Het gaat mij niet om de kosten, de server kost me vrijwel niets en zelfs al was dat zo dan zou het me niet boeien. Het gaat me om de server die nu iets staat te hosten wat vrijwel niet gebruikt wordt, die wil ik graag voor andere dingen gaan gebruiken.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:23 schreef Rob het volgende:
[..]
AAhh dat is k#t... Niemand die het over kan nemen?? OF crowdfunding voor de kosten??
Om jou toch?quote:
Waarom door blijven gaan, met hoe je steeds post.. als elke keer gezeik hier omdat jij hier bent, is misschien beter dat je gewoon weg blijft..quote:
Handig ding zo`n slowcooker.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Uit slowcookert. Was niet slecht, en lui koken
Nou om te suggereren dat iemand weg moet blijven die normaal post is gewoon dat hij of zij zich dan laat wegpesten, dat lijkt me ook niet wenselijkquote:Op maandag 17 mei 2021 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom door blijven gaan, met hoe je steeds post.. als elke keer gezeik hier omdat jij hier bent, is misschien beter dat je gewoon weg blijft..
Heb jij daar gepost?quote:
Oke dat mag je denken tochquote:Op maandag 17 mei 2021 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgens mij ben je echt aan het trollen
Normaal post in jouw ogen misschienquote:Op maandag 17 mei 2021 18:42 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou om te suggereren dat iemand weg moet blijven die normaal post is gewoon dat hij of zij zich dan laat wegpesten, dat lijkt me ook niet wenselijk
Ja laten we nu niet heel FB er weer bij betrekken maar normaler dan dat mensen je elke keer uitschelden en beledigen, dat moet je ook wel met mij eens zijn tochquote:Op maandag 17 mei 2021 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Normaal post in jouw ogen misschien
Betekent dat echt dat DTS moet stoppen dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met de DTS-ers na het slechte nieuws?
quote:Op maandag 17 mei 2021 18:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
Moet zeggen, denk dat de posts in FB wel een goed gevolg gaan hebben, denk dat jullie nu ook wel een beetje meer gaan nadenken over wat je typt, dat is alleen maar goed voor iedereen
KREEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 17 mei 2021 18:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Rust? Hier?Dat was er 15 jr geleden niet eens..
Lost.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Goed hoor, kan er niet wakker van liggen. Blijft het blijft het, gaat het gaat hetquote:Op maandag 17 mei 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Weet ik het, misschien wil jij wel tellen?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:44 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Betekent dat echt dat DTS moet stoppen dan?
Ik betrek er niks bij, ik geef alleen maar mijn meningquote:Op maandag 17 mei 2021 18:43 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja laten we nu niet heel FB er weer bij betrekken maar normaler dan dat mensen je elke keer uitschelden en beledigen, dat moet je ook wel met mij eens zijn toch
Nou inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2021 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jongelui, we gaan hier niet lelijk doen tegen elkaar hč, we zitten hier voor onze lol![]()
Moet dat? En nee ik ga geen server hosten voor DTSquote:
In het begin was er nog geen monitor...quote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik het, misschien wil jij wel tellen?
Dit is een anders bloedserieus spel.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jongelui, we gaan hier niet lelijk doen tegen elkaar hč, we zitten hier voor onze lol![]()
Ik doe niet lelijk, past ook niet bij mij Fok karakterquote:Op maandag 17 mei 2021 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op mijn vorige werk hadden we er eentje die 50 liter aan konquote:
uitschelden doe nur ikquote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik betrek er niks bij, ik geef alleen maar mijn mening
Uitschelden zag ik niet echt hoor gisteren, mensen zeiden gewoon wat ze dacht en gaven net zoals jij nu doet een antwoordt/reactie
Ik vroeg om je uitleg.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dat? En nee ik ga geen server hosten voor DTS
quote:Op maandag 17 mei 2021 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik doe niet lelijk, past ook niet bij mij Fok karakter
Leuke UI trouwens
Nou het is niet moeilijk om een job in te stellen die wat sql draait en output geeft. Die dan ergens laten plaatsen waarop het getoond kan wordenquote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik het, misschien wil jij wel tellen?
Waar de ene deur dicht gaat wordt een ander geopend.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed hoor, kan er niet wakker van liggen. Blijft het blijft het, gaat het gaat het
quote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed hoor, kan er niet wakker van liggen. Blijft het blijft het, gaat het gaat het
Ruud is leukquote:Op maandag 17 mei 2021 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik doe niet lelijk, past ook niet bij mij Fok karakter
Leuke UI trouwens
quote:
Je hebt er dus wel gelezenquote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dat? En nee ik ga geen server hosten voor DTS
Ik ken Ruud niet zo goed nog..quote:Op maandag 17 mei 2021 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ruud is leuk![]()
![]()
en spreekt een beetje italiaans![]()
![]()
Die kan je daar lezen toch?quote:
Hoe werd het toen bijgehouden dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Nogood het volgende:
[..]
In het begin was er nog geen monitor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |