SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thnx. Ze zijn nog laat op pad.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is zo. Die vallen werken trouwens voor geen meter joh. Ben afgelopen weekend bij een kennis geweest die echt een muis had rondlopen. Toen mij opviel dat de muis altijd dezelfde plek in de vrij brede opening gebruikte om eruit te komen legde ik de val daar neer. Gaat die muis op een heel andere plek met een duidelijke boog om de val heen naar buiten. Dan besef je toch wel dat ze minder dom zijn dan ze lijken.quote:![]()
Dit is ook een bloedzuiger.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie is dat?quote:Op zondag 16 mei 2021 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Huh?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Niet lelijk.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
A gossie 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en weet je ze plunderen je keuken en poepen overal. Wat je niet ziet is de muizen pisquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Karin Maria,stalkster van Hugo de Jonge.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maar dat ruik je welquote:Op zondag 16 mei 2021 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en weet je ze plunderen je keuken en poepen overal. Wat je niet ziet is de muizen pisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
pindakaas erinquote:Op zondag 16 mei 2021 20:28 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock haalt de muizenvallen stilletjes weer wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet echtquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Gij snoodaard!quote:Op zondag 16 mei 2021 20:28 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock haalt de muizenvallen stilletjes weer wegYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Die ja.quote:
Maar ze zijn zo cutequote:Op zondag 16 mei 2021 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en weet je ze plunderen je keuken en poepen overal. Wat je niet ziet is de muizen pisEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
De plas van muizen is een zeer sterkte en penetrante geur. Wanneer het eenmaal op je vloer, je tapijt of elders terecht komt, dan dringt het door tot diep in de vezels en is het maar moeilijk weg te krijgen.quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze ziet er niet echt uit als een. ‘ wappie’.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Karin Maria,stalkster van Hugo de Jonge.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja op fokquote:Iedereen is een kutlultrut
🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee die zijn kutquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
quote:Op zondag 16 mei 2021 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje bij jou? Ik moet ze zelf taseren anders lopen ze alsnog weg.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Iedereen is een kutlultrut
die mag je niet meer gebruikenquote:
is ook echt zielig trouwensThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Planken met lijm soms in fabrieken, en dan met een plank erover met een voertuig eroverheenquote:Iedereen is een kutlultrut
Inderdaad.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze ziet er niet echt uit als een. ‘ wappie’.![]()
Lekker smikkelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: