Aan de Arafat-sjalen te zien is het deze keer geen wappie-demonstratie.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:10 schreef Dotteke het volgende:
De demonstratie verloopt ook rustig zo te zien
[ afbeelding ]
De jodenhaat groeit...quote:Op zondag 16 mei 2021 16:11 schreef ToT het volgende:
En aan de Marokkaanse vlag te zien zal het vast iets tegen Israël zijn.
Waarom loopt dat hier te protesteren?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:11 schreef ToT het volgende:
En aan de Marokkaanse vlag te zien zal het vast iets tegen Israël zijn.
Nee, het is nu al te laatquote:Op zondag 16 mei 2021 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je een zakdoekje![]()
IK let helemaal niet op tijd kwam binnen en ging tikken
Lekker dan weer die supportersquote:Op zondag 16 mei 2021 16:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op tv. Maar het is weer rustig. Ze voetballen weer
De echte supporters stonden nog buiten het stadionquote:
Dan hebben ze wel de ruimtequote:Op zondag 16 mei 2021 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook ja. Hoewel veel meer park dan dieren tegenwoordig.
Klopt. Het oude park barstte uit zijn voegen, deze is heel mooi nu zo.quote:
Marokkanen lopen in Nederland te protesteren omdat Israël kut doet tegen hun geloofsbroeders daar.quote:
Kloptquote:Op zondag 16 mei 2021 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
De echte supporters stonden nog buiten het stadion
Binnenkort maar weer eens naartoe. Lang geleden.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Het oude park barstte uit zijn voegen, deze is heel mooi nu zo.
Die Jungle vind ik wel leuk altijd.
En ondertussen wordt de cultuur van daar langzaam hier ingevoerdquote:Op zondag 16 mei 2021 16:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Marokkanen lopen in Nederland te protesteren omdat Israël kut doet tegen hun geloofsbroeders daar.
[ afbeelding ]
Hopelijk kan het straks weer ja. Maar dat is misschien pas bij de volgende versoepelingen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens naartoe. Lang geleden.
Vanaf as. woensdagquote:Op zondag 16 mei 2021 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk kan het straks weer ja. Maar dat is misschien pas bij de volgende versoepelingen.
Of ook vanaf woensdag?
Ik heb ook geen haast. Ik snap al die mensen die zo'n haast hebben om nu ineens op vakantie te gaan in het buitenland ook nietquote:Op zondag 16 mei 2021 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk kan het straks weer ja. Maar dat is misschien pas bij de volgende versoepelingen, na die van morgen.
Of ook vanaf woensdag?
Och laat ze lekker. Volgend weekend zitten ze weer bij damclub 'ons steentje' te rellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |