Op donderdag 20 mei 2021 07:46 schreef monsterd. het volgende:Jammer dat er zo op gehamerd moet worden, van de flesjes.
@:SQ en Duman, leuke vergelijkende foto’s! Je kunt wel zien dat ze op elkaar lijken hoor

Wij hebben vanmiddag de eerste wenmiddag bij de Gastouder. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. Destijds bij de kennismaking een prima gevoel gehad, maar ik wist toen nog niet zo goed welke vragen ik moest stellen. Nu ik weet hoe het is om zo’n kleintje te verzorgen heb ik eigenlijk nieuwe vragen. Maar ik probeer het ook een beetje los te laten, 3 uurtjes ergens anders doorbrengen (letterlijk 100 meter verderop in de straat) moet lukken.
Wat hebben jullie voor jezelf gedaan de eerste keer dat jullie kind naar de opvang was?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk steeds als hij naar de opvang is, eindelijk kan er dan iets uit mijn handen komen

Mijn verlof zat er dan ook al lang op. Al lijkt slopen me ook best lekker

quote:
Op donderdag 20 mei 2021 14:13 schreef Smart_ass het volgende:Ik ben me ook aan het verdiepen in kinderopvang, vanaf half augustus. Ik had in eerste instantie gedacht dat ik het heerlijk zou vinden om mijn baby ergens te droppen en wat tijd voor mezelf te hebben maar ik kijk er eerlijk gezegd best wel tegenop

. En dan is ze al bijna een jaar oud

. Maar ik denk wel dat het heerlijk is om even wat tijd te hebben voor mezelf als Bubbles het naar haar zin heeft en ik gewend ben aan het idee.
Ik hoop dat ik iemand kan vinden in de buurt net zoals jij @:monsterd. , dat lijkt me super handig!
Ik vond het ook echt even wennen hoor die opvang maar nu vind ik het heerlijk, ik vind het echt heel lastig om te werken als Aapie thuis is. Ik kan dan echt mijn aandacht er niet bij houden

quote:
Op donderdag 20 mei 2021 15:45 schreef kwakz0r het volgende:Ik heb net even uitgerekend wat het ook alweer netto gaat kosten, drie dagen kinderopvang

Ben blij dat het pas vanaf januari is... ugh...
Ik vind het juist bizar goedkoop! Wij betalen geloof ik 300 euro in de maand voor 2 dagen. Tuurlijk is dat een flinke som maar je wordt zo goed gecompenseerd, moet je voorstellen dat je het helemaal zelf had moeten betalen. Ik vond het dus eigenlijk wel meevallen na alle verhalen hoe ontzettend duur het is

quote:
Op donderdag 20 mei 2021 19:11 schreef Smart_ass het volgende:Ik vind het trouwens zo grappig hoe ik tegenwoordig telkens bij het verschonen het idee heb een enorm vieze luier aan te treffen door de stank en dan zo’n zielig klein drolletje zie liggen

.
Dat gebeurde vandaag voor het eerst! Aan zijn persgedrag te zien verwachtte ik een enorm volle luier, was het een mini keuteltje

Ik werd vanochtend trouwens leuk wakker met een foto van kleine S. op Facebook
@NicolasJoy 
Jouw vrouw zit in dezelfde Rapleygroep als ik en het eerste wat ik zag was een foto van een blije S.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaJo op 21-05-2021 00:45:19 ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam