Er zullen vast goede redenen zijn waarom dat niet kan, maar soms lijkt het me zo briljant. POEF!quote:Op maandag 17 mei 2021 22:24 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb wel een gaatje en een haal over arm/hand![]()
@:derLudolf : jup, sedatie = anesthesie![]()
@:Cat-astrophe :Nee, haha, zou wel eens makkelijk zijn.
Tijgers lijken me makkelijker te behandelen dan sommige huiskatjes om die reden jaquote:Op maandag 17 mei 2021 22:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er zullen vast goede redenen zijn waarom dat niet kan, maar soms lijkt het me zo briljant. POEF!
Mooi ding! En terrasje is leuk.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Titaniumringen zijn het.
Voor mij deze glimmert, g heeft iets mattere, 6,5 mm breed. Allebei met de hand gemaakt Ze heten 'basalt' naar de vorm van basaltblokken hoe ze worden geslepen.
Het gaat ons puur om de ringen, dus niets eromheen. Na het uitzoeken hebben we een terrasje gedaan
Het is deze week he?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 07:11 schreef Lonaa het volgende:
Er komt eten voor de huisdieren en ik sta voor 7:30 op de planning wat betekent dat ze ergens tussen 6:30 en 7:15 hier zijn, normaal gesproken.
Behalve vandaag natuurlijk. Vandaag zijn ze nog niet geweest.
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 07:14 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga morgen avond terug naar het thuisland .. en zie nu vooral op tegen de 4 dagen quarentaine.. dat gaat vrij eenzaam worden vrees ik..
Mooi zo ben benieuwd hoe t wasquote:
Ben al 1,5 uur aan t surfen. Klaarwakker. Nu eruit en moe natuurlijk.quote:
Vriendinnen afspreken of fam misschien?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 07:14 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga morgen avond terug naar het thuisland .. en zie nu vooral op tegen de 4 dagen quarentaine.. dat gaat vrij eenzaam worden vrees ik..
Lijkt me ook echt wel dubbel lastig. Ik ben sinds corona al extra blij dat ik niet single ben, maar als je dan ook nog eens in het buitenland zit. Pff. Ik was ook al gek geworden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 07:25 schreef Barreltje het volgende:
Ik had van de week vriendinnetje aan de lijn die in de UK woont. En single is.. en al bijna 1.5 jaar thuis woont en nagenoeg niemand irl ziet.. die zit er wel echt al helemaal doorheendie is al een paar keer zo ver geweest om alles op te pakken en weer naar NL te verhuizen.. omdat er hier wel meer "mocht" ..
In UK is nu wel meer open dan hier. En je mag knuffelen. Sneu zeg dat ze niemand ziet daarquote:Op dinsdag 18 mei 2021 07:25 schreef Barreltje het volgende:
Mja ik heb nog geen vrienden in het nieuwe thuisland .
En dus quarentaine.. dus afspreken ook niet echt een optie..maar digitaal wel idd..
En dan maar hopen dat het snel dinsdag is, dan mag ik naar kantoor![]()
Ik had van de week vriendinnetje aan de lijn die in de UK woont. En single is.. en al bijna 1.5 jaar thuis woont en nagenoeg niemand irl ziet.. die zit er wel echt al helemaal doorheendie is al een paar keer zo ver geweest om alles op te pakken en weer naar NL te verhuizen.. omdat er hier wel meer "mocht" ..
Ja, althans, in Brabant heb je het Ruimte voor Ruimte project. Voorheen agrarisch land wordt dan omgezet naar bouwgrond. In juni komen er in 2 gemeenten waar we mogelijk wel interesse hebben, samen zo'n 23 kavels vrij (vanaf 500m2) en gaan dan in de verkoop, maar de prijzen zijn nog niet bekend. Ik heb wel gekeken naar andere kavels en de prijzen, dus wel enig idee, maar goed, het kan zo een ton schelen. En dan moet er natuurlijk nog een huis op, dus dat zijn we nu ook aan het uitzoeken. Als dat al 3 ton gaat kosten, zijn we gewoon klaarquote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:06 schreef Molo het volgende:
Leuk die foto's in de ochtend Sigme!
Barrel, wat een gedoe met die quarantaine joh, kun jij daar gevaccineerd worden trouwens? (Als je zou willen, that is)
Candaasje, heb je een kavel ofzo op het oog?
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:42 schreef sigme het volgende:
Horrortulpupdate.
[ afbeelding ]
Ze trekt een pruillip.
Wat apart, snel weer gebruiken dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:14 schreef Tele6 het volgende:
Verder de voorlopige resultaten van 'hoe bevalt het om zonder verzwaringsdeken te slapen': 2/3 nachten nachtmerries. Jippie.
Ik heb de rug gistermiddag volledig hersteld verklaard. Maar ik heb me daarbij dan maar weer eens gerealiseerd dat ik maar bof met een lijf dat tot op heden geen serieuze klachten levert.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hoe is het met de rug @:Sigme ?
En zelfde vraag als Molo, kan je nu ook daar gevaccineerd worden? Of moet je dan toch nog wel in quarantaine wanneer je uit Nederland komt?
Ja! Heb ik ook al vaker spelletjes avonden gehad daar .. dan met een teams uitzending er bij..dus lekker kletsen op 1 laptop en spelletje spelen op de ander! Maar goede tip ! Tnxquote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:12 schreef Tele6 het volgende:
![]()
@:Barreltje ik heb een aantal allenige avonden doorgebracht op Boardgamearena.com. Als je van spelletjes houdt is dat een goede tip om nog wat sociale interactie te hebben en wat vermaak. (Al bestaat de sociale interactie soms uit niet veel meer dan een passief-agressieve "good game".)
Yep, ik hoorde op de radio toen ik in bed lag dat het goot, kom in de kamer stralende zon en nu weer grauw en somber. Ga toch straks weer eens proberen te wandelen, gisteren was het 10 meter geloof ik, hoosbui die niet voorspeld wasquote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:21 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat het weer jullie aan het trollen is? Elke keer als ik denk 'joh, het ziet er best lekker uit, misschien kan ik op een terras lunchen', gaat het precies rond lunchtijd regenen.
Niks mis mee tochquote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:29 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb nog geen idee waar ik gevaccineerd ga worden omdat ik in 2 landen ingeschreven sta..
Mn ouders mogen nu binnenkort wel komen omdat ze gevaccineerd zijn, maar moet nog even uitzoeken of ze dan idd in quarentaine mogen.
En ik hou me er beetje half aan de quarentaine..ik ga donderdag wel boodschappen doen zodat ik dat de 4 dagen erna niet hoef te doen.. en ik ga wel hardlopen, want echt alleen maar binnen zitten wordt ik gek van..
![]()
Maar verder dus geen contact..
Wat tof!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn @:sigme van je rug!
@:Myraela ja! Dan niet met lunch, maar elke keer dat ik denk 'ok ziet er nu wel redelijk uit dus maar rondje lopen zo' en m'n schoenen ga aantrekken, zeikt het van de regen tegen de tijd dat ik m'n sleutels in de deur wil stoppen![]()
Behalve vanmorgen dan, moet ik toegeven, toen bleef het droog.
Vandaag digitaal op bezoek bij een basisschool (gr 6/7/8) om een uurtje wat te vertellen over onderzoek en onderzoeker zijn en wat ik dan doe. En hen allerlei vragen te laten stellen natuurlijk. Ik hoopte heel erg dat het fysiek zou kunnen, maar helaas toch digitaal. Nou ja. Alsnog wel tof![]()
En dan vanmiddag naar de Jaarbeurs en hopen op weinig tot geen bijwerkingen, en zo wel dan is het ook OK want alle leuke werkdingen van deze week heb ik dan toch al achter de rug
Cool! Heel benieuwd of het gaat lukken voor julliequote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, althans, in Brabant heb je het Ruimte voor Ruimte project. Voorheen agrarisch land wordt dan omgezet naar bouwgrond. In juni komen er in 2 gemeenten waar we mogelijk wel interesse hebben, samen zo'n 23 kavels vrij (vanaf 500m2) en gaan dan in de verkoop, maar de prijzen zijn nog niet bekend. Ik heb wel gekeken naar andere kavels en de prijzen, dus wel enig idee, maar goed, het kan zo een ton schelen. En dan moet er natuurlijk nog een huis op, dus dat zijn we nu ook aan het uitzoeken. Als dat al 3 ton gaat kosten, zijn we gewoon klaar![]()
Maar we willen dus gaan werken met o.a. prefab strobouw. Dat klinkt echt ongelooflijk hippie, maar dat wordt dus al professioneel gedaan door heel Europa, ook in NL. En dan hoef je dus niet zelf het stro in de muren te staan duwen. (Naast veel tijd, loop je dan namelijk ook de kans dat het niet goed gebeurt. Je wil er geen vocht in, en deze prefab bouw is ook helemaal getest op brandveiligheid e.d.). Voordeel is dat zo'n huis heel geschikt is om passief te maken, want enorm goede isolatiewaarde (de muren zijn ook wel iets van 30cm dik), en niet zwaar is waardoor je niet hoeft te heien. Dat mag op veel van die RvR-kavels namelijk niet.
Ja ik vind het dus ook echt heel tof. Als het kon zou ik het elke week wel willen doenquote:
Zou droog en zonnig moeten blijven. Tenminste hier wel. Misschien heb je geluk.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:21 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat het weer jullie aan het trollen is? Elke keer als ik denk 'joh, het ziet er best lekker uit, misschien kan ik op een terras lunchen', gaat het precies rond lunchtijd regenen.
Hielp dat deken haar dan? Omdat ze em terug heeft gestuurd.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:24 schreef AnneX het volgende:
Oh fijn, van de rug sigme!
En hoe zo slapen zonder dé deken,Tele als het je goed bevalt.
( ik kwam een linkje tegen achter een paywall over nachtmerries en hoe ontstaan die. Wil je dat lezen?)
Voor sch..zusje was de deken geen optie. Na een week try out mocht zij hem terugsturen.
En heeft zij weer slapeloze nachten, als FFT dus.
Nu ben ik benieuwd hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:21 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja ik vind het dus ook echt heel tof. Als het kon zou ik het elke week wel willen doenkeek hier ook al een tijdje echt naar uit.
En zo goed ook om alle kinderen in aanraking te laten komen met wetenschap, niet alleen die van hoogopgeleide ouders. En om te laten zien dat onderzoekers niet allemaal oude mannen met een bril zijn enzo!
Haha, ik ben een 31-jaar-jonge vrouw zonder brilquote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd hoe je eruit ziet
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, ik ben een 31-jaar-jonge vrouw zonder bril
En wat lastig, je slaapproblemen. Je bent er vast al voor bij de huisarts geweest enzo? Lijkt me echt heel vervelend als de dagen je zoveel energie kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |