Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Heb je weleens geprobeerd die zooi op te ruimen ?quote:Op zondag 16 mei 2021 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zo'n schuimblusser valt vast ook wel schoon te maken.
Na 2 weken vind je nog die zooi.![]()
Nee, is eigenlijk boven de stand. Maar vooruit... voor een keertje worden jullie verwend met een waardige TTquote:![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Schuim, of poeder?quote:Op zondag 16 mei 2021 15:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb je weleens geprobeerd die zooi op te ruimen ?
Na 2 weken vind je nog die zooi.
Die poederblussers zijn dikke lol bij elektronica!![]()
![]()
Feyenoord!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Inderdaad ja.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Schuim, of poeder?
Die poederblussers zijn dikke lol bij elektronica!![]()
Poeder is echt rotzooi. Niet alleen bij electronica is dat waardeloos,. Je wil het ook niet in de buurt hebben van een voedselverwerkend bedrijf.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Schuim, of poeder?
Die poederblussers zijn dikke lol bij elektronica!
Het gaat in alle naden zitten en zelfs als je plavuizen hebt en tegels tegen de muur, kom je dat spul na 50 keer met de brandslang schoonspuiten, nog tegen.![]()
tjonge jonge zijn we al begonnenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Inderdaad, je kunt beter naar 22 mannen kijken die achter ballen aan rennen, doen alsof ze dood gaan als een gras sprietje tegen ze aan komt en meer met hun haar bezig zijn dan met hun sport ipv mannen die 200km op strak tempo fietsen en als ze vallen en botten breken gewoon doen alsof er niets aan het handje is en door fietsenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ook leuk als je het inademt; dan zit je de rest van de dag te nekken!quote:Op zondag 16 mei 2021 15:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Poeder is echt rotzooi. Niet alleen bij electronica is dat waardeloos,. Je wil het ook niet in de buurt hebben van een voedselverwerkend bedrijf.
Het gaat in alle naden zitten en zelfs als je plavuizen hebt en tegels tegen de muur, kom je dat spul na 50 keer met de brandslang schoonspuiten, nog tegen.![]()
![]()
Het is wel een test om te kijken of iemand nog leeft. Kotsen ze niet, leven ze ook niet meer.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook leuk als je het inademt; dan zit je de rest van de dag te nekken!![]()
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is wel een test om te kijken of iemand nog leeft. Kotsen ze niet, leven ze ook niet meer.![]()
![]()
![]()
Happiness seems to be loneliness
And loneliness killed my world
My bed was shaking. I can't get to sleep
He is a liar. The demon is a liar. He will lie to confuse us.![]()
O jee gaat het losquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Support je clubquote:Op zondag 16 mei 2021 16:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En Feyenoord is weer een fikse boete rijker.
Waar kijk jij dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De demonstratie verloopt ook rustig zo te zien
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je een zakdoekjequote:![]()
IK let helemaal niet op tijd kwam binnen en ging tikkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het maar geen PaulientjeMod wordquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Op tv. Maar het is weer rustig. Ze voetballen weerquote:
Aan de Arafat-sjalen te zien is het deze keer geen wappie-demonstratie.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:10 schreef Dotteke het volgende:
De demonstratie verloopt ook rustig zo te zien
[ afbeelding ]![]()
De jodenhaat groeit...quote:Op zondag 16 mei 2021 16:11 schreef ToT het volgende:
En aan de Marokkaanse vlag te zien zal het vast iets tegen Israël zijn.Happiness seems to be loneliness
Waarom loopt dat hier te protesteren?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:11 schreef ToT het volgende:
En aan de Marokkaanse vlag te zien zal het vast iets tegen Israël zijn.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee, het is nu al te laatquote:Op zondag 16 mei 2021 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je een zakdoekje![]()
IK let helemaal niet op tijd kwam binnen en ging tikken![]()
![]()
Lekker dan weer die supportersquote:Op zondag 16 mei 2021 16:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op tv. Maar het is weer rustig. Ze voetballen weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rellende supportersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik krijg het er koud van...Happiness seems to be loneliness
De echte supporters stonden nog buiten het stadionquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dan hebben ze wel de ruimtequote:Op zondag 16 mei 2021 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook ja. Hoewel veel meer park dan dieren tegenwoordig.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
God wat een dieptepunt weer
Klopt. Het oude park barstte uit zijn voegen, deze is heel mooi nu zo.quote:
Die Jungle vind ik wel leuk altijd.![]()
Marokkanen lopen in Nederland te protesteren omdat Israël kut doet tegen hun geloofsbroeders daar.quote:![]()
![]()
Kloptquote:Op zondag 16 mei 2021 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
De echte supporters stonden nog buiten het stadionThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Binnenkort maar weer eens naartoe. Lang geleden.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Het oude park barstte uit zijn voegen, deze is heel mooi nu zo.
Die Jungle vind ik wel leuk altijd.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
En ondertussen wordt de cultuur van daar langzaam hier ingevoerdquote:Op zondag 16 mei 2021 16:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Marokkanen lopen in Nederland te protesteren omdat Israël kut doet tegen hun geloofsbroeders daar.
[ afbeelding ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hopelijk kan het straks weer ja. Maar dat is misschien pas bij de volgende versoepelingen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens naartoe. Lang geleden.
Of ook vanaf woensdag?![]()
Vanaf as. woensdagquote:Op zondag 16 mei 2021 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk kan het straks weer ja. Maar dat is misschien pas bij de volgende versoepelingen.
Of ook vanaf woensdag?![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook geen haast. Ik snap al die mensen die zo'n haast hebben om nu ineens op vakantie te gaan in het buitenland ook nietquote:Op zondag 16 mei 2021 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk kan het straks weer ja. Maar dat is misschien pas bij de volgende versoepelingen, na die van morgen.
Of ook vanaf woensdag?
Och laat ze lekker. Volgend weekend zitten ze weer bij damclub 'ons steentje' te rellenquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Conte kan er niks van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aai over de bol en weer de straat op.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Och laat ze lekker. Volgend weekend zitten ze weer bij damclub 'ons steentje' te rellenHappiness seems to be loneliness
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ondertussen wordt de cultuur van daar langzaam hier ingevoerd
Lalalalala lalalalala lalalalallah akhbar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar de verislamisering van de wereld hou je toch niet meer tegen.
Verlichting is geen optie met dat geloof; "Als de realiteit en de Koran met elkaar in conflict zijn, heeft de Koran gelijk."![]()
Allemaal de schuld van de nosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik neem afstand van jouw realiteit en subtitueer mijn eigen realiteit!quote:Op zondag 16 mei 2021 16:20 schreef ToT het volgende:
Verlichting is geen optie met dat geloof; "Als de realiteit en de Koran met elkaar in conflict zijn, heeft de Koran gelijk."Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Kut nosquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ook niet. Komt vanzelf inderdaad.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook geen haast. Ik snap al die mensen die zo'n haast hebben om nu ineens op vakantie te gaan in het buitenland ook niet![]()
Over een paar honderd jaar komen ze er wel achterquote:Op zondag 16 mei 2021 16:20 schreef ToT het volgende:
Verlichting is geen optie met dat geloof; "Als de realiteit en de Koran met elkaar in conflict zijn, heeft de Koran gelijk."Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik snap sowieso die dj's niet die niet gewoon hun bek houdenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:21 schreef m1st1g het volgende:
https://www.twitch.tv/dj_c_wied
90's muziek maar ik waarschuw alvast. De DJ is nogal grof gebekt.
Een gedicht over Maanvis
en van de moeder van Ruttequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat gelul inderdaad altijd... totaal niet interessant.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die dj's niet die niet gewoon hun bek houden![]()
Uiteindelijk wel, maar die komt overal mee weg.quote:Happiness seems to be loneliness
Kut moederquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Die leeft niet meer.quote:Happiness seems to be loneliness
Met de streamers begrijp ik het wel, die gaan in op vragen op discord of in de chat van twitch.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die dj's niet die niet gewoon hun bek houden
Op de radio moeten ze gewoon hun mond houden.![]()
Vast gestorven van de schaamte voor haar zoonquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Da's geen mythe!quote:Op zondag 16 mei 2021 16:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik neem afstand van jouw realiteit en subtitueer mijn eigen realiteit!![]()
![]()
Is te hopen, maar de westerse wetenschap wordt al vaak genoeg verworpen als het hen niet uitkomt.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over een paar honderd jaar komen ze er wel achter![]()
jep... borstkanker.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Mythes zijn ervoor om ontkracht te wordenquote:
Een gedicht over Maanvis
quote:Maar wie geeft hem dan een nachtkusje?
ONZ / [PAINT] Premier Rutte doet vragenuurtje met burger![]()
Een gedicht over Maanvis
Een mooi klusje voor de Mythe-ontkrachters!quote:Op zondag 16 mei 2021 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mythes zijn ervoor om ontkracht te worden![]()
![]()
Zolang er domme mensen zijn zullen er altijd 'leiders' zijn die ze achter zich spannen met BS verhaaltjes voor hun eigen belangquote:Op zondag 16 mei 2021 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Is te hopen, maar de westerse wetenschap wordt al vaak genoeg verworpen als het hen niet uitkomt.
Neem je zelf een fles mee of moet ik er eentje meenemen als je hier komt schoonmakenquote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neem je zelf een fles mee of moet ik er eentje meenemen als je hier komt schoonmakenGaat niet gebeuren lief konijntje
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]Maar wie geeft hem dan een nachtkusje?
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Premier Rutte doet vragenuurtje met burgeris dit ecthquote:Op zondag 16 mei 2021 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]Maar wie geeft hem dan een nachtkusje?
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Premier Rutte doet vragenuurtje met burgerWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
had het vanochtend na het slapen al de hele dag benauwd. gelukkig medicijnen van ons mam gekregen die goed werken
Een gedicht over Maanvis
Beterquote:Op zondag 16 mei 2021 16:31 schreef Maanvis het volgende:
had het vanochtend na het slapen al de hele dag benauwd. gelukkig medicijnen van ons mam gekregen die goed werken![]()
![]()
Hij kan mijn naam (scalare) niet uitspreken
Een gedicht over Maanvis
Dan moet muis het maar weer allemaal alleen doenquote:
Nee eerst van DWDDquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of jij moet helpenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet muis het maar weer allemaal alleen doen![]()
![]()
Ik van knorrquote:Op zondag 16 mei 2021 16:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik ook maar wel die supermarkt lasagna![]()
![]()
Dat is vroegquote:
Ik ga haar werk niet voor haar doenquote:
Asperges geschild, aardappelpuree gemaakt, eieren gekookt, ham gesneden, boter geclarifieerd.quote:
Straks alles alleen even opwarmen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2021 16:58:34 ]![]()
Klopt ik moet nog half uur wachten.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb een beetje honger en het is nog niet klaaren vanavond broodjes kroket
![]()
![]()
Lekker zegquote:Op zondag 16 mei 2021 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Asperges geschild, aardappelpuree gemaakt, eieren gekookt, ham gesneden, boter geclarifeerd.
Straks alles alleen even opwarmen.![]()
![]()
Waarom eet je twee keer warm?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Klopt ik moet nog half uur wachten.en vanavond broodjes kroket
![]()
![]()
Wat heb je met de boter gedaan?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Asperges geschild, aardappelpuree gemaakt, eieren gekookt, ham gesneden, boter geclarifeerd.
Straks alles alleen even opwarmen.
Ja maar niet iedereen heeft altijd zin in zo'n eenvoudige maaltijd he!quote:Op zondag 16 mei 2021 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Straks alles alleen even opwarmen.![]()
![]()
![]()
4x.quote:
Vanmorgen pasta van eergisteren, toen twee panini's, nu lasagne bak van een 1 kilo en vanavond vier broodjes kroket.![]()
![]()
Ik wilde vandaag inderdaad een makkie hebben.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen heeft altijd zin in zo'n eenvoudige maaltijd he!![]()
![]()
Jemig de pemigquote:Op zondag 16 mei 2021 16:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
4x.
Vanmorgen pasta van eergisteren, toen twee panini's, nu lasagne bak van een 1 kilo en vanavond vier broodjes kroket.![]()
![]()
Hij gaat voor het braddie zomer bodyquote:
Aan het trainen ?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
4x.
Ik weet het nog steeds nietquote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
4x.
Vanmorgen pasta van eergisteren, toen twee panini's, nu lasagne bak van een 1 kilo en vanavond vier broodjes kroket.
1x gelukt z'n 1 kilo bak. Nooit meer
Waarom eet je 2 dagen niet?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
Nee ik eet dat vandaag maar morgen en overmorgen eet ik niets. Vandaag is cheatday.![]()
Buikpijn maatquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dan val ik af. Twee dagen niet eten, beetje sporten in die dagen en kilo's vliegen eraf.quote:
ja ik ben echt wel gewend braddie porties te eten maar dat zie je ook aan me habib.quote:![]()
Dat is de slechtste manier die ik kan bedenken om dat te doen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:51 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dan val ik af. Twee dagen niet eten, beetje sporten in die dagen en kilo's vliegen eraf.
[..]
ja ik ben echt wel gewend braddie porties te eten maar dat zie je ook aan me habib.![]()
kreeman!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hey Kree 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 16 mei 2021 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Jill, van "Help, mijn man is klusser" afgelopen week?
Arme jijquote:Op zondag 16 mei 2021 17:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik heb 99 problemen en alle zijn vrouwen![]()
Niet gezien, maar ik kan me er wat bij voorstellenquote:
ok hansquote:Op zondag 16 mei 2021 17:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik heb 99 problemen en alle zijn vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://www.flaironline.n(...)es-spoken-broer-zus/quote:Op zondag 16 mei 2021 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ik kan me er wat bij voorstellen![]()
quote:Op zondag 16 mei 2021 17:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor de kwaliteit van die bank
nou die christina aguilera heeft zich laten gaan joh!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die zit al het hele weekend bij de McD om zijn goddelijke lijf te onderhouden en om van zijn wajong geld af te komenquote:
Heb ondertussen nogquote:
op staan. dus het is net alsof zij op die muziek dansenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zondag 16 mei 2021 17:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb ondertussen nog
op staan. dus het is net alsof zij op die muziek dansen
Weet je nog wie hij is?quote:
Een gedicht over Maanvis
Ben benieuwd of van Hooijdonk weer gaat schijten op Feyenoord vanavond.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niemand neemt hem toch serieus?quote:Op zondag 16 mei 2021 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben benieuwd of van Hooijdonk weer gaat schijten op Feyenoord vanavond.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Terechtquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik neem niemand die over Feyenoord praat serieusquote:
quote:dat is niet echt mooi schelden met kanker...quote:![]()
![]()
Nee klinkt altijd alsof ze niet tot 10 kunnen tellen dan.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
dat is niet echt mooi schelden met kanker...Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik zou furieus terug gaan naar de super en de 16-jarige cassiere helemaal de tering in schelden als een kort pittige karen!quote:Op zondag 16 mei 2021 17:18 schreef Boze_Eend het volgende:
Bah mensen er zat gewoon iets geks in mijn lasagne ik ga klacht maken denk ik![]()
burpHappiness seems to be loneliness
Blijft goedquote:
Was ik maar zo geniaal om daarop te komen. Maar daar is het hier ook niet druk genoeg voorquote:Op zondag 16 mei 2021 17:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat heb ik niet ontkend.
Ik vroeg mij af wat je de andere 350 dagen had verzonnen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
![]()
Nu zijn ze het zat en vervloeken ze de maatregelen.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
Toen was alles nog spannend en nieuw en engHappiness seems to be loneliness
Geef ze eens ongelijkquote:Op zondag 16 mei 2021 17:28 schreef Nogood het volgende:
[..]
Nu zijn ze het zat en vervloeken ze de maatregelen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo streng is het hier niet geweest. Je kon nog gewoon naar buiten. Dat was in andere landen wel andersquote:Op zondag 16 mei 2021 17:28 schreef Nogood het volgende:
[..]
Nu zijn ze het zat en vervloeken ze de maatregelen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Precies ja.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo streng is het hier niet geweest. Je kon nog gewoon naar buiten. Dat was in andere landen wel andersHappiness seems to be loneliness
quote:Op zondag 16 mei 2021 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]Zegt er hier eentje op mijn schoot meteen: "Hap! Hap! Hap!"
Dat wordt wel vaker gezegd als ze mijn worst zienquote:Op zondag 16 mei 2021 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]Zegt er hier eentje op mijn schoot meteen: "Hap! Hap! Hap!"
Uw ADH vitamine Worst
Ik vind het geweldigquote:
If Pac-Man had affected us as kids, we'd all be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive electronic musicquote:![]()
Bean opquote:
Ja hoeveel zullen daar dagelijks van verkocht worden eigenlijk?quote:Op zondag 16 mei 2021 17:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat wordt wel vaker gezegd als ze mijn worst zien![]()
![]()
![]()
behoorlijk veelquote:Op zondag 16 mei 2021 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoeveel zullen daar dagelijks van verkocht worden eigenlijk?Uw ADH vitamine Worst
Niet te vaak eten...Happiness seems to be loneliness
Vette dingen
quote:Op zondag 16 mei 2021 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
US version?
Daarin laat ze d'r tieten niet zien en zingt ze niet "Fuck me like an animal"?![]()
![]()
Zoietsquote:Op zondag 16 mei 2021 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
US version?
Daarin laat ze d'r tieten niet zien en zingt ze niet "Fuck me like an animal"?![]()
Ook al een die haar tetten laat zienquote:Op zondag 16 mei 2021 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
US version?
Daarin laat ze d'r tieten niet zien en zingt ze niet "Fuck me like an animal"?
Doet die Tove Lo welquote:
Handigquote:
quote:
Heey moonquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tove Loquote:Happiness seems to be loneliness
Dat gifje zou privé blijven!quote:![]()
Een gedicht over Maanvis
Wat een geweldquote:
bollukTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat zal mario leuk vinden.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Het heeft hier helemaal niet geregent.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Nee hoor, het is hier de hele dag droog geweest.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hart voor de zaak..quote:Happiness seems to be loneliness
Utrecht gewonnen?quote:Happiness seems to be loneliness
He is a liar. The demon is a liar. He will lie to confuse us.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: