Ik heb ze allebei.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Noorwegen vervangen door Kroatië en je hebt mijn lijstje.
Waar ik Kroatië zij bedoel ik België. Stop de tijd.quote:
Winnen met Davina? Ik acht die kans heel klein.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:31 schreef Yesse het volgende:
Over 2-3 jaar sturen we Davina en winnen we gewoon weer
Je kan toch niet zeggen dat dit niet goed is?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Winnen met Davina? Ik acht die kans heel klein.
Maar Slovenië gaat toch ook niet winnen? Dat is een vergelijkbare zangeres.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je kan toch niet zeggen dat dit niet goed is?
Ja ik hoop echt dat België niet door gaat en Israël dan welquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
Zweden, Australië, Macedonië, Ierland. Dat blok was vreselijk.
De rest was goed te pruimen.
Alhoewel, België was ook wel saai.
Ik vind er wel verschil in zitten. En Slovenië is ook niet slecht. Maar een andere mening mag altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar Slovenië gaat toch ook niet winnen? Dat is een vergelijkbare zangeres.
Maar mijn punt is ook niet dat Davina niet geweldig kan zingen. Want dat doet ze namelijk wel. Maar er zit geen emotie in. En ze heeft een hele kille uitstraling, maakt geen binding met de kijker. Daardoor is de kans op een topnotering behoorlijk uitgesloten.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind er wel verschil in zitten. En Slovenië is ook niet slecht.
Ze wilden even laten zien hoe het moetquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Voegde niet iets toe.
Ja, terwijl Israël echt het verkeerde stukje hebben gekozen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:37 schreef Meridiaan het volgende:
FOK! is traag![]()
Kroatië springt er uit in de recap
geen emotie geen winstquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je kan toch niet zeggen dat dit niet goed is?
Vond je Azerbeidzjan en Israël ook niet goed?quote:
Ik heb je ook even geholpen. Was het het beste van deze avond, nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:28 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb 5x op Roemenië gestemd en daar moeten jullie het mee doen.
I see what you did there.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:38 schreef Redefine het volgende:
Elke keer weer even opveren als Oekraïne voorbijkomt.
Allemaal een koekje en goed strak aan de halsband houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit in een vak vol heel lieve maar heel luide Maltezen🤣
Daar zaten we vooral in de vakken te dansenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vond je Azerbeidzjan en Israël ook niet goed?
De tweede halve finale is moeilijker te voorspellen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:41 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij zijn we zelden zo eensgezind geweest over bijna alle 10 liedjes die door moeten
Ja. Maar ook dan heb je er genoeg die door het ijs zullen zakken.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De tweede halve finale is moeilijker te voorspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |