Die had ik ook!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:48 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEKEN![]()
maar hij was zo lekker
Als niet te ver is zou ik eerste optie kiezenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:26 schreef junkiesietze het volgende:
Net eindelijk een slowcooker besteld
maar vanavond burgerking of mcdonalds
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:26 schreef junkiesietze het volgende:
Net eindelijk een slowcooker besteld
maar vanavond burgerking of mcdonalds
Ik zit me al ong een jaar voor te stellen hoe ik spareribs wil maken in zo'n dingquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:13 schreef Rodgrod het volgende:
Al wat recepten in gedachten die je wil klaarmaken erin?
CUL / Slowcooker recepten deel 6: Waar men geduldig moet zijn....quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:50 schreef junkiesietze het volgende:
Ik zit me al ong een jaar voor te stellen hoe ik spareribs wil maken in zo'n ding
als iemand recepten heeft die bewezen goddelijk zijn, kom maar door
Dit zit in de box:quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:26 schreef golfer het volgende:
Ik laat voor vanavond en morgen allerlei vissigs bezorgen van Simonis uit Rotterdam.
Dat klinkt goed zeg, smakelijk alvast!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit zit in de box:
Catch soep, onze vissoep met lekker veel vis er in!
Alaska kingcrab, geserveerd met wakame, komkommer en de licht pikante catch dressing.
Tonijn tataki, licht geschroeide tonijn filet, geserveerd met een Japanese sesamsaus.
Wagyu carpaccio, geserveerd met truffel mayonaise, rucola en parmezaanse kaas.
Lobster ravioli, geserveerd met een kreeften beurre blanc en stukjes kreeft.
Coquille, geserveerd in de schelp met asperge en een licht pikante miso saus.
Tarbotfilet, gegrild, geserveerd met bospaddestoelen en een truffeljus.
Dat is ook heel lekker.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:38 schreef Kanaroe het volgende:
Hier ook iets vissigs gegeten, een simpel lekkerbekkie van kabeljauw
Ben benieuwd naar de review er van.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit zit in de box:
Alaska kingcrab, geserveerd met wakame, komkommer en de licht pikante catch dressing.
Tonijn tataki, licht geschroeide tonijn filet, geserveerd met een Japanese sesamsaus.
Klinkt goed! Alleen zit Simonis in Den Haag...Schmidt zit in Rotterdamquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit zit in de box:
Klinkt lekker en allemaal lichte gefechtjesquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit zit in de box:
Lejker veel sushi voor jezelfquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:01 schreef anndb het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de review er van.
Hier sushi besteld voor vanavond en een curry voor de vrouw (die had geen zin in sushi)
[Curry] Himalayan red curry
1 [Sushi menu's] Maki lovers (24st)
1 [Nigiri] Nigiri japanse omelet (4st)
1 [Nigiri] Nigiri paling (4st) (4st)
1 [Nigiri] Nigiri tonijn (4st)
1 [In/out roll] In/out roll spicy tonijn (8st)
Ik schrijf er geen review van dit keer, maar alles wat ik tot nu toe ervan geproefd heb was heel erg lekker.quote:
Oh lekker!quote:Op zondag 23 mei 2021 14:18 schreef Rodgrod het volgende:
4 scallion pancakes gemaakt, 3 ingevroren 1 zojuist uitgeprobeerd, smaakt naar meer![]()
Bakje havermoutpap, pruim en nu koffie.
Lekker zeg! Ziet er goed uitquote:Op maandag 24 mei 2021 19:03 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het boek chateukoken van Ilja Gort.
Volgens mij lijken ze! Smaakte voortreffelijk ook.
Haha toch grappig hoe het zo kan verschillen. Ik word chagrijnig omdat ik extreme zie maar het totaal niks niet pittig isquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:40 schreef Moass het volgende:
Pringles flaming hot chili cheese. Niet verwacht maar het doet zijn naam eer aan![]()
quote:
Lekker, erwtensoep! Tis er weer voorquote:Op woensdag 26 mei 2021 15:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Tussen de middag, garnalenkroket en een broodje haring.
Nu in de maak: snert
Oh jammie, samosa'squote:Op woensdag 26 mei 2021 15:29 schreef Prego het volgende:
[..]![]()
Ik had zelfgemaakte eiersalade met Espelette peper op brood.
Vanavond babi ketjap met rijst, zoet zure komkommersalade en groente samoussas.
Salade:quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:12 schreef golfer het volgende:
Zelfgemaakte romige aspergesoep met ciabattabrood en daarna een salade van botersla, gegrilde asperges, gegrilde courgette, gegrilde feta en bacon, appel, tomaatjes uit de oven, beenham en walnoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |