Het gaat mij niet om de kosten, de server kost me vrijwel niets en zelfs al was dat zo dan zou het me niet boeien. Het gaat me om de server die nu iets staat te hosten wat vrijwel niet gebruikt wordt, die wil ik graag voor andere dingen gaan gebruiken.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:23 schreef Rob het volgende:
[..]
AAhh dat is k#t... Niemand die het over kan nemen?? OF crowdfunding voor de kosten??

Om jou toch?quote:

Waarom door blijven gaan, met hoe je steeds post.. als elke keer gezeik hier omdat jij hier bent, is misschien beter dat je gewoon weg blijft..quote:

Handig ding zo`n slowcooker.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Uit slowcookert. Was niet slecht, en lui koken

Nou om te suggereren dat iemand weg moet blijven die normaal post is gewoon dat hij of zij zich dan laat wegpesten, dat lijkt me ook niet wenselijkquote:Op maandag 17 mei 2021 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom door blijven gaan, met hoe je steeds post.. als elke keer gezeik hier omdat jij hier bent, is misschien beter dat je gewoon weg blijft..

Heb jij daar gepost?quote:

Oke dat mag je denken tochquote:Op maandag 17 mei 2021 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgens mij ben je echt aan het trollen

Normaal post in jouw ogen misschienquote:Op maandag 17 mei 2021 18:42 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou om te suggereren dat iemand weg moet blijven die normaal post is gewoon dat hij of zij zich dan laat wegpesten, dat lijkt me ook niet wenselijk

Ja laten we nu niet heel FB er weer bij betrekken maar normaler dan dat mensen je elke keer uitschelden en beledigen, dat moet je ook wel met mij eens zijn tochquote:Op maandag 17 mei 2021 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Normaal post in jouw ogen misschien

Betekent dat echt dat DTS moet stoppen dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met de DTS-ers na het slechte nieuws?

quote:Op maandag 17 mei 2021 18:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
Moet zeggen, denk dat de posts in FB wel een goed gevolg gaan hebben, denk dat jullie nu ook wel een beetje meer gaan nadenken over wat je typt, dat is alleen maar goed voor iedereen

KREEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 17 mei 2021 18:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Rust? Hier?Dat was er 15 jr geleden niet eens..

Lost.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:

Goed hoor, kan er niet wakker van liggen. Blijft het blijft het, gaat het gaat hetquote:Op maandag 17 mei 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:

Weet ik het, misschien wil jij wel tellen?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:44 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Betekent dat echt dat DTS moet stoppen dan?

Ik betrek er niks bij, ik geef alleen maar mijn meningquote:Op maandag 17 mei 2021 18:43 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja laten we nu niet heel FB er weer bij betrekken maar normaler dan dat mensen je elke keer uitschelden en beledigen, dat moet je ook wel met mij eens zijn toch

Nou inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2021 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jongelui, we gaan hier niet lelijk doen tegen elkaar hč, we zitten hier voor onze lol

Moet dat? En nee ik ga geen server hosten voor DTSquote:

In het begin was er nog geen monitor...quote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik het, misschien wil jij wel tellen?

Dit is een anders bloedserieus spel.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jongelui, we gaan hier niet lelijk doen tegen elkaar hč, we zitten hier voor onze lol

Ik doe niet lelijk, past ook niet bij mij Fok karakterquote:Op maandag 17 mei 2021 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:

Op mijn vorige werk hadden we er eentje die 50 liter aan konquote:

uitschelden doe nur ikquote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik betrek er niks bij, ik geef alleen maar mijn mening
Uitschelden zag ik niet echt hoor gisteren, mensen zeiden gewoon wat ze dacht en gaven net zoals jij nu doet een antwoordt/reactie

Ik vroeg om je uitleg.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dat? En nee ik ga geen server hosten voor DTS

quote:Op maandag 17 mei 2021 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik doe niet lelijk, past ook niet bij mij Fok karakter
Leuke UI trouwens

Nou het is niet moeilijk om een job in te stellen die wat sql draait en output geeft. Die dan ergens laten plaatsen waarop het getoond kan wordenquote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik het, misschien wil jij wel tellen?

Waar de ene deur dicht gaat wordt een ander geopend.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed hoor, kan er niet wakker van liggen. Blijft het blijft het, gaat het gaat het

quote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed hoor, kan er niet wakker van liggen. Blijft het blijft het, gaat het gaat het
 Niet wakker van liggen is wel een leuke
  Niet wakker van liggen is wel een leuke

Ruud is leukquote:Op maandag 17 mei 2021 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik doe niet lelijk, past ook niet bij mij Fok karakter
Leuke UI trouwens

quote:

Je hebt er dus wel gelezenquote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dat? En nee ik ga geen server hosten voor DTS

Ik ken Ruud niet zo goed nog..quote:Op maandag 17 mei 2021 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ruud is leuk

en spreekt een beetje italiaans

Die kan je daar lezen toch?quote:

Hoe werd het toen bijgehouden dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Nogood het volgende:
[..]
In het begin was er nog geen monitor...

Je post er niet toch?quote:

Die UI lijkt op die van @Gertquote:

Ja zeker wel, waar zeg ik dat ik dat niet heb gedaanquote:

Word jij de nieuwe monitor?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:46 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou het is niet moeilijk om een job in te stellen die wat sql draait en output geeft. Die dan ergens laten plaatsen waarop het getoond kan worden

Ik ook, prego!quote:Op maandag 17 mei 2021 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ruud is leuk

en spreekt een beetje italiaans

Nee moet dat, ik lees wel meer op fok waar ik niet postquote:

Pas maar op dat je geen TR blessure krijgtquote:Op maandag 17 mei 2021 18:49 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik heb denk ik wel een stuk of 5 TR's gemaakt in dit topic, ik TR me de moeder

Nou ja je maakt het 1 keer aan en je laat het draaien en dan werkt het. Net als nu het geval is, die score afbeelding is ook gewoon altijd dezelfde maar wordt gewoon geupdatequote:

Ik ken Ruud nog van DGKquote:Op maandag 17 mei 2021 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ken Ruud niet zo goed nog..
Oeh Italiaanse

Oh pleasequote:Op maandag 17 mei 2021 18:48 schreef Phoenyx-God het volgende:
DTS resultaten zijn SQL technisch niet moeilijk

quote:Op maandag 17 mei 2021 18:45 schreef Paul het volgende:
@:DOTTEKE wie zijn dit joh, zijn dit hioppies hee
https://www.facebook.com/studio2takes/videos/4534345766578956/

[img] https://gyazo.com/0f5fc899a3d3b1d2785fae3b0c498d66.gif[/img]
 [img] https://gyazo.com/0f5fc899a3d3b1d2785fae3b0c498d66.gif[/img]

e liet me schrikken van zoveel tr'squote:Op maandag 17 mei 2021 18:49 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik heb denk ik wel een stuk of 5 TR's gemaakt in dit topic, ik TR me de moeder

Ik heb een potje magnesium naast mijn keyboard, heb mijn vingers opgewarmd, ik ben er helemaal klaar voor.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen TR blessure krijgt

Waar zeg ik dat jij zegt dat je dat niet hebt gedaan.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker wel, waar zeg ik dat ik dat niet heb gedaan

Toen postte ik nog niet op Fok, maar keek het wel af en toequote:

Monitor hield ook de postaantallen bij. Dat stopt ook straks.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
DTS blijft, wie de meeste post aantallen heeft, heeft gewonnen en bij 4 overwinningen is hij of zij de DTS King of Queen

wat is dit voor groepquote:Op maandag 17 mei 2021 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ [url= https://gyazo.com/0f5fc899a3d3b1d2785fae3b0c498d66.gif]afbeelding[/url] ]

* SolidasRock doet de deur naar 40+ dichtquote:Op maandag 17 mei 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar de ene deur dicht gaat wordt een ander geopend.

quote:Op maandag 17 mei 2021 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee moet dat, ik lees wel meer op fok waar ik niet post

Sorry,doet het mij aan denken.quote:

Nou dat kan op een andere manier wel bijgehouden worden dan..quote:Op maandag 17 mei 2021 18:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Monitor hield ook de postaantallen bij. Dat stopt ook straks.

Wappies.quote:

Gewoon turvenquote:Op maandag 17 mei 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat kan op een andere manier wel bijgehouden worden dan..

Ik ook, ik word meteen 10 jaar ouder als dts stopt dus dan heb ik de 40+ wel bereikt ja.quote:

Je zal nog maar stats curva zijnquote:Op maandag 17 mei 2021 18:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Monitor hield ook de postaantallen bij. Dat stopt ook straks.

Het script is er, maar je moet een server draaiende hebben 24/7. Ik heb er geen trek in jij wel?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:51 schreef Nogood het volgende:
[..]
Te simpel jij.
Leg het eens uit dan en plaats het hier even.

@Arcee was daar al mee gestoptquote:Op maandag 17 mei 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat kan op een andere manier wel bijgehouden worden dan..

Haagsmodquote:Op maandag 17 mei 2021 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook, ik word meteen 10 jaar ouder als dts stopt dus dan heb ik de 40+ wel bereikt ja.
Haha @:r-woud93 check deze grap

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |