Die had ik ook!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:48 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEKEN![]()
maar hij was zo lekker
Als niet te ver is zou ik eerste optie kiezenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:26 schreef junkiesietze het volgende:
Net eindelijk een slowcooker besteld
maar vanavond burgerking of mcdonalds
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:26 schreef junkiesietze het volgende:
Net eindelijk een slowcooker besteld
maar vanavond burgerking of mcdonalds
Ik zit me al ong een jaar voor te stellen hoe ik spareribs wil maken in zo'n dingquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:13 schreef Rodgrod het volgende:
Al wat recepten in gedachten die je wil klaarmaken erin?
CUL / Slowcooker recepten deel 6: Waar men geduldig moet zijn....quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:50 schreef junkiesietze het volgende:
Ik zit me al ong een jaar voor te stellen hoe ik spareribs wil maken in zo'n ding
als iemand recepten heeft die bewezen goddelijk zijn, kom maar door
Dit zit in de box:quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:26 schreef golfer het volgende:
Ik laat voor vanavond en morgen allerlei vissigs bezorgen van Simonis uit Rotterdam.
Dat klinkt goed zeg, smakelijk alvast!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit zit in de box:
Catch soep, onze vissoep met lekker veel vis er in!
Alaska kingcrab, geserveerd met wakame, komkommer en de licht pikante catch dressing.
Tonijn tataki, licht geschroeide tonijn filet, geserveerd met een Japanese sesamsaus.
Wagyu carpaccio, geserveerd met truffel mayonaise, rucola en parmezaanse kaas.
Lobster ravioli, geserveerd met een kreeften beurre blanc en stukjes kreeft.
Coquille, geserveerd in de schelp met asperge en een licht pikante miso saus.
Tarbotfilet, gegrild, geserveerd met bospaddestoelen en een truffeljus.
Dat is ook heel lekker.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:38 schreef Kanaroe het volgende:
Hier ook iets vissigs gegeten, een simpel lekkerbekkie van kabeljauw
Ben benieuwd naar de review er van.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit zit in de box:
Alaska kingcrab, geserveerd met wakame, komkommer en de licht pikante catch dressing.
Tonijn tataki, licht geschroeide tonijn filet, geserveerd met een Japanese sesamsaus.
Klinkt goed! Alleen zit Simonis in Den Haag...Schmidt zit in Rotterdamquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit zit in de box:
Klinkt lekker en allemaal lichte gefechtjesquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit zit in de box:
Lejker veel sushi voor jezelfquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:01 schreef anndb het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de review er van.
Hier sushi besteld voor vanavond en een curry voor de vrouw (die had geen zin in sushi)
[Curry] Himalayan red curry
1 [Sushi menu's] Maki lovers (24st)
1 [Nigiri] Nigiri japanse omelet (4st)
1 [Nigiri] Nigiri paling (4st) (4st)
1 [Nigiri] Nigiri tonijn (4st)
1 [In/out roll] In/out roll spicy tonijn (8st)
Ik schrijf er geen review van dit keer, maar alles wat ik tot nu toe ervan geproefd heb was heel erg lekker.quote:
Oh lekker!quote:Op zondag 23 mei 2021 14:18 schreef Rodgrod het volgende:
4 scallion pancakes gemaakt, 3 ingevroren 1 zojuist uitgeprobeerd, smaakt naar meer![]()
Bakje havermoutpap, pruim en nu koffie.
Lekker zeg! Ziet er goed uitquote:Op maandag 24 mei 2021 19:03 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het boek chateukoken van Ilja Gort.
Volgens mij lijken ze! Smaakte voortreffelijk ook.
Haha toch grappig hoe het zo kan verschillen. Ik word chagrijnig omdat ik extreme zie maar het totaal niks niet pittig isquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:40 schreef Moass het volgende:
Pringles flaming hot chili cheese. Niet verwacht maar het doet zijn naam eer aan![]()
quote:
Lekker, erwtensoep! Tis er weer voorquote:Op woensdag 26 mei 2021 15:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Tussen de middag, garnalenkroket en een broodje haring.
Nu in de maak: snert
Oh jammie, samosa'squote:Op woensdag 26 mei 2021 15:29 schreef Prego het volgende:
[..]![]()
Ik had zelfgemaakte eiersalade met Espelette peper op brood.
Vanavond babi ketjap met rijst, zoet zure komkommersalade en groente samoussas.
Salade:quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:12 schreef golfer het volgende:
Zelfgemaakte romige aspergesoep met ciabattabrood en daarna een salade van botersla, gegrilde asperges, gegrilde courgette, gegrilde feta en bacon, appel, tomaatjes uit de oven, beenham en walnoten.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh jammie, samosa's
Wat is Espelette voor een peper?
quote:
Gisteren was het internationale hamburgerdagquote:
Jaquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren was het internationale hamburgerdag![]()
Vond ik vroeger lekker, samen met burritos.quote:Op zondag 30 mei 2021 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
beef shanghai van ]knorr.... duss..................
Samequote:
Nee joh, 23 graden is niet te heetquote:Op maandag 31 mei 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koude groene thee met cranberry, voor warme thee is het echt te warm
Lekker zeg voor een zomerse dag!quote:Op maandag 31 mei 2021 15:20 schreef Kanaroe het volgende:
Straks koude 'visschotel', schotse gerookte zalm, hollandse garnalen, gerookte forelfilet met rauwe venkel, radijsjes, wat aardappelsalade en stokbrood. Met een lekker mierikswortelspreadje
Ik zit hier achter glas en ik heb het persoonlijk al snel warmquote:Op maandag 31 mei 2021 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee joh, 23 graden is niet te heet
Ah ja achter glas kan het behoorlijk broeien.quote:Op maandag 31 mei 2021 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit hier achter glas en ik heb het persoonlijk al snel warm
Varkensvlees met een krokante huid, Dijon mosterdquote:Op dinsdag 1 juni 2021 00:43 schreef klappernootopreis het volgende:
Vanavond pork met crackling skin gehad met zoete aardappeltjes, knoflook wortelen en broccoli. Ingesmeerd met een mengsel van dion mosterd en honing. Goudbruin gebraden 2 uur op 150 graden in de oven. Het was boterzacht, en het toetje aardbeien met slagroom was een waardige afsluiter.
Ow, klodder, dat zal pijn doen..quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Ontbijt: thee, 2 maiswafels met boeren metworst en een schaaltje magere yoghurt met cruesli chocolade.
Lunch: boterham met zalmsalade, ei en komkommer, boterham filet americain, ei en komkommer.
Nu: wortel, komkommer met dipsausje van halfvolle mayo, sriracha, kerriepoeder en een spa appel aangelengd met spa rood
[ link | afbeelding ]
Ik moet 5 tot 7 kilo afvallen![]()
Vandaar de appeldrink aangelengd en de mayo halfvol en verder geen koekjes, chocolade of snoep
Ik lees nu pas onder de foto ...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Ontbijt: thee, 2 maiswafels met boeren metworst en een schaaltje magere yoghurt met cruesli chocolade.
Lunch: boterham met zalmsalade, ei en komkommer, boterham filet americain, ei en komkommer.
Nu: wortel, komkommer met dipsausje van halfvolle mayo, sriracha, kerriepoeder en een spa appel aangelengd met spa rood
[ link | afbeelding ]
Vandaar de appeldrink aangelengd en de mayo halfvol en verder geen koekjes, chocolade of snoep
Succes met het afval-gebeuren!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ehhh. Gemarineerde (ketjap, en dingen) pulled chicken en salade.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat ziet er smakelijk uit! Wat ligt er op het broodje?
Ah, lekker. Hoop dat het net zo goed gesmaakt heeft als het eruit zag!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ehhh. Gemarineerde (ketjap, en dingen) pulled chicken en salade.
Wist niet dat jij moest afvallenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Luxequote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:33 schreef golfer het volgende:
Vanavond in Veere gegeten bij Bistro Fine.
Rauwe langoustines, kreeftenbisque, gegrilde langoustines en een halve Oosterscheldekreeft.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, weer wat anders voor B. haar verjaardag dan kip, patat en appelmoes.quote:
Ik maak als ik jumbogarnalen als snack op tafel zet altijd een dipdausje van ketchup en mierikwortelsaus er bij (50/50)quote:Op maandag 31 mei 2021 15:20 schreef Kanaroe het volgende:
Straks koude 'visschotel', schotse gerookte zalm, hollandse garnalen, gerookte forelfilet met rauwe venkel, radijsjes, wat aardappelsalade en stokbrood. Met een lekker mierikswortelspreadje
Geen baksels meerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zou voor mij een perfect menu zijn zo. Precies wat ik lekker zou vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:33 schreef golfer het volgende:
Vanavond in Veere gegeten bij Bistro Fine.
Rauwe langoustines, kreeftenbisque, gegrilde langoustines en een halve Oosterscheldekreeft.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo lekker al die soorten vlees!quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:45 schreef Karzai het volgende:
Ziet er heerlijk uit @:golfer![]()
![]()
ik maak het mij ook makkelijk vandaag, moksie meti besteld bij de Surinamer
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Dag 4 van gezonder en minder eten![]()
[ link | afbeelding ]
Lekker! Enjoyquote:Op donderdag 3 juni 2021 12:59 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik ben op het moment bezig om allerlei hapjes te bereiden voor een BBQ vrijdag. Drumsticks gemarineerd in sweet sour chinese saus spekfakkeltjes, lamsburgers en shaslick en een fust bierhome made coleslaw en diverse sausjes er bij
Caprese. Niet "à la". Bedankt.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:10 schreef Kanaroe het volgende:
Hier straks weer eens tosties à la caprese, tomaat, mozzarella, pesto en basilicum van eigen kweek, lekker makkelijk edoch smaakvol.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 20:46 schreef klappernootopreis het volgende:
Zit me op het moment ongans te vreten aan cassavechips, dry roasted pinda's en kroepoek. Het is voor morgen maar ik moet toch proeven of het wel goed genoeg is voor de visite morgen .
Nee, Caprese geeft al aan dat het "op z'n Capri's" is, dus het is dubbelop. Net als Tagliatelle Bolognese.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een tostie 'op z'n capreses' dan, okee?
Oké, het was wel lekker in ieder geval.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, Caprese geeft al aan dat het "op z'n Capri's" is, dus het is dubbelop. Net als Tagliatelle Bolognese.
Pregoquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:36 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oké, het was wel lekker in ieder geval.
Grazie voor de taalinformatie
Juk. Ik ben niet bepaald een liefhebben van dit soort additieven in mijn koffie. Een beetje melk okee, maar die smaakjes, nee. Ik ben min of meer een purist wat koffie betreft.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 06:35 schreef christmastsunami het volgende:
Koffie-verkeerd met wat hazelnoot siroop.
Erg fijnquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:38 schreef maily het volgende:
Kaasfondue uit een pakje van de Lidl, aangevuld met een restje oude kaas, parmezaan en blauwe brokkelkaas.
Met een stokje brood, kastanjechampignons, paprika, en courgette.
En fijngesneden bieslook om in te dippen met het bekaasde brood
Waar komt dit vandaan? Ziet er wel uit als goeie plek om een degelijke vette bek te halenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Post hier je ontbijt, lunch, brunch, snack, borrel, avondeten of drinken!
[ afbeelding ]
Niet heel gezond, wel zin in
de truuk bij dit soort hamburgers maken zit eigenlijk, in het papieren zakje of papieren doekje er om heen te vouwen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan? Ziet er wel uit als goeie plek om een degelijke vette bek te halen
Boeit mij niet, gaat erom of het er lekker uit ziet en dat doet hetquote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:06 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
de truuk bij dit soort hamburgers maken zit eigenlijk, in het papieren zakje of papieren doekje er om heen te vouwen.
kijk maar hoe handig op deze foto dat servetje gevouwen is.
anders blijft het niet zitten, een grapjas kan wel zo'n prikker er doorheen rammen om het allemaal bij elkaar te houden, maar het lukt alleen met iets, wat het als een half zakje bij elkaar houdt.
Heerlijk zomers, aperol spritz!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:25 schreef Kanaroe het volgende:
Op een terras gedronken, Aperol Spritz, was best lekker eigenlijk! Daar was ik al lange tijd nieuwsgierig naar nl.
En gegeten, een flatbread met pulled beef met geroosterde tomaatjes en een soort bbq-sausje, heerlijk!
quote:
Hoe het was begonnen vorige week: ik had alle taart op:quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Ik doe vanavond mee. Zit aan de shanghai nootjes
Ik kan mij voorstellen dat het moeilijk is om daar van af te blijvenquote:Op zondag 6 juni 2021 05:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe het was begonnen vorige week: ik had alle taart op:
[ link | afbeelding ]
Ik ben trouwens 1 kilo afgevallen die ik er gisteren bij gegeten heb
Die taarten zien er onwijs goed uitquote:Op zondag 6 juni 2021 05:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe het was begonnen vorige week: ik had alle taart op:
[ link | afbeelding ]
Ik ben trouwens 1 kilo afgevallen die ik er gisteren bij gegeten heb
Jam lekker!!quote:Op zondag 6 juni 2021 08:42 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat het moeilijk is om daar van af te blijven![]()
OT: bakje havermout, zo meteen weer een batch scallion pancakes maken en denk dat het een miso soep gaat worden voor lunch
Klinkt lekker, maar wat zijn 'groene balletjes'?quote:Op zondag 6 juni 2021 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sajoer boontjes, met rijst en groene balletjes.
quote:Op zondag 6 juni 2021 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sajoer boontjes, met rijst en groente balletjes.
Ach jee! Rustig aan maarquote:Op zondag 6 juni 2021 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alles gaat mis hier. Stom telefoon posten.
quote:Op zondag 6 juni 2021 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alles gaat mis hier. Stom telefoon posten.
Ik geloof daar nooit zo in omdat het water de ene keer kouder is dan de andere keer en de hoeveelheid ook nog uit zou kunnen maken. Ik wacht gewoon tot het water kookt en doe ze er dan 6.5 minuten in wanneer het M zijn en 7 minuut voor L. Ze zijn eigenlijk altijd perfect.quote:Op maandag 7 juni 2021 00:09 schreef christmastsunami het volgende:
Ik zag laatst een leuk truukje om een ei bijna perfect half gaar te koken.
Ei in pan met koud water
Wachten tot het water gaat koken, bij bubbels
Pan verwijderen van van hittebron
7 Minuten laten staan
Afgieten en schrikken. ik heb het geprobeerd, het werkt echt.
Oh lekker zeg!quote:
Lekker hoorquote:
Helaas niet.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Fijne lunch! Ben je op vakantie?
Lekkerder. Beste die ik ken. (In Deventer)quote:Op maandag 7 juni 2021 15:22 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Zag het er IRL net zo goed uit als op dit plaatje?
Hmm idee voor vanavondquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond sushi. Sinds 9,5 maand bij mijn favo tent
Ojawel hoor, broodje warm vlees is ook heel goed zomers. Lekker!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef Kanaroe het volgende:
Heb van iemand een groot stuk Kasseler Braten gekregen, uit Duitsland. Dat moet wel vandaag op.
Ik denk aan een broodje met zuurkool en plakjes Braten, misschien wat knapperige sla en ui erbij en een mosterdachtig sausje....
Niet echt zomervoer, maar dat komt goed!
Dankje! In Duitsland is het echt winterkost, dat vlees dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ojawel hoor, broodje warm vlees is ook heel goed zomers. Lekker!
Sushiquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Hele dag thee.
Ontbijt: Kwark, muesli en aardbeien.
Nu perzik.
Lunch: Crackers met ei en kaas, 1/2 meloen.
Vanavond sushi. Sinds 9,5 maand bij mijn favo tent
Jezus hoe krijg je het weg op de vroege ochtend!quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:36 schreef sigme het volgende:
Een goed begin is het halve werk!
Hier ook warm ontbijt.
[ afbeelding ]
Toe: verse aardbeien, deze ochtend geplukt.
[ afbeelding ]
Oh het was zo lekker!quote:
Klinkt goed! Ik wil eind deze maand weer. Superlekker !quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh het was zo lekker!
Veel sushi (zalm, tonijn, paling), grote ongepelde garnalen, garnalenspiezen, gon bao bief, sojaboontjes met zout, gewokte groenten, lamskoteletjes en stukje spekkoek toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |