Ja ik was te snelquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt omdat zij veel minder hoge noten heeft als die anderen. Want ze zit er zover naast dat ze bijna weer thuis in Roemenië zit.
Alles beter dan Jan.quote:
Henk van het kantoor-humor inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind zijn grapjes wat belegen en voorspelbaar.
Begon wel goed, maar zit nu vaak wel wat te forceren ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind zijn grapjes wat belegen en voorspelbaar.
Je gaat nog bijna denken dat ze door gaat ook. Het werkt wel, hoe simpel het ook is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:11 schreef Redefine het volgende:
De live versie is gewoon minder erg dan de studio versie
Naar de finale gaat dit toch wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Je gaat nog bijna denken dat ze door gaat ook.
Ik vind het één van de betere van de avond tot nu toe.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:12 schreef Fred_B het volgende:
Voor zo'n non-nummer brengen ze het gewoon prima. Het zou best eens door kunnen.
Dit dusquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik vind het één van de betere van de avond tot nu toe.
Vind veel op elkaar lijken. Veel geschreeuw van solo zangeressen.
The Roop heb je gemist.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Schakelde veel te laat in
Maar heb niet het gevoel veel gemist te hebben
Volgens mij vond ik dat Nederlandse meisje dat dit tijdens de repetitie deed veel leukerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
The Roop heb je gemist.
Maar je schakelt op een uitstekend moment in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |