Cyprus had ik zelf ook in gedachten als opener. Perfect om mee te beginnen. Een heel sterke act.
Israel is een andere favoriet van me, maar wordt in deze startvolgorde denk ik de nek omgedraaid.
Malta heeft voor een favoriet een vrij vroege startplek. Toch valt Destiny met haar lied vanaf elke startplek op. Nog steeds een kanshebber denk ik.
Portugal heeft ook een goede startplek tussen twee uptempo liedjes.
VK gaat wegvallen denk ik.
Zwitserland heeft een goede startplek. IJsland ook. We gaan van een heel erg donkere moody lied naar een fris uplifting nummer. Beide profiteren er wel van denk ik.
Blij dat Spanje een late loting heeft. Ik gun ze wel een plek in het linkerrijtje met dit lied.
Moldavië en Duitsland worden weggevaagd door het geweld van Finland.
FIN-Bulg is een mooi contrast, net als in de semi. Van vrij hard naar heel fragiel. Voor beide goed.
Litouwen heeft m.i. niet echt een goede startplek want Oekraine na hen gaat er overheen.
Mooi contrast met Frankrijk, al zou dit wel eens in het voordeel van Oekraine uit kunnen pakken. Ben benieuwd of mensen na Oekraine genoeg aandacht hebben voor Barbara.
D*mn, ze hebben het gewoon gedaan haha

geweldig: Efendi en Tix naast elkaar. TOP top top!
Italië heeft ook een fantastische plek zeg. Zweden valt dan een beetje weg daarna denk ik. San Marino is een leuke afsluiter van de finale.