Beginnersfoutje. Als ze zo klein zijn dan moet er een scheut rum doorheen.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beginnersfoutje. Als ze zo klein zijn dan moet er een scheut rum doorheen.
vroeger lang lang geleden kregen de blaagjes gewoon een scheutje jenever of cognac als ze niet gingen slapenquote:Op zondag 16 mei 2021 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beginnersfoutje. Als ze zo klein zijn dan moet er een scheut rum doorheen.
Oh ik moet aan iemand denkenquote:
were rightquote:Op zondag 16 mei 2021 20:13 schreef SolidasRock het volgende:
Neeheej schilpadden! https://sea.mashable.com/(...)think-thats-hardcore
After all, turtles are cold-blooded. As their habitat's temperature starts to dip, so do their internal body temperatures and metabolism rates. Lucky for them, while they're in low metabolism mode, they don't need nearly as much oxygen as they normally would. That's why breathing out of their buttholes will generally suffice for the winter.
Zijn nog meer dieren die dat doen.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:13 schreef SolidasRock het volgende:
After all, turtles are cold-blooded. As their habitat's temperature starts to dip, so do their internal body temperatures and metabolism rates. Lucky for them, while they're in low metabolism mode, they don't need nearly as much oxygen as they normally would. That's why breathing out of their buttholes will generally suffice for the winter.
dus wel anusquote:Op zondag 16 mei 2021 20:13 schreef SolidasRock het volgende:
B. Maanzaad in de speen kan ookquote:
echt hoor wie bedenkt dit soort dingenquote:Op zondag 16 mei 2021 20:16 schreef mazaru het volgende:
Het Japanse team onderzocht de mogelijkheden bij zoogdieren nadat was vastgesteld dat bepaalde vis- en spinsoorten in noodsituaties via hun darmen kunnen 'ademen'.
Er werden experimenten uitgevoerd bij muizen, ratten en varkens. De dieren werd zuurstof onthouden en kregen vervolgens via de anus zuurstof toegediend, in een gasvorm of een zuurstofrijke vloeistof. De vloeistof werd toegevoegd via een klysma, een soort slang die in de anus wordt aangebracht. Daaraan zit de zak met vloeistof gekoppeld.
Walgelijke dingen doen ze met dieren uit naam van de wetenschapquote:Op zondag 16 mei 2021 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt hoor wie bedenkt dit soort dingen
ben je kamperen?quote:
Heb net de link geplaatst. 😉quote:Op zondag 16 mei 2021 20:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Som ze eens op als je wilt? (zo uit je hoofd) En via welke opening ademen ze?
Nou naar wat ik begrepen heb is het uitademen via mijn anus een niet zo een fijne ervaring voor mijn omgeving. Maar het inademen via de anus heb ik nog niet op geoefend.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las van de week dit stuk
https://www.ad.nl/buitenl(...)gelijk-ook~adb1a229/
ik zie er 4 of vijfquote:Op zondag 16 mei 2021 20:17 schreef mario390 het volgende:
waar zij je hier en kuiken??
[ afbeelding ]
Dat zijn er vierquote:Op zondag 16 mei 2021 20:17 schreef mario390 het volgende:
waar zij je hier en kuiken??
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 mei 2021 20:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou naar wat ik begrepen heb is het uitademen via mijn anus een niet zo een fijne ervaring voor mijn omgeving. Maar het inademen via de anus heb ik nog niet op geoefend.
Goffer.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou naar wat ik begrepen heb is het uitademen via mijn anus een niet zo een fijne ervaring voor mijn omgeving. Maar het inademen via de anus heb ik nog niet op geoefend.
Ja zo worden nou eenmaal medicaties voor jou en ik ontwikkeld.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Walgelijke dingen doen ze met dieren uit naam van de wetenschap
zie je er 1 dan zitten er meerquote:Op zondag 16 mei 2021 20:20 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock heeft een muis gespot en legt een aantal muizenvallen klaar
En nu afwachten...
Het is een plaagquote:
Meer vallen klaar zetten dusquote:
wat is dat witte tuig?quote:Op zondag 16 mei 2021 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zijn er vierZe zijn al flink gegroeid. Drie in het nest en eentje doet vliegoefeningen op het rooster.
Irritant zijn zequote:
Wappies worden tegen gehouden ze mogen een of ander plein niet op. Neusbel heeft der scheur weer open.quote:
Dat witte tuig zal wel de hooligans zijnquote:Op zondag 16 mei 2021 20:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat witte tuig?
dat beeld ziet ekelig uit
ik dacht is en kut met
schmand
Dat is hun schijt tegen de wand van het nestquote:Op zondag 16 mei 2021 20:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat witte tuig?
dat beeld ziet ekelig uit
ik dacht is en kut met
schmand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |