Dus een Netflix constructie. Zijn we live timing nog steeds kwijt, maar goed genoeg.quote:‘Streaming first’ en ‘Streaming only’ zijn de motto’s
NENT gaat de komende periode in gesprek met Nederlandse kabelaanbieders om te zien wat de mogelijkheden zijn om Viaplay ook via de televisie te bekijken
F1tv gaat qua prijs zeker weten omhoog. Anders gaat NENT te weinig klanten binnen hangelenquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga een officiële voorspelling doen over het tarief waarvoor je F1 kan gaan kijken:
25 euro per maand.
Fijn dat F1TV beschikbaar blijft, al kijk ik liever gewoon de voorbeschouwing met Robert D, en consorten. Ondanks dat ene Ronald M. soms aanschuift. (Maar dat zou ik dan kunnen slippen)
Voor Liberty juist aantrekkelijk om de prijs laag te houden en dus iedereen naar F1tv te krijgen tochquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
F1tv gaat qua prijs zeker weten omhoog. Anders gaat NENT te weinig klanten binnen hangelen
Als F1tv ook qua prijs omhoog gaat wat ik toch wel onderdeel van de deal verwacht…dan hebben ze best kans van slagenquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me wel af wat voor spul die gasten van NENT snuiven. 33 miljoen voor een Nederlandse markt, F1 helemaal van tv halen, streaming dienst nummer zoveel uitbrengen in een al verzadigde markt en dan ook nog directe concurrentie van F1TV.
Hoe gaat dit ooit werken
ik durf je op een blaadje te geven dat dat volgend seizoen een stuk minder is. En dan heb ik het niet over 1 of 2 procent.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:13 schreef Newone82 het volgende:
Kijken gemiddeld 1 miljoen mensen per race. Dat is kassa.
Ja, nu kijken 1 miljoen mensen. Dat zijn er geen 1 miljoen meer volgend jaar. In Duitsland is er nog maar 200.000 over van elke miljoen kijkers.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:13 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Als F1tv ook qua prijs omhoog gaat wat ik toch wel onderdeel van de deal verwacht…dan hebben ze best kans van slagen
Kijken gemiddeld 1 miljoen mensen per race. Dat is kassa.
Mwah. Zolang Max voor het WK blijft strijden willen veel mensen er echt wel goed voor betalenquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, nu kijken 1 miljoen mensen. Dat zijn er geen 1 miljoen meer volgend jaar. In Duitsland is er nog maar 200.000 over van elke miljoen kijkers.
Veel, zeker geen miljoen. Durf te wedden dat het volgend jaar minstens met de helft daalt, en dat is een zeer veilige voorspelling.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:17 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mwah. Zolang Max voor het WK blijft strijden willen veel mensen er echt wel goed voor betalen
Zouden ze dan net als Netflix en Disney+ rond de 10 euro per maand gaan zitten?quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:19 schreef Newone82 het volgende:
Pay artikel Telegraaf genot over nieuwe deal
Mwah. Geef mij maar Robert Doornbos als hoofd commentator of ander nieuw bloed. Geen van Dam.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:40 schreef Nattekat het volgende:
Geen Olav zou wel uitermate teleurstellend zijn.
Olav en jack of niks tegen die finnenquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:40 schreef Nattekat het volgende:
Geen Olav zou wel uitermate teleurstellend zijn.
De vraag is of mensen dat geld er voor over hebben om het betaald live te willen kijken op tv of dat ze ook tevreden zijn met een gratis samenvatting of een (illegale) stream.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:17 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mwah. Zolang Max voor het WK blijft strijden willen veel mensen er echt wel goed voor betalen
Dan maken ze zich wel echt bijzonder impopulair onder sportkijkend Nederland.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:51 schreef Netsplitter het volgende:
Ze willen nu ook het Nederlandse voetbal gaan overnemen van ESPN:
https://www.nu.nl/media/6(...)-voetbalrechten.html
Mocht dat zo zijn, dan verkijken ze zich denk ik op de Nederlandse markt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht een prijs van ¤ 20 tot ¤ 30 per maand voor alleen Formule 1.
In dat geval is er voor elk raceweekend op reddit motorsportstreams een lijst met illegale streams.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn, dan verkijken ze zich denk ik op de Nederlandse markt.
Of hebben zich rijk gerekend aan de kijkcijfers van nu, die vooral worden opgeschroefd door combi deals en "gratis" bij het abbonement.
Lijkt me heel sterk. In Zweden betaal je voor hun sportkanaal 13 euro pm omgerekend en daar krijg je heel wat sporten bij.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht een prijs van ¤ 20 tot ¤ 30 per maand voor alleen Formule 1.
Vind ik toch te duur worden in dat geval, dan liever F1 tv.
Al heb ik er best wat voor over om die irritante tandarts niet meer te hoeven aanhoren.
Een gozer van NENT heeft tussen de 10 en 15 euro laten vallen in een interview.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:54 schreef Dazalbest het volgende:
Tussen de 10 en 15 zou voor mij echt de Max zijn en dan ook afhankelijk van wat je er voor krijgt.
Maar als Lewis weer voorop blijft fietsen haak ik ook sneller af en ook bij Mol, Plooij en Kamphues.
Hopelijk blijft F1TV in de huidige vorm en niet te duur.
Max 15 vind ik acceptabel.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Een gozer van NENT heeft tussen de 10 en 15 euro laten vallen in een interview.
Edit:
Link naar interview:
https://www.formule1.nl/n(...)leen-max-verstappen/
Zoals ik dit nu lees heb ik er wel vertrouwen in dat ze een goed product willen neerzetten.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Een gozer van NENT heeft tussen de 10 en 15 euro laten vallen in een interview.
Edit:
Link naar interview:
https://www.formule1.nl/n(...)leen-max-verstappen/
Dit. Het is mij momenteel nog geen euro waard. Er zit geen enkele spanning meer op de F1. Het is een onherkenbare sport geworden. Het is succesvol getransformeerd in een Amerikaanse sport. Je mist niets als je in de tussentijd wat te vreten gaat halen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:54 schreef Dazalbest het volgende:
Tussen de 10 en 15 zou voor mij echt de Max zijn en dan ook afhankelijk van wat je er voor krijgt.
Maar als Lewis weer voorop blijft fietsen haak ik ook sneller af en ook bij Mol, Plooij en Kamphues.
Hopelijk blijft F1TV in de huidige vorm en niet te duur.
En de "tussentijd" is van rondje 2 tot de pitstops (van de top 2) en dan tot de finish.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit. Het is mij momenteel nog geen euro waard. Er zit geen enkele spanning meer op de F1. Het is een onherkenbare sport geworden. Het is succesvol getransformeerd in een Amerikaanse sport. Je mist niets als je in de tussentijd wat te vreten gaat halen.
Sport1 kon ook zo leuk lullen over een product. Uiteindelijk is het pas na de overname door Ziggo echt goed van de grond gekomen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:02 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Zoals ik dit nu lees heb ik er wel vertrouwen in dat ze een goed product willen neerzetten.
Verwacht ook dat Mol en Plooij een stuk minder kunnen eisen met hun houding het alleenrecht op alles te hebben. Mochten ze dat toch proberen vallen ze daar toch wel door de mand, lijkt me.
Wellicht dat er ook dus meer commentatoren komen ongeacht of Mol erbij zit.
Maar goed geen idee verder, we moeten het afwachten en maar zien.
Zoals al eerder gezegd is het dit seizoen spannender dan ooit in het hybride tijdperk (met uitzondering van misschien 2016, maar toen was het alleen Mercedes en nu ook RBR die meestrijdt om de titel).quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit. Het is mij momenteel nog geen euro waard. Er zit geen enkele spanning meer op de F1. Het is een onherkenbare sport geworden. Het is succesvol getransformeerd in een Amerikaanse sport. Je mist niets als je in de tussentijd wat te vreten gaat halen.
Toch is het wel zo dat het programma dat Ziggo zelf maakt nou niet echt van hoog niveau is, dus daar is zeker ruimte voor verbetering.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sport1 kon ook zo leuk lullen over een product. Uiteindelijk is het pas na de overname door Ziggo echt goed van de grond gekomen.
In 2017 en 2018 was er ook een titelstrijd gaande.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd is het dit seizoen spannender dan ooit in het hybride tijdperk (met uitzondering van misschien 2016, maar toen was het alleen Mercedes en nu ook RBR die meestrijdt om de titel).
2018 was na de zomer gewoon weer als vanouds.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In 2017 en 2018 was er ook een titelstrijd gaande.
Sommige mensen hier hebben na 4 races al de handdoek in de ring gegooidquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2018 was na de zomer gewoon weer als vanouds.
Totdat Vettel het in beide seizoenen zelf verprutste, ja. In 2017 vanaf Singapore en 2018 na de regenrace in Duitsland.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In 2017 en 2018 was er ook een titelstrijd gaande.
Dat heeft Verstappen ook wel in zich. Maar we gaan het zien, hoop op het spannendste.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Totdat Vettel het in beide seizoenen zelf verprutste, ja. In 2017 vanaf Singapore en 2018 na de regenrace in Duitsland.
Mercedes was in beide seizoenen gewoon de betere in de tweede seizoenshelft. Ferrari was snel op de rechte einden en snelle bochten, en daarmee scoor je heel goed in Europa. En waarom gaat het nu hierover in een topic over uitzendrechtenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Totdat Vettel het in beide seizoenen zelf verprutste, ja. In 2017 vanaf Singapore en 2018 na de regenrace in Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |