Bepaal ik zelf wel teringdebiel.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens een weekje zonder notes door te komen!
Over notes gesproken. Wil je mijn laatste verwijderen? Voel me zo net een halve crimineelquote:Op maandag 17 mei 2021 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens een weekje zonder notes door te komen!
Gelachen.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over notes gesproken. Wil je mijn laatste verwijderen? Voel me zo net een halve crimineel
Couscous.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Hopelijk heeft hij de foto's wel in de cloud opgeslagen, kan hij er zelf ook nog bij.quote:
Wat gaat ze nu dan doen met die gigantische tattoo boven haar tieten?quote:
Laten verwijderen. Net als haar ex.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat gaat ze nu dan doen met die gigantische tattoo boven haar tieten?
quote:Op maandag 17 mei 2021 20:42 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:oriente
Ik heb nog niet gekeken, eerst VI.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boos omdat je niet kan. Of heeft @:GGMM met zijn hand over zijn hart (lol) gestreken?
Lekker bezig maat.quote:Op maandag 17 mei 2021 23:45 schreef Zipportal het volgende:
ESF / [NPO1] Eurovisie Songfestival 2021 #1 Live vanuit Nederland
@:Coco @:fetx
Eerste topic is een daalder waard.
Je bent een goed mensquote:Op maandag 17 mei 2021 21:00 schreef GGMM het volgende:
Dat verklaart waarom ik nog geen bedankje heb ontvangen
Afgewezen.quote:Op maandag 17 mei 2021 23:45 schreef Zipportal het volgende:
ESF / [NPO1] Eurovisie Songfestival 2021 #1 Live vanuit Nederland
@:Coco @:fetx
Eerste topic is een daalder waard.
Niet meer te lezen.quote:fetX heeft je zojuist genoemd in topic "Eurovisie Songfestival / [NPO1] Eurovisie Songfestival 2021 #1 Live vanuit Nederland"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilf op dinsdagochtend.
@Lange_Lans
Die zijn smerig man. Broodjes met pitjesquote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:05 schreef KingRoland het volgende:
Extra vroeg naar de AH gegaan om die bolletjes met pitjes erop te kopen
Zijn altijd uitverkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |