abonnement Unibet Coolblue
pi_199487920
quote:
De 27-jarige Ayla Mintjes is het slachtoffer van de schietpartij van afgelopen zondag in de Maassluisstraat. Haar dood zorgt voor veel verdriet bij nabestaanden. "Mijn hart is in duizend stukjes gebroken en echt beseffen doe ik nog niet", schrijft iemand op Instagram.

Het Parool meldde eerder vandaag dat Ayla Mintjes het slachtoffer was van de schietpartij in de Maassluisstraat. Ze werd in haar auto beschoten door twee schutters. De bijrijder bleef ongedeerd. Mintjes wist het ziekenhuis te halen, maar overleed daar gisteren aan haar verwondingen. Mintjes werkte in een zonnestudio in Diemen. Ook zou ze haar eigen bedrijf opstarten, waar ze zich zou wijden aan het verzorgen van wenkbrauwen.

Een vriendin schrijft dat ze Ayla zal missen. "Nooit meer samen facetimen, nooit meer samen redbull en een peukie, nooit meer samen een theetje", aldus de vriendin op Instagram.

Volgens Het Parool hadden de schutters het vermoedelijk voorzien op haar vriend Anis B. Hij was lange tijd in beeld bij de opsporingsdiensten vanwege een verscheidenheid aan misdrijven, ook samen met beruchte Amsterdamse criminelen.

Verdachte aangehouden
Twee mannen beschoten zondagavond de auto van Ayla Mintjes rond 19.45 uur. De twee schutters stapten na de schietpartij in een bestelauto, die werd bestuurd door een derde verdachte. Kort na het incident werd een bestelauto uitgebrand aangetroffen in de August Vermeylenstraat. De politie onderzoekt nog of het om de vluchtauto gaat. Inmiddels is een 20-jarige verdachte aangehouden.
https://www.at5.nl/artike(...)al-je-nooit-vergeten

Omgaan met bad boys en dan dood eindigen, dit had je van mijlenver kunnen zien aankomen, maar ja, mensen die de waarheid vertellen zijn dan ook misogyne incels. :7
  dinsdag 18 mei 2021 @ 18:20:07 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_199487936
Die vriendin had wel wat mooiers kunnen verzinnen. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_199488022
Het is uiteraard toch sneu als iemand zo overlijdt. Zal me ook niks verbazen als het gewoon niet een al te intelligente vrouw is die makkelijk wordt geïmponeerd door dure auto's en veel geld maar niet in staat is de risico's van die levensstijl te overzien.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199488037
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
Die vriendin had wel wat mooiers kunnen verzinnen. :')
Ja, fijn tokkie tekst. Past wel verder bij het mocro maffia gehalte van deze schietpartij.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 18:29:32 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199488058
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
Die vriendin had wel wat mooiers kunnen verzinnen. :')
Geeft al aan wat voor volk het is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199488064
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zal me ook niks verbazen als het gewoon niet een al te intelligente vrouw is die makkelijk wordt geïmponeerd door dure auto's en veel geld maar niet in staat is de risico's van die levensstijl te overzien.
De foto bij het artikel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 18 mei 2021 @ 18:30:06 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_199488072
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ja, fijn tokkie tekst. Past wel verder bij het mocro maffia gehalte van deze schietpartij.
Tokkie zijn kan je met elke nationaliteit.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_199488095
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De foto bij het artikel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag op uiterlijk niet oordelen maar het is inderdaad het type vrouw dat je verwacht.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199488125
Doelwit was haar vriend?

Je ziet toch wel wie de bestuurder is toch..
  dinsdag 18 mei 2021 @ 18:35:38 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199488141
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De foto bij het artikel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zie je dat de mocro-maffia totaal geen normen en waarden heeft.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199488152
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je mag op uiterlijk niet oordelen maar het is inderdaad het type vrouw dat je verwacht.
Ja plus zonnestudio, mercedes amg, appartement in Amsterdam, criminele vriend.
Het is natuurlijk hoe dan ook triest maar ook wel echt een risico van het gaan met zo'n fout figuur.
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 18:40:44 #12
138438 crew  Pizzakoppo
pi_199488229
Anus B. Klinkt als een foute rapnaam
pi_199488253
Tsja leven als gangsterliefje brengt risico's met zich mee.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_199488275
Haha jezus TS, zit het diep? :')
  dinsdag 18 mei 2021 @ 18:43:27 #15
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_199488278
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Geeft al aan wat voor volk het is.
Neemt niet weg dat het triest is, maar inderdaad.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_199488308
Tering die reacties hier.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 18:46:40 #17
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_199488333
Uhm, zomaar doodgeschoten dus?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_199488425
Nouja... wat moet je er van vinden. Triest dat een onschuldig mensenleven om zeep is geholpen. Van de andere kant wist ze toen ze met die gast ging wiepen wat de consequenties konden zijn. Is ook een bepaald slag vrouwen wat op dat soort types valt hé :') Dit was ook weer zo'n duckface type wat zich schijnbaar te goed voelde voor de provincie Groningen. Om vervolgens aan te pappen met een werkloze gast die zich een AMG kom veroorloven. Tsja.
U MAD?
pi_199488444
Maar is Anus B. nu ook doodgeschoten of niet?
pi_199488572
Helemaal vanuit het Friese Oldemarkt uiteindelijk in A'dam terecht gekomen.

Zo zie je maar weer je kan alles bereiken.
pi_199488645
Die vrouw is geen crimineel huh. Vallen op bad guys is nog steeds geen misdrijf. Ze is hier gewoon slachtoffer. Je hoeft iemand niet zo af te kraken omdat ze naïef was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199489089
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Die vrouw is geen crimineel huh. Vallen op bad guys is nog steeds geen misdrijf. Ze is hier gewoon slachtoffer. Je hoeft iemand niet zo af te kraken omdat ze naïef was.
Ze maakte gebruik van de omgeving... Telt ook niet natuurlijk.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:33:27 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199489154
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Die vrouw is geen crimineel huh. Vallen op bad guys is nog steeds geen misdrijf. Ze is hier gewoon slachtoffer. Je hoeft iemand niet zo af te kraken omdat ze naïef was.
Formeel niet. Maar profiteerde wel van zijn criminele activiteiten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199489185
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Die vrouw is geen crimineel huh. Vallen op bad guys is nog steeds geen misdrijf. Ze is hier gewoon slachtoffer. Je hoeft iemand niet zo af te kraken omdat ze naïef was.
Nou, of ze naïef was valt nog maar te bezien. Ze plukte schijnbaar wel de financiële vruchten haar vriends activiteiten. Dan kun je hoe naïef ook,niet volhouden dat je van niets wist dus kun je denk ik ook niet zeggen dat je niets verwijten valt. Iedereen die wordt vermoord is een slachtoffer maar naïef en onschuldig zijn ze lang niet allemaal.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199489261
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:52 schreef de_boswachter het volgende:
Nouja... wat moet je er van vinden. Triest dat een onschuldig mensenleven om zeep is geholpen. Van de andere kant wist ze toen ze met die gast ging wiepen wat de consequenties konden zijn. Is ook een bepaald slag vrouwen wat op dat soort types valt hé :') Dit was ook weer zo'n duckface type wat zich schijnbaar te goed voelde voor de provincie Groningen. Om vervolgens aan te pappen met een werkloze gast die zich een AMG kom veroorloven. Tsja.
Die AMG heeft 'ie zich vast en zeker bij mekaar gerapt. :{w
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:44:59 #26
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_199489319
Gelukkig is victim blaming nog steeds alive and kicking.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_199489525
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gelukkig is victim blaming nog steeds alive and kicking.
Een toevallige voorbijganger, die in een kogelregen dodelijk getroffen wordt, zou een "victim" zijn. Een vrouw die een relatie aanknoopt met een bekende crimineel, die in een breed in de landelijke media uitgemeten bendeoorlog verwikkeld is, zie ik eerlijk gezegd toch iets minder als een "onschuldig slachtoffer".

Het is een volwassen vrouw die op enig moment een keuze gemaakt heeft en daar nu de fatale gevolgen van ondervonden heeft.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:05:45 #28
117098 Hathor
Effe niet
pi_199489655
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:34 schreef Enawh het volgende:
Doelwit was haar vriend?

Je ziet toch wel wie de bestuurder is toch..
Ik denk niet dat hier sprake is van een vergismoord, ze pakken gewoon zijn vriendin eerst, gaat een redelijk krachtig signaal van uit. Paar jaar geleden is precies hetzelfde gebeurt met de Braziliaanse vriendin van een van dat soort gasten, gewoon afgeschoten terwijl ze iets uit haar kofferbak stond te pakken recht voor haar huis. Als ze je niet snel genoeg kunnen vinden, pakken ze eerst gewoon je vriendin, je broer, of iemand anders die dicht bij je staat. Dat wereldje is tot op het bot verrot.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199489745
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hier sprake is van een vergismoord, ze pakken gewoon zijn vriendin eerst, gaat een redelijk krachtig signaal van uit. Paar jaar geleden is precies hetzelfde gebeurt met de Braziliaanse vriendin van een van dat soort gasten, gewoon afgeschoten terwijl ze iets uit haar kofferbak stond te pakken recht voor haar huis. Als ze je niet snel genoeg kunnen vinden, pakken ze eerst gewoon je vriendin, je broer, of iemand anders die dicht bij je staat. Dat wereldje is tot op het bot verrot.
Dat zat anders in elkaar. Dat was de vriendin van "Ziggy" en zij zou iemand hebben getipt dat er een liquidatie werd voorbereid op hem. Daarmee was ze zelf dus partij geworden in de oorlog. Plus dat haar vriend Ziggy zelf al enige tijd vermist, en vermoedelijk dood was.

Meen ik mij te herinneren.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:12:03 #30
117098 Hathor
Effe niet
pi_199489803
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat zat anders in elkaar. Dat was de vriendin van "Ziggy" en zij zou iemand hebben getipt dat er een liquidatie werd voorbereid op hem. Daarmee was ze zelf dus partij geworden in de oorlog. Plus dat haar vriend Ziggy zelf al enige tijd vermist, en vermoedelijk dood was.

Meen ik mij te herinneren.
Ik wil dus alleen maar zeggen dat ze er hun hand niet voor omdraaien om eerst iemand te pakken die dicht bij je staat. Neem nou die Nabil B. die nu kroongetuige is en dus constant bewaakt word, geen probleem, dan pakken ze toch eerst zijn broer. Even een boodschap doorgeven.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199489868
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:00 schreef Nober het volgende:
Helemaal vanuit het Friese Oldemarkt uiteindelijk in A'dam terecht gekomen.

Zo zie je maar weer je kan alles bereiken.
En bevestigde onmiddellijk het beeld dat men in Fryslan heeft van Amsterdam; levensgevaarlijk!
pi_199489959
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:58 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Een toevallige voorbijganger, die in een kogelregen dodelijk getroffen wordt, zou een "victim" zijn. Een vrouw die een relatie aanknoopt met een bekende crimineel, die in een breed in de landelijke media uitgemeten bendeoorlog verwikkeld is, zie ik eerlijk gezegd toch iets minder als een "onschuldig slachtoffer".

Het is een volwassen vrouw die op enig moment een keuze gemaakt heeft en daar nu de fatale gevolgen van ondervonden heeft.
En als je je inlaat met dit soort figuren, dan profiteer je ook van die levensstijl. Dure vakanties, kleding, sieraden. Mooie auto’s. Niet hoeven werken voor je geld. Alles komt makkelijk aanwaaien dan, en uiteraard geen vragen stellen.

Is natuurlijk nog steeds een triest verhaal verder.
pi_199490231
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hier sprake is van een vergismoord, ze pakken gewoon zijn vriendin eerst, gaat een redelijk krachtig signaal van uit. Paar jaar geleden is precies hetzelfde gebeurt met de Braziliaanse vriendin van een van dat soort gasten, gewoon afgeschoten terwijl ze iets uit haar kofferbak stond te pakken recht voor haar huis. Als ze je niet snel genoeg kunnen vinden, pakken ze eerst gewoon je vriendin, je broer, of iemand anders die dicht bij je staat. Dat wereldje is tot op het bot verrot.
Nee dat was gewoon een doelwit nadat ze dr vriend al hadden gepakt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_199490275
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:21 schreef alopio het volgende:

[..]

En als je je inlaat met dit soort figuren, dan profiteer je ook van die levensstijl. Dure vakanties, kleding, sieraden. Mooie auto’s. Niet hoeven werken voor je geld. Alles komt makkelijk aanwaaien dan, en uiteraard geen vragen stellen.

Is natuurlijk nog steeds een triest verhaal verder.
Je moet eens kijken hoeveel van die vriendinnen een zonnestudio oid hebben. Gewoon witwassen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_199490463
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:36 schreef marsan het volgende:

[..]

Je moet eens kijken hoeveel van die vriendinnen een zonnestudio oid hebben. Gewoon witwassen.
Dit.

Alsnog verdient ze het niet geliquideerd te worden. Maar onschuldig… daar mag je wel vraagtekens bij zetten.
Whatever...
pi_199491031
Iemand die bewust een relatie aangaat met een (zware) crimineel en daar lekker de vruchten van plukt, is net zo verrot van binnen. Te vergelijken met iemand die een zwaar misdrijf ziet gebeuren, en vervolgens niets doet, zelfs niet 112 bellen of hulpverlening verrichten wanneer de dader er vandoor is.

De daad is walgelijk, ongetwijfeld en ik zou het haar ook niet toewensen, maar tegelijkertijd lig ik niet wakker van haar dood.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:37:04 #38
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_199492523
quote:
Mintjes werkte in een zonnestudio in Diemen. Ook zou ze haar eigen bedrijf opstarten, waar ze zich zou wijden aan het verzorgen van wenkbrauwen.
Goh, een zonnestudio en een bedrijfje in de wenkbrauwverzorging. Beide zijn bedrijfstakken waar veel contant geld in om gaat: ideaal voor het witwassen van crimineel geld.

Maar ze zal ongetwijfeld gewoon naïef geweest zijn en niets af hebben geweten van de criminele bezigheden van haar vriend.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_199492804
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:34 schreef Enawh het volgende:
Doelwit was haar vriend?

Je ziet toch wel wie de bestuurder is toch..
Ik heb wel eens zo'n filmpje gezien, volgens mij bij de Telegraaf, waarbij ze iemand zonder ervaring met een automatisch wapen lieten schieten. Puur geluk wat je raakt en wat niet. Dat is geen precisiewapen.
pi_199493583
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Die vrouw is geen crimineel huh. Vallen op bad guys is nog steeds geen misdrijf. Ze is hier gewoon slachtoffer. Je hoeft iemand niet zo af te kraken omdat ze naïef was.
Nee ze is geen crimineel maar ze vond het wel bijzonder interessant om de vriendin van ene te zijn. Lekker paraderen met dure kleding en spullen, gekocht van drugsgeld. Zoiets is niet naief, maar gewoon pure dommigheid. Als je er wat van zou zeggen dan zou zo iemand met het argument komen: ' jij gunt me niks'. Dat niveau zeg maar.

Maar awel. RIP. Vrouwen zoals het slachtoffer lopen er nog genoeg rond in dit land. Het is wachten op de volgende...
U MAD?
pi_199493703
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:37 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Goh, een zonnestudio en een bedrijfje in de wenkbrauwverzorging. Beide zijn bedrijfstakken waar veel contant geld in om gaat: ideaal voor het witwassen van crimineel geld.

Maar ze zal ongetwijfeld gewoon naïef geweest zijn en niets af hebben geweten van de criminele bezigheden van haar vriend.
Precies dat dacht ik dus ook al :D Zijn DE zaken om geld wit te wassen en waar de focus van de politie ligt. Om een zaak te openen moet je ook over heel wat spaargeld beschikken lijkt me. Nou ken ik haar bankrekening niet, maar het is geen rare gedachte om te denken dat vriendje lief nog wel wat stapeltjes had liggen. Toch?
U MAD?
pi_199498821
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:00 schreef Nober het volgende:
Helemaal vanuit het Friese Oldemarkt uiteindelijk in A'dam terecht gekomen.

Zo zie je maar weer je kan alles bereiken.
Oldemarkt ligt in Overijssel.
Ligt echt precies op de grens met Fryslân.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_199499679
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 07:29 schreef CoExist het volgende:

[..]

Oldemarkt ligt in Overijssel.
Ligt echt precies op de grens met Fryslân.
Ik trap in de fakenews van AD.

twitter
pi_199499736
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gelukkig is victim blaming nog steeds alive and kicking.
Sommige victims hebben wat meer invloed op hun victim status dan anderen.
pi_199501402
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gelukkig is victim blaming nog steeds alive and kicking.
Nee, als je bepaalde keuzes maakt in het leven dan is de kans dat je overlijdt groter. Beklim je de de Mount Everest dan is de kans dat je overlijdt groter dan wanneer je op bed blijft liggen. Dat is geen victumblaming maar een feitelijke constatering en deze mevrouw heeft bepaalde keuzes gemaakt.
pi_199501412
Yolo!

Gelukkig hebben we haar Instagram nog.
pi_199502613
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:00 schreef Nober het volgende:
Helemaal vanuit het Friese Oldemarkt uiteindelijk in A'dam terecht gekomen.

Zo zie je maar weer je kan alles bereiken.
.... met een NS flex abonnement
pi_199502653
Je zou maar eens anus b heten...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199502817
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Anus B. Klinkt als een foute rapnaam
Is dat niet de broer van Henk Bleker?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 19 mei 2021 @ 12:51:36 #50
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_199502832
Tsja jammer voor haar maar risico van het vak.

Zijn zat normale mannen maar ja die zijn niet spannend genoeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')