De plas van muizen is een zeer sterkte en penetrante geur. Wanneer het eenmaal op je vloer, je tapijt of elders terecht komt, dan dringt het door tot diep in de vezels en is het maar moeilijk weg te krijgen.quote:
Ze ziet er niet echt uit als een. ‘ wappie’.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Karin Maria,stalkster van Hugo de Jonge.
Ja op fokquote:
🤣quote:
Nee die zijn kutquote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje bij jou? Ik moet ze zelf taseren anders lopen ze alsnog weg.
quote:
die mag je niet meer gebruikenquote:
Planken met lijm soms in fabrieken, en dan met een plank erover met een voertuig eroverheenquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze ziet er niet echt uit als een. ‘ wappie’.
Lekker smikkelenquote:
lijmklemmen sterven ze een heel langzame pijnlijke dood..beestjes vreten soms hun eiegn poten eraf om los te komenquote:
Laat je die hond er op los in je avaquote:
Walgelijk inderdaadquote:Op zondag 16 mei 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijmklemmen sterven ze een heel langzame pijnlijke dood..beestjes vreten soms hun eiegn poten eraf om los te komen
Idd, als een dier dood moet dan moet dat snel gebeuren.quote:
Maf mensquote:
Ik ben niet bepaald een fan van Rutte maar deze reactie slaat echt nergens op: Nu is de stasi nog zo straks trappen ze je deur in en nemen je mee naar een concentratie kamp. Het gaat alleen maar erger worden met onze dictator Rutte.quote:
Mevrouw kan nogal een stalkster zijn.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald een fan van Rutte maar deze reactie slaat echt nergens op: Nu is de stasi nog zo straks trappen ze je deur in en nemen je mee naar een concentratie kamp. Het gaat alleen maar erger worden met onze dictator Rutte.
Wat bezield zo mens tochquote:Op zondag 16 mei 2021 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mevrouw kan nogal een stalkster zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |