Basismarkt?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier in de regio werd het Bas genoemd
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:03 schreef hemarookworst het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bas_van_der_Heijden
Het is en blijft Basquote:
Bas van der Heijden. Als mensen Dirk zeggen dan denk ik aan die drankenwinkel die erin zit.quote:
Jaquote:
En je had ook de Dirx drogisterijquote:Op maandag 17 mei 2021 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bas van der Heijden. Als mensen Dirk zeggen dan denk ik aan die drankenwinkel die erin zit.
O ik moet nog kijken, was vandaag de uitspraak, dacht dat ze er over moest denken en louise voorlopig in een pleeggezin kwamquote:
Dat zoekt wel elders een weg denk ikquote:Op maandag 17 mei 2021 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als DTS wegvalt dan is er nog maar weinig verkeer over
bijna mien jonk bijnaquote:
Jij bent al mooi afgekickt voor het stopt?quote:
Dan krijg je weerquote:Op maandag 17 mei 2021 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga werken.
Quote vooral en tag dan mensen die niet geloven dat dts werkt.
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent al mooi afgekickt voor het stopt?
Ben je vrij vandaag?
Feestdag?quote:
Jemig Schakel, 5 maanden burnoutquote:Op maandag 17 mei 2021 13:19 schreef Schakeltopia het volgende:
na 5 maanden burnout kan ik er weer tegenaan
nee joh gekkie ik lul maar watquote:Op maandag 17 mei 2021 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig Schakel, 5 maanden burnout
KOn ook niet uitblijven na hoeveel dagen achterelkaar je hier zat zonder slaap
Dit is al de tweede keer of niet?
Ik zou het nog geloven ook, zoveel jij achter elkaar hier zat zonder te slapenquote:
Ik ben druk aan het werk, en neem af en toe even pauze.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijg je weer
Iedereen kan hier wel typen dat die gaat werken![]()
Werkse ieni
s'nachts is het niet meer zo drukquote:Op maandag 17 mei 2021 13:21 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik ga zeker niet meer nachten punten jagen. never
ik liet me iet wat meeslepen destijdsquote:Op maandag 17 mei 2021 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het nog geloven ook, zoveel jij achter elkaar hier zat zonder te slapen
En je bleef maar lachen nooit moequote:Op maandag 17 mei 2021 13:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik liet me iet wat meeslepen destijds![]()
Tsja. Maar de brief is al onderweg, over 2 dagen is het gefixt toch?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:23 schreef HiDiHo het volgende:
Verhaal over die DiGiD gelezen...blijft vaag
Iig wat er in die brief stond klopt niet en volgens mij is er ook nooit toegang gekregen tot mijn account
mja...kan DiGiD nu niet meer gebruiken tot ik een nieuwe heb
Amateurs
Je vergeet dat er in dat water nog een scheut azijn moet.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Hoe pocheer je een ei?
Breng een ruime pan water tegen de kook aan; er zijn nu kleine bubbeltjes te zien (géén grote!).
Maak een draaikolk in het water, door met een lepel snelle, grote rondjes door de pan te draaien. Deze draaikolk zorgt ervoor dat het ei bij elkaar blijft.
Breek het ei in het midden van de draaikolk.
Wacht 3 tot 5 minuten: 3 minuten voor een zacht eitje, 5 minuten voor een hard eitje.
Schep het ei uit het water met een schuimspaan en laat het op een stukje keukenpapier uitlekken.
Klaar om op te eten! Heerlijk bij groene asperges, in een salade of op brood als egg benedict.
https://www.24kitchen.nl/populair/ei-pocheren
quote:Op zondag 16 mei 2021 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weer iets wijzer geworden vandaag...
Ja ok...maar tochquote:Op maandag 17 mei 2021 13:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Maar de brief is al onderweg, over 2 dagen is het gefixt toch?
Waarom bel je niet even dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:23 schreef HiDiHo het volgende:
Verhaal over die DiGiD gelezen...blijft vaag
Iig wat er in die brief stond klopt niet en volgens mij is er ook nooit toegang gekregen tot mijn account
mja...kan DiGiD nu niet meer gebruiken tot ik een nieuwe heb
Amateurs
Deze man weetquote:Op maandag 17 mei 2021 13:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je vergeet dat er in dat water nog een scheut azijn moet.
[..]
Lunch net opquote:Op maandag 17 mei 2021 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens, meisjes, Eendjes en Paulientje. Ik verklaar bij deze, al Farao der DTS het lunchgenot voor geopend
Ja, dat is waar, en raar.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ok...maar toch
Ik blijf het amateuristisch vinden
Helemaal dat ze de schuld bij mij leggen
Dat maakt weinig uit...ze vertellen je toch nietsquote:
Dat is ook weer waar. Ellendig gedoe altijd.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat maakt weinig uit...ze vertellen je toch niets
Waar mijn gegevens zijn gelekt zullen ze nooit zeggen (als dat al het geval was)
En een fout zullen ze ook niet toegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |