Ze wilden even laten zien hoe het moetquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Voegde niet iets toe.
Ja, terwijl Israël echt het verkeerde stukje hebben gekozen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:37 schreef Meridiaan het volgende:
FOK! is traag![]()
Kroatië springt er uit in de recap
geen emotie geen winstquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je kan toch niet zeggen dat dit niet goed is?
Vond je Azerbeidzjan en Israël ook niet goed?quote:
Ik heb je ook even geholpen. Was het het beste van deze avond, nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:28 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb 5x op Roemenië gestemd en daar moeten jullie het mee doen.
I see what you did there.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:38 schreef Redefine het volgende:
Elke keer weer even opveren als Oekraïne voorbijkomt.
Allemaal een koekje en goed strak aan de halsband houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit in een vak vol heel lieve maar heel luide Maltezen🤣
Daar zaten we vooral in de vakken te dansenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vond je Azerbeidzjan en Israël ook niet goed?
De tweede halve finale is moeilijker te voorspellen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:41 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij zijn we zelden zo eensgezind geweest over bijna alle 10 liedjes die door moeten
Ja. Maar ook dan heb je er genoeg die door het ijs zullen zakken.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De tweede halve finale is moeilijker te voorspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |