Boks.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet rustig 200 gram zo op op een dag. Dan ben ik best trots dat ik na 100 gram in de middag gestopt ben en dan gaat die andere 100 gram ongemerkt ‘s avonds toch nog op.
Ik heb nu de eerste paar stappen voor mezelf bedacht: nieuwe batterij in de weegschaal doen, in de avond niks meer eten (behalve evt een schaaltje yoghurt bij erge honger) en proberen of ik weer een paar keer per week in de ochtend wat oefeningen met mijn buikspiertraingeval kan gaan doen.
Dingen als: 1 koekje, 2 blokjes chocola, een handje nootjes ofzo, ik kan het niet. Dan doe ik keurig twee handjes M&M’s in een schaaltje en als dat leeg is loop ik na een paar minuten discussie met mezelf toch naar de kast om dat schaaltje nogmaals te vullen.
En dit.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:01 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dit, 100%. Dan eet ik liever niks en dan af en toe gewoon een hele zak snoep of chips.
Op sommige dagen wel, er waren ook dagen dat ik geen zeebanket at.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet eens een doos per dag? Teleurstellend hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik las 4 boterhammen en dacht: dat is toch helemaal niet raar? Oh, 14quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanaf een jaar of 7 tot eind 20 was ik te mager, als puber at ik rustig minimaal 14 boterhammen per dag omdat ik altijd honger had. Toen ik vanaf mijn dertigste iets voller werd vond ik dat fijn, kleding die net wat leuker stond met een beetje rondingen, bh’s in maat 75B en vervolgens 75C, helemaal prima.
Maar na mijn 40ste werd het dus steeds wat meer en nu moet dat tij toch echt gekeerd worden, want zo heel gezond is dit gewicht toch niet (en mijn hele collectie laarzen past niet meer)
Daar zou ik geen probleem mee hebben. Volgens mij ben ik één van de weinigen die niet van chocola houdt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:45 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Zouden er écht mensen bestaan die keurig 2 blokjes per dag kunnen eten?
Ik kreeg van de Lidl een karamel-zeezout reep voor m'n verjaardag *alvast* die kan ik prima laten liggen. Maar zodra ik één blokje neem is de reep 5min later ook weg...
Wat is jouw valkuil cq zwakke plek?quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:37 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Daar zou ik geen probleem mee hebben. Volgens mij ben ik één van de weinigen die niet van chocola houdt.
Ik ben verslaafd aan nicotine.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat is jouw valkuil cq zwakke plek?
Ah kijk, ik moet gaan roken dusquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:07 schreef SQ het volgende:
ooohhh toen ik nog rookte ging afvallen zo veel makkelijker
Toen heb ik ook daadwerkelijk de 65 kilo nog een keer gehaald
NEEEEEE DAT DOET HET NIETquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wist niet dat roken daarbij kon helpen...
Iets minder dan 3 km. Les 1 van couch tot 5k naar aanleiding van jouw post een tijd terug. Zaterdag weer.quote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:07 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Iets minder dan 3 km. Les 1 van couch tot 5k naar aanleiding van jouw post een tijd terug. Zaterdag weer.
quote:
Goed bezig!!!quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:07 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Iets minder dan 3 km. Les 1 van couch tot 5k naar aanleiding van jouw post een tijd terug. Zaterdag weer.
Was het zwaar? ik ga maandag beginnen met een tot 5k schema.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:07 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik eet gewoon alles wat binnen mn kcal past en zin in heb.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even vraagje, als lunch had ik vandaag een klein restje eten van gisteravond (hooguit half bordje curry was dat). Is het oké om zoiets als lunch te eten? Of moet je dan in de avond brood eten? Het was zilvervliesrijst met sperzieboontjes en linzen en kruiden. Leek mij wel gezond eigenlijk (en had even zin in wat warms)
Je kan hetquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:26 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Was het zwaar? ik ga maandag beginnen met een tot 5k schema.
Ja, volgens de Wet van Brood MOET je nu vanavond brood eten, anders kom je niet aan twee keer brood!!quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even vraagje, als lunch had ik vandaag een klein restje eten van gisteravond (hooguit half bordje curry was dat). Is het oké om zoiets als lunch te eten? Of moet je dan in de avond brood eten? Het was zilvervliesrijst met sperzieboontjes en linzen en kruiden. Leek mij wel gezond eigenlijk (en had even zin in wat warms)
Ik heb een eetdagboek, maar ik tel heel bewust geen kcals. Het heeft me jaren geduurd om dat af te leren, ik heb ernstige eetstoornisproblemen gehadquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:28 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik eet gewoon alles wat binnen mn kcal past en zin in heb.
Niets moet, alles mag.
Misschien is zoiets handig om aan te houden?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, volgens de Wet van Brood MOET je nu vanavond brood eten, anders kom je niet aan twee keer brood!!
Maar nu even serieus: nee hoor, is dikke prima, doe ik ook bijna dagelijks
Er zijn dagen dat ik geen brood eet.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:26 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh, altijd leuk, ondanks mijn leeftijd krijg ik die vraag nog steeds regelmatig. Nee, ik ben niet zwanger, mijn buikspieren zijn zowat afwezig en ik eet teveel chocola.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Succes!![]()
Iemand op werk, (die tevens getrouwd is geweest met een halfzus van mijn man, dus beetje familie) vroeg vandaag of ik zwanger was want mijn buikje viel hem op.
Succes! Ik vond het niet zwaar, juist fijn om weer wat te doen. Maar dit is denk ik de vierde keer in m'n leven dat ik opnieuw begin met opbouwen, en ik vind hardlopenquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:26 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik zat er wel op te wachten eigenlijk want het lijkt, in verhouding met de rest van mijn lijf, wel echt alsof ik net een paar maanden zwanger ben.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:33 schreef SQ het volgende:
da's het voordeel van overal vet hebben, ik krijg nooit de preggo vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zat er wel op te wachten eigenlijk want het lijkt, in verhouding met de rest van mijn lijf, wel echt alsof ik net een paar maanden zwanger ben.
Misschien moet je gewoon zorgen dat je overall wat dikker wordt danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh enne, je hebt 2 kinderen en je bent geen 23 meer. Die sidoniabuik ain't gonna happen anymore
disclaimer
Oh ik heb nooit een platte buik gehad. Altijd zo’n bolletje, ook pre-apen kinderen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon zorgen dat je overall wat dikker wordt dan
Oh enne, je hebt 2 kinderen en je bent geen 23 meer. Die sidoniabuik ain't gonna happen anymore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |