abonnement Unibet Coolblue
pi_199483922
quote:
Meer dan 5000 migranten zijn maandag aangekomen in de Spaanse enclave Ceuta in Marokko. Dat is een recordaantal op een dag. Onder hen zijn zeker 1500 minderjarigen, aldus een woordvoerder van de Spaanse regering die ter plaatse is.

De mensen zijn lopend tijdens eb of zwemmend naar Ceuta gekomen. Eén persoon is bij de overtocht overleden. Het Rode Kruis geeft alle mensen een medische check, waarna ze naar een opvangcentrum worden gebracht.

Ceuta en Melilla, een andere Spaanse enclave in Marokko, zijn de enige twee landsgrenzen tussen Afrika en de Europese Unie. Daarom zijn het populaire plekken voor migranten die naar Europa willen komen. Eind april vluchtten ongeveer honderd mensen naar Ceuta. De meesten van hen werden weer uitgezet naar Marokko.
Terugsturen

De minister van Buitenlandse Zaken Arancha Gonzalez Laya heeft op de Spaanse radio laten weten dat de autoriteiten ter plaatse bezig zijn de eerste mensen terug te sturen naar Marokko. Ook worden er extra politiemensen naar de enclave gestuurd, ruim 200 man.

De relatie tussen Spanje en Marokko is onlangs verslechterd, omdat Spanje een man heeft opgenomen die strijdt voor onafhankelijkheid van de Westelijke Sahara. Dat gebied was vroeger een Spaanse kolonie en wordt nu grotendeels bestuurd door Marokko, maar de beweging Polisario wil een eigen staat creëren in het gebied. Brahim Ghali, leider van die beweging, wordt in Spanje behandeld voor het coronavirus. Volgens Spanje is Ghali slechts op humanitaire gronden toegelaten, vanwege zijn ziekte, en heeft die beslissing niets met de onafhankelijkheidsstrijd van doen.
https://www.trouw.nl/buit(...)se-enclave~b83c7f1e/

twitter


Gaan we weer :') :') :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:28:44 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199483929
Moeten zij weten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:30:09 #3
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_199483948
Dit topic zal een hoop genuanceerde en weloverwogen reacties oproepen! :)
Dit, dus.
pi_199483952
En wel maar met die Marokkaanse vlag blijven zwaaien hé :') Moeten elders hun vreten gaan halen maar Marokko blijft toch het beloofde land voor die gasten :')
U MAD?
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:32:29 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199483985
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
En wel maar met die Marokkaanse vlag blijven zwaaien hé :') Moeten elders hun vreten gaan halen maar Marokko blijft toch het beloofde land voor die gasten :')
Hoeveel zie jij er met de Marokkaanse vlag zwaaien? :?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199483991
Zolang je niet met scherp gaat schieten bij de grens, zoals ieder ander land doet bij een invasie. :')
OF op z'n minst actief mensen pakt voor ze uberhaupt de grens bereiken en onmiddellijk uit kunnen zetten.

OF meer focussen op geen gratis zorg, huisvesting, inboedel, huur, etcetc, neem dat eens weg.
Moet je eens kijken hoe snel opeens men geen vluchteling meer is.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:35:10 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199484020
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zolang je niet met scherp gaat schieten bij de grens, zoals ieder ander land doet bij een invasie. :')
OF op z'n minst actief mensen pakt voor ze uberhaupt de grens bereiken en onmiddellijk uit kunnen zetten.

OF meer focussen op geen gratis zorg, huisvesting, inboedel, huur, etcetc, neem dat eens weg.
Moet je eens kijken hoe snel opeens men geen vluchteling meer is.
Wel eens een willekeurig vluchtelingenkamp In De ReGiO gezien?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:36:02 #8
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_199484036
Worden gewoon teruggestuurd hoor! :Y
Laten die lui zorgen dat ze het goed (gaan) hebben (krijgen) in hun eigen geboorteland!

Next!
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:37:20 #9
117098 Hathor
Effe niet
pi_199484061
Voornamelijk jeugd...waarom willen ze zo graag weg uit hun eigen land? Zo slecht gaat het toch helemaal niet met Marokko?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:47:17 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199484227
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:37 schreef Hathor het volgende:
Voornamelijk jeugd...waarom willen ze zo graag weg uit hun eigen land? Zo slecht gaat het toch helemaal niet met Marokko?
K O L O N I S E R E N
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:48:53 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199484264
Maar goed, als Marokko de deur opendoet, doe je deze toch gewoon zelf weer dicht? :? Moeilijk gedoe allemaal. Sowieso gaan deze zo goed als allemaal weer over de grens gezet worden. Storm in een glas water.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199484279
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Wel eens een willekeurig vluchtelingenkamp In De ReGiO gezien?
Ja, niet mijn probleem.

Moeten ze maar geen shithole land er van maken.
Wij zijn niet verantwoordelijk, op geen enkele manier, voor de ellende van iedere individu elders op de wereld.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:49:54 #13
117098 Hathor
Effe niet
pi_199484282
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:47 schreef Dven het volgende:

[..]

K O L O N I S E R E N
Was een serieuze vraag. Ik zou me als Marokkaanse overheid wel zorgen maken als er duizenden jongeren zo graag weg willen. De jeugd is de toekomst van je land.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:51:03 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199484298
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

Was een serieuze vraag. Ik zou me als Marokkaanse overheid wel zorgen maken als er duizenden jongeren zo graag weg willen. De jeugd is de toekomst van je land.
Mwoah, prima verdienmodel voor Marokko en de bevolking groeit toch nog hard zat.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:52:40 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199484324
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja, niet mijn probleem.

Moeten ze maar geen shithole land er van maken.
Wij zijn niet verantwoordelijk, op geen enkele manier, voor de ellende van iedere individu elders op de wereld.
Wat jouw problemen wel of niet zijn interesseer mij echt absoluut niet.

Wanneer je daarentegen denkt dat hetgeen jij voorstelt effectief gaat zijn, dan leef je in een behoorlijke illusie.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199484432
quote:
De relatie tussen Spanje en Marokko is onlangs verslechterd, omdat Spanje een man heeft opgenomen die strijdt voor onafhankelijkheid van de Westelijke Sahara. Dat gebied was vroeger een Spaanse kolonie en wordt nu grotendeels bestuurd door Marokko, maar de beweging Polisario wil een eigen staat creëren in het gebied. Brahim Ghali, leider van die beweging, wordt in Spanje behandeld voor het coronavirus. Volgens Spanje is Ghali slechts op humanitaire gronden toegelaten, vanwege zijn ziekte, en heeft die beslissing niets met de onafhankelijkheidsstrijd van doen.
Free Free Palestine Western Sahara
pi_199484447
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:37 schreef Hathor het volgende:
Voornamelijk jeugd...waarom willen ze zo graag weg uit hun eigen land? Zo slecht gaat het toch helemaal niet met Marokko?
Hier kunnen ze een hoge outkiering plukken.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_199484554
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat jouw problemen wel of niet zijn interesseer mij echt absoluut niet.

Wanneer je daarentegen denkt dat hetgeen jij voorstelt effectief gaat zijn, dan leef je in een behoorlijke illusie.
Er zijn landen die niet langer standaard huisvesting, uitkering etc uitdelen aan ieder zielige bruine medemens die komt bedelen.

Denemarken bijv.

Drastisch zijn de aanvragen teruggelopen, opeens hoeft men het niet meer.
Goh!
  dinsdag 18 mei 2021 @ 14:27:22 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199484919
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Er zijn landen die niet langer standaard huisvesting, uitkering etc uitdelen aan ieder zielige bruine medemens die komt bedelen.

Denemarken bijv.

Drastisch zijn de aanvragen teruggelopen, opeens hoeft men het niet meer.
Goh!
Ja, dan is het opeens te koud voor ze.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_199485014
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Hoeveel zie jij er met de Marokkaanse vlag zwaaien? :?


profiteren van alle Westerse voorzieningen maar dan toch lopen koketteren met de vlag van een land die hun alle toekomst (dromen) ontnam. Bizar.
U MAD?
  dinsdag 18 mei 2021 @ 14:37:48 #21
117098 Hathor
Effe niet
pi_199485050
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

profiteren van alle Westerse voorzieningen maar dan toch lopen koketteren met de vlag van een land die hun alle toekomst (dromen) ontnam. Bizar.
Dan nog kun je best trots zijn op je afkomst, daar is verder niks mis mee. Je kan het natuurlijk ook overdrijven, net zoals de Turken die bij elke scheet van Erdogan de straat op gaan om met vlaggen te wapperen, maar goed, ook dat moeten ze helemaal zelf weten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199485093
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan nog kun je best trots zijn op je afkomst, daar is verder niks mis mee. Je kan het natuurlijk ook overdrijven, net zoals de Turken die bij elke scheet van Erdogan de straat op gaan om met vlaggen te wapperen, maar goed, ook dat moeten ze helemaal zelf weten.
Ik vind dat gewoon raar. Je geboorteland ontneemt je alle kansen maar toch ben je er trots op. Naja, zal wel.
U MAD?
  dinsdag 18 mei 2021 @ 14:43:29 #23
117098 Hathor
Effe niet
pi_199485115
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik vind dat gewoon raar. Je geboorteland ontneemt je alle kansen maar toch ben je er trots op. Naja, zal wel.
Het is natuurlijk ook gewoon een beetje commercieel he, Badr doet dit gewoon voor zijn achterban, die gaan helemaal uit hun plaat als hij wint en dan met die vlag gaat staan zwaaien. Als hij verliest zie ik het hem niet doen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199485514
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik vind dat gewoon raar. Je geboorteland ontneemt je alle kansen maar toch ben je er trots op. Naja, zal wel.
Deze clowns zijn meestal in Nederland geboren. Laat ze eerst 10 jaar in Marokko wonen. Kijken of ze dan nog met hun satanistische vlag gaan zwaaien.
pi_199485586
Spaanse enclaves afstoten, klaar :P
pi_199485650
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:00 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]

Hier kunnen ze een hoge outkiering plukken.
En stelen. Stelen, stelen, stelen.
Las dat 70% van de Marokkanen in aanraking is geweest met politie.
Snap je meteen waarom Marokkanen nooit gefilmd of gefotografeerd willen worden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 18 mei 2021 @ 15:52:59 #27
455560 Logic91
Always stay rational
pi_199485974
Grappig hoe de mensen in de reacties op Twitter praten over een invasie, terwijl we het hebben over een autonome Spaanse stad op wat feitelijk Marokkaans grondgebied is.

De ironie... 😀
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 15:53:09 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199485975
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook gewoon een beetje commercieel he, Badr doet dit gewoon voor zijn achterban, die gaan helemaal uit hun plaat als hij wint en dan met die vlag gaat staan zwaaien. Als hij verliest zie ik het hem niet doen.
voor mijn gevoel is het voor Glory ook niet sjiek als elke bokser met een Nederlandse vlag staat te zwaaien

valt nu wel mee maar op een gegeven moment kwamen ze voor mijn gevoel echt allemaal uit de school van die ene dikke gast ... op deze manier lijkt het net wat meer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199486055
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

profiteren van alle Westerse voorzieningen maar dan toch lopen koketteren met de vlag van een land die hun alle toekomst (dromen) ontnam. Bizar.
Daar noem je ook een breinloze teringmongool.
pi_199486274
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:52 schreef Logic91 het volgende:
Grappig hoe de mensen in de reacties op Twitter praten over een invasie, terwijl we het hebben over een autonome Spaanse stad op wat feitelijk Marokkaans grondgebied is.

De ironie... 😀
We moeten de boel ook gewoon weer koloniseren.
Op langer termijn is dat alleen maar goed.

HongKong is ook een mooi voorbeeld hoe men van een boeren mentaliteit zijn gegaan naar ontwikkelde beschaafde mensen in ongeveer 70 jaar tijd.

Loop letterlijk de grens over naar “mainland” China, en schrik van het verschil.
In Afrika zie je dat ook, alles wat je daar de ontwikkelde gebieden kan noemen, op wat uitzonderingen na, zijn allemaal ex-koloniën geweest.

Ik weet niet wat het is met afrikanen met name, maar het werkt wereldwijd domweg niet.
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 16:15:27 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199486328
Kolonisatie is voor een groot deel de reden dat heel Afrika kapot is

Lijkt me wel welletjes zo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199486720
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 16:15 schreef sp3c het volgende:
Kolonisatie is voor een groot deel de reden dat heel Afrika kapot is

Lijkt me wel welletjes zo
Dat is niet waar en best een verdraaiing van de feiten.

Het is vooral NA vertrek dat de boel onderuit is gegaan door middel van dictators, regimes, oorlogen of liever gezegd stammenstrijd en pure armoede want niets word zelf ontwikkeld of ontgonnen etc.

Inmiddels zijn we er al een behoorlijke tijd “weg” en is er nog steeds geen hol veranderd, er komt een punt dat je niet steeds naar 100+ jaar geleden kan wijzen voor de relatief korte periode dat wij daar de “baas” speelde.

Daarvoor was het namelijk een nog veel groter zooitje waar ze gretig elkaar verkochten aan de blanke handelaar en, later vooral, de Marokkanen en Ottomanen aka de moslim.

En nog verder terug was dat niet anders alleen dan, als het klopt, vooral in de slavernij voor het rijkere noorden zoals Egypte en elders.
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 16:45:29 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199486750
Ottomanen zijn toch ook gewoon kolonisatie geweest?

Je zit je eigen stelling onderuit te harken :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199487011
sommige worden nu half dood uit het water gehaald.
pi_199487064
als iemand vraagt: meer of minder vluchtelingen en mensen beantwoorden deze vraag met minder, ben je dan strafbaar?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 18 mei 2021 @ 17:09:53 #36
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_199487095
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:08 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
als iemand vraagt: meer of minder vluchtelingen en mensen beantwoorden deze vraag met minder, ben je dan strafbaar?
Nee, vluchteling is geen ras (Marokkaan ook niet, maar ja :{ ).
pi_199488367
Je moet de pullfactor weghalen.
Daarom heeft Denemarken ook relatief weinig migranten.
pi_199488986
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Je moet de pullfactor weghalen.
Daarom heeft Denemarken ook relatief weinig migranten.
Elke dag het weerbericht aanpassen. Zo koud mogelijk
pi_199489330
quote:
83s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 16:45 schreef sp3c het volgende:
Ottomanen zijn toch ook gewoon kolonisatie geweest?

Je zit je eigen stelling onderuit te harken :')
Ottomanen kolonisatie? Nee.
Verovering.

Dat is wat anders en niet zo’n beetje ook.

Daarbij geeft het aan dat ALS je al gelijk zou hebben dat het mijn overtuiging dat de islam een achterlijk iets is alleen maar sterker maakt.

Aka er zit een verschil in tussen gekoloniseerd worden door de blanke christelijke (destijds dan) medemens die uiteindelijk toch oog had voor de minder bedeelde op de planeet. (Zie afschaffing slavernij..)

En kolonisatie door de islam hordes wat onderdrukking als een gemeengoed zag en nog steeds zo ziet.. (zie kolonisatie van Europa..)
  Beste debater 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 19:49:56 #40
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199489385
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ottomanen kolonisatie? Nee.
Verovering.

Dat is wat anders en niet zo’n beetje ook.

Daarbij geeft het aan dat ALS je al gelijk zou hebben dat het mijn overtuiging dat de islam een achterlijk iets is alleen maar sterker maakt.

Aka er zit een verschil in tussen gekoloniseerd worden door de blanke christelijke (destijds dan) medemens die uiteindelijk toch oog had voor de minder bedeelde op de planeet. (Zie afschaffing slavernij..)

En kolonisatie door de islam hordes wat onderdrukking als een gemeengoed zag en nog steeds zo ziet.. (zie kolonisatie van Europa..)
Mijn goedheid....



Verder fijn dat je zelf als afstammeling van de blanke invoelende medemens als eerste suggereert om met scherp te gaan schieten.

Echt, hoe verzin je het...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 19:50:39 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199489393
Hoezo gaat dit nu weer over Islam?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199490104
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Mijn goedheid....

[ afbeelding ]

Verder fijn dat je zelf als afstammeling van de blanke invoelende medemens als eerste suggereert om met scherp te gaan schieten.

Echt, hoe verzin je het...
Hou jij je zaakjes maar in België en de Kongo. :')
  Beste debater 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 20:29:19 #43
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199490120
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hou jij je zaakjes maar in België en de Kongo. :')
Maar dat waren toch christelijke broeders der blanke barmhartigheid?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199490191
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Maar dat waren toch christelijke broeders der blanke barmhartigheid?
Nah, dat was een van die uitzonderingen waar het faliekant misging en bovendien was gebied specifiek gegeven als speeltuin voor je koning.
  Beste debater 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 20:34:02 #45
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199490205
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nah, dat was een van die uitzonderingen waar het faliekant misging en bovendien was gebied specifiek gegeven als speeltuin voor je koning.
Vreemd... hoe kan dat nou... ze waren toch blank en christelijk?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 21:07:42 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199491266
shit gaat altijd mis man

kolonialisme was een slecht idee, is een slecht idee en het gaat er niet beter op worden ook
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:29:40 #47
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_199492146
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:50 schreef sp3c het volgende:
Hoezo gaat dit nu weer over Islam?
Jij bent nieuw in NWS of zo?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 21:37:11 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199492529
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jij bent nieuw in NWS of zo?
hahaha Lord_Vetinari hahahaha
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199498991
Allemaal in Nederland opvangen. *O* Dat is goed voor de diversiteit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ottomanen kolonisatie? Nee.
Verovering.

Dat is wat anders en niet zo’n beetje ook.

Daarbij geeft het aan dat ALS je al gelijk zou hebben dat het mijn overtuiging dat de islam een achterlijk iets is alleen maar sterker maakt.

Aka er zit een verschil in tussen gekoloniseerd worden door de blanke christelijke (destijds dan) medemens die uiteindelijk toch oog had voor de minder bedeelde op de planeet. (Zie afschaffing slavernij..)

En kolonisatie door de islam hordes wat onderdrukking als een gemeengoed zag en nog steeds zo ziet.. (zie kolonisatie van Europa..)
"hunnie waren erger dan wij" jank jank jank

En dan ook nog goed praten wat krom was.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_199499036
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zolang je niet met scherp gaat schieten bij de grens, zoals ieder ander land doet bij een invasie. :')
OF op z'n minst actief mensen pakt voor ze uberhaupt de grens bereiken en onmiddellijk uit kunnen zetten.

OF meer focussen op geen gratis zorg, huisvesting, inboedel, huur, etcetc, neem dat eens weg.
Moet je eens kijken hoe snel opeens men geen vluchteling meer is.
In de VS is zorg heel duur en moet je voor alles los belasting betalen. Toch hebben zij daar heel veel immigratie elk jaar.
Het is ook een vreemde logica die je hier toont: zorg dat Nederland een kut land is om in te wonen, zodat niemand er wil wonen en vluchtelingen dus ook niet.

Daarnaast ken ik geen landen die met scherp op vluchtelingen schieten. Kun je voorbeelden noemen?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')