abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199477347

OP zonder gaatjes, deze kikker kijkt ook al verschrikt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 17 mei 2021 @ 22:20:00 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_199477363
Met een blaaspijp.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199477439
Ik heb wel een gaatje en een haal over arm/hand :+

@derLudolf : jup, sedatie = anesthesie :Y

@Cat-astrophe : :D Nee, haha, zou wel eens makkelijk zijn.
pi_199477634
quote:
7s.gif Op maandag 17 mei 2021 22:24 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb wel een gaatje en een haal over arm/hand :+

@:derLudolf : jup, sedatie = anesthesie :Y

@:Cat-astrophe : :D Nee, haha, zou wel eens makkelijk zijn.
Er zullen vast goede redenen zijn waarom dat niet kan, maar soms lijkt het me zo briljant. POEF! :Z
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199477671
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 22:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Er zullen vast goede redenen zijn waarom dat niet kan, maar soms lijkt het me zo briljant. POEF! :Z
Tijgers lijken me makkelijker te behandelen dan sommige huiskatjes om die reden ja :D

Afijn, deze huistijger gaat slapen :z Welterusten luitjes!
pi_199477711
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:11 schreef Blues het volgende:

[..]

Titaniumringen zijn het.
Voor mij deze glimmert, g heeft iets mattere, 6,5 mm breed. Allebei met de hand gemaakt Ze heten 'basalt' naar de vorm van basaltblokken hoe ze worden geslepen.
Het gaat ons puur om de ringen, dus niets eromheen. Na het uitzoeken hebben we een terrasje gedaan :)
Mooi ding! En terrasje is leuk.

@Lonaa; erg handig dat werk van je buuf :P

@Lucky_Strike; veel plezier vanavond in Ahoy! w/ w/
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 17 mei 2021 @ 22:42:53 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199477773
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 18 mei 2021 @ 01:00:44 #8
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199479216
Thuis. Moe. Genoten. Tot morgen.
Spoilers!
pi_199479824
Hai.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 06:52:03 #10
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199479827
Hai
  dinsdag 18 mei 2021 @ 06:55:54 #11
63722 z80
I fink you freaky
pi_199479833
Moin.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 07:02:51 #12
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199479851
Hoi
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199479860
Allemaal mooi op tijd.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 07:09:51 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199479878
Ik was eigenlijk van plan om nog 2 uur te slapen , maar he! Ik werd een keer NIET wakker om 4.30, dus dat is voor vandaag eigenijk al winst..
pi_199479883
Mogge! Zon schijnt :)
De Leeuweriken zingen zich suf. Maar laten we de dag beginnen met een smalle weegbree.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199479884
Er komt eten voor de huisdieren en ik sta voor 7:30 op de planning wat betekent dat ze ergens tussen 6:30 en 7:15 hier zijn, normaal gesproken.
Behalve vandaag natuurlijk. Vandaag zijn ze nog niet geweest.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 07:13:17 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199479889
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:11 schreef Lonaa het volgende:
Er komt eten voor de huisdieren en ik sta voor 7:30 op de planning wat betekent dat ze ergens tussen 6:30 en 7:15 hier zijn, normaal gesproken.
Behalve vandaag natuurlijk. Vandaag zijn ze nog niet geweest.
Het is deze week he?
pi_199479894
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Het is deze week he?
Ik ben er wel bang voor. :')
  dinsdag 18 mei 2021 @ 07:14:18 #19
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199479895
Ik ga morgen avond terug naar het thuisland .. en zie nu vooral op tegen de 4 dagen quarentaine.. dat gaat vrij eenzaam worden vrees ik.. -O-
pi_199479910
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:14 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga morgen avond terug naar het thuisland .. en zie nu vooral op tegen de 4 dagen quarentaine.. dat gaat vrij eenzaam worden vrees ik.. -O-
:*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199479923
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 01:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Thuis. Moe. Genoten. Tot morgen.
Mooi zo ben benieuwd hoe t was :)
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:05 schreef Lonaa het volgende:
Allemaal mooi op tijd.
Ben al 1,5 uur aan t surfen. Klaarwakker. Nu eruit en moe natuurlijk.
Hopelijk zijn ze er nu bij je.
quote:
Vriendinnen afspreken of fam misschien?
  dinsdag 18 mei 2021 @ 07:25:34 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199479935
Mja ik heb nog geen vrienden in het nieuwe thuisland .
En dus quarentaine.. dus afspreken ook niet echt een optie..maar digitaal wel idd..
En dan maar hopen dat het snel dinsdag is, dan mag ik naar kantoor *O*

Ik had van de week vriendinnetje aan de lijn die in de UK woont. En single is.. en al bijna 1.5 jaar thuis woont en nagenoeg niemand irl ziet.. die zit er wel echt al helemaal doorheen :o die is al een paar keer zo ver geweest om alles op te pakken en weer naar NL te verhuizen.. omdat er hier wel meer "mocht" ..
pi_199480121
Dat worden heel wat uurtjes Netflixen, gamen en Fok!en, Barrel! :*

Mijn innerlijke wekker ging ook wel vroeg af (6 uur oid), ik ben nog maar even blijven liggen. Vanmiddag een reservedienst, benieuwd of ik weer huiswaarts moet of toch wat kan doen.

Het bedrijf uit Eindhoven had gisteren al direct teruggebeld naar mijn vriend. Ze gaan nu woensdag even uitgebreider in gesprek via de telefoon. Heel benieuwd wat ze van onze ideeën vinden!
(Ik heb mijn inspiratie ook wel uit de K&Wtopics hier en vanuit een zelfbouwproject op Tweakers gehaald, dus het bestaat niet allemaal uit wereldvreemde droomkastelen :P ) en of het qua kosten haalbaar zou zijn. Misschien blijkt direct wel dat het hem niet gaat worden, maar wie weet.... en het geeft in elk geval een beetje inzicht en niet straks achteraf 'hadden we maar...'
  dinsdag 18 mei 2021 @ 08:06:29 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199480150
Leuk die foto's in de ochtend Sigme!

Barrel, wat een gedoe met die quarantaine joh, kun jij daar gevaccineerd worden trouwens? (Als je zou willen, that is)

Candaasje, heb je een kavel ofzo op het oog?
pi_199480160
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:25 schreef Barreltje het volgende:
Ik had van de week vriendinnetje aan de lijn die in de UK woont. En single is.. en al bijna 1.5 jaar thuis woont en nagenoeg niemand irl ziet.. die zit er wel echt al helemaal doorheen :o die is al een paar keer zo ver geweest om alles op te pakken en weer naar NL te verhuizen.. omdat er hier wel meer "mocht" ..
Lijkt me ook echt wel dubbel lastig. Ik ben sinds corona al extra blij dat ik niet single ben, maar als je dan ook nog eens in het buitenland zit. Pff. Ik was ook al gek geworden.
pi_199480295
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:25 schreef Barreltje het volgende:
Mja ik heb nog geen vrienden in het nieuwe thuisland .
En dus quarentaine.. dus afspreken ook niet echt een optie..maar digitaal wel idd..
En dan maar hopen dat het snel dinsdag is, dan mag ik naar kantoor *O*

In UK is nu wel meer open dan hier. En je mag knuffelen. Sneu zeg dat ze niemand ziet daar -O-

Ik dacht dat je met thuisland NL bedoelde eigenlijk maar idd quarantaine is quarantaine en dan mag je niet afspreken. Niet over nagedacht.
pi_199480299
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 08:06 schreef Molo het volgende:
Leuk die foto's in de ochtend Sigme!

Barrel, wat een gedoe met die quarantaine joh, kun jij daar gevaccineerd worden trouwens? (Als je zou willen, that is)

Candaasje, heb je een kavel ofzo op het oog?
Ja, althans, in Brabant heb je het Ruimte voor Ruimte project. Voorheen agrarisch land wordt dan omgezet naar bouwgrond. In juni komen er in 2 gemeenten waar we mogelijk wel interesse hebben, samen zo'n 23 kavels vrij (vanaf 500m2) en gaan dan in de verkoop, maar de prijzen zijn nog niet bekend. Ik heb wel gekeken naar andere kavels en de prijzen, dus wel enig idee, maar goed, het kan zo een ton schelen. En dan moet er natuurlijk nog een huis op, dus dat zijn we nu ook aan het uitzoeken. Als dat al 3 ton gaat kosten, zijn we gewoon klaar :+

Maar we willen dus gaan werken met o.a. prefab strobouw. Dat klinkt echt ongelooflijk hippie, maar dat wordt dus al professioneel gedaan door heel Europa, ook in NL. En dan hoef je dus niet zelf het stro in de muren te staan duwen. (Naast veel tijd, loop je dan namelijk ook de kans dat het niet goed gebeurt. Je wil er geen vocht in, en deze prefab bouw is ook helemaal getest op brandveiligheid e.d.). Voordeel is dat zo'n huis heel geschikt is om passief te maken, want enorm goede isolatiewaarde (de muren zijn ook wel iets van 30cm dik), en niet zwaar is waardoor je niet hoeft te heien. Dat mag op veel van die RvR-kavels namelijk niet.
pi_199480394
Horrortulpupdate.

Ze trekt een pruillip.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 18 mei 2021 @ 08:50:49 #29
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199480473
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 08:42 schreef sigme het volgende:
Horrortulpupdate.

[ afbeelding ]
Ze trekt een pruillip.
:D O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199480575
Mogge!

Hoe is het met de rug @sigme ?

En zelfde vraag als Molo, kan je nu ook daar gevaccineerd worden? Of moet je dan toch nog wel in quarantaine wanneer je uit Nederland komt?
We have far more in common than that which devides us..
pi_199480698
:W

@Barreltje ik heb een aantal allenige avonden doorgebracht op Boardgamearena.com. Als je van spelletjes houdt is dat een goede tip om nog wat sociale interactie te hebben en wat vermaak. (Al bestaat de sociale interactie soms uit niet veel meer dan een passief-agressieve "good game". :P )
pi_199480703
Ik ben weer terug van de survival. Zowaar niet natgeregend. Veel rondjes gerend met ballast dus nu blauwe schouder. :')
pi_199480716
Verder de voorlopige resultaten van 'hoe bevalt het om zonder verzwaringsdeken te slapen': 2/3 nachten nachtmerries. Jippie. :')
pi_199480746
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:14 schreef Tele6 het volgende:
Verder de voorlopige resultaten van 'hoe bevalt het om zonder verzwaringsdeken te slapen': 2/3 nachten nachtmerries. Jippie. :')
Wat apart, snel weer gebruiken dus.
pi_199480747
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Hoe is het met de rug @:Sigme ?

En zelfde vraag als Molo, kan je nu ook daar gevaccineerd worden? Of moet je dan toch nog wel in quarantaine wanneer je uit Nederland komt?
Ik heb de rug gistermiddag volledig hersteld verklaard. Maar ik heb me daarbij dan maar weer eens gerealiseerd dat ik maar bof met een lijf dat tot op heden geen serieuze klachten levert.
pi_199480786
Digitale interactieve spelletjes worden ook wel afgesloten met gg. (=good game) 😂
Wat een gedoe toch met heen en weer reizen en eenzame opsluiting.
Heb je dan ook eten in huis (mee) voor 4 dagen?

Leuk Lucky. Er is ook niet weg te komen van Songfestival, deze week.
De organisatie en logistiek van spullen en mensen en goodwill eromheen vind ik intrigerend en lijkt mij uitstekend doordacht.
Zķ veel zaken om te tackelen! Hell of a job. _O_
En Rotterdam ziet er kleurrijk uit.

Vandaag weer verder met todo lijst in en buiten huis, buiten het dorp zelfs.
Mn.X gaat weer aan de motor sleutelen met iemand. Die is ook van de straat.

Fijne dag allen. :W
pi_199480787
Hebben jullie ook het gevoel dat het weer jullie aan het trollen is? Elke keer als ik denk 'joh, het ziet er best lekker uit, misschien kan ik op een terras lunchen', gaat het precies rond lunchtijd regenen. :D
pi_199480819
Oh fijn, van de rug sigme!

En hoe zo slapen zonder dé deken,Tele als het je goed bevalt.
( ik kwam een linkje tegen achter een paywall over nachtmerries en hoe ontstaan die. Wil je dat lezen?)
Voor sch..zusje was de deken geen optie. Na een week try out mocht zij hem terugsturen.
En heeft zij weer slapeloze nachten, als FFT dus. :*
  dinsdag 18 mei 2021 @ 09:25:36 #39
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199480841
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:12 schreef Tele6 het volgende:
:W

@:Barreltje ik heb een aantal allenige avonden doorgebracht op Boardgamearena.com. Als je van spelletjes houdt is dat een goede tip om nog wat sociale interactie te hebben en wat vermaak. (Al bestaat de sociale interactie soms uit niet veel meer dan een passief-agressieve "good game". :P )
Ja! Heb ik ook al vaker spelletjes avonden gehad daar .. dan met een teams uitzending er bij..dus lekker kletsen op 1 laptop en spelletje spelen op de ander! Maar goede tip ! Tnx
pi_199480842
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:21 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat het weer jullie aan het trollen is? Elke keer als ik denk 'joh, het ziet er best lekker uit, misschien kan ik op een terras lunchen', gaat het precies rond lunchtijd regenen. :D
Yep, ik hoorde op de radio toen ik in bed lag dat het goot, kom in de kamer stralende zon en nu weer grauw en somber. Ga toch straks weer eens proberen te wandelen, gisteren was het 10 meter geloof ik, hoosbui die niet voorspeld was
pi_199480844
Fijn @sigme van je rug!

@Myraela ja! Dan niet met lunch, maar elke keer dat ik denk 'ok ziet er nu wel redelijk uit dus maar rondje lopen zo' en m'n schoenen ga aantrekken, zeikt het van de regen tegen de tijd dat ik m'n sleutels in de deur wil stoppen :')
Behalve vanmorgen dan, moet ik toegeven, toen bleef het droog.

Vandaag digitaal op bezoek bij een basisschool (gr 6/7/8) om een uurtje wat te vertellen over onderzoek en onderzoeker zijn en wat ik dan doe. En hen allerlei vragen te laten stellen natuurlijk. Ik hoopte heel erg dat het fysiek zou kunnen, maar helaas toch digitaal. Nou ja. Alsnog wel tof *)

En dan vanmiddag naar de Jaarbeurs en hopen op weinig tot geen bijwerkingen, en zo wel dan is het ook OK want alle leuke werkdingen van deze week heb ik dan toch al achter de rug *)
  dinsdag 18 mei 2021 @ 09:29:20 #42
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199480878
Ik heb nog geen idee waar ik gevaccineerd ga worden omdat ik in 2 landen ingeschreven sta..

Mn ouders mogen nu binnenkort wel komen omdat ze gevaccineerd zijn, maar moet nog even uitzoeken of ze dan idd in quarentaine mogen.

En ik hou me er beetje half aan de quarentaine.. :@ ik ga donderdag wel boodschappen doen zodat ik dat de 4 dagen erna niet hoef te doen.. en ik ga wel hardlopen, want echt alleen maar binnen zitten wordt ik gek van.. :o

Maar verder dus geen contact..
  dinsdag 18 mei 2021 @ 10:11:05 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199481360
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:29 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb nog geen idee waar ik gevaccineerd ga worden omdat ik in 2 landen ingeschreven sta..

Mn ouders mogen nu binnenkort wel komen omdat ze gevaccineerd zijn, maar moet nog even uitzoeken of ze dan idd in quarentaine mogen.

En ik hou me er beetje half aan de quarentaine.. :@ ik ga donderdag wel boodschappen doen zodat ik dat de 4 dagen erna niet hoef te doen.. en ik ga wel hardlopen, want echt alleen maar binnen zitten wordt ik gek van.. :o

Maar verder dus geen contact..
Niks mis mee toch :)
  dinsdag 18 mei 2021 @ 10:11:35 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199481365
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn @:sigme van je rug!

@:Myraela ja! Dan niet met lunch, maar elke keer dat ik denk 'ok ziet er nu wel redelijk uit dus maar rondje lopen zo' en m'n schoenen ga aantrekken, zeikt het van de regen tegen de tijd dat ik m'n sleutels in de deur wil stoppen :')
Behalve vanmorgen dan, moet ik toegeven, toen bleef het droog.

Vandaag digitaal op bezoek bij een basisschool (gr 6/7/8) om een uurtje wat te vertellen over onderzoek en onderzoeker zijn en wat ik dan doe. En hen allerlei vragen te laten stellen natuurlijk. Ik hoopte heel erg dat het fysiek zou kunnen, maar helaas toch digitaal. Nou ja. Alsnog wel tof *)

En dan vanmiddag naar de Jaarbeurs en hopen op weinig tot geen bijwerkingen, en zo wel dan is het ook OK want alle leuke werkdingen van deze week heb ik dan toch al achter de rug *)
Wat tof! _O_
  dinsdag 18 mei 2021 @ 10:12:40 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199481379
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 08:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, althans, in Brabant heb je het Ruimte voor Ruimte project. Voorheen agrarisch land wordt dan omgezet naar bouwgrond. In juni komen er in 2 gemeenten waar we mogelijk wel interesse hebben, samen zo'n 23 kavels vrij (vanaf 500m2) en gaan dan in de verkoop, maar de prijzen zijn nog niet bekend. Ik heb wel gekeken naar andere kavels en de prijzen, dus wel enig idee, maar goed, het kan zo een ton schelen. En dan moet er natuurlijk nog een huis op, dus dat zijn we nu ook aan het uitzoeken. Als dat al 3 ton gaat kosten, zijn we gewoon klaar :+

Maar we willen dus gaan werken met o.a. prefab strobouw. Dat klinkt echt ongelooflijk hippie, maar dat wordt dus al professioneel gedaan door heel Europa, ook in NL. En dan hoef je dus niet zelf het stro in de muren te staan duwen. (Naast veel tijd, loop je dan namelijk ook de kans dat het niet goed gebeurt. Je wil er geen vocht in, en deze prefab bouw is ook helemaal getest op brandveiligheid e.d.). Voordeel is dat zo'n huis heel geschikt is om passief te maken, want enorm goede isolatiewaarde (de muren zijn ook wel iets van 30cm dik), en niet zwaar is waardoor je niet hoeft te heien. Dat mag op veel van die RvR-kavels namelijk niet.
Cool! Heel benieuwd of het gaat lukken voor jullie

En stro en riet zijn fantastische materialen _O_
pi_199481487
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 10:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat tof! _O_
Ja ik vind het dus ook echt heel tof. Als het kon zou ik het elke week wel willen doen *) keek hier ook al een tijdje echt naar uit.
En zo goed ook om alle kinderen in aanraking te laten komen met wetenschap, niet alleen die van hoogopgeleide ouders. En om te laten zien dat onderzoekers niet allemaal oude mannen met een bril zijn enzo!
pi_199481542
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:21 schreef Myraela het volgende:
Zou droog en zonnig moeten blijven. Tenminste hier wel. Misschien heb je geluk.
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:24 schreef AnneX het volgende:

( ik kwam een linkje tegen achter een paywall over nachtmerries en hoe ontstaan die. Wil je dat lezen?)
Voor sch..zusje was de deken geen optie. Na een week try out mocht zij hem terugsturen.
Hielp dat deken haar dan? Omdat ze em terug heeft gestuurd.

Het rotte hieraan is een heel leven 's nachts en klaarwakker (dat geeft niet) maar de volgende dag constant mezelf opbrengen om de dag door te komen. Concentratie zo slecht, iedere keer wachten op betere momenten die gedurende de dag ertussen zitten. Tis een constant proces. Ben iedere avond trots dat ik het toch weer heb gered.

Ik zou niet weten hoe het voelt overdag als ik een keer normaal slaap dus gewone energie. Ik denk dat ik dan kan vliegen.
pi_199481550
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 10:21 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ja ik vind het dus ook echt heel tof. Als het kon zou ik het elke week wel willen doen *) keek hier ook al een tijdje echt naar uit.
En zo goed ook om alle kinderen in aanraking te laten komen met wetenschap, niet alleen die van hoogopgeleide ouders. En om te laten zien dat onderzoekers niet allemaal oude mannen met een bril zijn enzo!
Nu ben ik benieuwd hoe je eruit ziet :D
pi_199481665
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 10:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nu ben ik benieuwd hoe je eruit ziet :D
Haha, ik ben een 31-jaar-jonge vrouw zonder bril *)

En wat lastig, je slaapproblemen. Je bent er vast al voor bij de huisarts geweest enzo? Lijkt me echt heel vervelend als de dagen je zoveel energie kosten.
pi_199481729
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 10:36 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Haha, ik ben een 31-jaar-jonge vrouw zonder bril *)

En wat lastig, je slaapproblemen. Je bent er vast al voor bij de huisarts geweest enzo? Lijkt me echt heel vervelend als de dagen je zoveel energie kosten.
^O^
Succes vandaag 'op' de basisschool.

O ja hoor, ben m'n hele leven al slechte slaper geweest. Moet ermee leven. Alleen ben soms benieuwd hoe het is om je normaal te voelen.
pi_199481966
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 10:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen ben soms benieuwd hoe het is om je normaal te voelen.
Oh, gewoon.
pi_199482003
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:26 schreef vlindertje89 het volgende:

Gaaf! Veel plezier en succes *O*
pi_199482032
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 10:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

^O^
Succes vandaag 'op' de basisschool.

O ja hoor, ben m'n hele leven al slechte slaper geweest. Moet ermee leven. Alleen ben soms benieuwd hoe het is om je normaal te voelen.
Tot grote wanhoop van mijn ouders sliep ik vroeger ook heel slecht en lag ook jarenlang tot 2-3 uur wakker, of ik nou vroeg of laat naar bed ging. Maar tegenwoordig slaap ik zo in. Zal wel iets met de leeftijd te maken hebben dus er is nog hoop voor je
pi_199482051
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 10:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, gewoon.
:D
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 11:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Tot grote wanhoop van mijn ouders sliep ik vroeger ook heel slecht en lag ook jarenlang tot 2-3 uur wakker, of ik nou vroeg of laat naar bed ging. Maar tegenwoordig slaap ik zo in. Zal wel iets met de leeftijd te maken hebben dus er is nog hoop voor je
Haha, ik hou hoop *O*
  dinsdag 18 mei 2021 @ 11:13:08 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199482118
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 10:21 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Absoluut! _O_

Ik wil eigenlijk ook wel weer wat les gaan geven ooit... Maar ik wil veel teveel, denk ik ik een paar levens extra nodig heb ofzo

Waar is Mario Bros als je m nodig hebt. 6 up :+
pi_199482124
Nog even terugkomend op de katten:

Linkje naar artikel met reacties
  dinsdag 18 mei 2021 @ 11:14:17 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199482133
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 10:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Zou droog en zonnig moeten blijven. Tenminste hier wel. Misschien heb je geluk.
[..]

Het rotte hieraan is een heel leven 's nachts en klaarwakker (dat geeft niet) maar de volgende dag constant mezelf opbrengen om de dag door te komen. Concentratie zo slecht, iedere keer wachten op betere momenten die gedurende de dag ertussen zitten. Tis een constant proces. Ben iedere avond trots dat ik het toch weer heb gered.

Ik zou niet weten hoe het voelt overdag als ik een keer normaal slaap dus gewone energie. Ik denk dat ik dan kan vliegen.
Ik heb het jaren terug weleens geopperd hier al, maar heb je ooit diagnostiek (en behandeling) hiervoor laten doen? Zo'n essentieel onderdeel van je energiehuishouding, immuunsysteem en überhaupt gewoon fijn in je vel zitten.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 11:16:03 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199482158
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 11:13 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_199482164
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:24 schreef AnneX het volgende:

Ik ben wel benieuwd naar dat artikel!

Ik denk dat ik nog een paar nachten zonder deken probeer. Misschien is het toeval van die nachtmerries. En met de spierpijn van afgelopen zaterdag deed het gewoon zeer om onder die deken te liggen, dat is wel al beter maar ik ben nog steeds wat stijf :')
  dinsdag 18 mei 2021 @ 11:20:49 #60
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199482214
Verslagje van gisteren!

Het Testen voor Toegang was prima geregeld. Het was mijn eerste test. Natuurlijk trok ik mijn hoofd terug dus ik moest nog een keer :') Best interessant om een keer meegemaakt te hebben. Ik was helemaal alleen in zo'n enorme hal met Eftelingpoortjes en overal kleine kamertjes. Lieve prikster. Het personeel verveelde zich blijkbaar, bijna iedereen wilde een kletspraatje over het Songfestival. Na 20 minuten had ik de uitslag al.

Ik ging in mijn eentje naar Ahoy, mijn mannen kwamen met het OV. Parkeren en naar binnen gaan verliep allemaal prima. Daar had heel Ahoy nog wat stress over want je moet 4 apps en online tickets en QR-codes en whatnot hebben. Maar dat ging allemaal prima.
Binnen kregen we vlaggetjes (Litouwen gescoord, woei!) en een mysterieus polsbandje. Daar heb ik even rondgelopen om voor de ESF'ers hier uit te zoeken welk eten er allemaal was. Ik heb ook nog merchandise gekocht, een waterfles voor mij en mijn vriendin die er niet bij kon zijn.

We hadden enorm goede plaatsen. Maar eigenlijk heeft bijna iedereen goede plaatsen want het podium is zo groot dat het 2/3 van de vloer van Ahoy beslaat. Dat formaat zorgt er ook voor dat de artiesten veel vrijheid hebben om hun act zo gek te maken als ze willen en dat je gewoon veel diversiteit ziet op het podium.

De ene act is uiteraard beter dan de andere. En soms gaat het niet om het liedje maar om de show, zoals met Ierland. Ik denk dat je op tv niet ziet hoe enorm inventief die act is dus het liedje zal wel niet doorgaan naar de finale. Maar ik heb met open mond zitten kijken hoe ze voor het oog 3 kilometer rent terwijl ze op een halve vierkante meter staat.
Dit is niet voor niets het grootste muziekspektakel ter wereld. De professionaliteit straalt er van af. Het is zo indrukwekkend om de hele infrastructuur rond zo'n show te zien. Elke artiest heeft exact 3 minuten de tijd om zijn ding te doen met maximaal 6 mensen op het podium. Ze hebben veel vrijheid qua dans, kostuums, belichting, vuurwerk, etc. Alleen water en confetti mag niet.
Tussen elke act is er 40 seconden voor het team van (maximaal) 40 man om het podium leeg te ruimen, danszweet weg te swifferen en weer een nieuw podium op te bouwen. Dat gaat zo razendsnel, enorm indrukwekkend. We zaten vlakbij de ingang van de artiesten en de stage crew dus we konden extra veel zien.

Die mysterieuze polsbandjes deden trouwens synchroom met de rest van het stadion dingen met lampjes op sommige momenten.

Het presentatie viertal deed het prima. Eeuwige Chantal-liefde omdat zij even een Dunglish-versie van In de Maneschijn er uit improviseerde met het hele stadion om de tijd te vullen toen er even technical difficulties waren _O- So goes a birdie and so goed a fish O+

Het gebeuren begon om 21.00 en duurde tot 23.30. Enorm gaaf om gezien te hebben. Hard gelachen, hard gedanst. Mooie avond O+
Spoilers!
  dinsdag 18 mei 2021 @ 11:24:42 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199482254
quote:
Paar grote dozen Lego ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199482309
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verslagje van gisteren!

Het Testen voor Toegang was prima geregeld. Het was mijn eerste test.
Lieve prikster.
Ben je nou getest of geprikt? Ben hem even kwijt.

quote:
Eeuwige Chantal-liefde omdat zij even een Dunglish-versie van In de Maneschijn er uit improviseerde met het hele stadion om de tijd te vullen toen er even technical difficulties waren _O- So goes a birdie and so goed a fish O+
Welke Chantal? De presentatrice? Ik weet bijna niets van het songfestival. :@
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199482358
Klinkt echt als een hele leuke avond @Lucky_Strike. Vanavond toch maar aanzetten.

En Chantal is inderdaad leuk. Ik volg haar op insta en ze heeft echt veel humor en zelfspot (nog leuker).
  dinsdag 18 mei 2021 @ 11:34:58 #64
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199482367
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 11:29 schreef Salina het volgende:

[..]

Ben je nou getest of geprikt? Ben hem even kwijt.
[..]

Welke Chantal? De presentatrice? Ik weet bijna niets van het songfestival. :@
Getest. Via Testen voor Toegang. Ik moest maximaal 24 uur voor het einde van de show getest worden. Via TvT krijg je binnen een uur de uitslag dus dat ging prima. Zonder geldige test kwam je niet binnen.

En Chantal Jansen ja. Een van de vier presentatoren. Ze deden het alle vier prima maar Chantal is wel echt een enorm talent. Ze had van te voren gezegd dat ze stiekem hoopt dat er iets fout zou gaan omdat ze dan pas goed uit de verf komt. En dat bleek wel.
Spoilers!
  dinsdag 18 mei 2021 @ 11:36:55 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199482410
Die sproetjes :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199482427
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Getest. Via Testen voor Toegang. Ik moest maximaal 24 uur voor het einde van de show getest worden. Via TvT krijg je binnen een uur de uitslag dus dat ging prima. Zonder geldige test kwam je niet binnen.

En Chantal Jansen ja. Een van de vier presentatoren. Ze deden het alle vier prima maar Chantal is wel echt een enorm talent. Ze had van te voren gezegd dat ze stiekem hoopt dat er iets fout zou gaan omdat ze dan pas goed uit de verf komt. En dat bleek wel.
Oh, toch getest, ik dacht al. Chantal Jansen ken ik wel natuurlijk. Geen idee wie de presentatie doet dit jaar. Nou ja, nu dus wel.

quote:
Ze had van te voren gezegd dat ze stiekem hoopt dat er iets fout zou gaan omdat ze dan pas goed uit de verf komt. En dat bleek wel.
Boefje.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199482526
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:11 schreef sigme het volgende:
Mogge! Zon schijnt :)
De Leeuweriken zingen zich suf. Maar laten we de dag beginnen met een smalle weegbree. [ afbeelding ]
Ik moest even opzoeken hoe die klinken O+
pi_199482546
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 11:13 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
:D _O- ik had gelijk mijn eerste schrammen alweer te pakken. Maar dan van een lieve kat die zich gewoon de pleuris schrok en houvast zocht met die achterpoten.

@Lucky_Strike klinkt als een zeer geslaagde avond ^O^ Tof!
pi_199482607
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 11:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D _O- ik had gelijk mijn eerste schrammen alweer te pakken. Maar dan van een lieve kat die zich gewoon de pleuris schrok en houvast zocht met die achterpoten.

@:Lucky_Strike klinkt als een zeer geslaagde avond ^O^ Tof!
Persoonlijk vind ik valkparkieten, konijnen en ganzen stukken gevaarlijker ;)
pi_199482622
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 11:04 schreef Kaatje1 het volgende:

Nou... dat zou ik niet zo heel erg snel roepen dat als je ouder wordt je beter slaapt :X

Ik weet wel waar het bij mij aan ligt.. ik heb geen goede slaaphygiëne (zo noemen ze dat bij het slaapcentrum).
Dus ķf ik moet er serieus iets aan doen of ik lig 2 - 3 x in de week wakker tot 4 uur of zo en dan om 7 uur eruit :P
pi_199482634
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 11:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik valkparkieten, konijnen en ganzen stukken gevaarlijker ;)
Hm, ik moet zeggen dat ik ook blij was dat ik gisteren de agapornis niet uit zijn hokje hoefde te halen. Zien er echt ongelooflijk schattig uit, maar dat zijn natuurlijk ook gewoon gevederde dinosauriërs :D .

Konijnen vind ik heel wisselend. Kunnen wel bijzonder hard bijten en goed krabben met die achterpoten, vaak heel wat dieper door de kracht dan katten krabben. Katten kunnen dan wel weer echt heel smerig bijten met ontstekingen tot gevolg. Of precies verkeerd met hun klauw op je knokkel meppen ofzo }:|

Ach ja, ze hebben allemaal zo hun nukken, grillen en charmes O+
pi_199482641
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 11:54 schreef Blues het volgende:

[..]

Nou... dat zou ik niet zo heel erg snel roepen dat als je ouder wordt je beter slaapt :X

Ik weet wel waar het bij mij aan ligt.. ik heb geen goede slaaphygiëne (zo noemen ze dat bij het slaapcentrum).
Dus ķf ik moet er serieus iets aan doen of ik lig 2 - 3 x in de week wakker tot 4 uur of zo en dan om 7 uur eruit :P
Je zult vast niet bedoelen dat je teveel kwijlt ofzo :D Maar wat houdt dat in?
  dinsdag 18 mei 2021 @ 12:00:40 #73
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199482700
Slaaphygiene?

quote:
De volgende hygiëneadviezen dragen bij aan een goede slaap:

Houd zoveel mogelijk regelmatige bedtijden aan, dan raakt uw lichaam hier op ingesteld.
Slaap niet meer dan nodig is om u de volgende dag uitgerust te voelen.
Eet niet te kort voor het slapen en eet geen te zware maaltijden in de avond.
Zwarte thee, koffie, energiedrankjes, cola en chocolade bevatten cafeīne en kunnen het inslapen moeilijker maken. Gebruik dit liever niet in de uren voor het slapen gaan.
Houd een rustig, ontspannen ritueel aan in het laatste uur voor het slapengaan. Alles wat u ontspant (bijvoorbeeld lezen of een douche nemen) helpt om te slapen.
Bouw uw dag goed af. Als het nodig is, kunt u vroeg in de avond een lijstje maken van de dingen die u nog in gedachten heeft.
Zorg voor voldoende ontspanning en rustmomenten op de dag.
Dagelijks voldoende beweging kan de slaap verbeteren, echter intensieve beweging/sport in de twee uur voor het slapen, kan het inslapen bemoeilijken.
Gebruik het bed en de slaapkamer waarvoor het bedoeld is: slapen en intimiteit. Werken en televisiekijken kunt u beter in een andere kamer doen.
Vermijd beeldschermen en fel licht zoveel mogelijk een uur/de uren voor het slapen.
Eén of twee glazen alcohol kan zorgen voor meer ontspanning. Meer glazen hebben echter een verstorende werking op uw slaap. Het zorgt vaak ook voor meer vermoeid opstaan.
Vermijd roken zoveel mogelijk, zeker vlak voor u naar bed gaat of als u ‘s nachts wakker wordt.
Drink niet teveel, zodat u niet (te vaak) wakker wordt, doordat u moet plassen.
Draai uw wekker om, zodat u niet onrustig kunt worden van het zien van de tijd.
Zorg voor warme voeten in bed.
Zorg voor comfort: een goed bed en een koele, goed geventileerde kamer. Verduisterende gordijnen en eventueel oordopjes kunnen helpen als u hinder heeft van licht en geluid.
Als u langer dan een half uur wakker ligt, kan het beter zijn er even uit te gaan en een rustige, ontspannen activiteit te doen, bijvoorbeeld een ontspanningsoefening of naar muziek luisteren. Krampachtig proberen te slapen werkt vaak averechts.

pi_199482706
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 11:55 schreef Candaasje het volgende:
Katten kunnen dan wel weer echt heel smerig bijten met ontstekingen tot gevolg.
Oh ja, ik heb eens rondgelopen met een paar tot knappen gezwollen vingers in de kleur van guppies. Maar ik had de kat wél gevangen en 30 meter gedragen én in een bak gepropt. Zodat het beest herenigd kon worden met de verhuisde baas.

Leverde me ook maar weer eens een tetanusprik op.
pi_199482743
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 11:55 schreef Candaasje het volgende:

Je zult vast niet bedoelen dat je teveel kwijlt ofzo :D Maar wat houdt dat in?
Dat is eigenlijk heel breed, maar voor mij komt het erop neer dat ik andere tijden aanhoud met naar bed gaan en opstaan als ik vrij ben. 4x in de week leef ik in een totaal ander ritme en de 3 dagen dat ik werk val ik dan uren later pas in slaap omdat ik niet moe genoeg ben.
Dit kan mss FFT ook helpen, dit linkje dan.
https://ruysdaelslaapkliniek.nl/behandelingen/slaaptips/

Ik heb het een tijdje goed aangehouden toen ik terug kwam uit het zkh in 2019 omdat het toen echt een probleem werd dat slapen, en het hielp echt goed.
Vaste ritme van naar bed gaan en opstaan.
Maar het is enorm versloft weer :')
pi_199482748
Wat een heerlijk enthousiast verhaal @Lucky_Strike
pi_199482755
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja, ik heb eens rondgelopen met een paar tot knappen gezwollen vingers in de kleur van guppies. Maar ik had de kat wél gevangen en 30 meter gedragen én in een bak gepropt. Zodat het beest herenigd kon worden met de verhuisde baas.

Leverde me ook maar weer eens een tetanusprik op.
Je krijgt er zoveel voor terug! O+
pi_199482763
Goed.
Gymmen en Ringen *G*
pi_199482799
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:03 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk heel breed, maar voor mij komt het erop neer dat ik andere tijden aanhoud met naar bed gaan en opstaan als ik vrij ben. 4x in de week leef ik in een totaal ander ritme en de 3 dagen dat ik werk val ik dan uren later pas in slaap omdat ik niet moe genoeg ben.
Dit kan mss FFT ook helpen, dit linkje dan.
https://ruysdaelslaapkliniek.nl/behandelingen/slaaptips/

Ik heb het een tijdje goed aangehouden toen ik terug kwam uit het zkh in 2019 omdat het toen echt een probleem werd dat slapen, en het hielp echt goed.
Vaste ritme van naar bed gaan en opstaan.
Maar het is enorm versloft weer :')
Ah zo! Mijn innerlijke klok maakt me nu elke keer vroeg wakker. Op zich zou dat goed moeten zijn, want dat is regelmatiger dan de ene dag 5:30 uur wakker en de andere pas om 9:30 uur, maar ik ben de laatste dagen echt zo moe! Ongeacht wat ik verder doe.
Maar dat kan misschien ook wel een combinatie zijn van spanning (leuke spanning, maar toch spanning), tijd van de maand en wellicht is mijn lijf nog een beetje bezig met dat vaccin wegwerken. Dunno :P

Wel benieuwd of ik nachtdiensten een beetje ga trekken. Gelukkig bouwen we dat wel op heb ik begrepen.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 12:12:30 #80
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199482886
Ik heb al zo'n 10 jaar exact dezelfde bed- en opstatijd. Ik moet elke dag op dezelfde tijd mijn medicatie nemen dus ik heb niet veel keuze in slaapritme. Er zijn wel enkele uitzonderingen, gisterenavond bijvoorbeeld. Maar dat moet ik echt niet te vaak doen.
Spoilers!
pi_199483049
Ik merk dat ik het ook echt beter doe op ritme. In het weekend hooguit een uurtje verschoven, maar meestal ben ik alsnog op dezelfde tijd wakker.
pi_199483066

@Isabeau heb jij ons wat te vertellen :o
pi_199483083
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:24 schreef vlindertje89 het volgende:
[ afbeelding ]
@:Isabeau heb jij ons wat te vertellen :o
_O-
pi_199483217
Mijn vriend dacht dat ik weer corona kreeg toen ik net enorm stond te hoesten in de keuken. Maar ik was de gedroogde pepers aan het malen. :')
  dinsdag 18 mei 2021 @ 12:36:06 #85
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199483240
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:34 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend dacht dat ik weer corona kreeg toen ik net enorm stond te hoesten in de keuken. Maar ik was de gedroogde pepers aan het malen. :')
Ja, dat is wel een ding :D Ik laat ze meestal even in de molen zitten zodat het stof wat kan dalen. Of ik schud ze buiten uit de molen.
Spoilers!
  dinsdag 18 mei 2021 @ 12:38:43 #86
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199483274
Mooi, kwartiertje om te eten, en dan de volgende ZOOM call in.
pi_199483292
Geen confetti is wel legit.
Confetti opruimen is echt vet kut met hoofdletters.
pi_199483357
quote:

Neuh, helaasch werkte de deken niet voor haar.
Sch.zus past dat alles toe wat fietsie opsomt in de slaaphygiëne adviezen.
Zij zegt wel baat te hebben bij een boek en mailt met de auteur.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199483403
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:39 schreef Lonaa het volgende:
Geen confetti is wel legit.
Confetti opruimen is echt vet kut met hoofdletters.
Dat wil ik geloven ja. Ik kwam bij mijn kamer leeghalen nog stééds overal confetti tegen. En dat al na een heel jaar :')

Ik had zelf nog ergens zo'n confettiding liggen, en heb die aan een andere huisgenoot (ook een confettibomslachtoffer) gegeven om wraak te kunnen nemen op de schuldige ~O>
pi_199483453
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:04 schreef Blues het volgende:
Goed.
Gymmen en Ringen *G*
In 1e instantie dacht ik dat je in de ringen ging zwaaien met gymmen.

Myraela kreeg gelijk met het buiige gedoe. Dus ben ik maar weer naar huis.
Was handig: een heel gesprek met een taxateur en de niet-realistische taxatie besproken.
De 20 mannen werken thuis, anders was de man wel op bezoek geweest. ( als eerder).
#neverending story.

@Lucky wat een heerlijk verhaal! en dat je hebt genoten.
Chantal is een leuk spontaan mens. Jammer een beetje dat zij zo wordt dichtgesmeerd met makeup en als een Barbie verschijnt.
pi_199483470
Ik moet een boodschappenlijstje maken met oa. wat we gaan eten morgen maar ik heb geen inspiratie.

Kortom: Wat gaan we eten?
pi_199483560
Aubergine parmigiana. :9
pi_199483574
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet een boodschappenlijstje maken met oa. wat we gaan eten morgen maar ik heb geen inspiratie.

Kortom: Wat gaan we eten?
Wij eten vanavond kipshoarma, geroosterde rode ui, tzaziki en platbrood.

Tenminste, als ik energie kan vinden om de kip te marineren, tzaziki kan maken en platbrood kan maken.
pi_199483591
Shoarma is eigenlijk wel een goed idee ja! Kan ik ook mooi weer knoflooksaus gebruiken. :')

Kan je platbrood niet gewoon kopen? #lui
pi_199483630
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:00 schreef Lonaa het volgende:
Shoarma is eigenlijk wel een goed idee ja! Kan ik ook mooi weer knoflooksaus gebruiken. :')

Tuurlijk koop je dat. Doe dat eigenlijk altijd want te veel zooi en gedoe voor 1 persoon. En de rest gaat de vriezer in
pi_199483644
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:00 schreef Lonaa het volgende:

ja, maar dan moet ik naar de winkel.

/nogluier.
pi_199483666
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, maar dan moet ik naar de winkel.

/nogluier.

Ja, oke. Ik prefereer wel winkel boven 'dingen met deeg doen' die dan mislukken en dan moet ik alsnog naar de winkel.
pi_199483969
Jongens alle hulp is lief aangeboden maar het is helaas gewoon zo en na jaren (17 jaar) dokter en andere praktijken te hebben gezocht wil ik niet meer nutteloos blijven proberen want word er alleen maar meer gefrustreerd van. En heb juist wat ik heb aan 'energie' nodig :)
Ik ben al blij dat ik nog kan lezen en tikken :)
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:37:14 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199484059
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Jongens alle hulp is lief aangeboden maar het is helaas gewoon zo en na jaren (17 jaar) dokter en andere praktijken te hebben gezocht wil ik niet meer nutteloos blijven proberen want word er alleen maar meer gefrustreerd van. En heb juist wat ik heb aan 'energie' nodig :)
Ik ben al blij dat ik nog kan lezen en tikken :)
Net als dat ik mensen die nu migraineaanvallen hebben en zeggen 20 jaar terug al eens doorgelicht te zijn geweest aanraad te kijken of er updates zijn, geldt dat ook voor jou

Er zijn zoveel meer mogelijkheden nu, 17 jaar terug werd er veel minder diepgravend onderzoek gedaan en kon er veel minder qua onderzoek en behandeling.
Zou het zo zonde vinden als het makkelijker kan maar het niet is voor jou
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:38:18 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199484081
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:43 schreef AnneX het volgende:

[..]

Neuh, helaasch werkte de deken niet voor haar.
Sch.zus past dat alles toe wat fietsie opsomt in de slaaphygiëne adviezen.
Zij zegt wel baat te hebben bij een boek en mailt met de auteur.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken de bedenkers van Somnox, wát een tof ding is dat zeg.
Je moet natuurlijk goed weten waarom en wanneer je m inzet, maar daar worden echt gave dingen mee gedaan en bereikt.

Erg enthousiast over _O_
pi_199484087
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verslagje van gisteren!

Mooie tijd en gaaf om meegemaakt te hebben. Unieke kans nu het een keer in NL is sinds lange tijd.
Heb je een top 3?
Het lijkt als je backstage (op tv) ziet altijd 1 grote familie; iedereen mag elkaar en gunt het elkaar en wil gewoon met z'n allen een leuke show maken.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:42:05 #102
217702 Lonaa
Honger!
pi_199484144
Oh hey, regen.
}:|
pi_199484220
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:24 schreef vlindertje89 het volgende:
[ afbeelding ]
@:Isabeau heb jij ons wat te vertellen :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:34 schreef Myraela het volgende:
:')
Geen last meer van gelukkig, evenals immuun voor uien snijden. Vaak doen denk ik. Pepers snij ik elke dag als ik thuis eet.

Vanavond naar de Amazing want m'n knoflook is bijna op ( :')) en daar, of bij BK langs de weg, wat lekkers halen.
pi_199484230
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:42 schreef Lonaa het volgende:
Oh hey, regen.
Hou op... Dikke bui?
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:54:05 #105
217702 Lonaa
Honger!
pi_199484347
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Hou op... Dikke bui?
Ja. Alweer. Ik ben er zo ontzettend klaar mee.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:55:50 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199484378
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

[..]

Geen last meer van gelukkig, evenals immuun voor uien snijden. Vaak doen denk ik. Pepers snij ik elke dag als ik thuis eet.

Vanavond naar de Amazing want m'n knoflook is bijna op ( :')) en daar, of bij BK langs de weg, wat lekkers halen.
Immuun voor uien snijden? :o :o jaloers!

Ik jank me zelfs kapot als ik bieslook snij. Ja echt _O- _O- :') 8)7
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:57:08 #107
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199484390
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Mooie tijd en gaaf om meegemaakt te hebben. Unieke kans nu het een keer in NL is sinds lange tijd.
Heb je een top 3?
Het lijkt als je backstage (op tv) ziet altijd 1 grote familie; iedereen mag elkaar en gunt het elkaar en wil gewoon met z'n allen een leuke show maken.
Het is ook echt een groot feest. Echt wel speciaal allemaal.

Mijn top3:
- Malta
- Rusland
- Wisselt steeds tussen een stuk of 5 landen. Dus voorlopig doe ik een top2.
Spoilers!
  dinsdag 18 mei 2021 @ 13:57:45 #108
370431 drakin
vurig typje
pi_199484401
Uien snijden is gewoon een trucje voor, sinds ik die weet gaat het ook makkelijk zonder tranen.

Nog steeds niet je vingers bij je ogen houden hoor, dat kost je wel, net als bij pepers
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199484449
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Contactlenzen. Werkt geweldig.

Werkt overigens niet geweldig met pepers als je ze uit wil halen..
pi_199484450
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. Alweer. Ik ben er zo ontzettend klaar mee.
Je zit in een plaats waar áls er ergens regenkans staat, jij een van de eerste bent -O-
Is hier regio Woerden/Gouda/Bodegraven/Utrecht.
Regio Leiden/Delft/Rijswijk/Den Haag is precies andersom. Scheelt paar km maar lijkt een compleet ander gezicht qua lucht vaak.
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Huh dat kan echt niet _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mijn top3:
- Malta
- Rusland
Ik zal opletten! Heb een blaadje met vriendinnen en dan schrijven we onze top 10 op (en wat we van de optredens vinden) en wie het meest dichtbij zit wint de wisselbokaal. Dit jaar wel ieder vanaf z'n eigen huis.
pi_199484476
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:00 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Contactlenzen. Werkt geweldig.

Werkt overigens niet geweldig met pepers als je ze uit wil halen..
Heb ik 2x gehad. Rawits gesneden met lenzen in en later uithalen. Oog zat halfuur dicht en tranen bleven komen.
pi_199484548
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik meen me te herinneren dat dat vroegah echt heel anders was.
Maar ik vind haar de bom.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199484812
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:

Ik heb ook geen last van verse pepers snijden hoor. :D Maar zo'n kilo gedroogde pepers in een mixer stuift behoorlijk. Ui heb ik wel last van, maar ligt eraan. Sommige periodes zijn ze veel vervelender dan andere periodes.
pi_199484840
Overigens dit keer wel handschoenen aangedaan bij het snijden van de pepers. Nog een trauma aan die keer dat ik sambal maakte en m'n handen de hele avond nog voelde alsof ik ze tegen een strijkijzer aan bleef houden. :') Zelfs met handschoenen was ik nog bang dat het er doorheen zou komen.
pi_199484862
Reservedienst. Nog 40 minuten uit mijn neus eten.
pi_199484874
Ik snij thuis vaak de uien. Want contactlenzen inderdaad 8-)
pi_199484921
Aww, restaurantje wat we gisteren hadden laten bezorgen, belde om te vragen hoe het was omdat ze net nieuw waren. Supernetjes. :D Vriend vertelde dat het superlekker was, alleen de Injera niet de Injera was die we hadden verwacht. Zei die meneer dat de Hollanders dat juist niet waarderen, dus dat hij een soort Italiaans brood meegeeft.

Maar voor de volgende keer kunnen we het een paar dagen van te voren aangeven, dan maakt hij het. :D Supertof. Meteen zin om nog een keer te bestellen. :9
  dinsdag 18 mei 2021 @ 14:32:19 #118
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199484981
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:27 schreef Myraela het volgende:
Aww, restaurantje wat we gisteren hadden laten bezorgen, belde om te vragen hoe het was omdat ze net nieuw waren. Supernetjes. :D Vriend vertelde dat het superlekker was, alleen de Injera niet de Injera was die we hadden verwacht. Zei die meneer dat de Hollanders dat juist niet waarderen, dus dat hij een soort Italiaans brood meegeeft.

Maar voor de volgende keer kunnen we het een paar dagen van te voren aangeven, dan maakt hij het. :D Supertof. Meteen zin om nog een keer te bestellen. :9
Whut _O-

Net als roti bestellen en dan zeggen 'wattt, kousenband? Ik wil sperziebonen!' :D

Wat goed dat ze nabelden, tof is dat bij startende ondernemers!
pi_199485064
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:32 schreef Molo het volgende:
Whut _O-

Net als roti bestellen en dan zeggen 'wattt, kousenband? Ik wil sperziebonen!' :D

Wat goed dat ze nabelden, tof is dat bij startende ondernemers!
Ach, ik kan me nog wel voorstellen dat je wat voorzichtig bent bij mensen die het niet kennen. Veel mensen vinden het ook raar. Misschien in een restaurant zou je het verschil uitleggen en vragen wat mensen willen. Het was nu vooral jammer dat op de website wel Injera stond, want dat is voor mij echt de enige reden om te bestellen. :D De prutjes zijn lekker, maar Injera maakt het toch wel. :9

Vooral omdat ik zelf een keer Injera probeerde te maken en dat echt hopeloos mislukte. :') Ik moet het nog een nieuwe kans geven, maar ben een beetje huiverig.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 14:40:53 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199485087
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ach, ik kan me nog wel voorstellen dat je wat voorzichtig bent bij mensen die het niet kennen. Veel mensen vinden het ook raar. Misschien in een restaurant zou je het verschil uitleggen en vragen wat mensen willen. Het was nu vooral jammer dat op de website wel Injera stond, want dat is voor mij echt de enige reden om te bestellen. :D De prutjes zijn lekker, maar Injera maakt het toch wel. :9

Vooral omdat ik zelf een keer Injera probeerde te maken en dat echt hopeloos mislukte. :') Ik moet het nog een nieuwe kans geven, maar ben een beetje huiverig.
Yep, eens :D

En injera is gefermenteerd beslag toch?

Is deze keuken ook met berbere enzo?
pi_199485124
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:40 schreef Molo het volgende:
Yep, eens :D

En injera is gefermenteerd beslag toch?

Is deze keuken ook met berbere enzo?
Ja, klopt van zowel de kruiden als het beslag. Van teff-meel. Wat ik nog wel in huis heb, dus misschien moet ik het maar gewoon maken en proberen.
pi_199485186
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ken de bedenkers van Somnox, wát een tof ding is dat zeg.
Je moet natuurlijk goed weten waarom en wanneer je m inzet, maar daar worden echt gave dingen mee gedaan en bereikt.

Erg enthousiast over _O_
Ik zag de site maar kan er zo snel geen chocola van maken (en ik probeer de statistiekles ook te volgen), wat is dat voor een speciaal kussen?
  dinsdag 18 mei 2021 @ 14:55:19 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199485272
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:

Ik zal opletten! Heb een blaadje met vriendinnen en dan schrijven we onze top 10 op (en wat we van de optredens vinden) en wie het meest dichtbij zit wint de wisselbokaal. Dit jaar wel ieder vanaf z'n eigen huis.
Wat tof om dat samen te doen! Ik ga zaterdag naar de vrienden waarmee ik eigenlijk gisteren zou gaan. En we gaan voor het eerst zo'n lijst bijhouden. Ik gebruik de lijst uit het tijdschrift van Chantal, ze maakte een Eurovisie-editie. Het is best een aardig blad trouwens voor een vrouwenblad.
Spoilers!
  dinsdag 18 mei 2021 @ 15:01:33 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199485347
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zag de site maar kan er zo snel geen chocola van maken (en ik probeer de statistiekles ook te volgen), wat is dat voor een speciaal kussen?
Iets makkelijker te doorgronden info
https://www.bol.com/nl/p/(...)ctPageUrl#modal_open

Ze doen nu klinische studies die het effect moeten aantonen

Eigenlijk heel simpel maar blijkbaar heel doeltreffend, wordt ook gebruikt bij dementerenden die op ademhaling rustig worden enzo
pi_199485365
Samen kijken is meestal wel het leukste. Deden wij vroeger ook altijd, een vriend maakte ook altijd een quiz rondom het esf.
Hij gaat nu met zijn zoon naar de halve finale vanavond.
pi_199485429
Teruglezen & Pretzeltime en koffie
  dinsdag 18 mei 2021 @ 15:09:00 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199485441
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:07 schreef Blues het volgende:
Teruglezen & Pretzeltime en koffie[ afbeelding ]
Is dat echt zulke lichte koffie? Of is die foto zo overbelicht?
pi_199485444
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mijn top3:
- Malta
- Rusland
Ik hoorde Italië onderweg op de radio.. ook lekker! En in eigen taal.
pi_199485460
Ok, ik heb injera beslag gemaakt. Dit keer begin ik daar. De vorige keer had ik de prutjes helemaal klaar toen de injera volledig mislukte. :')
pi_199485529
Pfffffffffffff binomiale verdelingen.
Dat is gewoon moeilijk doen om het moeilijk doen.
pi_199485550
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Is dat echt zulke lichte koffie? Of is die foto zo overbelicht?
Haha ik zat er al op te wachten |:)

Ja. Het is nespresso, aangelengd met veel heet water.
Slappe koffie drink ik ķf Latte Macchiato dinges iig met veel melk, maar wil nu slappe bak :P

En let op de onderzetters.. zijn zelfgemaakte van de k.kinderen, met tekeningetjes erop *)
  dinsdag 18 mei 2021 @ 15:20:16 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199485590
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:15 schreef sigme het volgende:
Dat is gewoon niet meer binorminaalllll jonguh!

(In de stem van de Gluurbuur, kent u die nog O+ )
  dinsdag 18 mei 2021 @ 15:20:33 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199485600
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:15 schreef sigme het volgende:
Het is gewoon een geloof, dat vakgebied. Een geloof, waarbij de grote verliezers in het leven het vak verkondigen als de grote waarheid :P
  dinsdag 18 mei 2021 @ 15:20:52 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199485606
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:16 schreef Blues het volgende:

[..]

Haha ik zat er al op te wachten |:)

Ja. Het is nespresso, aangelengd met veel heet water.
Slappe koffie drink ik ķf Latte Macchiato dinges iig met veel melk, maar wil nu slappe bak :P

En let op de onderzetters.. zijn zelfgemaakte van de k.kinderen, met tekeningetjes erop *)
Ah, ik dacht al joh, WTF :D :D

En leuk kneuterig, wist niet dat jij daar zo aan deed :D
  dinsdag 18 mei 2021 @ 15:23:04 #135
63722 z80
I fink you freaky
pi_199485639
Onweer kwam hier langs gestoven. Water flits, klap en weer droog met wat zon.
Beetje geluk nu wat langer droog. Even een wattenstaafje gaan bevuilen.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 15:23:21 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199485644
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:09 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik hoorde Italië onderweg op de radio.. ook lekker! En in eigen taal.
Dat is een van de vijf op de derde plaats :Y
Spoilers!
pi_199485712
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:51 schreef AnneX het volgende:

In 1e instantie dacht ik dat je in de ringen ging zwaaien met gymmen.

Ik doe dagelijks vogelnestjes in de ringen hoor :B

Nee onze nieuwe trouwringen. Zo leuk :D Helemaal met de hand gemaakt speciaal voor ons, hoe wij het wilden O+
SPOILER
pi_199485750
Leuk Blues, ook fijn dat jullie ze zo snel al hebben.
pi_199485765
Ze zijn echt heel mooi @Blues
pi_199485775
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:20 schreef Molo het volgende:

Ah, ik dacht al joh, WTF :D :D

En leuk kneuterig, wist niet dat jij daar zo aan deed :D
Nou ja we kregen ze en ik vind dat idd kneuterig leuk genoeg om te gebruiken ;)
pi_199486293
Fijn, dat de ringen zķ geworden zijn als jullie wilden.

Vanmiddag bezig geweest met rabarbercrumble van 3 recepten.
Met een deegbodem, en de crumble voorbakken was het advies.
SPOILER
Ondertussen is mn.X toch maar een proefritje op de motor maken na honderd jaar.
Gelukkig in gezelschap, ook op een motor. En ik vind het helemaal niks. -O-
pi_199486576
Voor de esf fans:
SPOILER
  dinsdag 18 mei 2021 @ 16:38:19 #143
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199486648
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 16:31 schreef AnneX het volgende:
Voor de esf fans:
SPOILER
_O-
Spoilers!
pi_199486674
quote:
Voor de esf fans:
SPOILER
pi_199486683
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 16:13 schreef AnneX het volgende:
Fijn, dat de ringen zķ geworden zijn als jullie wilden.

Vanmiddag bezig geweest met rabarbercrumble van 3 recepten.
Met een deegbodem, en de crumble voorbakken was het advies.
SPOILER
Ondertussen is mn.X toch maar een proefritje op de motor maken na honderd jaar.
Gelukkig in gezelschap, ook op een motor. En ik vind het helemaal niks. -O-
Wat gaaaf voor m!!
pi_199487183
Mooi, jullie ringen, Blues O+ En ook mooi dat ze allebei net een klein beetje anders, maar ook gelijk zijn.

En van slaaptips word ik agressief. Vooral dingen als 'ga altijd op hetzelfde tijdstip naar bed en sta op hetzelfde tijdstip op'. Nooit eens tips voor het best grote deel van de bevolking die nachtdiensten doet (16%). Als je dan op zoek gaat naar tips voor nachtdiensten dan kom je vaak 'doe geen nachtdiensten' tegen :') Nee, laten we de ziekenhuizen/verzorgingshuizen 's nachts maar gewoon dichtdoen, geen horecapersoneel dat moet werken (wat nu overigens toevallig wel het geval is), geen politie etc. * Isabeau zucht
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 18 mei 2021 @ 17:19:32 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199487212
Slaaptips zijn natuurlijk niet bedoeld voor nachtwerkers, die slapen immers nooit. Die hangen een paar uurtjes aan het plafond en dan zijn ze weer fris.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 17:22:33 #148
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199487252
quote:
Voor de esf fans:
SPOILER
Ik zit er gelijk weer mee in mijn hoofd. Ik heb hier een paar jaar geleden in Zweden ook zo ontzettend hard om gelachen. Ik krijg weer lichte kaakkramp als ik er aan denk..

Love love peace peace! And a man in a hamster wheel.
Spoilers!
pi_199487258
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:19 schreef fietsie het volgende:
Slaaptips zijn natuurlijk niet bedoeld voor nachtwerkers, die slapen immers nooit. Die hangen een paar uurtjes aan het plafond en dan zijn ze weer fris.
-O-

Er zijn volgens mij duizenden boeken geschreven over slaap. En als nachtwerken er al in voorkomt is het meestal maar een paar alinea's (de 'doe geen nachtdiensten' tips die dus volkomen nutteloos zijn) of eventueel op het eind een klein hoofdstukje. Die bekende slaapdokter waar ik de naam even van ben vergeten heeft er ook niets over geschreven :') Er is uiteraard wel wetenschappelijk onderzoek, maar ook daarbij is de conclusie zo'n beetje 'doe geen nachtdiensten' :+ Ja, dat geloof ik wel. Maar! Er zijn nou eenmaal mensen die wčl nachtdiensten doen en op advies zitten te wachten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199487268
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik zit er gelijk weer mee in mijn hoofd. Ik heb hier een paar jaar geleden in Zweden ook zo ontzettend hard om gelachen. Ik krijg weer lichte kaakkramp als ik er aan denk..

Love love peace peace! And a man in a hamster wheel.
Ja, dat nummer was briljant _O_ En heel catchy.

Ik heb je verslagje met veel plezier gelezen O+ En leuk dat het zo leuk was.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 17:24:48 #151
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199487286
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

-O-

Er zijn volgens mij duizenden boeken geschreven over slaap. En als nachtwerken er al in voorkomt is het meestal maar een paar alinea's (de 'doe geen nachtdiensten' tips die dus volkomen nutteloos zijn) of eventueel op het eind een klein hoofdstukje. Die bekende slaapdokter waar ik de naam even van ben vergeten heeft er ook niets over geschreven :') Er is uiteraard wel wetenschappelijk onderzoek, maar ook daarbij is de conclusie zo'n beetje 'doe geen nachtdiensten' :+ Ja, dat geloof ik wel. Maar! Er zijn nou eenmaal mensen die wčl nachtdiensten doen en op advies zitten te wachten.
Verder dan "overweeg maatregelen om uw slaapkamer lichtdicht, geluidsarm en koeler dan de omgeving te maken" kom ik ook niet :P
  dinsdag 18 mei 2021 @ 17:25:34 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199487301
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat nummer was briljant _O_ En heel catchy.

Ik heb je verslagje met veel plezier gelezen O+ En leuk dat het zo leuk was.
Thanks O+
Spoilers!
pi_199487387
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

Thanks O+
Ik vond t ook leuk om te lezen.
En heb meteen het livetopic op volgen gezegd.
Ik ben er nooit zo mee bezig maar vind t wel leuk om te volgen.
pi_199487457
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

-O-

Ik heb jaren nachtdiensten gedraaid.
Vond t wel ideaal. Ik kwam thuis rond 8 uur, bracht de kinderen naar school, dook mn bed in en kwam er dan om 1 of 2 uur uit. Kon ik ze om 3 uur weer van school halen.
Ging prima leven, leven en werken op 5 of 6 uur slaap..terugkijkend en met wat ik nu weet slaap ik nooit meer dan 5 of 6 uur aan 1 stuk. Tegenwoordig maar 4 uur. (En probeer dan wel nog 2 uurtjes te slapen)
Ik denk ook dat t 'bij me hoort'.
Inslapen is sowieso lastig en duurt langggg.

Mss heb ik mn slaap wel stuk gemaakt ergens mee :D
  dinsdag 18 mei 2021 @ 17:48:14 #155
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199487557
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:32 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik vond t ook leuk om te lezen.
En heb meteen het livetopic op volgen gezegd.
Ik ben er nooit zo mee bezig maar vind t wel leuk om te volgen.
Ik ben er ook alleen de periode rondom het festival mee bezig hoor. De mensen in subforum ESF hier zijn er het hele jaar mee bezig. Ik snap dat wel goed maar ik krijg het niet in mijn leven gepast dus probeer het maar niet. Net als full on Efteling-wappie worden. Lijkt me fantastisch maar het past er gewoon niet bij :)

SPOILER
Spoilers!
pi_199487704
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:38 schreef Blues het volgende:

Ik heb jaren nachtdiensten gedraaid.
Vond t wel ideaal. Ik kwam thuis rond 8 uur, bracht de kinderen naar school, dook mn bed in en kwam er dan om 1 of 2 uur uit. Kon ik ze om 3 uur weer van school halen.
Ging prima leven, leven en werken op 5 of 6 uur slaap..terugkijkend en met wat ik nu weet slaap ik nooit meer dan 5 of 6 uur aan 1 stuk. Tegenwoordig maar 4 uur. (En probeer dan wel nog 2 uurtjes te slapen)
Ik denk ook dat t 'bij me hoort'.
Inslapen is sowieso lastig en duurt langggg.

Mss heb ik mn slaap wel stuk gemaakt ergens mee :D
:D dat zal toch niet

Nu heb ik er wel mijn weg in gevonden door ervaring, maar het altijd volkomen idioot gevonden dat er zo weinig informatie is om te helpen. En de info die er is is van het kaliber 'slecht voor je! niet doen!''. Als ik niet zo lui was/meer ambitie had had ik er misschien een boek over kunnen schrijven voor mensen die nachtdiensten moeten doen :+
pi_199487711
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik ben er ook alleen de periode rondom het festival mee bezig hoor. De mensen in subforum ESF hier zijn er het hele jaar mee bezig. Ik snap dat wel goed maar ik krijg het niet in mijn leven gepast dus probeer het maar niet. Net als full on Efteling-wappie worden. Lijkt me fantastisch maar het past er gewoon niet bij :)

SPOILER
Ik snap helemaal wat je bedoelt O+
pi_199487852
Leuk Lucky! O+

En uw SC-psycholoog pitcht nog even CGT-i (cognitieve gedragstherapie bij insomnie) :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199487924
Er is toch ook zo'n stroming van 2u slapen, 4u wakker oid, en dat dan steeds herhalen?

Mijn lief mag nu weer regelmatig (maar dan onregelmatig verdeeld) midden in de nacht beginnen met werken (12u 's nachts beginnen, of om 3u 's ochtends, vroegst was 23u, maar soms ook pas om 7u). En dan mag hij daarna een werkdag maken van 15u. En dan -eventueel dus midden overdag- 9u stilstaan, en dan weer 15u werken.

Mijn advies zou zijn: leer hazeslapen.
pi_199487952
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D dat zal toch niet

Nu heb ik er wel mijn weg in gevonden door ervaring, maar het altijd volkomen idioot gevonden dat er zo weinig informatie is om te helpen. En de info die er is is van het kaliber 'slecht voor je! niet doen!''. Als ik niet zo lui was/meer ambitie had had ik er misschien een boek over kunnen schrijven voor mensen die nachtdiensten moeten doen :+
Is er nu niet meer bekend? De slaapcentra schieten als paddenstoelen uit de grond.
pi_199488202
Vaccinatie schema is aangepast
SPOILER
pi_199488224
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:21 schreef Blues het volgende:

Is er nu niet meer bekend? De slaapcentra schieten als paddenstoelen uit de grond.
Ja, er is best veel onderzoek gedaan. En ik heb ooit een fantastische cursus over nachtdiensten gevonden in pdf formaat bedoeld voor verpleegkundigen. Was van een ivy league universiteit. Maar, die kan ik niet meer vinden en de info die daar in stond (heel verhelderend), die vind je nog steeds niet online op websites met tips voor nachtdiensten.

Er stond vooral heel duidelijk uitgelegd waarom je niet 7-8 uur kan slapen overdag. Biologische klok, arousal etc.
Daarom probeer ik het ook niet meer en slaap in 2x. Dat werkt dus (voor mij en ahv dat artikel) het allerbeste.
pi_199488455
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:40 schreef Isabeau het volgende:

Ja, er is best veel onderzoek gedaan. En ik heb ooit een fantastische cursus over nachtdiensten gevonden in pdf formaat bedoeld voor verpleegkundigen. Was van een ivy league universiteit. Maar, die kan ik niet meer vinden en de info die daar in stond (heel verhelderend), die vind je nog steeds niet online op websites met tips voor nachtdiensten.

Er stond vooral heel duidelijk uitgelegd waarom je niet 7-8 uur kan slapen overdag. Biologische klok, arousal etc.
Daarom probeer ik het ook niet meer en slaap in 2x. Dat werkt dus (voor mij en ahv dat artikel) het allerbeste.
Je kan het idd wel willen maar als het niet lukt dan houdt t op.
Als je t accepteert lig je ook relaxter in je bed.
Ik werk prima op 4/5 uur of soms minder slaap. Ik weet ook dat het de nacht na een werkdag meteen beter gaat, want ik sta veel eerder op en elke werkdag is het megadruk dus moe genoeg.
pi_199488464
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:19 schreef fietsie het volgende:
Ah, dat is het geheim! ik ga maar eens een rekstok aan de muur schroeven dan.
pi_199488522
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:54 schreef Blues het volgende:

Je kan het idd wel willen maar als het niet lukt dan houdt t op.
Als je t accepteert lig je ook relaxter in je bed.
Ik werk prima op 4/5 uur of soms minder slaap. Ik weet ook dat het de nacht na een werkdag meteen beter gaat, want ik sta veel eerder op en elke werkdag is het megadruk dus moe genoeg.
Ik functioneer ook gewoon op 4 uur slaap ja :Y Als het maar niet te lang duurt/te vaak achter elkaar.
Gisteren ging ik bijv heel moe voor 20.00 slapen. En ik werd vanmorgen om 8 uur heel uitgerust wakker. 'Slaap inhalen' kan overigens niet volgens al die slaapboeken/slaaptips. Ja, whatever.
pi_199488700
Mooie ringen, @Blues!

Ik heb de Jaarbeurs overleefd, geoliede machine wel. En drie keer ID en afspraak bevestiging etc laten zien. Voor de statistieken: met pleister (want er droop druppel bloed langs m'n arm), niet schoongemaakt met alcohol vooraf. Vervolgens werd ik van kwartier naar half uur gepromoveerd met wachten achteraf voor de zekerheid omdat ik tintelingen had die uitstraalden door hele arm naar hand. Alles overleefd! Wel beurse arm nu. Moderna zit erin.

Ik slaap ook moeilijk, althans, ik ben bijna altijd moe en veel slaap nodig. Ik moet ook echt gaan wennen straks als ik weer op locatie moet gaan werken een hele dag, ik doe nu bijna elke dag ergens overdag wel een dutje omdat moe. Vandaag ging het best wel goed, tot ik na vroeg avondeten om 17.30 knockout ging op de bank. Morgen proberen wel wakker te blijven en dan iets eerder in te slapen (nu tussen 23-00u en dan tussen 6.30-7.30 wakker). Al tig keer bloedonderzoek gedaan maar niks wat de vermoeidheid verklaart. Heb t ook al sinds middelbare school.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 18-05-2021 19:14:05 ]
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 19:29:31 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199489082

_O- _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:37:35 #168
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199489219
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Vaccinatie schema is aangepast
SPOILER
Dank voor dit!
*O*
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:37:41 #169
217702 Lonaa
Honger!
pi_199489221
hehehe @quote.
pi_199489238
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:29 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]

_O- _O-
:') iemand had heel veel lol in het schrijven van dat stuk.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:45:27 #171
63722 z80
I fink you freaky
pi_199489326
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Verder dan "overweeg maatregelen om uw slaapkamer lichtdicht, geluidsarm en koeler dan de omgeving te maken" kom ik ook niet :P
Ik denk meer aan een comfortabel bed. Eentje die gewoon lekker ligt vanaf het eerste moment.
pi_199489344
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

SPOILER
Over de Efteling gesproken, ik kwam net die Efteling-hamsters tegen in de AH. Ik weet het niet..ik vind ze toch wat....vreemd....

SPOILER
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:51:26 #173
63722 z80
I fink you freaky
pi_199489415
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar 8 uur aan een stuk slapen in de nacht was ook niet normaal. In de middeleeuwen werd er halverwege de nacht iets gedronken. In Taiwan is het nog steeds normaal om rond 2 uur in de nacht een bakje noedels te eten. Wat nog verrassen lekker bleek te zijn, en verder slapen geen probleem.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:51:57 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199489423
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Over de Efteling gesproken, ik kwam net die Efteling-hamsters tegen in de AH. Ik weet het niet..ik vind ze toch wat....vreemd....

SPOILER
Dat is net de plaaggeest van Bassie en Adriaan :D
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:52:24 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199489435
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:45 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik denk meer aan een comfortabel bed. Eentje die gewoon lekker ligt vanaf het eerste moment.
Dat vind ik een basisvereiste voor iedere slaapkamer, zelfs eentje voor 1 nacht.
pi_199489451
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh jee, dat is een trip down memory lane O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:53:36 #177
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199489459
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Omg nu je het zegt. Nachtmerries!
  dinsdag 18 mei 2021 @ 19:59:59 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199489551
Baas _O_

Zo simpel maar zo spannend!

dinsdag 18 mei 2021 @ 20:01:40 #179
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199489576
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 19:59 schreef Molo het volgende:
Baas _O_

[ afbeelding ]
Ik vond hem zoooo eng.
Maar ook de kikker van clown flappie in de efteling _O-
Als ik plaatjes zie van die kikker voel ik het al weer ;(
pi_199489619
Ik was panisch bang voor Kabouter Plop. En voor ome Willem. :D
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:07:04 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199489689
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik vond hem zoooo eng.
Maar ook de kikker van clown flappie in de efteling _O-
Als ik plaatjes zie van die kikker voel ik het al weer ;(
Oh dit zegt me even niks, heb je plaatjes? :D :D

Ik had het met Ome Willem ook :D
En met Rob de Nijs, waarvan ik jaren heb gedacht dat het een aap was. Door zijn bovenlip denk ik :') :') :')
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:13:28 #182
217702 Lonaa
Honger!
pi_199489829
Vandaag is niet beter dan gisteren! *O*
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:16:26 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199489881
ik g a fietsen. kop vol.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:22:01 #184
63722 z80
I fink you freaky
pi_199489960
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:16 schreef fietsie het volgende:
ik g a fietsen. kop vol.
Neem een plu mee. Zelfs als buienradar droog voorspeld en je gaat de deur uit met zon. Kom je met een nat pak thuis.
pi_199490000
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik functioneer ook gewoon op 4 uur slaap ja :Y Als het maar niet te lang duurt/te vaak achter elkaar.
Gisteren ging ik bijv heel moe voor 20.00 slapen. En ik werd vanmorgen om 8 uur heel uitgerust wakker. 'Slaap inhalen' kan overigens niet volgens al die slaapboeken/slaaptips. Ja, whatever.
Ik haal dus 4x pw de slaap in van die andere 3x.
Precies whatever, het kan wel. :+
pi_199490047
quote:
Baas _O_

[ afbeelding ]
Whaaaa engerd :Y)
pi_199490082
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:13 schreef Lonaa het volgende:
Knuffel
pi_199490083
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:16 schreef fietsie het volgende:
ik g a fietsen. kop vol.
Goed plan. Laat de inhoud ergens achter onderweg w/
pi_199490091
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:13 schreef Lonaa het volgende:
Gelukkig is het bijna woensdag *O* :*
pi_199490100
Bang voor Ome willem? Hoe dan :D
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:29:09 #191
217702 Lonaa
Honger!
pi_199490118
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:27 schreef Blues het volgende:

[..]

Gelukkig is het bijna woensdag *O* :*
Jippie! *O*
Morgen nog lekker wat shit van vandaag opruimen *O* En naar de dierenarts *O* En niet sporten want geen tijd ondanks vet leuke workout en sinds december voor het eerst weer in de kerk *O*

Ugh. Ik ga zo warme dingen aantrekken want koud en Songfestival kijken. Aju.
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 20:31:03 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199490137
quote:
Baas _O_

[ afbeelding ]
Dat vraagt om een deuntje
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 20:31:34 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199490146
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:28 schreef Blues het volgende:
Dat ze poep op brood kreeg?
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:34:08 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199490209
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:28 schreef Blues het volgende:
Pedo-uitstraling
pi_199490214
quote:
Brengt me terug naar het zolderkamertje van mn 1e vriendje toen de plaat net uit was O+
pi_199490246
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat ze poep op brood kreeg?
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Pedo-uitstraling
Oh zo heb ik t nooit bekeken.
pi_199490305
Ik weet alleen anekdotes over waarom ik bang zou zijn voor ome Willem, was te jong om me echt veel te herinneren. Het verhaal gaat dat ik ome Willem eng vond omdat hij stoute dingen deed. :D
pi_199490466
Die enge Kaktus-meneer, díe was eng. Glibberige griezel.
pi_199490517
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:44 schreef sigme het volgende:
Ja, die vond ik ook eng! En die vrouw die er bij hem was, ook zo'n raar figuur.

Overigens was ik ook doodsbang voor Zwarte Piet :') Sinterklaas was nog wel ok, maar de rest? Brrrrrr.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:47:50 #200
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199490533
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh dit zegt me even niks, heb je plaatjes? :D :D

Ik had het met Ome Willem ook :D
En met Rob de Nijs, waarvan ik jaren heb gedacht dat het een aap was. Door zijn bovenlip denk ik :') :') :')
Hopelijk werkt dit

Dan linkje? https://ibb.co/0mhWQL7
pi_199490548
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:44 schreef sigme het volgende:
En knettergek :D
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:48:39 #202
217702 Lonaa
Honger!
pi_199490561
quote:
Instant nerveus.
pi_199490565
Ik ga gewoon de hele avond esf kijken kan mij t schelen *O*
pi_199490602
Toen ik een kleuter was, trouwde mijn kleuterjuf (juf Greetje O+ ), en die organiseerde een feestje voor haar kleuters. Daar was een clown. Ik heb de clown -parmantig als ik toen al was- te verstaan gegeven dat hij helemaal geen clown was, maar een verklede meneer. Waarop de clown antwoordde "Nee hoor".

Sindsdien onthoud ik mij van commentaar op verklede meneren.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:58:05 #205
217702 Lonaa
Honger!
pi_199490823
Ik downloadde zelfs de app.
pi_199490833
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:48 schreef Blues het volgende:
Ik ga gewoon de hele avond esf kijken kan mij t schelen *O*
Al 1,5u voorbeschouwing gekeken en 2 gin tonics verder :D we zijn er klaar voor
pi_199490870
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

dinsdag 18 mei 2021 @ 20:59:39 #208
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199490874
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goed op schema :D
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:00:33 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199490927
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hopelijk werkt dit
[ afbeelding ]

Dan linkje? https://ibb.co/0mhWQL7
Wat een idiote verschijning :D
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:08:23 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199491295
Hier staat esf ook op..
En wat een leuk verslag Lucky!

Zit iedereen nou ergens anders te kletsen?
pi_199491505
Beetje w/
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:14:33 #212
63722 z80
I fink you freaky
pi_199491531
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:08 schreef Barreltje het volgende:
Hier staat esf ook op..

Nee. zit een beetje op internet rond te klikken. voor het naar bed gaan.
pi_199491591
quote:
Hier staat esf ook op..

Hier had een kat aandacht nodig ;)
pi_199491635
Ik kijk college tour met Marcel Levi, erg interessant.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 mei 2021 @ 21:18:27 #215
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199491702
Van te voren geen liedjes gehoord, maar ESF staat gewoon aan :+
Altijd wel leuk :). Niet de grootste fan, maar gewoon die drie avonden vind ik altijd wel leuk.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199491819
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Kijk ik terug ^O^
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:21:40 #217
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199491831
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:22 schreef z80 het volgende:

[..]

Neem een plu mee. Zelfs als buienradar droog voorspeld en je gaat de deur uit met zon. Kom je met een nat pak thuis.
Het viel mee. Wel kon ik een volledig voorgerecht, hoofdgerecht en hartige vleesschotel tussen mijn tanden vandaan halen aan muggen, vliegen en andere vliegende gedrochten....
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:22:41 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199491874
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:27 schreef Blues het volgende:

[..]

Goed plan. Laat de inhoud ergens achter onderweg w/
Bankje + ondergaande zon boven Langweerderwielen was prima, als pauze tussen het vliegen determineren.
pi_199491929
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Opgenomen, van de week terug kijken
pi_199492100
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik downloadde zelfs de app.
+1

Ik blijk best streng te zijn _O-

Wat was Zweden schril en vals :X
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:29:17 #221
217702 Lonaa
Honger!
pi_199492122
Australie is een gedrocht. Poh.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:29:18 #222
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199492123
quote:
Hier staat esf ook op..

Neuh net beker Ginger Beer na een eind trapperen.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:36:53 #223
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199492515
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Blijft nog steeds gek dat ze mee doen..
pi_199492525
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Nu ik haar in normaler licht zie... ja :D
pi_199492584
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:36 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel schattig... zo’n geadopteerd land wat als het ware als een kwispelende asielpuppy telkens aan de deur stond. En uiteindelijk werd binnen gelaten O+
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:41:16 #226
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199492673
Ireland is idd een beetje lastig te zien dat het maar op 1.5 m is ..
pi_199492695
Gut, wat is Ierland... druk. Beetje teveel trukendoos.
En de mevrouw buiten adem van het rondrennen.

Maja, ik mis ook nog steeds het live orkest.
pi_199492990
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:36 schreef Barreltje het volgende:

Dit ja.

Maar kom niet aan Australië verder :{w ;)
pi_199493116
Mijn arm doet best veel pijn trouwens. Echt best vervelend. Hopelijk morgen niet erger!
ESF volg ik totaal niet. Zo maar eens bed opzoeken :z
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:52:08 #230
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199493145
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:48 schreef Blues het volgende:

[..]

Dit ja.

Maar kom niet aan Australië verder :{w ;)
Heb ik al aangezeten :+
pi_199493160
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn arm doet best veel pijn trouwens. Echt best vervelend. Hopelijk morgen niet erger!
ESF volg ik totaal niet. Zo maar eens bed opzoeken :z
Neem een paracetamol, heb ik toen ook gedaan, geen zin om wakker te worden van een zere arm
pi_199493275
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:52 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Heb ik al aangezeten :+
:o :o :D
pi_199493394
Ik heb tot nu toe nog niets gehoord waarvan ik dacht “wauw”.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:58:51 #234
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199493430
Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld in België geloof ik..
pi_199493500
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ook niet :N

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:58 schreef Barreltje het volgende:
Vlak, saai, ongeīnteresseerd. Ik ben geen fan van die look.
pi_199493527
Nu throwback naar Isa Hoes in GTST :D
pi_199493590
quote:
Een beetje is wel een enorm understatement, je zou spontaan in een depressie schieten
pi_199493693
Israël deed wel wat voor me. Hoefde ze zich niet eens voor uit te (laten) kleden op het podium.
pi_199493854
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Neem een paracetamol, heb ik toen ook gedaan, geen zin om wakker te worden van een zere arm
Goeie, heb ik idd gedaan net. Snap wel dat het beurs voelt, er zit ook een blauwe plek.
Nou ja, ik ben al superblij dat 'ie erin zit, als dit dan de enige bijwerking is dan ben ik reuze tevreden ^O^
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:12:33 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199494017
Azerbeidzjan heeft wel veel tekst zeg... _O-
pi_199494522
Wow Malta *O*
pi_199494549
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Alleen de stem van Malta en Israël
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:26:31 #243
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199494611
Ik vond de eerste leuk, Rusland goed, en Malta idd _O_
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 mei 2021 @ 22:30:49 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199494762
quote:
Hooverphonic kan beter :Y
pi_199495040
Ik zet m'n geld op 1 uitgelichte zanger(genderneutraal) omringd door een handvol ondersteunende dansers (genderneutraal).
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:39:39 #246
217702 Lonaa
Honger!
pi_199495076
OEKRAINE _O_
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:40:38 #247
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199495110
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 22:39 schreef Lonaa het volgende:
OEKRAINE _O_
Ja die vind ik eigenlijk ook wel vet..
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:41:16 #248
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199495136
#maartochnietgestemd
pi_199495170
Back in time nu _O_
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:55:30 #250
217702 Lonaa
Honger!
pi_199495716
Ik ken Jeangu nog van vroegah. :7 Toen ie nog in de achtertuin van vriendin van me zong voor haar verjaardag. En meer van dat soort verhalen. O+
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:58:32 #251
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199495867
Azerbeidzjan??????
  dinsdag 18 mei 2021 @ 22:58:59 #252
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199495891
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 22:58 schreef Barreltje het volgende:
Azerbeidzjan??????
klinkt heel europees
pi_199496023
Depressief België ook door :D
pi_199496299
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Depressief België ook door :D
Isneen leuk nr voor een concert.
Maar niet echt ESF materiaal.

Donderdag echt mn zonnebril op. Die lichtshows zijn wel k*t vooral de stroboscopen :X 8-)

Het water stuk met Teckla en Davina was echt geweldig _O_

Nu afkicken met de Druiventros _O-
pi_199496392
Ik hoop dat de Davina en Teckla act donderdag en zaterdag nog een keer komen. Maar dat zal wel niet
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 23:18:19 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199496542
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 22:38 schreef sigme het volgende:
Ik zet m'n geld op 1 uitgelichte zanger(genderneutraal) omringd door een handvol ondersteunende dansers (genderneutraal).
Dit klinkt wel heerlijk politiek correct om te winnen inderdaad.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 mei 2021 @ 23:22:52 #257
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199496626
Dat Tijs vd Brink nu Op1 moet presenteren _O-
  woensdag 19 mei 2021 @ 00:04:41 #258
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199497399
Overigens is esf met je ouders kijken ook wel een ehm.. andere dimensie _O-
pi_199498491
Mogguh :O Om 5 uur wakker worden om naar je werk te gaan, ok..... maar 3 uur wakker worden om te gaan fotograferen, da’s andere koek :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 19 mei 2021 @ 06:34:27 #260
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199498649
Slaap was vannacht weer kapot -O-
Om 4 15 wakker.. en vanavond lig ik pas rond 01.00 in bed.. wordt een lange dag :N :X
pi_199498682
'morgen

[ Bericht 14% gewijzigd door Tuindier op 19-05-2021 07:23:29 ]
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 07:16:19 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199498765
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 03:08 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Om 5 uur wakker worden om naar je werk te gaan, ok..... maar 3 uur wakker worden om te gaan fotograferen, da’s andere koek :X
Waar ga je heen?
pi_199498938
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 07:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waar ga je heen?
Kinderdijk
pi_199498948
En waarom zo vroeg :?
pi_199498964
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 07:48 schreef Blues het volgende:
En waarom zo vroeg :?
Voor mooi licht.
pi_199498973
Dat is dan balen, want helemaal bewolkt.
Althans, hiero!
Wie weet valt het mee dan!
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 08:05:09 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199499071
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 07:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kinderdijk
Aha, ja daar valt wel wat leuks te doen.
Zo heel ver is dat toch niet bij jou vandaan. Of is het nog wel een stukje wandelen vanaf de parkeerplaats?
pi_199499105
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 07:50 schreef Blues het volgende:
Dat is dan balen, want helemaal bewolkt.
Althans, hiero!
Wie weet valt het mee dan!
Ik had om half 8 een zonnetje, maar inmiddels ook weer weg. Alleen zit ik wel erg ver bij Kinderdijk vandaan :+
pi_199499115
Idd. Zo vroeg voor het licht. Licht viel tegen maar er was een kort momentje waarin de zon boven en tussen de wolken kwam piepen. Dat was erg tof. Jammer wel dat mijn camera van statief donderde en mijn 24-70 total loss maakte -O- Zo maar eens de verzekering contacten.
pi_199499119
Goedemorgen!

Zuringvelden

En een Hollandse meester van gisteravond
pi_199499120
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 08:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aha, ja daar valt wel wat leuks te doen.
Zo heel ver is dat toch niet bij jou vandaan. Of is het nog wel een stukje wandelen vanaf de parkeerplaats?
35 minuten rijden. Maar zonsopkomst is tussen 5 en half 6, beetje wandelen, compositie zoeken, beetje ouwehoeren etc :P
pi_199499169
Goedemorgen dotjes. O+
pi_199499173
Ik heb zo fijn geslapen. O+ Ik weet niet waardoor, maar soms sta je gewoon zo uitgerust en blij op. O+
pi_199499181
quote:
7s.gif Op woensdag 19 mei 2021 08:14 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

[ afbeelding ]
Zuringvelden

[ afbeelding ]
En een Hollandse meester van gisteravond
Zuring....volgens mij kauwden we daar op op de basisschool, maar ik weet het niet meer.

Ik heb gisteren nog naar je gezwaaid uit de trein! Nou ja, jou zag ik niet, maar de schaapjes wel O+
pi_199499197
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 08:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zuring....volgens mij kauwden we daar op op de basisschool, maar ik weet het niet meer.

Ik heb gisteren nog naar je gezwaaid uit de trein! Nou ja, jou zag ik niet, maar de schaapjes wel O+
Dat van die zuring klopt! Lekker zurig, en met zo'n vrolijk kwastje.

Enneh beetje verlaat: :W
pi_199499329
Mogge!

Zonde P! Hopelijk doet de verzekering iets.

Lees net op het lokale nieuws dat hier in de buurt vannacht 2 auto’s uitgebrand zijn met veel harde klappen van de airbags. Hemelsbreed zo’n 200-300 meter verderop, niets gehoord :o
pi_199499408
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 06:34 schreef Barreltje het volgende:
Slaap was vannacht weer kapot -O-
Om 4 15 wakker.. en vanavond lig ik pas rond 01.00 in bed.. wordt een lange dag :N :X
Oei sterkte Barrel. Hoop dat je het volhoud.

Ik heb gisteren de helft gezien, vanavond kijk ik de andere helft terug. Ben benieuwd. Vind Davina Michelle afschuwelijk dus hoop dat dat meevalt.
  woensdag 19 mei 2021 @ 08:48:21 #278
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199499490
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 08:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Oei sterkte Barrel. Hoop dat je het volhoud.

Ik heb gisteren de helft gezien, vanavond kijk ik de andere helft terug. Ben benieuwd. Vind Davina Michelle afschuwelijk dus hoop dat dat meevalt.
Beetje in het vliegtuig slapen moet lukken ^O^
pi_199499596
Oeh, Parkheuvel doet dit weekend voor het laatst take-away hapjes. Daar moeten we natuurlijk naartoe. :9
  woensdag 19 mei 2021 @ 09:47:49 #280
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199500108
c_/
pi_199500141
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:47 schreef fietsie het volgende:
c_/
Ja O+ Doe ik ook nu voor ik weer aan de arbeid mag :) Moet vier uurtjes werken vandaag want ochtend vrij. Alleen veel vroeger thuis dan gepland dus eerder beginnen dus eerder stoppen O+
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 10:09:33 #282
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199500345
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 08:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

35 minuten rijden. Maar zonsopkomst is tussen 5 en half 6, beetje wandelen, compositie zoeken, beetje ouwehoeren etc :P
Oh dacht half uurtje later :+ Ben er tegenwoordig niet meer zo vroeg uit.

Kut van je 24-70 :{ Wordt die nog gemaakt? Of was je al overgestapt op spiegelloze?
pi_199500375
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh dacht half uurtje later :+ Ben er tegenwoordig niet meer zo vroeg uit.

Kut van je 24-70 :{ Wordt die nog gemaakt? Of was je al overgestapt op spiegelloze?
Al mijn EF lenzen passen op mijn R5 middels een adapter. Geen idee of hij nog gemaakt wordt. Als ik internet zo lees, dan is de Mk 1 (mijn versie) te oud. Canon lijkt die niet meer te servicen vanwege gebrek aan onderdelen.

Ik was al op zoek naar vervanging. Ik ben een 24-105 F4 aan het overwegen omdat ik de 2.8 niet heel vaak meer nodig heb. Zowel de EF als de RF versie is tijdelijk niet leverbaar.
pi_199500933
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Al mijn EF lenzen passen op mijn R5 middels een adapter. Geen idee of hij nog gemaakt wordt. Als ik internet zo lees, dan is de Mk 1 (mijn versie) te oud. Canon lijkt die niet meer te servicen vanwege gebrek aan onderdelen.

Ik was al op zoek naar vervanging. Ik ben een 24-105 F4 aan het overwegen omdat ik de 2.8 niet heel vaak meer nodig heb. Zowel de EF als de RF versie is tijdelijk niet leverbaar.
Wat een bummer. -O- heb je de occasionmarkt al bekeken of marktplaats.
(Kasten vol met lenzen hier). Condoleances van mn.X.

Yeah 🎉 vanavond weer zingen. Live buiten. Onder een overkapping.
Gisteravond kregen we een mail met instructies en de staanplaatsen.
pi_199501002
Wat balen @PdeHoog :{
pi_199501102

@Myraela welke is fouter? De worstenbroodjes of frikandellen op een pizza?
_O-
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:04:23 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199501145
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:02 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
@:myraela welke is fouter? De worstenbroodjes of frikandellen op een pizza?
_O-
Ok, ranzig. Maarrrr meest opvallende vond ik dit, die salade erboven:

quote:
Frisse salade gevuld met bruin fruit
Whut?????? :r :r :r :r :X :X :X :X :r :r :r :r
pi_199501248
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:04 schreef Molo het volgende:

[..]

[..]

Die laatste zag ik bij mijn neef langskomen, zelfs hij, als frikandelfan, had z’n twijfels
pi_199501344
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:02 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
@:myraela welke is fouter? De worstenbroodjes of frikandellen op een pizza?
_O-
Alles met frikandel is al zo passé. Net als de vlaai:

woensdag 19 mei 2021 @ 11:25:23 #290
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199501513
Die salade wel eens gehad, niet bijzonder. Smaakt gewoon zoals veel van dat soort brood/toast salade smeersels.

De pizza wil ik wel samen met de worstenbroodjes pizza
pi_199501544
Mijn vaste pizzeria in Rotterdam had een cheeseburger pizza. Die was echt awesome, helemaal geweldig. Moest je wel met iemand delen, want belachelijk vet, maar toch onweerstaanbaar zeker na een paar drankjes. Met stukjes gehakt, veel kaas, hamburgersaus, augurk. :9~
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:28:40 #292
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199501567
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:27 schreef Myraela het volgende:
Mijn vaste pizzeria in Rotterdam had een cheeseburger pizza. Die was echt awesome, helemaal geweldig. Moest je wel met iemand delen, want belachelijk vet, maar toch onweerstaanbaar zeker na een paar drankjes. Met stukjes gehakt, veel kaas, hamburgersaus, augurk. :9~
Omg ja zoiets ook wel een op, dat is geweldig!
pi_199501609
Ik sla ook even over geloof ik, vooral die salade :X

Mogguh (bijna middag) trouwens!

Ik wilde eigenlijk net de deur uit gaan om hooi te halen voor de konijnen ('t is echt op...arme nijnen keken me al wanhopig aan. Gelukkig had Nox nog wel energie om lekker op het balkon heen en weer te rennen en te springen O+ Dus het spul leeft nog) maar iemand heeft daarboven de kraan open laten staan geloof ik.

Zo wat zaken opsturen voor mijn contract ( *O* ) en schoonvader eens bellen of 'ie morgen tijd heeft om mee te gaan om eens te kijken naar een auto. De trouwe maar oude Ford gaat er toch echt uit ( ;( ) maar ik moet wel een vervoersmiddel hebben voor de dagen dat vriend naar kantoor moet. (Ja, hoog tijd dat we dichterbij ons werk gaan wonen. We zijn er mee bezig :P Tot die tijd echter...)
pi_199501662
Alleen in België:

Militair uit al lang dreigingen naar virologen en politici. Wordt al lang in de gaten gehouden door staatsveiligheid, staat hoog op terreurlijsten, etc. Nog steeds in actieve dienst met toegang tot wapens.
Nu:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210518_95838020

8)7
pi_199501789
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Alleen in België:

Militair uit al lang dreigingen naar virologen en politici. Wordt al lang in de gaten gehouden door staatsveiligheid, staat hoog op terreurlijsten, etc. Nog steeds in actieve dienst met toegang tot wapens.
Nu:

8)7
:X

Vast niet alleen in België hoor ;(

Eng wel, en geografisch best dichtbij.
pi_199501792
Ik ben dus de laatste 1.5 week zo moe en die hartkloppingen, na corona, dus ik dacht gisteren slim te zijn. Ik deed een ademhalingsmeditatie om je weer wat rustiger te gaan ademen. Dus eerst een minuut tellen, 6 ademhalingen, dan 20 minuten oefeningen en weer een minuut tellen, 4 ademhalingen.

Ik helemaal blij dat ik weer wat rustiger was gaan ademen. Dus ik vertel het tegen m'n vriend en laat hem zichzelf eens tellen. 19 ademhalingen. Maar blijkbaar was ik met m'n 6 ademhalingen al belachelijk traag aan het ademen. :')
pi_199501794
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:04 schreef Molo het volgende:

[..]

[..]

+ 29348427 :X
pi_199501805
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Alleen in België:

Nu:

8)7
:') Jeez. :')
pi_199501880
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben dus de laatste 1.5 week zo moe en die hartkloppingen, na corona, dus ik dacht gisteren slim te zijn. Ik deed een ademhalingsmeditatie om je weer wat rustiger te gaan ademen. Dus eerst een minuut tellen, 6 ademhalingen, dan 20 minuten oefeningen en weer een minuut tellen, 4 ademhalingen.

Ik helemaal blij dat ik weer wat rustiger was gaan ademen. Dus ik vertel het tegen m'n vriend en laat hem zichzelf eens tellen. 19 ademhalingen. Maar blijkbaar was ik met m'n 6 ademhalingen al belachelijk traag aan het ademen. :')
Slim, ja :D

De ‘standaard’ frequentie zit inderdaad zo tussen de 10 en 20.
En van bradypnoe (langzame ademhaling) kun je moe worden...
pi_199501915
Ik las ergens anders weer dat tussen de 6 en.. ? prima was in rust. Dus het zal vast niet te langzaam zijn, maar te snelle ademhaling was in ieder geval niet het probleem. :D

Overigens gaat de vermoeidheid de laatste twee dagen wel prima. Ik val niet meer constant in slaap, nu moeten alleen de hartkloppingen nog wegtrekken. Maar het gaat dus wel weer de goede kant op.
pi_199502028
Ik zocht voor de zekerheid de standaard AH frequentie op.
En vond het maar traag. Tot ik me bedacht dat de laatste keer dat ik ademhalingen telde bij anderen vorig jaar was.
In het ziekenhuis. Waar men zowat altijd boven de 20 zat en hard moest werken voor lucht. Ze waren immers niet voor niets opgenomen :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')