Guiltyquote:Op zondag 16 mei 2021 18:17 schreef Funhouse het volgende:
Iedereen die 30 minuten geleden zat te zeiken dat het gecanceld moest worden zit natuurlijk nu ook gewoon te kijken en lekker mee te tweeten
uit Amsterdamquote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 18:19 schreef molloot200 het volgende:
To be positive is niet echt een goede bewoording vandaag Aboutaleb
Ja hij heeft ietsquote:Op zondag 16 mei 2021 18:20 schreef TheVulture het volgende:
Die zanger van The Roop blijft toch echt
quote:Op zondag 16 mei 2021 18:19 schreef molloot200 het volgende:
To be positive is niet echt een goede bewoording vandaag Aboutaleb
Van Duitsland zo te zien.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:21 schreef Arth_NL het volgende:
Staat daar nu de middelvinger op de achtergrond te dansen?
Ik mag het hopen. Perco's deed hij niet heel goed vond ik...nogal cringequote:Op zondag 16 mei 2021 18:21 schreef Cyan9 het volgende:
Fenna praat veel beter Engels dan Koos. Hopelijk is zij het meest aan het woord.
Toch sneuquote:Op zondag 16 mei 2021 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
Middelvingermeisje mag niet eens een leuke jurk aan
Ik zou geld erop in zetten dat Duitsland niet laatste wordt hoorquote:Op zondag 16 mei 2021 18:23 schreef Fascination het volgende:
Ja leuk Duitsland, veel plezier met de laatste plaats.
quote:Op zondag 16 mei 2021 18:24 schreef Cee het volgende:
Draagt Jendrik nu foto’s van de afwezige artiesten op z’n kraag?
Nee, daar gaan we niet heenquote:
Jaquote:Op zondag 16 mei 2021 18:24 schreef Cee het volgende:
Oh wow, iconquote:Op zondag 16 mei 2021 18:24 schreef Cee het volgende:
Lijkt me wel iets voor hemquote:Op zondag 16 mei 2021 18:24 schreef Cee het volgende:
Scherp. Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:24 schreef Cee het volgende:
Ze doet een Ilse-tjequote:Op zondag 16 mei 2021 18:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Is dat dezelfde jurk in het zwart?
Hij komt zo lief overquote:
Eens! Prima Engels ookquote:
Ik vind Fenna beter overkomen dan Koosquote:
Enorm sympathiekquote:
Meningen van fans online moet je gewoon niet lezen. Behalve die van hier dan.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:24 schreef lashatumbai het volgende:
Ik vind het zo'n smet op het begin van deze week. Niet eens zo zeer dat er helaas een paar landen niet kunnen komen. Maar al die negativiteit van de fans online. Echt toxic shit en stemmingmakerij. Heel jammer, maar ik ga nu maar even genieten van alle artiesten
Ja ze hadden een betere keuze kunnen makenquote:Op zondag 16 mei 2021 18:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind Fenna beter overkomen dan KoosEn Koos was trouwens ook de minste van de drie bij de persco's vond ik.
Jaquote:
Lijkt een beetje op wat ze op het podium aan heeft, maar dan wat extra nogquote:
28 jaarquote:Op zondag 16 mei 2021 18:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb geen idee hoe oud ze is en waarschijnlijk veel te oud voor mij maar ik vind haar dus wel heel knapMaar ik houd zelf ook heel erg van bruin haar en krullen dus dat speelt vast ook mee
Ja ik vind haar ook knapquote:Op zondag 16 mei 2021 18:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb geen idee hoe oud ze is en waarschijnlijk veel te oud voor mij maar ik vind haar dus wel heel knapMaar ik houd zelf ook heel erg van bruin haar en krullen dus dat speelt vast ook mee
28quote:Op zondag 16 mei 2021 18:28 schreef molloot200 het volgende:
28. Dus het kan nogquote:Op zondag 16 mei 2021 18:28 schreef molloot200 het volgende:
Herken je meteen Nederlanders aanquote:Op zondag 16 mei 2021 18:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
De "he" die Koos iedere keer doet
Hele mooie vrouw, en prachtige uitstralingquote:Op zondag 16 mei 2021 18:28 schreef molloot200 het volgende:
quote:
Hear hear.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:29 schreef lashatumbai het volgende:
Waar is Samya? Die zou dit zoveel leuker doen!
Verander je sig dan maarquote:Op zondag 16 mei 2021 18:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja das toch wel redelijk wat verschil, rip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |