abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 21:40:39 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199511579
Ik baal trouwens een beetje van de opvang. We hebben al 2 keer aangegeven dat Aapie ongeveer om de 3 uur een flesje krijgt in plaats van om de 4 uur. Nu zie ik dat hij om half 10 en om 2 uur een flesje heeft gehad. Toen ik hem haalde om kwart over 5 zat hij eigenlijk ook alweer tegen een fles aan. Hoe duidelijk moeten we het maken dat hij echt vaker een flesje nodig heeft :?

Verder wel tevreden overigens, hij lijkt nu eindelijk gewend te zijn. In plaats van de "blanco" blik die hij eerst had als hij terug kwam was hij nu super vrolijk. Ze vertelde ook dat hij heel blij was en goed contact maakte met andere kindjes. Ik denk dat hij eindelijk ontdooid is O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 19 mei 2021 @ 21:43:01 #52
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199511635
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:40 schreef MaJo het volgende:
Ik baal trouwens een beetje van de opvang. We hebben al 2 keer aangegeven dat Aapie ongeveer om de 3 uur een flesje krijgt in plaats van om de 4 uur. Nu zie ik dat hij om half 10 en om 2 uur een flesje heeft gehad. Toen ik hem haalde om kwart over 5 zat hij eigenlijk ook alweer tegen een fles aan. Hoe duidelijk moeten we het maken dat hij echt vaker een flesje nodig heeft :?

Verder wel tevreden overigens, hij lijkt nu eindelijk gewend te zijn. In plaats van de "blanco" blik die hij eerst had als hij terug kwam was hij nu super vrolijk. Ze vertelde ook dat hij heel blij was en goed contact maakte met andere kindjes. Ik denk dat hij eindelijk ontdooid is O+
Zo vervelend. Hier heb ik er ook lang op moeten hameren. 4 flesjes, max 2,5 uur er tussen. Heb heel kinderachtig iedere keer in het boekje geschreven dat ze 4 flesjes moet krijgen en het ook iedere dag geappt. Het kwartje is eindelijk gevallen. 🙃
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 19 mei 2021 @ 21:43:59 #53
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199511655
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:26 schreef Aure het volgende:

[..]

Oh jammer zeg, komt dat door corona? Ze zijn hier al een tijdje niet meer zo streng dus ik neem Jip nu gewoon weer los mee als het zo uit komt.
Ja, helaas. Mandjes hebben ze ook niet. Echt alleen wagens. :(

Succes met de clusteravond! Nextlif aanzetten en wat lekkers in handbereik leggen. ;)
pi_199512515
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:06 schreef Donna het volgende:
Tot wanneer kan de oogkleur veranderen eigenlijk?
Ik lees online tot een maand of 9. Ik ken persoonlijk iemand waarbij het met een maand of 8 nog veranderd is. Denk je dat dat bij A. gaat gebeuren ook?
  woensdag 19 mei 2021 @ 22:27:28 #55
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199512621
quote:
Tot een jaar. Bij Colin nog steeds aan verandering onderhevig trouwens. Zijn rechteroog is veel donkerder dan zijn linkeroog.
Resistance is futile.
  woensdag 19 mei 2021 @ 22:28:21 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199512636
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:22 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik lees online tot een maand of 9. Ik ken persoonlijk iemand waarbij het met een maand of 8 nog veranderd is. Denk je dat dat bij A. gaat gebeuren ook?
Oeh, als dit klopt dan heb ik een kleine David Bowie!
Resistance is futile.
pi_199512796
Lees ik op internet hoor, persoonlijk geen ervaring :P. David Bowie ogen klinkt wel goed! Haha.
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 22:46:45 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199512881
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Zo vervelend. Hier heb ik er ook lang op moeten hameren. 4 flesjes, max 2,5 uur er tussen. Heb heel kinderachtig iedere keer in het boekje geschreven dat ze 4 flesjes moet krijgen en het ook iedere dag geappt. Het kwartje is eindelijk gevallen. 🙃
Hoe moeilijk kan het zijn :? Ik ga het vrijdag voor de derde keer aangeven en vragen of ze er ook een notitie van kunnen maken.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 19 mei 2021 @ 22:54:34 #59
319308 Tink89
To live is to dance
pi_199512977
Maar geven ze dan niet op verzoek? Want het kan natuurlijk ook dat je kindje zich niet meldt. Is geen reden om niks aan te bieden, maar verklaart misschien wel waarom het zo loopt. Of lag je kleintje te slapen ofzo?

Prul dronk op de opvang ook minder dan thuis. Ze was veel meer afgeleid, sliep beter en daardoor kwam het vaker niet zo lekker uit.

Los van het feit dat ze qua voeding gewoon jouw manier moeten aanhouden natuurlijk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 19 mei 2021 @ 22:59:56 #60
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199513032
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:54 schreef Tink89 het volgende:
Maar geven ze dan niet op verzoek? Want het kan natuurlijk ook dat je kindje zich niet meldt. Is geen reden om niks aan te bieden, maar verklaart misschien wel waarom het zo loopt. Of lag je kleintje te slapen ofzo?

Prul dronk op de opvang ook minder dan thuis. Ze was veel meer afgeleid, sliep beter en daardoor kwam het vaker niet zo lekker uit.

Los van het feit dat ze qua voeding gewoon jouw manier moeten aanhouden natuurlijk.
Ze drinkt haar 4 flesjes leeg, heeft ze ook nodig. Ze zijn het niet gewend om vaker kleinere flesjes te geven. Ze geven liever minder vaak vollere flessen. Helaas (voor hun). 🙃
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 23:40:28 #61
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199513485
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:54 schreef Tink89 het volgende:

Op verzoek bij Aapie houdt in maximaal om de 3 uur, dan gaat ie echt wel piepen. Het verbaast me daarom extra, zou hij dat op de opvang niet doen :?

Ik heb even gekeken en hij is na het flesje van 2 uur gaan slapen, ze hadden het dus makkelijk een uur ervoor kunnen geven. Dan had hij om half 5 nog een fles kunnen krijgen en thuis om iets van half 8 voor het slapen.
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 07:38:20 #62
382129 crew  Donna
pi_199514452
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:22 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ze heeft nu niet echt een oogkleur. Haha dit klinkt wel raar, maar het is een beetje een mengelmoesje van groen, grijs en bruin ofzo. Ik weet het niet, geen duidelijke kleur of kleur die de overhand heeft.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 mei 2021 @ 07:39:45 #63
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_199514461
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Op verzoek bij Aapie houdt in maximaal om de 3 uur, dan gaat ie echt wel piepen. Het verbaast me daarom extra, zou hij dat op de opvang niet doen :?

Ik heb even gekeken en hij is na het flesje van 2 uur gaan slapen, ze hadden het dus makkelijk een uur ervoor kunnen geven. Dan had hij om half 5 nog een fles kunnen krijgen en thuis om iets van half 8 voor het slapen.
Maar is dat ook echt wel zo? Als ik in de buurt was dan kwam meneer hier ook meer dan op de opvang .
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 20 mei 2021 @ 07:46:52 #64
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_199514497
Jammer dat er zo op gehamerd moet worden, van de flesjes.

@SQ en Duman, leuke vergelijkende foto’s! Je kunt wel zien dat ze op elkaar lijken hoor ;)

Wij hebben vanmiddag de eerste wenmiddag bij de Gastouder. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. Destijds bij de kennismaking een prima gevoel gehad, maar ik wist toen nog niet zo goed welke vragen ik moest stellen. Nu ik weet hoe het is om zo’n kleintje te verzorgen heb ik eigenlijk nieuwe vragen. Maar ik probeer het ook een beetje los te laten, 3 uurtjes ergens anders doorbrengen (letterlijk 100 meter verderop in de straat) moet lukken.

Wat hebben jullie voor jezelf gedaan de eerste keer dat jullie kind naar de opvang was?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 20 mei 2021 @ 08:09:44 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199514617
Lekker slopennnn! :7 8)7
Hopelijk bevalt het straks goed ^O^ .
Resistance is futile.
  donderdag 20 mei 2021 @ 08:11:42 #66
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199514637
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 07:38 schreef Donna het volgende:

[..]

Ze heeft nu niet echt een oogkleur. Haha dit klinkt wel raar, maar het is een beetje een mengelmoesje van groen, grijs en bruin ofzo. Ik weet het niet, geen duidelijke kleur of kleur die de overhand heeft.
Herkenbaar Donna! Colins rechteroog is nu overwegend bruin, die was eerst veel lichter. Zijn linkeroog is nog steeds helemaal vaag.
Resistance is futile.
pi_199514874
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 07:38 schreef Donna het volgende:

[..]

Hier ook heel herkenbaar! Ik kan er met 10 maanden nog steeds weinig van maken. Peuter had al vrij snel overduidelijk lichtblauwe ogen. De ogen van L zijn donkerder, maar zeker niet bruin. Het lijkt ook een mix van donkergrijs, groen en om de pupil mss een beetje bruin, maar het is het allemaal niet. Ben benieuwd wanneer ik wel duidelijk een kleur kan noemen.

Succes monsterd, je hebt iig goede afleiding!

Ik wil graag meer nachten zoals afgelopen nacht. Van 19:45 tot 7:00 geslapen met 1 onderbreking = voeding rond 1:00. _O_
pi_199514885
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 07:46 schreef monsterd. het volgende:

Wij hebben vanmiddag de eerste wenmiddag bij de Gastouder. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. Destijds bij de kennismaking een prima gevoel gehad, maar ik wist toen nog niet zo goed welke vragen ik moest stellen. Nu ik weet hoe het is om zo’n kleintje te verzorgen heb ik eigenlijk nieuwe vragen. Maar ik probeer het ook een beetje los te laten, 3 uurtjes ergens anders doorbrengen (letterlijk 100 meter verderop in de straat) moet lukken.

Wat hebben jullie voor jezelf gedaan de eerste keer dat jullie kind naar de opvang was?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slopen, lekker 8-) en het zal vast helemaal goed gaan, inderdaad loslaten (ok zeg ik :+)

Ik heb afgelopen dinsdag uren lang achter elkaar zitten gamen :’) heerlijk even ongestoord m’n ding kunnen doen.
  donderdag 20 mei 2021 @ 08:41:57 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_199514905
quote:

@:SQ en Duman, leuke vergelijkende foto’s! Je kunt wel zien dat ze op elkaar lijken hoor ;)

SPOILER
De eerste keer? Werken :')
(Geen wendagen gehad ivm lockdown)
Slopen klinkt aanzienlijk beter! Have fun :9
disclaimer
  donderdag 20 mei 2021 @ 08:53:09 #70
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199515009
@monsterd. Ik ben naar Ikea gegaan om taart te eten (6 jaar geleden he, pre pre pre corona) en daarna volledig in de stress door file in de parkeergarage waardoor ik hem een kwartiertje te laat ophaalde :')

Over drinken op de voeding / bij oppas: bij Melba heb ik dat toen echt losgelaten. Ze wisten hoeveel hij in zijn fles kreeg en dat ik op verzoek voedde (ook met kv). Hij ging echt wel schreeuwen bij honger op een manier die ze ook op de opvang niet zouden kunnen rekken, lol. Maar toch kwam hij daar al snel in een ritme met de andere kindjes, gewoon door gewenning en afleiding en veeeeel meer slapen dan thuis.

Er is op zich ook niks “mis” met een ritme dat ook nog eens het werk van de leidsters makkelijker maakt (die hebben toch hun handen al vol). Ik ben er gewoon vanuit gegaan dat hij wel kreeg wat hij nodig had.

Pep krijgt nu nog bv natuurlijk, maar gaat ook pas met 9 maanden naar de opvang. Best mogelijk dat ik hem dan over laat gaan op opvolgmelk en stop met de bv. Kolven is met een baan op school echt lastig tenzij je tussenuren kan laten roosteren enzo. Zit ik niet zo op te wachten.
Kwak
  donderdag 20 mei 2021 @ 08:58:38 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_199515060
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Zo jammer dat ze dat niet meer hebben hier. Kinderen moeten in de winkelwagen.
U. vond het altijd geweldig om rond te rijden met het kinderwinkelwagentje.

@:majo Haha :D
Zolang je een kind hebt dat rustig rond rijdt met zo'n karretje is het inderdaad heel leuk.
Ik ben persoonlijk erg blij dat die kutdingen weg zijn, zeg maar. :')
disclaimer
  donderdag 20 mei 2021 @ 09:16:28 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_199515248
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 08:38 schreef Nolita het volgende:

[..]

Hier ook heel herkenbaar! Ik kan er met 10 maanden nog steeds weinig van maken. Peuter had al vrij snel overduidelijk lichtblauwe ogen. De ogen van L zijn donkerder, maar zeker niet bruin. Het lijkt ook een mix van donkergrijs, groen en om de pupil mss een beetje bruin, maar het is het allemaal niet. Ben benieuwd wanneer ik wel duidelijk een kleur kan noemen.

Succes monsterd, je hebt iig goede afleiding!

Ik wil graag meer nachten zoals afgelopen nacht. Van 19:45 tot 7:00 geslapen met 1 onderbreking = voeding rond 1:00. _O_
Nice!

Wij hadden ook een goede nacht, goud kwam er pas om 01:45 bij liggen. En na die nachtvoeding maar 1 keer iets aan mijn tepels voelen trekken :')

Dank u, maan!
disclaimer
pi_199515285
Ik bestel mijn boodschappen altijd en heb de supermarkt het afgelopen jaar maar 1x van binnen gezien. Mijn peuter is niet zo van het rustig in een karretje blijven zitten.
Met Poffertje zou ik kunnen gaan maar die is dan weer niet zo tevreden in de wandelwagen. Dan zou ik haar in de drager hebben en de boodschappen in de wandelwagen. :D

Leuk @monsterd. lekker slopen.

Wij hadden een gekke dag gisteren. Baby sliep uit tot half negen en deed tegen twaalf uur een dutje van 90 minuten. Daarna niks meer want in de draagzak eind van de middag ging ze niet slapen.

Ze viel makkelijk in slaap maar na een half uur was ze klaarwakker. Al mijn trucjes werkten niet. Uiteindelijk heb ik de white noise uitgezet, Swan lake aan van Tchaikovsky, ging ze toch maar weer melk drinken en slapen. :s)

Prima nacht verder, al was peuter wel 5:30 wakker.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_199519618
Ik ben me ook aan het verdiepen in kinderopvang, vanaf half augustus. Ik had in eerste instantie gedacht dat ik het heerlijk zou vinden om mijn baby ergens te droppen en wat tijd voor mezelf te hebben maar ik kijk er eerlijk gezegd best wel tegenop :@ . En dan is ze al bijna een jaar oud :') . Maar ik denk wel dat het heerlijk is om even wat tijd te hebben voor mezelf als Bubbles het naar haar zin heeft en ik gewend ben aan het idee.
Ik hoop dat ik iemand kan vinden in de buurt net zoals jij @monsterd. , dat lijkt me super handig!
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:45:20 #75
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199520720
Ik heb net even uitgerekend wat het ook alweer netto gaat kosten, drie dagen kinderopvang ;(

Ben blij dat het pas vanaf januari is... ugh...
Kwak
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:22:00 #76
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_199521190
En we zijn weer thuis. E heeft de tijd daar slapend doorgebracht:P

Oh de kosten, ja vind ik ook niet erg leuk hier en wij gaan voor 1,5 dag opvang.

@Smart_ass lijkt me heerlijk om met een jaar pas voor het eerst naar de opvang te gaan. Snap ook wel dat je beide gedachten erbij hebt. Zou ik ook hebben, het is dat we hier geen andere optie hebben.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_199521789
Ik vind het eigenlijk wel meevallen wat we kwijt zijn aan de opvang. Gastouder is voor mij wat betreft betalen en ik betaal met toeslag eraf ruim 100 euro per maand. Dat is voor 13 uur in de week.
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:58:30 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_199523630
Och, als je gaat berekenen wat het kost om helemaal niet meer te werken vallen die netto opvangkosten ook wel mee. Tenzij een van de partners het viervoudige binnen harkt van wat de ander verdient, maar zelfs dan zou je er eigenlijk geen geld op moeten kunnen bijleggen.
disclaimer
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:00:30 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_199523664
En 1 tot 1,5 dag, hoe dan? :D mijn man en ik werken allebei "maar" 4 dagen maar dan moeten we alsnog 3 dagen opvang hebben :D
disclaimer
pi_199523769
Sommige opa’s en oma’s hebben vaste oppasdagen in de week :P.
En ik vind ¤100 voor 13 uur ook niet bijzonder veel.
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:11:16 #81
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_199523879
Wij werken ook allebei 4 dagen, ik ga zelfs 3,5 proberen. Mijn man werkt op de dagen dat ik niet werk (omdat zijn werk daarin flexibel is werkt hij dus meer in het weekend, nadeel is wel dat hij 3 dagen rond 20.30 pas thuis komt).
Wij gaan bij de Gastouder 160 euro bijleggen voor 15 uur per week :’)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_199523889
Ik vind het trouwens zo grappig hoe ik tegenwoordig telkens bij het verschonen het idee heb een enorm vieze luier aan te treffen door de stank en dan zo’n zielig klein drolletje zie liggen :'( :D .
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:12:03 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_199523899
Oh ja, als je ook in het weekend werkt scheelt dat natuurlijk. Was niet in me opgekomen.
disclaimer
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:12:45 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_199523917
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het trouwens zo grappig hoe ik tegenwoordig telkens bij het verschonen het idee heb een enorm vieze luier aan te treffen door de stank en dan zo’n zielig klein drolletje zie liggen :'( :D .
Hahaha.

Wacht maar ;(
disclaimer
  donderdag 20 mei 2021 @ 20:31:31 #85
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199525555
Wij betalen bruto 1200 en netto 525. Voor drie dagen opvang straks. Dat is uiteraard veel minder dan ik netto binnenbreng, maar t is toch wel een flinke hap uit het budget.

Ben gewoon verwend met al 3 jaar niet meer die kosten ;) gaan we maar weer wat goedkoper boodschappen doen .

En ach, voor het zorgen voor mijn kind heb ik ook we wat over. Maar het scheelt wel veul geld als opa en oma oppassen...
Kwak
  donderdag 20 mei 2021 @ 20:32:47 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_199525590
Ik krijg ongeveer evenveel KOT als ik aan het kdv betaal, dus de gehele rekening van de bso zijn dan mijn netto kosten denk ik.

Ach ja, ik wilde zelf 3 kinderen _O-

(Maar ik kan het me wel voorstellen kwak, als je die kosten ineens weer hebt is het best heftig. Hou er ook rekening mee dat de hoogste korting op je goedkoopste kind zit :'))
disclaimer
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 20:38:55 #87
382129 crew  Donna
pi_199525733
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:58 schreef SQ het volgende:
Och, als je gaat berekenen wat het kost om helemaal niet meer te werken vallen die netto opvangkosten ook wel mee. Tenzij een van de partners het viervoudige binnen harkt van wat de ander verdient, maar zelfs dan zou je er eigenlijk geen geld op moeten kunnen bijleggen.
Dat is hier ongeveer het geval en mijn salaris is alsnog hoger dan wat we netto betalen voor 2 kinderen, 3 dagen.
pi_199525881
Oh meerdere kinderen. Ja, dan wordt het wat prijziger. Wij hebben alleen opvang voor de jongste. Bij de oudste werken we allebei zo dat er altijd één van ons haar naar school kan brengen en kan ophalen. Ben ik wel erg dankbaar voor dat dat zo kan O+
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 21:08:18 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199526624
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 07:39 schreef Ynske het volgende:

[..]

Maar is dat ook echt wel zo? Als ik in de buurt was dan kwam meneer hier ook meer dan op de opvang .
Blijkbaar niet :D Maar op deze manier zou hij een flesje te weinig krijgen, dat lijkt me toch niet de bedoeling? Ik ga het in ieder geval nog eens aankaarten morgen :)

quote:

@:SQ en Duman, leuke vergelijkende foto’s! Je kunt wel zien dat ze op elkaar lijken hoor ;)

SPOILER
Ik werk steeds als hij naar de opvang is, eindelijk kan er dan iets uit mijn handen komen :D Mijn verlof zat er dan ook al lang op. Al lijkt slopen me ook best lekker :+

quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben me ook aan het verdiepen in kinderopvang, vanaf half augustus. Ik had in eerste instantie gedacht dat ik het heerlijk zou vinden om mijn baby ergens te droppen en wat tijd voor mezelf te hebben maar ik kijk er eerlijk gezegd best wel tegenop :@ . En dan is ze al bijna een jaar oud :') . Maar ik denk wel dat het heerlijk is om even wat tijd te hebben voor mezelf als Bubbles het naar haar zin heeft en ik gewend ben aan het idee.
Ik hoop dat ik iemand kan vinden in de buurt net zoals jij @:monsterd. , dat lijkt me super handig!
Ik vond het ook echt even wennen hoor die opvang maar nu vind ik het heerlijk, ik vind het echt heel lastig om te werken als Aapie thuis is. Ik kan dan echt mijn aandacht er niet bij houden :@

quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:45 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb net even uitgerekend wat het ook alweer netto gaat kosten, drie dagen kinderopvang ;(

Ben blij dat het pas vanaf januari is... ugh...
Ik vind het juist bizar goedkoop! Wij betalen geloof ik 300 euro in de maand voor 2 dagen. Tuurlijk is dat een flinke som maar je wordt zo goed gecompenseerd, moet je voorstellen dat je het helemaal zelf had moeten betalen. Ik vond het dus eigenlijk wel meevallen na alle verhalen hoe ontzettend duur het is :D

quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
Dat gebeurde vandaag voor het eerst! Aan zijn persgedrag te zien verwachtte ik een enorm volle luier, was het een mini keuteltje _O-

Ik werd vanochtend trouwens leuk wakker met een foto van kleine S. op Facebook @NicolasJoy :D Jouw vrouw zit in dezelfde Rapleygroep als ik en het eerste wat ik zag was een foto van een blije S. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door MaJo op 21-05-2021 00:45:19 ]
  donderdag 20 mei 2021 @ 21:09:03 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_199526649
Ik wil overigens wel graag optimaal waar voor mijn geld, daarom heb ik goud zo getraind dat hij nooit gaat slapen op de opvang.
disclaimer
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 21:12:02 #91
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199526786
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 21:09 schreef SQ het volgende:
Ik wil overigens wel graag optimaal waar voor mijn geld, daarom heb ik goud zo getraind dat hij nooit gaat slapen op de opvang.
Waarom denk je dat ik wil dat ze meer flesjes geven op de opvang O-) :Y)
pi_199536607
Kennen jullie mij nog? :+
Loempia is zo'n dikzak, ik maak me geen zorgen over hoeveel hij drinkt op de opvang :@ :P Als we thuiskomen is het weer open buffet dus zit wel goed. Ik denk wel dat we op een gegeven moment kv erbij moeten (laten) geven op de opvang, omdat mijn kolfrecht bijna afgelopen is. Ik wil dan nog 1 keer kolven in de pauze als het lukt, maar dat zal niet genoeg opbrengen.

Verder alles goed met iedereen? :+

SPOILER
pi_199536810
Wat een leukerd Miezziej O+
  vrijdag 21 mei 2021 @ 10:47:16 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_199537009
Oh ja de trampoline, dat is zo leuk O+
disclaimer
pi_199537392
quote:
Mijn oudste is 5,5 (jaar dus) en zijn ogen veranderen nu nog. Ze waren diep donkerbruin, inmiddels worden ze steeds groener.
pi_199538424
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:30 schreef Aure het volgende:
Wat een leukerd Miezziej O+
Thanks O+

Zowel M. als loempia hadden al vrij snel donkerbruine ogen en ik denk dat dat zo blijft :+ Vlak na de geboorte was het ook donker, maar meer... grijzig/blauwig... Moeilijk te zien. Maar denk dat de ogen met 1-2 maanden donkerbruin werden.
pi_199539357
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 11:18 schreef Malteser het volgende:

[..]

Mijn oudste is 5,5 (jaar dus) en zijn ogen veranderen nu nog. Ze waren diep donkerbruin, inmiddels worden ze steeds groener.
Dat gebeurde hier ook! Met 4 haar had onze oudste blauwe ogen, die zijn nu ook lichtgroen.
pi_199540200
Bubbles lijkt eindelijk te kruipen! Alleen wel achteruit.. Meer baby’s hier die dat doen? :P

Leuke foto weer van Loempia trouwens @Miezziej!
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:52:04 #99
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_199540480
Baby J heeft vandaag voor het eerst van buik naar rug gerold!! :D We oefenen al tijdje met de beweging en toen ik hem omrolde voor tummy time draaide hij zichzelf meteen terug, haha!! (Hij begint nu langzaam te realiseren dat tummy time heel leuk kan zijn, alhoewel 5/7 minuten echt wel de max is!)

Baby J begon met hele donkere ogen, toen donkerblauw en nu vanuit het midden begint het lichter te worden. Ziet er best cool uit nu. Denk dat hij uiteindelijk mijn kleur ogen krijgt, heel licht blauw!
pi_199540696
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:37 schreef aapieannie het volgende:

[..]

Dat gebeurde hier ook! Met 4 haar had onze oudste blauwe ogen, die zijn nu ook lichtgroen.
Lichtgroen O+ Zo mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')