abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199683243
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:
je krijgt niet gelijk penalty he....

moet je maar niet zo vaak over de scheef gaan
Het is echt iets van de laatste jaren met overal uitloopstroken. Met een ouderwetse grindbak heb je dat probleem niet.
  zondag 30 mei 2021 @ 14:49:27 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199683250
quote:
9s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat is dat toch met mensen. Allemaal van die wielerkijkers die niet gewoon wielrennen leuk kunnen vinden, maar vooral moeten kotsen op motoren, en allemaal van die motorsportkijkers die niet gewoon motorsport leuk kunnen vinden, maar vooral moeten kotsen op wielrennen.

Mensen die niet in staat zijn hun sport leuk te vinden zonder andere sporten af te zeiken :')
Als het moet gaan op de rekening van MotoGP coverage dan zeker. :Y
Wees lekker blij met je sport en kom hier niet huilen dat je dit niet meer dient te zien. :P
Dat ik er geen ruk aan vind, mag ik gewoon vinden en verkondigen. :D _O_
Maar ik ga daar ook niet naar het wielrentopic toch om hen ten gronde te richten? Moeten ze lekker hun ding doen. Prima.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_199683257
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nou heel mooi. Schakelen nu.
Tijd voor de zon.
  zondag 30 mei 2021 @ 14:51:50 #179
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199683271
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:
je krijgt niet gelijk penalty he....

moet je maar niet zo vaak over de scheef gaan
Volgens ServusTV ging het specifiek om de laatste ronde dat harde tracklims extra tellen?
Mja. Net als met Verstappen die paar keren, 't is ook ruk als het dan zo is en dan weer anders.
Maar als dat die paar milimeter is, nu nou nou, ik vind het een beetje kleinzerig. Dat heeft niks met sport(ief) te maken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 mei 2021 @ 14:52:40 #180
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199683284
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:49 schreef shiz het volgende:

[..]

Als het moet gaan op de rekening van MotoGP coverage dan zeker. :Y
Wees lekker blij met je sport en kom hier niet huilen dat je dit niet meer dient te zien. :P
Dat ik er geen ruk aan vind, mag ik gewoon vinden en verkondigen. :D _O_
Maar ik ga daar ook niet naar het wielrentopic toch om hen ten gronde te richten? Moeten ze lekker hun ding doen. Prima.
De ene keer is er wielrennen ten koste van MotoGP, de andere keer andersom, dat is gewoon logisch.

Gelukkig is dat voor de fan die echt alles wilt zien geen probleem, want die heeft gewoon de PLAYER en kan dus sowieso alles zien.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 30 mei 2021 @ 14:58:20 #181
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199683335
De echte fan kijkt ServusTV :+ . lol, daar is het alleen irritant dat ze tijdens de interviews gaan lopen interpreteren wat de rijders zeggen. ;( Let the guy finish. Mensen kunnen geen Engels? Prima, wacht ff tot na het interview.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_199683616
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:51 schreef shiz het volgende:
Volgens ServusTV ging het specifiek om de laatste ronde dat harde tracklims extra tellen?
oh dat wist ik niet
pi_199684101
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:58 schreef shiz het volgende:
De echte fan kijkt ServusTV :+ . lol, daar is het alleen irritant dat ze tijdens de interviews gaan lopen interpreteren wat de rijders zeggen. ;( Let the guy finish. Mensen kunnen geen Engels? Prima, wacht ff tot na het interview.
Ik krijg altijd een vakantiegevoel bij Servus. Paar jaar achtereen in een Italiaans hotel op een groot scherm de GP van Oostenrijk gevolgd en daardoor die zender ook gevonden (hoteleigenaar was een Oostenrijker, de meesten van zijn gasten ook)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 30 mei 2021 @ 16:38:03 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199684380
Ik woon sinds deze maand weer in Wenen, Oostenrijk. :P Vandaar. Maar het is mooi want KTM (en RedBull) is natuurlijk ook Oostenrijks dus je krijgt daar ook wat meer toegang tot die kant (en Bradl is vaak paddock expert :D ). In het presentatorteam Alex Hofmann, is altijd dik oké. :Y

En graties tv. :9 Dus als je je VPN aanslingert, je browser opent en naar hun site browst heb je overal ter wereld er wat aan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_199684383
Dat iemand die stomme tracklimits regel maar weer afschaft. De uitslag is namelijk weer aangepast, Mir zou óók een overtreding hebben begaan waardoor Oliveira zijn 2e plaats gelukkig weer terugkrijgt. Veel gescheer en weinig wol dit
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199684394
quote:
14s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:38 schreef shiz het volgende:
Ik woon sinds deze maand weer in Wenen, Oostenrijk. :P Vandaar. Maar het is mooi want KTM (en RedBull) is natuurlijk ook Oostenrijks dus je krijgt daar ook wat meer toegang tot die kant (en Bradl is vaak paddock expert :D ). In het presentatorteam Alex Hofmann, is altijd dik oké. :Y

En graties tv. :9 Dus als je je VPN aanslingert, je browser opent en naar hun site browst heb je overal ter wereld er wat aan.
Ik maak er per VPN gaarne gebruik van als Rob de Clown en zijn vliegende F1 circus me weer de keel uithangen. Nico Hulkenberg levert commentaar bij de Servus uitzendingen, Alex Wurz bij de ORF uitzendingen.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 30 mei 2021 @ 16:40:00 #187
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199684405
Nee, echt? Dang. Treurig dit. :')

Ja, ergens is consequent zijn wel leuk, maar net als Max Verstappen altijd zegt: waar het ophoudt leg je een muurtje aan of gras/grind neer. Of je laat het gewoon toe.
Maar vooral dat kleine stukkie dat je net van de curbs al terug on-track gaat, dat je daar nog een track lim gooit, daar zit toch niemand op te wachten? Dat is gewoon mierenneuken om het muggenziften.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 mei 2021 @ 16:46:47 #188
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199684474
quote:
16s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:38 schreef Sabata het volgende:
Dat iemand die stomme tracklimits regel maar weer afschaft. De uitslag is namelijk weer aangepast, Mir zou óók een overtreding hebben begaan waardoor Oliveira zijn 2e plaats gelukkig weer terugkrijgt. Veel gescheer en weinig wol dit
Ja, die straf van Mir kwam amper vijf minuten nadat die van Oliveira bekend werd :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_199731748
Rins doet niet meer mee... In Catalonië althans, hij heeft zijn arm gebroken na een fietsongeval

https://www.autosport.com(...)-broken-arm/6529345/
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 3 juni 2021 @ 17:17:38 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199732241
Hij valt wel vaker... ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_199732284
Fietsen is ook veel gevaarlijker dan motorrijden...
  donderdag 3 juni 2021 @ 17:23:52 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199732311
Ja, bleek wel met Hayden. ;(
Maar goed... dat is in het normale verkeer en tja, onoplettendheid en een auto ging niet zo goed samen.

Maar met de trapfiets op het circuit... waar je alle ruimte hebt... ten eerste: huh, op het circuit met de fiets? ok... en dan ook nog zo onderuit weten te gaan dat het zo goed mis is dat je iig de volgende race mist... :') sorry, ik mag hem, maar hij is niet zo heel erg handig.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 juni 2021 @ 18:29:26 #193
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199732937
Rins, Rins, Rins ;(. Ik vind het zo’n mooie rijder en veel potentieel maar ik weet niet, hoor. Die moet toch écht wat vaker blijven zitten anders is z’n tijd een keer voorbij, :W. Zou jammer zijn.

Ik begreep van Emmett dat hij over zijn eerste paar crashes dit jaar er vrij nonchalant over was in de persco’s en dat dat ook wel eens kon wijzen op een gebrek aan wilskracht of motivatie.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 3 juni 2021 @ 19:25:45 #194
133321 Burner82
Speedo fan
pi_199733573
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juni 2021 18:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Rins, Rins, Rins ;(. Ik vind het zo’n mooie rijder en veel potentieel maar ik weet niet, hoor. Die moet toch écht wat vaker blijven zitten anders is z’n tijd een keer voorbij, :W. Zou jammer zijn.

Ik begreep van Emmett dat hij over zijn eerste paar crashes dit jaar er vrij nonchalant over was in de persco’s en dat dat ook wel eens kon wijzen op een gebrek aan wilskracht of motivatie.
Hij is van zijn fiets gevallen tijdens de track-verkenning? _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 3 juni 2021 @ 19:34:54 #195
133321 Burner82
Speedo fan
pi_199733699
Wielrenners zijn mietjes!!! Motorrijders, die crashen pas!!!
Motorrijder valt met fiets: Ik wordt geen kampioen, arm gebroken.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_199734784
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:23 schreef shiz het volgende:
Ja, bleek wel met Hayden. ;(
Maar goed... dat is in het normale verkeer en tja, onoplettendheid en een auto ging niet zo goed samen.

Maar met de trapfiets op het circuit... waar je alle ruimte hebt... ten eerste: huh, op het circuit met de fiets? ok... en dan ook nog zo onderuit weten te gaan dat het zo goed mis is dat je iig de volgende race mist... :') sorry, ik mag hem, maar hij is niet zo heel erg handig.
Ben Spies vertelde wel eens dat voor Superbike races een aantal coureurs idd fietsverkenningen deden. Blijkbaar hebben hun MotoGp collega's het overgenomen. En niet met evenveel succes...
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 juni 2021 @ 21:47:22 #197
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199735907
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:34 schreef Burner82 het volgende:
Wielrenners zijn mietjes!!! Motorrijders, die crashen pas!!!
Motorrijder valt met fiets: Ik wordt geen kampioen, arm gebroken.
Echt he, van die mietjes die met een gebroken sleutelbeen een drie weken durende marteltocht over een paar duizend kilometer uitrijden.

Maar goed, motorsport is natuurlijk een stuk minder fysiek belastend dan wielrennen, daar zal niemand over twijfelen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 3 juni 2021 @ 21:54:18 #198
133321 Burner82
Speedo fan
pi_199736024
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Echt he, van die mietjes die met een gebroken sleutelbeen een drie weken durende marteltocht over een paar duizend kilometer uitrijden.

Maar goed, motorsport is natuurlijk een stuk minder fysiek belastend dan wielrennen, daar zal niemand over twijfelen.
Dat zegt niemand! We weten allemaal wat verkeerd terecht komen kan betekenen.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 3 juni 2021 @ 22:16:03 #199
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199736423
Hebben fietsers ook zo'n last van armpump? :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 juni 2021 @ 22:53:34 #200
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199737408
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:16 schreef shiz het volgende:
Hebben fietsers ook zo'n last van armpump? :')
Qua fysieke inspanning wil je serieus wielrennen gaan vergelijken met een sport waar de voornaamste voortdrijving überhaupt niet vanuit jezelf maar van een machine komt? Ik vind het allebei ontzettend toffe sporten hoor, maar laten we wel realistisch blijven :D

En nee, ik zeg niet dat motorsport níet fysiek zwaar is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')