Tuurlijk ligt het niet aan de UK, maar aan al die UK-hatende Europeanenquote:Op maandag 17 mei 2021 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, aan de UK zal het niet liggen.
Ok prima, maar alleen grijs en lichtbruin is wel erg weinig kleur.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:39 schreef Redefine het volgende:
Je had het over te weinig kleur voor een ESF bed. Wij doen niet aan clichés als regenboogkleuren
Ik had nog net zo'n leuke regenboogsprei besteldquote:Op maandag 17 mei 2021 00:39 schreef Redefine het volgende:
Je had het over te weinig kleur voor een ESF bed. Wij doen niet aan clichés als regenboogkleuren
Roze?quote:Op maandag 17 mei 2021 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok prima, maar alleen grijs en lichtbruin is wel erg weinig kleur.
Dat is altijd nog aan te passen.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok prima, maar alleen grijs en lichtbruin is wel erg weinig kleur.
Dan wikkel je jezelf daar in.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had nog net zo'n leuke regenboogsprei besteld
Dat is het mooie van die virtuele bedden, je hebt zo veel ruimte als je kan bedenken. Je kan vlak naast iemand liggen met toch meters ruimte ertussen. Dichtbij genoeg zijn om de zachtste fluister te horen en toch een heel land van elkaar verwijderd zijn.quote:Op maandag 17 mei 2021 00:47 schreef Meridiaan het volgende:
Mensen van het goede ESF-leven, ik ga even voor mijn eigen bed en sprei hoor. Tenzij iemand een 1,5-meter-afstand-bewaren bed heeft, wil niet deze week nog ziek raken
We hebben een speciaal snurkbed in het kamertje ernaast, die ook voor andere doeleinden gebruikt mogen wordenquote:Op maandag 17 mei 2021 00:47 schreef Meridiaan het volgende:
Mensen van het goede ESF-leven, ik ga even voor mijn eigen bed en sprei hoor. Tenzij iemand een 1,5-meter-afstand-bewaren bed heeft, wil niet deze week nog ziek raken
Moet je wel tegenaan kijken dan, want wij liggen naast elkaarquote:
Aan alles is gedachtquote:
Ik zie nu James Newman ergens in de verte roeptoeterenquote:Op maandag 17 mei 2021 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is het mooie van die virtuele bedden, je hebt zo veel ruimte als je kan bedenken. Je kan vlak naast iemand liggen met toch meters ruimte ertussen. Dichtbij genoeg zijn om de zachtste fluister te horen en toch een heel land van elkaar verwijderd zijn.
quote:Op maandag 17 mei 2021 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat een van deze kleuren?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want dan graag.
Zeg hem even dat die kabels aan zijn roeptoeters heel lelijk zijnquote:Op maandag 17 mei 2021 00:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zie nu James Newman ergens in de verte roeptoeteren
Dat is toch geen roze joh, dat is bubblegumkleur.quote:
Wat iedereen afzonderlijk doet moet iedereen lekker zelf wetenquote:Op maandag 17 mei 2021 00:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet je wel tegenaan kijken dan, want wij liggen naast elkaar
Dat is een shade van rozequote:Op maandag 17 mei 2021 00:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is toch geen roze joh, dat is bubblegumkleur.
Eh, ik zal het niet snel op de muren smeren, laat ik dat zeggen.quote:Op maandag 17 mei 2021 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een shade van rozeMaar je vindt het dus niet mooi?
quote:Op maandag 17 mei 2021 01:07 schreef Redefine het volgende:
Dat nog niemand het gezegd heeft: We zitten officieel in de festival week![]()
![]()
Je mag altijd opschuiven natuurlijkquote:Op maandag 17 mei 2021 00:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat iedereen afzonderlijk doet moet iedereen lekker zelf weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |