Het gaat mij niet om de kosten, de server kost me vrijwel niets en zelfs al was dat zo dan zou het me niet boeien. Het gaat me om de server die nu iets staat te hosten wat vrijwel niet gebruikt wordt, die wil ik graag voor andere dingen gaan gebruiken.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:23 schreef Rob het volgende:
[..]
AAhh dat is k#t... Niemand die het over kan nemen?? OF crowdfunding voor de kosten??
Om jou toch?quote:
Waarom door blijven gaan, met hoe je steeds post.. als elke keer gezeik hier omdat jij hier bent, is misschien beter dat je gewoon weg blijft..quote:
Handig ding zo`n slowcooker.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Uit slowcookert. Was niet slecht, en lui koken
Nou om te suggereren dat iemand weg moet blijven die normaal post is gewoon dat hij of zij zich dan laat wegpesten, dat lijkt me ook niet wenselijkquote:Op maandag 17 mei 2021 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom door blijven gaan, met hoe je steeds post.. als elke keer gezeik hier omdat jij hier bent, is misschien beter dat je gewoon weg blijft..
Heb jij daar gepost?quote:
Oke dat mag je denken tochquote:Op maandag 17 mei 2021 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgens mij ben je echt aan het trollen
Normaal post in jouw ogen misschienquote:Op maandag 17 mei 2021 18:42 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou om te suggereren dat iemand weg moet blijven die normaal post is gewoon dat hij of zij zich dan laat wegpesten, dat lijkt me ook niet wenselijk
Ja laten we nu niet heel FB er weer bij betrekken maar normaler dan dat mensen je elke keer uitschelden en beledigen, dat moet je ook wel met mij eens zijn tochquote:Op maandag 17 mei 2021 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Normaal post in jouw ogen misschien
Betekent dat echt dat DTS moet stoppen dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met de DTS-ers na het slechte nieuws?
quote:Op maandag 17 mei 2021 18:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
Moet zeggen, denk dat de posts in FB wel een goed gevolg gaan hebben, denk dat jullie nu ook wel een beetje meer gaan nadenken over wat je typt, dat is alleen maar goed voor iedereen
KREEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 17 mei 2021 18:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Rust? Hier?Dat was er 15 jr geleden niet eens..
Lost.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met de DTS-ers na het slechte nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |