen Cousin en Koshevoy. Dan kan bijna elke prof winnen.
https://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=26545quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mooie top 5quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
https://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=26545
Never forget
Zelfde dag als SCHIPPURSSSSSSquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
https://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=26545
Never forget
Ik was wel fan van Koshevoyquote:Op woensdag 19 mei 2021 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat Koshevoy toen over zijn fiets struikelde.
Die was toen ziek geweest, dat was het excuus geloof ik.quote:
Hoop het, niet dat ik iets tegen Evenepoel heb maar ik ben wel toe aan koers.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:11 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Over 6 minuten wordt Evenepoel gelost.
Nu dus ?quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:11 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Over 6 minuten wordt Evenepoel gelost.
Thijs is een typische Nederlander.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:17 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Het is ook nooit goed voor Thijs.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:17 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Wat mij betreft is Hindley nog steeds volksvijand nummer 1 in Nederland.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:18 schreef Marcoss het volgende:
Als Almeida straks doorrijdt zonder Evenepoel, is Roglic in ieder geval af van z'n status als volksvijand nummer 1 in België
En dat gaat hij vermoedelijk wel doenquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:18 schreef Marcoss het volgende:
Als Almeida straks doorrijdt zonder Evenepoel, is Roglic in ieder geval af van z'n status als volksvijand nummer 1 in België
ZIJN WE NU ALWEER MOHORIC VERGETEN JONGENSquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:17 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Waarom niet?quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:20 schreef user25514 het volgende:
Is Bennett nou voor het klassement van Foss aan het rijden?
En jij kijkt naar het ESF, verschil moet er wezen.quote:
Pat zou hem toch uit koers halen als hij zoiets zou flikken?quote:
Hoho, wij staan hier en bloc achter halve Nederlander Remco.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Einde tijdperk Remco
Zullen jullie Nederlanders wel leuk vinden
Op blote voeten over het grind.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:41 schreef Doevelaer het volgende:
Joao moet lopend naar het hotel vanavond
nou nou, geef die jongen wat tijd, hij is 21 en net terug van zware blessure, je bent de drama queen aan het uithangenquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo nu hoef ik geen Giro meer te kijken
Datzelfde riep men over toen ook heel stoer over Jejoen Bontinck maar dat bleek uiteindelijk nogal mee te vallen.quote:
Daar is het servies inmiddels gesneuveld.quote:
Dat Ineos vandaag zo hard op kop reed geeft alleen maar aan hoe bang ze voor Evenepoel waren.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopen dat Renaat vanavond een nederig stukje gaat typen
Harm pakt vandaag toch mooi tijd terug in het klassementquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
We gaan NOOIT nog een grote ronde winnen
Ze zijn er niet gerust op!quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat Ineos vandaag zo hard op kop reed geeft alleen maar aan hoe bang ze voor Evenepoel waren.
Het is geen juniorenkoers waar hij 50 km solo gaatquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Evenepoel kan wel goed alleen rijden. Maar de problemen zijn daar.
Ronde van Vlaanderen gaan jullie vast nog wel eens winnen deze eeuw.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
We gaan NOOIT nog een grote ronde winnen
Je zou vandaag als Belg maar winnen, gaat alle aandacht naar Evenepoel.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Harm pakt vandaag toch mooi tijd terug in het klassement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |