abonnement Unibet Coolblue
pi_199488263
https://www.nu.nl/politie(...)er-een-coalitie.html

quote:
Als het aan D66-leider Sigrid Kaag ligt, komt er voor het zomerreces een nieuwe coalitie met D66, VVD, CDA, PvdA en GroenLinks, zei ze dinsdag na haar gesprek met informateur Mariëtte Hamer. Daarmee voert Kaag de druk bij onder meer het CDA op. Die partij wil eerst kijken naar brede steun voor het coronabeleid voordat er specifiek over een regeerakkoord gesproken wordt.

In deze fase van de formatie moet worden gekeken welke grote problemen door een nieuw kabinet opgelost moeten worden en welke partijen daarvoor in aanmerking komen. De vertrouwensvraag in relatie tot VVD-leider Mark Rutte is inmiddels naar de achtergrond verdwenen.

Er moet nu vaart worden gemaakt, zei Kaag. "Voor de zomer is onze inzet een regeerakkoord op hoofdlijnen." Over gevoelige punten waar partijen verschillend over denken, Kaag noemde migratie als voorbeeld, moeten wel heldere afspraken worden gemaakt, zei de D66-leider.

Sinds de notitie over de positie van CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt werd gefotografeerd net na de verkiezingen en Rutte zijn aandeel hierin niet goed meer kon herinneren, ging het in de formatie vooral over de vraag of partijen elkaar nog wel konden vertrouwen.

Uiteindelijk spraken alleen PVV, SP en ChristenUnie zich nadrukkelijk uit tegen samenwerking met de VVD-leider.

De Kamer heeft Hamer tot 6 juni de tijd gegeven om met een eindverslag te komen. Dan moet ook duidelijk zijn welke partijen met elkaar over een nieuwe coalitie gaan onderhandelen.

Het ongeduld bij Kaag neemt toe. Twee maanden na de verkiezingen lijkt de formatie nog steeds in de verkenningsfase. "We zitten eigenlijk pas op dag één na een aantal moeilijke stappen", aldus Kaag.

Hoekstra wil eerst praten over steunpakket

Hoekstra, die eerder op de dag bij Hamer op bezoek was, wil in deze fase eerst met een grote groep van acht of negen partijen in gesprek over "een aantal inhoudelijke onderwerpen". Hij noemde daarbij VVD, D66, GroenLinks, PvdA, SP, ChristenUnie, SGP en JA21.

De CDA-leider wil het eerst hebben over de steunpakketten die nodig zijn om de coronacrisis het hoofd te bieden en vervolgens moet het gaan over "grote onderwerpen" zoals een eerlijkere economie met meer vaste banen, een veilige samenleving door de georganiseerde misdaad aan te pakken en een betrouwbare overheid.

Tot nog toe wilde Hoekstra weinig kwijt over deelname aan een nieuw kabinet, zijn partij verloor vier van de negentien zetels. Het initiatief ligt daarom bij verkiezingswinnaars VVD en D66. Bij dat "liberale motorblok" wilde Hoekstra niet zomaar aanschuiven.

Daar lijkt hij nu wat van terug te komen. "Ik kan mij zeer voorstellen dat we als CDA in de oppositie gaan, maar ik kan mij ook voorstellen dat we deelnemen in een volgend kabinet."

GroenLinks en PvdA blijven elkaar vasthouden

GroenLinks en PvdA willen alleen samen in een coalitie. GroenLinks-leider Jesse Klaver laat al langer weten dat er wat hem betreft onderhandeld kan worden als het over zijn gewenste thema's gaat, zoals de klimaatverandering, de stikstofcrisis en de economische ongelijkheid.

Die boodschap herhaalde Klaver dinsdag na zijn gesprek met Hamer.

PvdA-leider Lilianne Ploumen is meer afwachtend als het om samenwerking met Rutte gaat. De plannen van de VVD'er om tot een andere bestuurscultuur te komen, vindt Ploumen nog steeds onvoldoende.

De PvdA-leider was wel blij dat het over de inhoud ging, zei ze na haar gesprek met Hamer. "Die inhoud is geen bijzaak. Het is echt de hoofdzaak."

De wensen van de sociaaldemocraten zijn onder andere meer investeringen in vast werk en inkomen, betaalbare woningen en een versterking van de rechtstaat.
twitter


VVD, CDA, D66, GL en PVDA.. Chapeau als het ze lukt voor de zomer, maar ik vind dit eigenlijk helemaal geen goede match _O-
pi_199488335
Zomerreces 2022?
pi_199488386
Voor de winter weer gevallen.
pi_199488402
Hoe kun je verschillend denken over migratie? Het land is al overvol.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 18:55:54 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_199488484
Dat is niet werkbaar. Bij de eerste leugen van Rutte staat de politiek weer totaal op slot en belanden we weer in een politieke crisis. Je kan er gewoon op wachten.
pi_199488492
quote:
In deze fase van de formatie moet worden gekeken welke grote problemen door een nieuw kabinet opgelost moeten worden en welke partijen daarvoor in aanmerking komen.
Al decennia zijn de grote problemen bekend en niet opgelost door de regeringen Dat hoeft toch niet meer bekeken te worden? Daden willen de normale mensen zien.
pi_199488534
Fijn. Nog meer vluchtelingen en burgertje pesten met klimaatmaatregelen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_199488627
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:50 schreef Fugue het volgende:
Voor de winter weer gevallen.
Ik vrees het ook. Misschien dat we het record van Verhofstadt III breken, die het 3 maanden volhielden.
pi_199488637
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoe kun je verschillend denken over migratie? Het land is al overvol.
Ik denk dat er vooral een woningtekort is.
pi_199488662
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:56 schreef torentje het volgende:

[..]

Al decennia zijn de grote problemen bekend en niet opgelost door de regeringen Dat hoeft toch niet meer bekeken te worden? Daden willen de normale mensen zien.
Het land is er gewoon op vooruit gegaan de laatste jaren, al is er natuurlijk veel misgegaan.
Maar ik ben wel hoopvol als het echt een dun regeerakkoord wordt.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:25:15 #11
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_199488995
quote:
Over gevoelige punten waar partijen verschillend over denken, Kaag noemde migratie als voorbeeld, moeten wel heldere afspraken worden gemaakt, zei de D66-leider.
Tja, moet je aan zoiets überhaupt beginnen?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Beste debater 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 19:27:18 #12
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199489040
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoe kun je verschillend denken over migratie? Het land is al overvol.
er is meer dan migratie
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199489141
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoe kun je verschillend denken over migratie? Het land is al overvol.
Voor dat onderwerp staan er vier boze partijen langs de extreemrechtse zijlijn. Zolang die niet willen of kunnen besturen blijft dat lastig...
  Beste debater 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 19:35:40 #14
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199489195
Blij dat al die op Trumpiaans geschoeide leest voornamelijk rechtse pretpartijen iig d'r buiten blijven. Genoeg geweest dat populistisch gehobby en gecrowdplease. Tijd voor een zakenkabinet van bekwame politici van normaal links tot normaal rechts. Misschien wel het beste wat NL kan overkomen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199489226
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

er is meer dan migratie
Is verder ook niet zo spannend nu. Linksom of rechtsom gaat daar niet veel in veranderen.
  Beste debater 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 19:39:50 #16
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199489247
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:38 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Is verder ook niet zo spannend nu. Linksom of rechtsom gaat daar niet veel in veranderen.
Hopelijk de laatste stuiptrekking van populistisch geblaat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:42:24 #17
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199489286
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:50 schreef Fugue het volgende:
Voor de winter weer gevallen.
In elk geval voor de komende Elfstedentocht.

Vier jaar zullen ze inderdaad niet halen verwacht ik. Ook als ze elkaar niet voortijdig de tent uitvechten komen er nog wel wat parlementaire enquêtes aan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Beste debater 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 19:45:15 #18
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199489324
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:42 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

In elk geval voor de komende Elfstedentocht.

Vier jaar zullen ze inderdaad niet halen verwacht ik. Ook als ze elkaar niet voortijdig de tent uitvechten komen er nog wel wat parlementaire enquêtes aan.
Over de participatiewet? Zou tijd worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:50:16 #19
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199489391
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Over de participatiewet? Zou tijd worden.
Niet dat ik weet. Toeslagenaffaire en Gronings Gas, en er zal er ook nog wel eentje komen naar de corona-aanpak.

De Participatiewet heeft geen PE nodig, maar een grondige herziening van de uitgangspunten. Weer een commissie gaat daar echt niets aan toevoegen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_199489417
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hopelijk de laatste stuiptrekking van populistisch geblaat.
Twijfelachtig.
pi_199489564
Toch wel de ultieme nachtmerrie dit.
pi_199489613
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hopelijk de laatste stuiptrekking van populistisch geblaat.
Dat verdwijnt niet zolang Nederland wordt gerund als wingewest voor het internationale grootkapitaal. Een sociaal-democratisch clubje dat wil ophouden met die identiteitsonzin, die globaliseringsonzin, en die massa-immigratiewaanzin en het is klaar met dat midden dat alleminst gematigd is maar uiterst onredelijke aan een ongekend radicale verandering van Nederland werkt. .
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Beste debater 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 20:04:35 #23
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199489626
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat verdwijnt niet zolang Nederland wordt gerund als wingewest voor het internationale grootkapitaal. Een sociaal-democratisch clubje dat wil ophouden met die identiteitsonzin, die globaliseringsonzin, en die massa-immigratiewaanzin en het is klaar met dat midden dat alleminst gematigd is maar uiterst onredelijke aan een ongekend radicale verandering van Nederland werkt. .
En dat gaan we met de borealen van hyperkapitalisten FvD bewerkstelligen inderdaad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199489769
Fijn, zo'n onderhandelingspartner die het weer via de media speelt. Dat zette ook al zo'n kwaad bloed in het afgelopen kabinet.
pi_199489922
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoe kun je verschillend denken over migratie? Het land is al overvol.
VVD en CDA zijn naar links opgeschoven, anders nog iets?
pi_199490050
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En dat gaan we met de borealen van hyperkapitalisten FvD bewerkstelligen inderdaad.
Wat snap je niet aan "sociaal-democratisch"? Mensen die naar rechts neigen zijn doorgaans erg kortzichtig en snappen niet wat echt belangrijk is. Over gematigd links is een wereld te winnen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199490064
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:06 schreef Pipaja het volgende:

[..]

Het land is er gewoon op vooruit gegaan de laatste jaren, al is er natuurlijk veel misgegaan.
Maar ik ben wel hoopvol als het echt een dun regeerakkoord wordt.
Er op vooruit gegaan?

Woningnood lijkt aardig op die van vlak na de oorlog.
Culturele sector is zo goed als verdwenen.
Veel mensen in de bijstand.
Bijstandontvangers krijgen relatief minder dan ooit.
Studenten met hoogste studieschulden ooit.
Armoe steeds vaker normaal in NL.
Zorgkosten hoger dan ooit.
Gedwongen ZZP'rs die minimumloon niet eens halen.

Maar een deel van Nederland krijgt het steeds rijker. Helaas ten koste van een ander (groter) deel van de bevolking.
  Beste debater 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 20:26:58 #28
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199490073
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:18 schreef Nober het volgende:

[..]

VVD en CDA zijn naar links opgeschoven, anders nog iets?
Moet toch simpel zijn, alles wat migratie is, is links.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199490126
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:26 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Er op vooruit gegaan?

Woningnood lijkt aardig op die van vlak na de oorlog.
Culturele sector is zo goed als verdwenen.
Veel mensen in de bijstand.
Bijstandontvangers krijgen relatief minder dan ooit.
Studenten met hoogste studieschulden ooit.
Armoe steeds vaker normaal in NL.
Zorgkosten hoger dan ooit.
Gedwongen ZZP'rs die minimumloon niet eens halen.

Maar een deel van Nederland krijgt het steeds rijker. Helaas ten koste van een ander (groter) deel van de bevolking.
Dat valt ook nog heel erg tegen. De verdeling deugt van geen kant maar Rutte heeft ook maar een heel bescheiden taartje gebakken om te verdelen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199490296
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:06 schreef Pipaja het volgende:

[..]

Het land is er gewoon op vooruit gegaan de laatste jaren, al is er natuurlijk veel misgegaan.
Maar ik ben wel hoopvol als het echt een dun regeerakkoord wordt.
Er is totaal geen vooruitgang, het voedzame voedsel en drinken is nog steeds niet gratis verkrijgbaar. Dat wordt namelijk nog steeds ruim opgesoupeerd door de rijke boeren. Dat grote probleem is al vele decennia bekend toch was er nooit een regering die deed wat nodig was en nog steeds nodig is.
pi_199490601
Loos GroenLinks en je hebt naar mijn smaak een prima coalitie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199490768
GroenLinks moet je er echt niet bij willen hebben. In Amsterdam hebben ze er ook een zooitje van gemaakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2021 20:56:20 ]
pi_199491088
Tja, dat wordt een ellende dus. Ik bereid mijn told you so's alvast voor. Pvda en groen links... niemand stemt er op maar toch komen ze weer opdraven. Sad
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:05:37 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199491179
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:03 schreef 4moreyears het volgende:
Ik bereid mijn told you so's alvast voor.
Hopelijk doe je dat wat beter dan de vorige.
Huilen dan.
pi_199491256
quote:
Op dinsdag 18 mei 2021 21:05 schreef Isdatzo het volgende:

Hopelijk doe je dat wat beter dan de vorige.
pi_199492580
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:03 schreef 4moreyears het volgende:
Tja, dat wordt een ellende dus. Ik bereid mijn told you so's alvast voor. Pvda en groen links... niemand stemt er op maar toch komen ze weer opdraven. Sad
Biden won. Told you so.
pi_199496617
Ik dacht dat Kaag eerst over de inhoud wou praten. Nu dus weer gewoon oude politiek en trachten de publieke opinie te manipuleren. Heeft ze ook al in de achterkamertjes met de andere 4 door haar gewenste partijen gepraat?
pi_199497227
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:05 schreef Pipaja het volgende:

[..]

Ik denk dat er vooral een woningtekort is.
Dat klopt. Het woningtekort is een van de direct zichtbare gevolgen van de absurde immigratie. Er valt gewoon niet tegen op te bouwen. Een gevolg op de middenlange termijn is de steeds verdere uitholling van onze verzorgings- en welvaartsstaat. De kosten die nodig zijn voor de "opvang" van migranten (huisvesting, onderwijs, uitkering, zorg, etc.) drukken steeds zwaarder op de rijksbegroting. Migranten gaan in economische zin pas wat bijdragen in de tweede, derde of nog verdere generatie. Tegelijkertijd echter blijven er jaarlijks weer tienduizenden nieuwe "eerste generatie" migranten bijkomen. Oftewel: dweilen met de kraan open. Het argument is altijd: we moeten vluchtelingen opvangen, maar hoe lang is dit naïeve standpunt nog houdbaar? Moeten mensen eerst zelf aan de bedelstaf raken, voordat hun ogen worden geopend?
pi_199497348
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:56 schreef Gehrman het volgende:
GroenLinks moet je er echt niet bij willen hebben. In Amsterdam hebben ze er ook een zooitje van gemaakt.
GroenLinks, oftewel de CPN, in de regering past wel in de tijdgeest van het hypercommunisme waar we onder leiding van Brussel naar afglijden.
pi_199497398
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

GroenLinks, oftewel de CPN, in de regering past wel in de tijdgeest van het hypercommunisme waar we onder leiding van Brussel naar afglijden.
Zwakzinnig gelul dit.
pi_199497455
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:04 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Zwakzinnig gelul dit.
Helaas niet. The Great Reset. U bezit niets en bent gelukkig.
  woensdag 19 mei 2021 @ 01:23:04 #42
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199498248
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:53 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Dat klopt. Het woningtekort is een van de direct zichtbare gevolgen van de absurde immigratie.
Het woningtekort is een direct zichtbaar gevolg van het gegeven dat een handjevol Nederlanders, tbv hun eigen persoonlijke financiele gewin, de beschikking hebben over 65% van het Nederlands grondgebied.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199498298
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 01:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Het woningtekort is een direct zichtbaar gevolg van het gegeven dat een handjevol Nederlanders, tbv hun eigen persoonlijke financiele gewin, de beschikking hebben over 65% van het Nederlands grondgebied.
Precies, zoals ik aankondigde: het eigendomsrecht wordt ter discussie gesteld. Zonder eigendommen is er geen handel (= het uitwisselen van eigendommen) mogelijk, de economie wordt langzamerhand afgeschaft. In plaats daarvan worden we allemaal moderne slaven die niets mogen bezitten en alleen werken voor de hypercommunistische superstaat EU.
  woensdag 19 mei 2021 @ 01:42:48 #44
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199498309
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 01:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Precies, zoals ik aankondigde: het eigendomsrecht wordt ter discussie gesteld.
Onzin. Gewoon landbouwgrond opkopen voor een habbekrats en dan vervolgens als bouwgrond aanwijzen. Het is natuurlijk bullshit dat een bedrijfstak, die hoofdzakelijk bestaat voor eigen financieel gewin door export, zo'n belachelijke claim op het Nederlands grondgebied heeft.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199498319
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 01:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Onzin. Gewoon landbouwgrond opkopen voor een habbekrats en dan vervolgens als bouwgrond aanwijzen. Het is natuurlijk bullshit dat een bedrijfstak, die hoofdzakelijk bestaat voor eigen financieel gewin door export, zo'n belachelijke claim op het Nederlands grondgebied heeft.
Mogen mensen in Nederland volgens jou geen grond meer bezitten?
  woensdag 19 mei 2021 @ 01:47:12 #46
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199498325
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 01:45 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Mogen mensen in Nederland volgens jou geen grond meer bezitten?
Jij wilde toch iets aan doen aan het woning tekort? We hebben excessief veel landbouwgrond in Nederland. 1+1 =....

En ook nog eens win-win voor het milieu.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199498364
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 01:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Jij wilde toch iets aan doen aan het woning tekort? We hebben excessief veel landbouwgrond in Nederland. 1+1 =....

En ook nog eens win-win voor het milieu.
Die landbouwgrond is eigendom van iemand. Het eigendomsrecht is een van de belangrijkste pijlers waarop onze maatschappij al eeuwen is gebouwd.

Dat houdt ook in dat die eigenaar zelf mag bepalen wat hij met die grond doet. Spruiten telen, koeien laten grazen, of wat dan ook.

En dan kom jij, Captain Jack Sparrow, hem vertellen dat hij op zijn eigen grond geen spruiten meer mag telen. Op die grond moeten, vind jij, namelijk huizen worden gebouwd waarin dan mensen uit Eritrea of Somalië kunnen wonen.

Terwijl in Eritrea en Somalië nog een overvloed is aan beschikbare grond is om naar wens spruiten te telen of huizen te bouwen. Maar nee, dat moet volgens jou hier gebeuren, op het kleine lapje grond in Europa dat we Nederland hebben genoemd.

Waarom, in vredesnaam?
pi_199498367
Er is ook geen andere optie (behalve eventueel met de PVV). Voor een andere vorm heb je teveel partijen nodig en daarnaast zijn zeker op rechts de meeste partijen (JA21, FvD, afsplitsing Van Haga) niet stabiel genoeg.
  woensdag 19 mei 2021 @ 02:01:53 #49
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199498376
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 01:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Waarom, in vredesnaam?
Omdat we niet zoveel boeren nodig hebben. En wel woningen. Voor Nederlanders. Voor kinderen van Nederlandse ouders die nu al 10 jaar op een wachtlijst moeten staan. Of die, zelfs met 2 inkomens, geen huis kunnen kopen. Jouw 'issues' met vluchtelingen zijn totaal irrelevant in deze.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199498486
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:42 schreef Pipaja het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)er-een-coalitie.html
[..]

[ twitter ]

VVD, CDA, D66, GL en PVDA.. Chapeau als het ze lukt voor de zomer, maar ik vind dit eigenlijk helemaal geen goede match _O-
Geen goede match? Al deze lijsttrekkers zitten bij het WEF, ze steunen állemaal dezelfde dubbele agenda. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')